Γιώργος Μούζος, 19/7/2019 - 13:00 facebook twitter linkedin Ford Focus 1,0 EcoBoost: Χαίρεσαι να το οδηγείς! Γιώργος Μούζος, 19/7/2019 facebook twitter linkedin Αναμφίβολα το Ford Focus θεωρείται από τους λάτρεις της οδήγησης ως ένα από τα πλέον fun to drive οικογενειακά μοντέλα που μπορεί κάποιος να έχει στην κατοχή του. Τιμόνι ξυράφι, πλαίσιο γρανίτης και αποδοτικός κινητήρας, όλα συνηγορούν στη δημιουργία ενός μοντέλου που ξεφεύγει από τα κλασικά οικογενειακά πρότυπα και είναι ικανό να σου χαρίσει χαμόγελα ευχαρίστησης, μόλις «παρκάρεις» πεθερά και παιδιά στο σπίτι! Νέο σε όλα του! Το νέο Ford Focus βασίζεται στην πλατφόρμα C2 (πρώτο μοντέλο της Ford) και η παραγωγή του αυτοκινήτου γίνεται στο εργοστάσιο της Γερμανίας. Σχεδιαστικά τώρα, το νέο Focus διαθέτει έναν extra δυναμισμό, ο οποίος ενισχύεται και από το πακέτο ST-Line που διέθετε το μοντέλο της δοκιμής μας. Στο εμπρόσθιο τμήμα του ξεχωρίζουν τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα, ο πιο έντονος προφυλακτήρας, οι μεγαλύτεροι αεραγωγοί, ενώ ξεχωριστά είναι και τα νεύρα που διατρέχουν το καπό. Στο πίσω μέρος, προσωπικά, μας ενθουσίασαν τα μακρόστενα πίσω φανάρια, αλλά κι ο σπορ διαχύτης στο κατώτερο σημείο του πίσω προφυλακτήρα. Κερασάκι στην τούρτα οι σκούρες ζάντες των 17 ιντσών, οι οποίες μπορούν να αγγίξουν και τις 18 ίντσες προαιρετικά. Σε ότι αφορά τις εξωτερικές διαστάσεις του Focus, αυτές είναι πλέον ελαφρώς μεγαλύτερες από το απερχόμενο μοντέλο κι έτσι το μήκος του αμαξώματος αγγίζει τα 4.378 χλστ. (+18 χλστ.), το πλάτος τα 1.825 χλστ. και το ύψος τα 1.471 χλστ. Οδηγοκεντρικό εσωτερικό Η καμπίνα του Ford Focus είναι κι αυτή νέα, η οποία ξεχωρίζει για την ποιότητα των υλικών που την απαρτίζουν, όπου τα πάντα βρίσκονται εκεί που τα θέλει ο απαιτητικός οδηγός. Στο ανώτερο σημείο της κεντρικής κονσόλας διακρίνεται η οθόνη αφής των 8 ιντσών για τον έλεγχο του infotainment SYNC 3, το οποίο είναι συμβατό με Apple Car Play και Android Auto. Θήκες για τα καθημερινά μικροαντικείμενα υπάρχουν, με τη θέση του οδηγού να ρυθμίζεται ποικιλοτρόπως ώστε να βολευτεί κάθε σωματότυπος. Η έκδοση ST-Line ξεχωρίζει για το flat bottom τιμόνι με τις κόκκινες ραφές, οι οποίες υπάρχουν τόσο στα καθίσματα, όσο και στον επιλογέα ταχυτήτων. Το εν λόγω πακέτο διαθέτει ακόμα σπορ ανοξείδωτα πεντάλ, μαύρη οροφή, αλλά και διακοσμητικά με όψη ανθρακονήματος και τα λογότυπα ST-Line. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Ότι χρειάζεται ο οδηγός για την ενίσχυση της ενεργητικής ασφάλειας Το νέο Focus είναι προικισμένο με αρκετά συστήματα υποβοήθησης οδηγού, όπου εκτός από τα γνωστά Adaptive Cruise Control που λειτουργεί για ταχύτητες έως 200 χλμ./ώρα, Pre-Collision Assist ή Lane Centring, υπάρχουν μερικά ακόμα. Όπως το Adaptive Front Lighting System με Predictive curve light (προληπτικός φωτισμός στροφών) και Sign-based light (φωτισμός ανάλογα με την οδική σήμανση), που παρουσιάζεται για πρώτη φορά και αφορά στη λειτουργία των προβολέων. Χάρη σε χρήση κάμερας και την παρακολούθηση της σήμανσης σε απόσταση έως 65 μέτρα, οι δέσμες των προβολέων προσαρμόζονται πριν καν το Focus φτάσει σε στροφή ή διασταύρωση. Κινητήρας λίρα 100! Το εμφατικό Ford Focus παίρνει κίνηση από τον γνωστό μας 3κυλινδρο turbo κινητήρα, EcoBoost, ο οποίος αποδίδει 125 ίππους και 170 Nm ροπής, τα οποία είναι διαθέσιμα από τις μόλις 1.400 σ.α.λ. Η Ford τον έχει βελτιώσει σε ορισμένα καίρια σημεία του, μιας και πλέον διαθέτει νέα κυλινδροκεφαλή, νέο turbo, καταλύτη ταχείας προθέρμανσης και φίλτρο σωματιδίων. Στη πράξη ο κινητήρας είναι εξαιρετικά πρόθυμος, μιας και ανεβάζει με ευκολία στροφές και επιταχύνει δυνατά έως και τον κόφτη, κρύβοντας άψογα την 3κυλινδρη υπόστασή του, χωρίς να εμφανίζει ενοχλητικούς κραδασμούς. Βέβαια έχει άξιο συνεργάτη το 6ταχυτο μηχανικό κιβώτιο το οποίο διακρίνεται για την πολύ καλή κλιμάκωση που διαθέτει, αλλά και την ακρίβεια του, ακόμα και στις πολύ γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων. Εξαιρετική οδική συμπεριφορά Ανέκαθεν αυτό που γράφει ο μεσότιτλος ήταν το δυνατό σημείο του Ford Focus. Τώρα και ειδικά στην έκδοση ST-Line με την ελαφρώς χαμηλωμένη ανάρτηση κατά 1 πόντο, γίνεται ακόμα πιο ξυραφένιο. Το τιμόνι είναι γρήγορο και προσφέρει άφθονη πληροφόρηση, ενώ το πλαίσιο ανταποκρίνεται εξαιρετικά στις γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης, ενώ στις καμπές οι κλίσεις του είναι εξαιρετικά περιορισμένες. Όμως ακόμα και με απαγορευτικές ταχύτητες στο κοντέρ, το Focus εμπνέει σιγουριά, όντας ευθύβολο, αλλά και ήσυχο παράλληλα μιας και η ηχομόνωση είναι πολύ καλή. Τέλος, τα φρένα διακρίνονται για την δύναμη και την αντοχή τους, προσφέροντας πολύ καλές αποστάσεις ακινητοποίησης. Πίνακας κόστους ασφάλισης Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 24/11/2025 - 10:41 Ηλεκτρικά οχήματα και ασφάλεια μπαταριών: Οι νέοι τεχνικοί κίνδυνοι των ασφαλιστών!
Γιώργος Μούζος, 21/11/2025 - 08:40 Οι πελάτες σας ξέρουν τι να κάνουν αν τρακάρουν με ανασφάλιστο όχημα;
Γιώργος Μούζος, 19/11/2025 - 14:47 ADAS: Θα ρίξουν τα τροχαία ή θα «τινάξουν» στον αέρα τα ασφαλιστήρια;
Όταν «ρίχνει καρέκλες», βρέχει ζημιές! Γιατί κάθε καταιγίδα είναι stress test για τα συμβόλαιά σου και πώς μπορείς να μειώσεις τις ζημιές πριν σηκώσει ο... Γιώργος Μούζος, 17/11/2025 - 09:09
Η Kaspersky επισημαίνει έναν ακόμα ασφαλιστικό κίνδυνο! Οι νέες ψηφιακές απειλές στα ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα αυξάνουν τον κίνδυνο για οδηγούς, επιβάτες και ασφαλιστικές εταιρείες, απαιτώντας άμεση... Γιώργος Μούζος, 12/11/2025 - 08:50
Φωτιστικά σώματα: Ασπίδα ασφάλειας για τους πελάτες σας! Γιατί η κατάσταση και η τεχνολογία των φωτιστικών σωμάτων αποτελούν καθοριστικό παράγοντα στην πρόληψη ατυχημάτων και στη μείωση των ασφαλιστικών... Γιώργος Μούζος, 10/11/2025 - 08:45
Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας Η καθημερινή διαδρομή που κρύβει τον μεγαλύτερο κίνδυνο. Τι αποκαλύπτουν τα νέα δεδομένα και πώς αλλάζει το παιχνίδι για τους... Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43
Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει Το «κλείδωμα παιδιού» στις πίσω πόρτες δεν είναι λεπτομέρεια. Είναι φρένο σε ατυχήματα που θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί με... Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40
Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους Όταν ένα «αστεράκι» 2 εκατοστών μπορεί να κοστίσει χιλιάδες ευρώ, αλλά το κυριότερο την αξιοπιστία σας ως ασφαλιστές. Οι περισσότεροι ασφαλισμένοι... Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50