Γιώργος Μούζος, 22/11/2018 - 09:07 facebook twitter linkedin Η Volvo επαναπροσδιορίζει την έννοια του αυτοκινήτου Γιώργος Μούζος, 22/11/2018 facebook twitter linkedin Η Volvo θα εμφανιστεί στην Automobility LA 2018 με μια παγκόσμια πρωτοτυπία: ούτε ένα αυτοκίνητο στο περίπτερό της! Φέτος, η σουηδική εταιρεία παρουσιάζει το ανατρεπτικό της όραμα, δίνοντας νέο νόημα στην έννοια του αυτοκινήτου. Από τις απαρχές του, το αυτοκίνητο ήταν και θα παραμείνει σημείο αναφοράς στις μετακινήσεις. Όμως οι προσδοκίες των ανθρώπων από αυτό αλλάζουν, όπως αλλάζει και η αυτοκινητοβιομηχανία. Το πώς οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται μια μάρκα αυτοκινήτου σήμερα δεν περιορίζεται στα στοιχεία που διαβάζουν στους πίνακες εξοπλισμού και τεχνικών χαρακτηριστικών. Στο περίπτερο της Volvo στην Automobility LA οι επισκέπτες θα δοκιμάσουν μια πρωτόγνωρη έκπληξη: εκεί που θα περίμεναν να βρουν ένα νέο μοντέλο θα αντικρίσουν μια απλή, όσο και απροσδόκητη δήλωση: “Αυτό Δεν Είναι Ένα Αυτοκίνητο”. «Ονομάζοντας την έκθεση Automobility LA, οι οργανωτές της αναγνωρίζουν εξαρχής τις συνταρακτικές αλλαγές που επηρεάζουν τον κλάδο μας», δήλωσε ο Μόρτεν Λέβενσταμ (Mårten Levenstam), υπεύθυνος προϊοντικής στρατηγικής της Volvo Cars. «Θέλουμε να δείξουμε ότι λάβαμε το μήνυμα και αρχίζουμε μια συζήτηση για το μέλλον της αυτοκίνησης. Έτσι, αντί να εμφανίσουμε μια ιδέα για ένα αυτοκίνητο, επιλέξαμε να μιλήσουμε για την ιδέα του αυτοκινήτου. Μπορεί φέτος να μην κερδίσουμε το βραβείο του “αυτοκινήτου της έκθεσης”, αλλά αισθανόμαστε άνετα με αυτό. Γιατί, πολύ απλά, εδώ δεν πρόκειται για μια έκθεση αυτοκινήτου». Παράλληλα με το δυνατό της μήνυμα, η Volvo θα παρουσιάσει μια σειρά διαδραστικών επιδείξεων από υπηρεσίες συνδεσιμότητας, όπως το in-car delivery, το car sharing, το όραμά της για την αυτόνομη οδήγηση όπως προσδιορίστηκε στο πρωτότυπο Volvo 360c, αλλά και τη συνδρομητική υπηρεσία Care by Volvo. «Ο κλάδος μας αλλάζει. Αντί απλώς να κατασκευάζουμε και να πωλούμε αυτοκίνητα, θα παρέχουμε στους πελάτες μας την ελευθερία να μετακινούνται με έναν προσωπικό, βιώσιμο και ασφαλή τρόπο», δήλωσε ο Χόκαν Σάμιουελσον (Håkan Samuelsson), Πρόεδρος και CEO της Volvo. «Προσφέρουμε στους πελάτες μας πρόσβαση σε ένα αυτοκίνητο, συμπεριλαμβάνοντας νέες ελκυστικές υπηρεσίες όπου και όποτε τις επιθυμούν». Η Volvo πιστεύει στη δύναμη των στρατηγικών συνεργασιών και το δείχνει. Από κοινού με μεγάλες εταιρίες τεχνολογίας όπως η Amazon, η Google και η Nvidia, αλλά και με τεχνολογικά startup όπως η Luminar και η Zenuity, η Volvo βρίσκει καινοτόμες φόρμες αλληλεπίδρασης με νέους τύπους συνεργατών. Με τη νέα της διακήρυξη Freedom to Move – ελευθερία μετακίνησης με έναν προσωπικό, βιώσιμο και ασφαλή τρόπο – η Volvo δείχνει το δρόμο προς το μέλλον. Έως τα μέσα της επόμενης δεκαετίας, το μισό της ετήσιας παραγωγής αυτοκινήτων της θα αφορά αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, το ένα τρίτο αυτόνομα οχήματα, ενώ η σουηδική εταιρεία θα δημιουργήσει και πάνω από 5 εκατομμύρια απευθείας σχέσεις με τους πελάτες της. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43 Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν! Τα έξυπνα οχήματα ελέγχου αλλάζουν το παιχνίδι: Περισσότερα πρόστιμα σημαίνουν νέα δεδομένα για την αξιολόγηση κινδύνου! Φανταστείτε ένα όχημα που «σαρώνει»... Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00