close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Τεχνολογία

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Κομισιόν: Το Facebook ανταποκρίνεται στα αιτήματα αλλαγής όρων χρήσης και πολιτικής
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
10/4/2019 - 10:11
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Κομισιόν: Το Facebook ανταποκρίνεται στα αιτήματα αλλαγής όρων χρήσης και πολιτικής

Nextdeal newsroom, 10/4/2019
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και οι αρχές προστασίας των καταναλωτών εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για τους επικαιροποιημένους όρους και υπηρεσίες του Facebook. Οι επικαιροποιημένοι αυτοί όροι εξηγούν πλέον σαφώς τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία χρησιμοποιεί τα δεδομένα των χρηστών της για να αναπτύξει δραστηριότητες κατάρτισης προφίλ (γενικών χαρακτηριστικών των χρηστών), στοχοθετώντας τη διαφήμιση για τη χρηματοδότησή της.

Οι νέοι όροι περιγράφουν λεπτομερώς τις υπηρεσίες του Facebook που βασίζονται στη χρήση των δεδομένων των χρηστών του και τις οποίες πωλεί σε τρίτους· τον τρόπο με τον οποίο μπορούν οι καταναλωτές να κλείσουν τους λογαριασμούς τους· και τους λόγους για τους οποίους μπορούν να απενεργοποιηθούν οι λογαριασμοί. Οι εξελίξεις αυτές επήλθαν ύστερα από ανταλλαγές που αποσκοπούσαν στην πλήρη κοινοποίηση του επιχειρηματικού μοντέλου του Facebook προς τους χρήστες, σε γλώσσα κατανοητή και απλή.

Η Βιέρα Γιούροβα, επίτροπος Δικαιοσύνης, Καταναλωτών και Ισότητας των φύλων επικρότησε τη συμφωνία: «Σήμερα, το Facebook έδειξε επιτέλους τη δέσμευσή του για περισσότερη διαφάνεια και για τη χρήση απλούστερης γλώσσας στους όρους χρήσης του. Μια εταιρεία που επιθυμεί να ξανακερδίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών μετά το σκάνδαλο Facebook/Cambridge Analytica δεν θα πρέπει να κρύβεται πίσω από περίπλοκη, νομικίστικη ορολογία σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο κερδίζει δισεκατομμύρια από τα δεδομένα των πολιτών. Στο εξής, οι χρήστες θα κατανοούν σαφώς ότι τα δεδομένα τους χρησιμοποιούνται από το κοινωνικό δίκτυο για την πώληση στοχευμένων διαφημίσεων. Ενώνοντας τις δυνάμεις τους, οι αρχές προστασίας των καταναλωτών και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προασπίζουν τα δικαιώματα των καταναλωτών της ΕΕ.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και οι εθνικές αρχές προστασίας των καταναλωτών, την επαύριο του σκανδάλου Cambridge Analytica και ως συνέχεια της έρευνας του 2018 σχετικά με τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, ζήτησαν από το Facebook να ενημερώνει με σαφήνεια τους καταναλωτές σχετικά με τον τρόπο χρηματοδότησης του κοινωνικού δικτύου, διευκρινίζοντας τα εισοδήματα που αποκομίζει από τη χρήση των δεδομένων των καταναλωτών. Ζήτησαν επίσης από την πλατφόρμα να ευθυγραμμίσει τους υπόλοιπους όρους χρήσης της με το δίκαιο της ΕΕ για την προστασία των καταναλωτών.

Κατόπιν τούτου, το Facebook θα συμπληρώσει τους όρους παροχής υπηρεσιών του με κείμενο που θα εξηγεί ότι δεν χρεώνει τους χρήστες για τις υπηρεσίες του, αλλά αυτοί, ως αντάλλαγμα, συμφωνούν να μοιράζονται τα δεδομένα τους και να εκτίθενται σε εμπορικές διαφημίσεις. Στο εξής, οι όροι του Facebook θα εξηγούν σαφώς ότι το επιχειρηματικό μοντέλο της εταιρείας βασίζεται στην πώληση στοχευμένων διαφημιστικών υπηρεσιών στους εμπόρους, με τη χρήση των δεδομένων από τα προφίλ των χρηστών του. 

Επιπλέον, ύστερα από τα μέτρα επιβολής, το Facebook τροποποίησε και τα εξής:

  • την πολιτική του όσον αφορά τον περιορισμό της ευθύνης, καθώς τώρα αναγνωρίζει την ευθύνη του σε περίπτωση αμέλειας, για παράδειγμα αν κάποια δεδομένα έγιναν αντικείμενο κατάχρησης από τρίτους·
  • τη δυνατότητά του να μεταβάλλει μονομερώς όρους και προϋποθέσεις, περιορίζοντάς την στις περιπτώσεις στις οποίες οι αλλαγές είναι εύλογες, ενώ παράλληλα λαμβάνεται υπόψη και το συμφέρον του καταναλωτή·
  • τους κανόνες σχετικά με την προσωρινή διατήρηση περιεχομένου που έχει διαγραφεί από τους καταναλωτές. Τέτοιο περιεχόμενο μπορεί να διατηρηθεί μόνο σε συγκεκριμένες περιπτώσεις —για παράδειγμα, προκειμένου να συμμορφωθεί με αίτημα αναγκαστικής εκτέλεσηςαπό μέρους κάποιας αρχής— και για μέγιστο διάστημα 90 ημερών σε περίπτωση τεχνικών λόγων·
  • το γλωσσικό ύφος του κειμένου που εξηγεί το δικαίωμα προσφυγής των χρηστών όταν έχει αφαιρεθεί το περιεχόμενό τους.

Όπως ενημερώνει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, το Facebook θα ολοκληρώσει την υλοποίηση όλων των δεσμεύσεών του το αργότερο έως τα τέλη Ιουνίου 2019. Η Επιτροπή και το δίκτυο συνεργασίας για την προστασία των καταναλωτών θα παρακολουθούν επισταμένως την υλοποίηση. Εάν το Facebook δεν τηρήσει τις δεσμεύσεις του, οι αρχές προστασίας των καταναλωτών μπορούν να αποφασίσουν να προσφύγουν σε μέτρα επιβολής, στα οποία περιλαμβάνονται και κυρώσεις. 

Ο κανονισμός της ΕΕ για τη συνεργασία όσον αφορά την προστασία των καταναλωτών συνδέει τις εθνικές αρχές προστασίας των καταναλωτών στο πλαίσιο ενός πανευρωπαϊκού δικτύου για την επιβολή της νομοθεσίας. Σ' αυτή τη βάση, η εθνική αρχή μίας χώρας της ΕΕ μπορεί να ζητήσει τη συνδρομή των ομολόγων της σε άλλη χώρα της ΕΕ, προκειμένου να σταματήσει μια διασυνοριακή παραβίαση του δικαίου της ΕΕ για τους καταναλωτές.

Το δίκτυο συνεργασίας για την προστασία των καταναλωτών διεξήγαγε κοινή αξιολόγηση των όρων χρήσης του Facebook, με τον συντονισμό της γαλλικής γενικής διεύθυνσης για την πολιτική ανταγωνισμού, τις υποθέσεις των καταναλωτών και τον έλεγχο της απάτης (DGCCRF) και ζήτησε από την εταιρεία, καθώς και από το Twitter και τη Google+ να βελτιώσουν ορισμένες συμβατικές ρήτρες.
 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Ευρωπαϊκή Επιτροπή
  • Κομισιόν
  • προστασία καταναλωτών
  • Facebook
  • Cambridge Analytica

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • 8 βήματα για να αυξήσετε την ασφάλειά σας στα social media!
    Nextdeal newsroom, 9/4/2019

    8 βήματα για να αυξήσετε την ασφάλειά σας στα social media!

  • Τα social media υπονομεύουν την οδική ασφάλεια!
    Γιώργος Μούζος, 14/3/2019

    Τα social media υπονομεύουν την οδική ασφάλεια!

  • Τα social media θα μπορούν να καθορίσουν το κόστος της ασφάλισης!

    Τα social media θα μπορούν να καθορίσουν το κόστος της ασφάλισης!

    Η ανώτατη οικονομική ρυθμιστική αρχή της Νέας Υόρκης (NYFS) αποφάνθηκε πως οι ασφαλιστικές ζωής μπορούν να χρησιμοποιούν δεδομένα από τα...
    Nextdeal newsroom, 06/02/2019 - 09:58 6/2/2019
  • Στο μικροσκόπιο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου το Facebook για την υπόθεση παραβίασης δεδομένων

    Στο μικροσκόπιο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου το Facebook για την υπόθεση παραβίασης δεδομένων

    Ο ιδρυτής του Facebook, Μαρκ Ζούγκερμπεργκ καλείται να δώσει εξηγήσεις ενώπιον του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για την υπόθεση της διαρροής δεδομένων...
    Nextdeal newsroom, 02/04/2018 - 09:11 2/4/2018

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Διεθνής γεωπολιτική σκακιέρα: προβληματισμός για τα ανοιχτά μέτωπα
11:31 Διεθνής γεωπολιτική σκακιέρα: προβληματισμός για τα ανοιχτά μέτωπα
  • 11:20 Tιμάται ο Απόστολος Θαδδαίος
  • 11:15 Allianz: Η συγχώνευση έφερε έκρηξη παραγωγής και κερδοφορίας
  • 10:58 Πανηγύρεις για την Παναγία Προυσιώτισσα και τον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό
  • 09:13 Η Προσωπική Αξία και η Δύναμη του "Γνώθι σαυτόν"
  • 08:52 Το super deal και η επιβεβαίωση του «Ν», τα F-35, το μεταναστευτικό και η ελευθερία των ΜΜΕ, ισχυρός ο Aktor στη Ρουμανία, στα 4.000 δολ. τα «στοιχήματα» για το χρυσό
  • 12:00 Eurolife FFH AEAZ: Άλμα στο μερίδιο αγοράς το 2024 - Όλα τα στοιχεία για την παραγωγή της εταιρείας και του Ομίλου
  • 11:26 Η αναμονή για τη διμερή συνάντηση Ζελένσκι-Πούτιν και η συζήτηση για το ευρωπαϊκό μέλλον της Ουκρανίας
  • 11:06 Η παγκόσμια επενδυτική δραστηριότητα Ιδιωτικών Κεφαλαίων επιβραδύνεται σημαντικά εν μέσω της αυξανόμενης γεωπολιτικής και εμπορικής αβεβαιότητας
  • 10:53 Πέθανε ο πανεπιστημιακός Ευτύχης Μπιτσάκης
  • 09:42 Mνήμη του Προφήτου Σαμουήλ
  • 09:41 Ανάγλυφη απεικόνιση του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού
  • 08:55 Τελικά μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να μειώσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις;
  • 08:51 Νέα δάνεια 13 δισ. από τις τράπεζες το 2025, η UBS «ψηφίζει» Ελλάδα και ελληνικές τράπεζες, ο ΟΠΕΚΕΠΕ, το Ουκρανικό, η ΕΛΒΟ και CrediaBank: Η … άλλη τράπεζα
  • 08:45 Άλλο πράγμα είναι οι διασταυρούμενες πωλήσεις και άλλο πράγμα το cross-selling!
  • 08:40 Ασφάλιση AirBnB. Τι είναι η διασταυρούμενη προστασία;
  • 11:15 Η Optio διορίζει την Carrie-Ann Hallett επικεφαλής συνεργασιών με ασφαλιστές
  • 11:05 Ουκρανικό: μια ευκαιρία στην ειρήνη και η επόμενη μέρα για την Ευρώπη
  • 10:31 Παγκόσμια ημέρα ανθρωπιστικής βοήθειας
  • 10:13 Από το Αρχείο στη Σύγχρονη Αφήγηση στο Μεσολόγγι
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 18/8 Δημήτρης Μαζαράκης: Με αυτοπεποίθηση ανοίγουμε νέο συναρπαστικό κεφάλαιο στην Εθνική Ασφαλιστική
  2. 20/8 Eurolife FFH AEAZ: Άλμα στο μερίδιο αγοράς το 2024 - Όλα τα στοιχεία για την παραγωγή της εταιρείας και του Ομίλου
  3. 18/8 Μινέττα Ασφαλιστική: Νοικοκυρεμένη, κερδοφόρα και με λελογισμένη επέκταση σε λοιπούς κλάδους γενικών ασφαλίσεων
  4. 21/8 Allianz: Η συγχώνευση έφερε έκρηξη παραγωγής και κερδοφορίας
  5. 19/8 Αναζητά restart με το «πακέτο», Forbes και Ηandelsblatt εκθειάζουν την Ελλάδα, με κέρδη επενδυτές του 1999(!), στο ευρωπαϊκό top-10 η Alpha Bank
  6. 18/8 Ποιες ιδιότητες διαμεσολαβούντων στην ασφάλιση είναι ασυμβίβαστες μεταξύ τους;
  7. 20/8 Νέα δάνεια 13 δισ. από τις τράπεζες το 2025, η UBS «ψηφίζει» Ελλάδα και ελληνικές τράπεζες, ο ΟΠΕΚΕΠΕ, το Ουκρανικό, η ΕΛΒΟ και CrediaBank: Η … άλλη τράπεζα

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube