close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Διεθνή

ΔΙΕΘΝΗ

Η Accenture συμβουλεύει: To πέρασμα στις πελατοκεντρικές υπηρεσίες
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
11/4/2014 - 08:42
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Accenture συμβουλεύει: To πέρασμα στις πελατοκεντρικές υπηρεσίες

Nextdeal newsroom, 11/4/2014
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ένας οργανισμός που επικεντρώνεται στο προϊόν είναι πολύ πιθανόν να προσφέρει μια φτωχή πελατειακή εμπειρία, προειδοποιεί σε άρθρο του ο Erik J. Sandquist, senior executive της Accenture. Αντίθετα, σημειώνει ο ίδιος, όσον αφορά το marketing και τις δραστηριότητες, το να μπαίνουν στο κέντρο του ενδιαφέροντος οι ανάγκες και οι επιθυμίες του πελάτη είναι μια στάση που αυξάνει το κέρδος για τους ασφαλιστές. Οι πάροχοι που δεν καταφέρνουν να ανταποκριθούν στις ανάγκες των πελατών διακινδυνεύουν περισσότερα από το απλώς να τους χάσουν. Μπορεί να επιβαρυνθούν με υψηλότερο κόστος εξυπηρέτησης, να χάσουν και μελλοντικούς συστημένους πελάτες ή να βλάψουν το brand και τη φήμη της εταιρείας.

Από τις κύριες αιτίες απογοήτευσης των πελατών είναι η γενικότερη ασυνέπεια στην εμπειρία ή στην αντιμετώπιση που έχουν όταν χρησιμοποιούν διαφορετικά κανάλια διανομής. Οι πάροχοι συχνά αποτυγχάνουν να αξιοποιήσουν πληροφορίες που ήδη έχουν για τους πελάτες και ως αποτέλεσμα δεν είναι σε θέση να προσφέρουν κατάλληλα προϊόντα και υπηρεσίες. Σε μια εποχή ραγδαίων τεχνολογικών εξελίξεων, οι πελάτες περιμένουν γρήγορη, αποτελεσματική και προσωπική εξυπηρέτηση. Οι ασφαλιστές πρέπει να εκμεταλλευτούν τη σημερινή τεχνολογία για να δημιουργήσουν μια διακριτή πελατειακή εμπειρία χρησιμοποιώντας data για να εξατομικεύσουν την αλληλεπίδραση με τον πελάτη και να έρθουν σε επαφή μαζί του όταν και όπως εκείνος θέλει.

Ο E.J. Sandquist προτείνει την εξής τριπλή προσέγγιση:

1. Καθιερώστε ένα πελατοκεντρικό λειτουργικό μοντέλο, αφήνοντας πίσω εκείνο που έχει ως άξονα το προϊόν.

2. Δημιουργείστε έναν κόμβο διαχείρισης της πελατειακής εμπειρίας (customer experience management hub) και μέσω της ανάλυσης δεδομένων εντοπίστε το επόμενο καλύτερο πακέτο δράσεων και μηνυμάτων για αλληλεπίδραση με τον πελάτη.

3. Θεσπίστε ως ειδική λειτουργία την παράδοση πελατειακής εμπειρίας (customer experience delivery), ώστε να παρέχετε πελατειακή εμπειρία με συνοχή και αποτελεσματικότητα σε πολλαπλά κανάλια.

Μπροστά στις αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών και στην υπόσχεση καλύτερης παροχής υπηρεσιών, οι ασφαλιστές δεν έχουν την επιλογή να παραμείνουν στάσιμοι, σημειώνει κλείνοντας o ειδικός της Accenture.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Howden Re: Όσοι καινοτομούν και προσαρμόζονται θα ευδοκιμήσουν στην εξελιγμένη αγορά αντασφάλισης
    Nextdeal newsroom, 5/9/2025

    Howden Re: Όσοι καινοτομούν και προσαρμόζονται θα ευδοκιμήσουν στην εξελιγμένη αγορά αντασφάλισης

  • Verisk: Η ασφαλιστική βιομηχανία αντιμετωπίζει αυξανόμενες μέσες ετήσιες ζημίες 152 δισ. δολαριών από φυσικές καταστροφές
    Nextdeal newsroom, 3/9/2025

    Verisk: Η ασφαλιστική βιομηχανία αντιμετωπίζει αυξανόμενες μέσες ετήσιες ζημίες 152 δισ. δολαριών από φυσικές καταστροφές

  • Ανησυχία της Ασφαλιστικής Αγοράς για τις πυρκαγιές από μπαταρίες λιθίου σε εγκαταστάσεις διαχείρισης αποβλήτων

    Ανησυχία της Ασφαλιστικής Αγοράς για τις πυρκαγιές από μπαταρίες λιθίου σε εγκαταστάσεις διαχείρισης αποβλήτων

    Άρθρο του Pascal Leroy, Γενικού Δ/ντη Waste Electrical and Electronic Equipment Forum Οι πυρκαγιές που προκαλούνται από μπαταρίες λιθίου σε Απόβλητα Ηλεκτρικού και Ηλεκτρονικού Εξοπλισμού...
    Γιώργος Καλούμενος, 03/09/2025 - 13:50 3/9/2025
  • Allianz: Λειτουργικά κέρδη €4,4 δισ. για το Β’ τρίμηνο 2025 με ισχυρή επίδοση στον κλάδο Περιουσίας & Ατυχημάτων (P&C)

    Allianz: Λειτουργικά κέρδη €4,4 δισ. για το Β’ τρίμηνο 2025 με ισχυρή επίδοση στον κλάδο Περιουσίας & Ατυχημάτων (P&C)

    Η παγκόσμια ασφαλιστική εταιρεία Allianz ανακοίνωσε ότι ο συνολικός όγκος εργασιών της αυξήθηκε κατά 8% σε ετήσια βάση, φθάνοντας τα...
    Nextdeal newsroom, 07/08/2025 - 12:05 7/8/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Howden Re: Όσοι καινοτομούν και προσαρμόζονται θα ευδοκιμήσουν στην εξελιγμένη αγορά αντασφάλισης
15:45 Howden Re: Όσοι καινοτομούν και προσαρμόζονται θα ευδοκιμήσουν στην εξελιγμένη αγορά αντασφάλισης
  • 15:40 Προειδοποίηση ΕΟΠΥΥ για εκστρατεία εξαπάτησης μέσω e-mail (phishing) - Πώς να αναγνωρίσετε τα παραπλανητικά μηνύματα
  • 14:08 Αποκλειστικό: Υποχρεωτική από 1η Οκτωβρίου η ασφάλιση αστικής ευθύνης στις βραχυχρόνιες μισθώσεις (τύπου Airbnb)
  • 14:00 Altrazeal®: Καινοτόμος θεραπεία για την αποτελεσματική αντιμετώπιση τραυμάτων και ελκών!
  • 13:21 ΔΕΘ: Η αγορά ζητάει 72-120 δόσεις - Γιατί είναι σημαντικό για την ασφαλιστική αγορά
  • 12:15 Το μηδέν είναι προορισμός - και η δουλειά μας έχει σκοπό
  • 11:30 Interamerican: Με ρυθμούς-ρεκόρ «τρέχει» η παραγωγή ασφαλίστρων
  • 11:24 Ιουλία Τσέτη: Βιώσιμη ανάπτυξη & καινοτομία, πυλώνες για μία ισχυρή και ενωμένη Ευρώπη - Ομιλία της στο 4ο Πολιτιστικό Φεστιβάλ Χίου
  • 11:16 ΕΣΑΠΕ-ΕΙΑΣ-ΕΕΑ: Εκπαιδευτικό σεμινάριο «Ηγεσίας και Πωλήσεων στην Εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης, AI»
  • 10:53 Το HEALTH NEXT GENERATION παρών στην 89η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης
  • 10:15 Θεόδωρος Κοκκάλας: Η Ergo κορυφαίος οργανισμός με στόχο τη βιώσιμη και κερδοφόρο ανάπτυξη
  • 09:52 Ποια είναι η «Στατιστική Στρέβλωση» που πρέπει να μάθουν οι δυνητικοί πελάτες;
  • 09:44 Νταγιάκας (ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ): Η πυροσβεστική εντός του επιχειρηματικού πάρκου μειώνει τα ασφαλιστικά κόστη
  • 09:32 Έρευνα Plum: Γιατί οι Έλληνες δυσκολεύονται να αποταμιεύουν και τα Κενά Εμπιστοσύνης στην Επίτευξη Οικονομικών Στόχων
  • 09:19 Σεπτεμβριανά 1955: Ο ξεριζωμός των Ελλήνων της Κωνσταντινούπολης
  • 09:15 Το 53ο Φεστιβάλ Βιβλίου στο Πεδίον του Άρεως
  • 09:13 Η ετυμηγορία της DBRS, η Alpha στηρίζει τον τουρισμό, υψηλές οι επιδόσεις του Aktor και ο σύγχρονος…Γκόρτσος
  • 09:09 Ο κλάδος Μεταφερομένων Εμπορευμάτων σε πτώση!
  • 09:06 Πρώτο Πανελλήνιο πρωτάθλημα ανεμοπτεριστών στο Μαυρομμάτι
  • 09:04 Κουτλίστια 1925 - Καμαρούλα 2025: Το χωριό θυμάται και γιορτάζει
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 4/9 Αποκλειστικό: Έληξε η συνεργασία του Αναστάσιου Παπαδόπουλου με την ERGO
  2. 3/9 Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων
  3. 4/9 Γιώργος Ζερβουδάκης: «Χτίζουμε την Εθνική Ασφαλιστική τού αύριο, με ανθρώπινο πρόσωπο και ψηφιακή δύναμη»
  4. 1/9 1η Σεπτεμβρίου: Η αρχή της Ινδίκτου και του εκκλησιαστικού έτους
  5. 2/9 Με αποκλειστική συνέντευξη του Θ. Κοκκάλα - ERGO και 2 σημαντικών στελεχών Εθνικής και Allianz κυκλοφορεί το «ΝΑΙ»
  6. 1/9 Πώς η Επιτροπή Ανταγωνισμού βάζει φρένο στον δείκτη υγείας στο Nextdeal που κυκλοφορεί
  7. 4/9 Ισαβέλλα Βήτου: H Allianz µιλάει τη «γλώσσα» της ελληνικής αγοράς

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube