Γιώργος Μούζος, 31/5/2016 - 09:08 facebook twitter linkedin Ετοιμάζεται για το Nürburgring το Nissan GT-R Nismo Γιώργος Μούζος, 31/5/2016 facebook twitter linkedin Nτεμπούτο για το νέο Nissan GT-R NISMO στη διάσημη πίστα του Nürburgring, γνωστή και ως μία από τις μεγαλύτερες και πιο δύσκολες πίστες στον κόσμο. Αυτή η πίστα αποτελεί το μέρος στο οποίο οι ισχυρές επιδόσεις του Nissan GT-R, έχουν δοκιμαστεί, ρυθμιστεί αλλά και αναπτυχθεί. Ας το γνωρίσουμε όμως λίγο καλύτερα! Όπως και το στάνταρ μοντέλο, το νέο GT-R NISMO διαθέτει μια ανανεωμένη εμφάνιση που γίνεται αμέσως αντιληπτή από τον νέο εμπρόσθιο προφυλακτήρα. Προκειμένου να βελτιστοποιηθεί η ψύξη του ισχυρού κινητήρα, η χρωμιωμένη μάσκα τύπου V, έχει διευρυνθεί για να διευκολύνει την εισαγωγή του αέρα, χωρίς όμως να μειώνει την αεροδυναμική απόδοση του αυτοκινήτου. Σε αντίθεση με την στάνταρ έκδοση του GT-R, ο μπροστινός προφυλακτήρας του GT-R NISMO είναι κατασκευασμένος από ανθρακονήματα. Οι εισαγωγές του αέρα έχουν σχεδιαστεί με σκοπό αφενός την βέλτιστη ροή του γύρω από το αυτοκίνητο και αφετέρου για την παροχή μεγάλης κάθετης δύναμης. Συνολικά, το νέο σχήμα του αυτοκινήτου παράγει περισσότερη κάθετη δύναμη από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο παραγωγής της Nissan μέχρι σήμερα, κάτι που προσφέρει εξαιρετική σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Αναβαθμισμένο εσωτερικό Εκτός από την εξωτερική εμφάνιση, το νέο GT-R NISMO διαθέτει κι ένα αναβαθμισμένο εσωτερικό. Το επανασχεδιασμένο ταμπλό, το τιμόνι και το κεντρικό υποβραχιόνιο έχουν επένδυση από δέρμα Alcantara, ενώ το ταμπλό έχει βελτιωθεί και απλοποιηθεί χάρη στις αναβαθμισμένες λειτουργίες πλοήγησης και ελέγχου (έχει μειωθεί ο αριθμός των διακοπτών από 27 στο προηγούμενο μοντέλο, σε μόλις 11) και με μια διευρυμένη οθόνη αφής 8 ιντσών που διαθέτει μεγάλα εικονίδια που απλοποιούν την χρήση της. Μια νέα εντολή ελέγχου στην οθόνη της κεντρικής ανθροκονημάτινης κονσόλας, επιτρέπει τον εύκολο χειρισμό, χωρίς καν να χρειάζεται ο οδηγός να αγγίζει την οθόνη. Πρόκειται για ένα μοναδικό χαρακτηριστικό που έρχεται να “λύσει” τα χέρια σε αυτούς που ταξιδεύουν με υψηλές ταχύτητες. Μοναδικά στο νέο NISMO GT-R είναι και τα δερμάτινα Recaro® bucket καθίσματα με ανθρακονήματα, που συμπληρώνονται από τις σχεδιαστικές πινελιές του κόκκινου Alcantara. Βελτιωμένη η λειτουργία της τετρακίνησης Η τετρακίνηση του GT-R NISMO έχει επίσης αναβαθμιστεί, εν μέρει χάρη και στο σημαντικά ενισχυμένο σασί του. Η ενισχυμένη δομή του αμαξώματος επέτρεψε στους μηχανικούς να προχωρήσουν σε περαιτέρω βελτιώσεις και ρυθμίσεις στην ανάρτηση του GT-R NISMO. Το ειδικό Bilstein® DampTronic ρυθμιζόμενο σύστημα οδήγησης του GT-R, εκμεταλλεύεται πολλαπλές πληροφορίες από τα συστήματα του αυτοκινήτου και παρέχει τις απαραίτητες κάθετες δυνάμεις, αλλά και υψηλό επίπεδο ελέγχου σε μια ποικιλία συνθηκών οδήγησης. Καθοριστικό ρόλο παίζουν και τα ειδικά αμορτισέρ της NISMO που είναι έτσι ρυθμισμένα ώστε να μεταφέρουν με τον καλύτερο τρόπο τους 600 ίππους που παράγει ο 6κυλινδρος κινητήρας των 600 ίππων. 600 ίπποι από 3,8 λίτρα! Ο κινητήρας του GT-R NISMO, γνωστός και ως VR38DETT, είναι το αποτέλεσμα της τεχνογνωσίας που η NISMO έχει αποκτήσει από τη συμμετοχή της σε πολυάριθμες εκδηλώσεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, σε όλο τον κόσμο. Συνδυάζεται με ένα 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και διαθέτει ένα ζεύγος υπερσυμπιεστών υψηλής ροής και μεγάλης διαμέτρου, που συναντώνται και στο GT3. Όπως και στην βασική έκδοση του μοντέλου, κάθε κινητήρας GT-R NISMO συναρμολογείται στο χέρι από την αρχή μέχρι το τέλος, σε έναν ειδικό “αποστειρωμένο” χώρο με άρτια εκπαιδευμένους τεχνικούς, ενώ μια πλάκα αλουμινίου προστίθεται στο μπροστινό μέρος του κάθε κινητήρα, που δείχνει το όνομα του τεχνίτη ΤAKUMI που τον δημιούργησε! Παρά την πιο “αγωνιστική” φύση του, το νέο GT-R NISMO διαθέτει ως σύνολο καλύτερη ισορροπία από ό, τι πριν, αποτελώντας ένα αυτοκίνητο που προσφέρει οδηγική απόλαυση τόσο σε έναν ορεινό ασφάλτινο δρόμο, όσο και σε μια αγωνιστική πίστα. Το Nissan GT-R NISMO, αναμένεται να κυκλοφορήσει την επόμενη χρονιά και θα είναι διαθέσιμο σε πέντε διαφορετικά εξωτερικά χρώματα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 24/11/2025 - 10:41 Ηλεκτρικά οχήματα και ασφάλεια μπαταριών: Οι νέοι τεχνικοί κίνδυνοι των ασφαλιστών!
Γιώργος Μούζος, 21/11/2025 - 08:40 Οι πελάτες σας ξέρουν τι να κάνουν αν τρακάρουν με ανασφάλιστο όχημα;
Γιώργος Μούζος, 19/11/2025 - 14:47 ADAS: Θα ρίξουν τα τροχαία ή θα «τινάξουν» στον αέρα τα ασφαλιστήρια;
Όταν «ρίχνει καρέκλες», βρέχει ζημιές! Γιατί κάθε καταιγίδα είναι stress test για τα συμβόλαιά σου και πώς μπορείς να μειώσεις τις ζημιές πριν σηκώσει ο... Γιώργος Μούζος, 17/11/2025 - 09:09
Η Kaspersky επισημαίνει έναν ακόμα ασφαλιστικό κίνδυνο! Οι νέες ψηφιακές απειλές στα ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα αυξάνουν τον κίνδυνο για οδηγούς, επιβάτες και ασφαλιστικές εταιρείες, απαιτώντας άμεση... Γιώργος Μούζος, 12/11/2025 - 08:50
Φωτιστικά σώματα: Ασπίδα ασφάλειας για τους πελάτες σας! Γιατί η κατάσταση και η τεχνολογία των φωτιστικών σωμάτων αποτελούν καθοριστικό παράγοντα στην πρόληψη ατυχημάτων και στη μείωση των ασφαλιστικών... Γιώργος Μούζος, 10/11/2025 - 08:45
Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας Η καθημερινή διαδρομή που κρύβει τον μεγαλύτερο κίνδυνο. Τι αποκαλύπτουν τα νέα δεδομένα και πώς αλλάζει το παιχνίδι για τους... Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43
Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει Το «κλείδωμα παιδιού» στις πίσω πόρτες δεν είναι λεπτομέρεια. Είναι φρένο σε ατυχήματα που θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί με... Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40
Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους Όταν ένα «αστεράκι» 2 εκατοστών μπορεί να κοστίσει χιλιάδες ευρώ, αλλά το κυριότερο την αξιοπιστία σας ως ασφαλιστές. Οι περισσότεροι ασφαλισμένοι... Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50