Γιώργος Μούζος, 23/3/2016 - 08:30 facebook twitter linkedin Η ασφάλεια σε πρώτο πλάνο Γιώργος Μούζος, 23/3/2016 facebook twitter linkedin Ο λόγος για το νέο VW Tiguan, το οποίο μας έρχεται τον Μάϊο και ενσωματώνει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας για να προστατεύει τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου. Οι συγκεκριμένες τεχνολογίες περιλαμβάνονται στο βασικό εξοπλισμό, όπως το νέο ενεργό καπό, το σύστημα φρεναρίσματος πανικού για την πόλη με τη λειτουργία παρακολούθησης πεζών και το σύστημα προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας, οι οποίες βελτιώνουν θεαματικά το επίπεδο ασφάλειας του νέου Tiguan, στις καθημερινές συνθήκες κυκλοφορίας. Ας δούμε όμως τι κάνει η καθεμία. Ενεργό καπό Σε περίπτωση εμπρόσθιας σύγκρουσης με πεζό ή ποδηλάτη, το αυτοκίνητο διαθέτει ειδικό μηχανισμό που ανασηκώνει το καπό, ώστε να μετριάσει τις επιπτώσεις της πρόσκρουσης. Με αυτό τον τρόπο αυξάνεται το κενό μεταξύ του κινητήρα και του σχετικά πιο μαλακού καπό, μετριάζοντας έτσι τις πιθανότητες τραυματισμού στο κεφάλι. Παρακολούθηση πεζών και Lane Assist Το νέο Tiguan εξοπλίζεται με αυτόματο σύστημα πέδησης μετά τη σύγκρουση (Multi-Collision Braking System), με σύστημα ελέγχου πορείας (Front Assist) που περιλαμβάνει και τη λειτουργία City Emergency Braking και – μία νέα λειτουργία – την παρακολούθηση των πεζών (Pedestrian Monitoring), στο βασικό του εξοπλισμό. Εάν το ραντάρ του συστήματος ελέγχου πορείας (Front Assist) του Tiguan εντοπίσει ένα πεζό που κινείται στην πορεία του, ειδοποιεί σε πρώτη φάση τον οδηγό και εφόσον ο κίνδυνος να τον χτυπήσει παραμένει, τότε φρενάρει αυτόματα. Εκτός των άλλων, το νέο Tiguan διαθέτει επίσης στο βασικό του εξοπλισμό και το σύστημα Lane Assist. Και σε αυτή την περίπτωση, το σύστημα αναγνωρίζει με τη βοήθεια καμερών, την ακούσια εκτροπή του αυτοκινήτου από τα όρια της λωρίδας κυκλοφορίας που κινείται (εάν δεν έχει προηγηθεί η ενεργοποίηση των φλας από τον οδηγό) και προειδοποιεί τον οδηγό στρίβοντας το τιμόνι προς την αντίθετη κατεύθυνση επαναφέροντας το αυτοκίνητο στη σωστή του πορεία. Με αυτό το σύστημα περιορίζονται οι κίνδυνοι από το να βρεθεί το αυτοκίνητο στο αντίθετο ρεύμα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 29/08/2025 - 08:51 Μπορεί ένας αλγόριθμος να αποφασίζει ποιος είναι υπεύθυνος για ένα ατύχημα;
Γιώργος Μούζος, 25/08/2025 - 08:50 Γιατί οι σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων κρατούν σε εγρήγορση τον ασφαλιστικό κλάδο;
Γιώργος Μούζος, 20/08/2025 - 08:55 Τελικά μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να μειώσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις;
Ο πιο επικίνδυνος «συνεπιβάτης» του καλοκαιριού δεν είναι η κούραση. Είναι το μυαλό. Η ύπνωση του αυτοκινητόδρομου σκοτώνει χωρίς να το καταλάβεις – κυριολεκτικά. Και ναι, έχεις πελάτες που κινδυνεύουν αυτό το Δεκαπενταύγουστο. Η... Γιώργος Μούζος, 14/08/2025 - 08:49
Ξέρετε τι είναι το «φαινόμενο του ελέφαντα»; Οι πελάτες σας το αγνοούν και κινδυνεύουν και στις διακοπές τους! Πίσω καθίσματα χωρίς ζώνη, βαλίτσες χωρίς στήριξη και επιβάτες που μετατρέπονται σε απρόβλεπτο κίνδυνο. Πράγματα που δεν ξέρουν οι πελάτες... Γιώργος Μούζος, 11/08/2025 - 10:58
Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές; Από την οδήγηση με σαγιονάρες μέχρι την αφυδάτωση, το καλοκαίρι κρύβει παγίδες που οι πελάτες σας αγνοούν. Πώς θα τους... Γιώργος Μούζος, 07/08/2025 - 08:53
Ο «ασφαλιστικός» κίνδυνος της ανακύκλωσης αέρα στα οχήματα! Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές; Η παρατεταμένη χρήση του συστήματος ανακύκλωσης αέρα μπορεί να δημιουργήσει συνθήκες επικίνδυνες για τη ζωή των επιβατών, επηρεάζοντας σοβαρά την... Γιώργος Μούζος, 04/08/2025 - 08:55
Μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων: Η “καρδιά” των EV είναι ο νέος πονοκέφαλος των ασφαλιστικών Ο εξελισσόμενος σχεδιασμός μπαταριών στα ηλεκτρικά οχήματα φέρνει νέες προκλήσεις για τον ασφαλιστικό κλάδο, αλλά και ευκαιρίες για καινοτόμα προϊόντα... Γιώργος Μούζος, 30/07/2025 - 09:26
Καύσωνας και αυτοκίνητο: Ο κίνδυνος στην καμπίνα και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές! Οι ακραίες θερμοκρασίες στο εσωτερικό των οχημάτων εγκυμονούν κινδύνους για οδηγούς και επιβάτες. Ακολουθούν χρήσιμες συμβουλές πρόληψης για το πώς... Γιώργος Μούζος, 28/07/2025 - 08:55