Γιώργος Μούζος, 16/6/2020 - 17:10 facebook twitter linkedin Φτάνει πια με το κινητό! Μήπως να επέμβουν οι ασφαλιστικές; Γιώργος Μούζος, 16/6/2020 facebook twitter linkedin Ένας μήνας και κάτι μέρες έχουν περάσει που η κανονικότητα στην κυκλοφορία επανήλθε μετά το lockdown λόγω του κορονοϊού, αλλά δυστυχώς οι κακές συνήθειες δεν κόβονται, όπως για παράδειγμα η οδήγηση με το κινητό στο χέρι. Η κίνηση στους δρόμους ολοένα κι αυξάνεται (είναι κι ο Μεγάλος Περίπατος στη μέση), αλλά δυστυχώς αυξάνεται κι ο αριθμός των οδηγών που στο ένα χέρι κρατούν το τιμόνι και στο άλλο το κινητό. Μια συνήθεια που όπως έχουμε γράψει άπειρες φορές είναι υπεύθυνη για πολλά τροχαία ατυχήματα. Ατυχήματα που πέρα από τις υλικές κι ανθρώπινες απώλειες, κοστίζουν και στις ασφαλιστικές εταιρείες. Μήπως λοιπόν οι ασφαλιστικές εταιρείες πρέπει να ενεργήσουν άμεσα (ίσως να εξαιρούνται της αποζημίωσης ατυχήματα που αποδεδειγμένα έχουν προκληθεί από τη χρήση κινητού;), όπου με μια σειρά μέτρων και συνδυαστικά με τις ποινές της Τροχαίας περιορίσουμε κατά πολύ αυτή τη κακιά συνήθεια; Σύνθετη δραστηριότητα η οδήγηση! Εν αντιθέσει με ότι μπορεί να πιστεύουν αρκετοί, η οδήγηση δεν είναι μια απλή διεργασία. Τουναντίον είναι αρκετά πολύπλοκη όπου ο μέσος οδηγός καλείται για κάθε 1,6 χιλιόμετρα, να λαμβάνει 20 αποφάσεις, ενώ διαθέτει λιγότερο από μισό δευτερόλεπτο για να αποφύγει μια σύγκρουση. Επομένως αντιλαμβάνεστε γιατί δεν πρέπει να εστιάζετε την προσοχή σας σε μια οθόνη! Επιπρόσθετα έρευνες μεγάλων πανεπιστημίων και ερευνητικών κέντρων έχουν καταγράψει τα παρακάτω: Οι οδηγοί που κρατούσαν στο χέρι το κινητό τηλέφωνο είχαν χρόνο αντίδρασης κατά 30% μεγαλύτερο σε σύγκριση με αυτούς που είχαν επίπεδα αλκοόλης στο αίμα λίγο υψηλότερα από το επιτρεπόμενο όριο. Οι οδηγοί που μιλούν σε κινητό που το κρατούν στο χέρι χρειάζονται μισό δευτερόλεπτο περισσότερο να αντιδράσουν σε κάτι ξαφνικό στον δρόμο σε σύγκριση με αυτούς που οδηγούν χωρίς κινητό. Μισό δευτερόλεπτο περισσότερο σημαίνει 14 μέτρα περισσότερα για να σταματήσει το αυτοκίνητο, όταν κινείται με 110 χιλιόμετρα την ώρα. Ο χρόνος αντίδρασης των οδηγών ήταν 50% μεγαλύτερος όταν μιλούσαν στο κινητό σε σύγκριση με εκείνους που οδηγούσαν κανονικά. Ακόμα και όμως και το να μιλάτε μέσω Bluetooth ενώ οδηγείτε, ο κίνδυνος ατυχήματος είναι 4 φορές μεγαλύτερος κι αυτό γιατί ο εγκέφαλος επεξεργάζεται πολύ πιο αργά τις οπτικές πληροφορίες που λαμβάνει Τι συμβουλεύει το Next Deal τους οδηγούς για τη χρήση κινητού τηλεφώνου; Το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι απλά να μην χρησιμοποιείτε το τηλέφωνο ενώ οδηγείτε! Βάλτε το στη σίγαση και κάπου που δεν θα σας αποσπάει τη προσοχή! Η ζωή σας αξίζει περισσότερα από ένα τηλεφώνημα. Αν είναι επιτακτική ανάγκη να κάνετε κάποια κλήση, τότε σταματήστε κάπου με ασφάλεια και κάντε το τηλεφώνημά μας. Μη γράφετε/διαβάζετε μηνύματα μιας και είναι ακόμη πιο επικίνδυνο από το να μιλάτε. Εάν τύχει να πάρετε κάποιον τηλέφωνο και αντιληφθείτε ότι οδηγεί, πείτε του ότι θα ξανακαλέσετε και αποδεσμεύστε τον από τηλέφωνο! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 25/08/2025 - 08:50 Γιατί οι σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων κρατούν σε εγρήγορση τον ασφαλιστικό κλάδο;
Γιώργος Μούζος, 20/08/2025 - 08:55 Τελικά μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να μειώσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις;
Γιώργος Μούζος, 14/08/2025 - 08:49 Ο πιο επικίνδυνος «συνεπιβάτης» του καλοκαιριού δεν είναι η κούραση. Είναι το μυαλό.
Γιώργος Μούζος, 11/08/2025 - 10:58 Ξέρετε τι είναι το «φαινόμενο του ελέφαντα»; Οι πελάτες σας το αγνοούν και κινδυνεύουν και στις διακοπές τους!
Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές; Από την οδήγηση με σαγιονάρες μέχρι την αφυδάτωση, το καλοκαίρι κρύβει παγίδες που οι πελάτες σας αγνοούν. Πώς θα τους... Γιώργος Μούζος, 07/08/2025 - 08:53
Ο «ασφαλιστικός» κίνδυνος της ανακύκλωσης αέρα στα οχήματα! Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές; Η παρατεταμένη χρήση του συστήματος ανακύκλωσης αέρα μπορεί να δημιουργήσει συνθήκες επικίνδυνες για τη ζωή των επιβατών, επηρεάζοντας σοβαρά την... Γιώργος Μούζος, 04/08/2025 - 08:55
Μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων: Η “καρδιά” των EV είναι ο νέος πονοκέφαλος των ασφαλιστικών Ο εξελισσόμενος σχεδιασμός μπαταριών στα ηλεκτρικά οχήματα φέρνει νέες προκλήσεις για τον ασφαλιστικό κλάδο, αλλά και ευκαιρίες για καινοτόμα προϊόντα... Γιώργος Μούζος, 30/07/2025 - 09:26
Καύσωνας και αυτοκίνητο: Ο κίνδυνος στην καμπίνα και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές! Οι ακραίες θερμοκρασίες στο εσωτερικό των οχημάτων εγκυμονούν κινδύνους για οδηγούς και επιβάτες. Ακολουθούν χρήσιμες συμβουλές πρόληψης για το πώς... Γιώργος Μούζος, 28/07/2025 - 08:55
Geely EX5: Το EV με διπλή πεντάστερη πιστοποίηση που επανακαθορίζει το ασφαλιστικό ρίσκο Με διπλή πεντάστερη αξιολόγηση, 16 ενεργητικά συστήματα ασφαλείας και ανθεκτική μπαταρία, το νέο SUV της Geely αποτελεί σημείο αναφοράς για... Γιώργος Μούζος, 25/07/2025 - 08:56
Πώς τα πρότυπα Euro NCAP αλλάζουν το τοπίο στα ασφαλιστικά τιμολόγια; Η αξιολόγηση ασφάλειας των αυτοκινήτων επαναπροσδιορίζει το ρίσκο και το κόστος ασφάλισης Τα τελευταία χρόνια, τα πρότυπα ασφαλείας Euro NCAP αποκτούν... Γιώργος Μούζος, 23/07/2025 - 09:00