Γιώργος Μούζος, 1/3/2019 - 10:16 facebook twitter linkedin Τα SUV που ασφαλίζουν και θωρακίζουν τους επιβάτες τους! Γιώργος Μούζος, 1/3/2019 facebook twitter linkedin O ανεξάρτητος οργανισμός Euro NCAP ανακοίνωσε τα αποτελέσματα των δοκιμών πρόσκρουσης, στις οποίες υπέβαλε 3 νέα SUV, τα Honda CR-V, Mercedes G-Class και SEAT Tarraco, τα οποία απέσπασαν 5 αστέρια. Honda CR-V, Mercedes G-Class και SEAT Tarraco απέσπασαν την μέγιστη διάκριση των 5 αστέρων, σκοράροντας από 90% και πάνω στην προστασία ενηλίκων. Το Tarraco βρέθηκε στην κορυφή με ένα εντυπωσιακό 97%, το CR-V ακολούθησε με 93% και η G-Class πήρε την τρίτη θέση με 90%. Στην προστασία των παιδιών τα αποτελέσματα ήταν κοντά, (83% Honda και Μercedes, 84% το SEAT), στα επικουρικά συστήματα το Tarraco προηγήθηκε με 79%, 76% το CR-V και 73% η G-Class. Άξιο αναφοράς είναι το γεγονός πως παρά το μυώδη και σχεδόν τετράγωνο σχεδιασμό της η G-Class πήγε πολύ καλά στην προστασία πεζών, με 78%, το Tarraco απέσπασε το 79% ενώ το CR-V το 70%. Ο γενικός γραμματέας του ανεξάρτητου φορέα, Michiel van Ratingen, δήλωσε καθόλα ευχαριστημένος με το γεγονός πως αυτοκίνητα αυτού του μεγέθους είναι ασφαλή τόσο για οδηγό και επιβάτες, όσο και τους πεζούς, ενώ υπογράμμισε την σημασία της παρουσίας των επικουρικών συστημάτων ασφαλείας στον στάνταρ εξοπλισμό τους. SEAT Tarraco 2019 Mercedes-Benz G-Class 2019 Honda CR-V Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31 Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν!
Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12 Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00
Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα; Η άβολη αλήθεια: η ασφάλεια γίνεται άλλοθι απροσεξίας και το κόστος γυρίζει στην ασφαλιστική αγορά Η νέα γενιά βοηθημάτων οδήγησης υπόσχεται... Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25
Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε; Ο φθινοπωρινός έλεγχος αυτοκινήτου είναι και υπόθεση ασφαλιστική, αλλά και του πελάτη σας. Πώς πρέπει να τον συμβουλέψετε για να... Γιώργος Μούζος, 06/10/2025 - 08:50