Γιώργος Μούζος, 21/6/2018 - 16:25 facebook twitter linkedin Η Nissan ενισχύει την ασφάλεια των οχημάτων της! Γιώργος Μούζος, 21/6/2018 facebook twitter linkedin Η Nissan Motor Co. Ltd., θα κατασκευάσει περισσότερα μοντέλα χρησιμοποιώντας ένα νέο τύπο χάλυβα, που συνδυάζει υψηλή εφελκυστική αντοχή σε σχέση με το παρελθόν, με αποτέλεσμα να παράγει ελαφρύτερα οχήματα που μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση των εκπομπών ρύπων, σε συνδυασμό με την υψηλή προστασία των επιβατών. Η Nissan είναι η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως που χρησιμοποιεί τον υψηλής αντοχής χάλυβα, με αντοχή εφελκυσμού 980 megapascals, που ανέπτυξε από κοινού με τις Nippon Steel & Sumitomo Metal Corp. Ο συνδυασμός των δυνατοτήτων μορφοποίησης και αντοχής στον χάλυβα, επιτρέπει την παραγωγή σύνθετων σχημάτων που είναι λεπτότερα και ελαφρύτερα (συγκρινόμενα με αυτά που κατασκευάζονται από συμβατικό χάλυβα υψηλής αντοχής σε εφελκυσμό), διατηρώντας ταυτόχρονα την ικανότητά τους να απορροφούν την ενέργεια σε μια πρόσκρουση. Η Nissan έθεσε σε ισχύ ένα σχέδιο βιωσιμότητας αυτό το μήνα, το οποίο απαιτεί μείωση των εκπομπών CO2 από τα νέα οχήματα της κατά 40% μέχρι το οικονομικό έτος 2022, σε σχέση με το οικονομικό έτος 2000. Η εταιρεία αναπτύσσει δυναμικά τεχνολογίες που τις επιτρέπουν να επεκτείνει τη χρήση χάλυβα υπερ-υψηλής αντοχής σε εφελκυσμό, στοχεύοντας το 25% του βάρους των μερών ενός οχήματός της, να αποτελείται από το συγκεκριμένο υλικό. Στο QX50, αποτελεί το 27%. Ο χάλυβας 980-megapascal που αναπτύχθηκε με τις Nippon Steel & Sumitomo Metal μπορεί να πιεστεί εν ψυχρώ, καθιστώντας τον κατάλληλο για μαζική παραγωγή. Αυτό θα βοηθήσει στη συγκράτηση του κόστους παραγωγής του κάθε οχήματος. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 09/12/2025 - 08:55 Over-the-air ενημερώσεις: Η νέα πρόκληση για ασφαλιστικές και συνεργεία
Γιώργος Μούζος, 01/12/2025 - 09:38 Cyber attacks σε στόλους οχημάτων: Ο αόρατος κίνδυνος που μπορεί να “ρίξει” μια εταιρεία μέσα σε μία ημέρα
Γιώργος Μούζος, 28/11/2025 - 12:27 Κόλλησε το γκάζι: Ατύχημα ή κάτι άλλο; Ο εφιάλτης κάθε οδηγού και ασφαλιστικών εταιρειών
Η νέα πραγματικότητα της ζημιάς για τον ασφαλιστικό κλάδο - Το συνεργείο του '25 ένας ψηφιακός κόμβος Το συνεργείο του 2025 δεν είναι πλέον μόνο μια αίθουσα με εργαλεία. Είναι ένας ψηφιακός κόμβος δεδομένων και αυτό αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 26/11/2025 - 08:54
Ηλεκτρικά οχήματα και ασφάλεια μπαταριών: Οι νέοι τεχνικοί κίνδυνοι των ασφαλιστών! Η ηλεκτροκίνηση ανοίγει μια τεράστια αγορά. Ταυτόχρονα, όμως, δημιουργεί σύνθετους κινδύνους που ο ασφαλιστικός κλάδος δεν μπορεί πλέον να αγνοεί. Η... Γιώργος Μούζος, 24/11/2025 - 10:41
Οι πελάτες σας ξέρουν τι να κάνουν αν τρακάρουν με ανασφάλιστο όχημα; Ένας πρακτικός, επίκαιρος και καθόλου θεωρητικός οδηγός για το τι οφείλετε να έχετε ήδη εξηγήσει στους ασφαλισμένους σας, ώστε να... Γιώργος Μούζος, 21/11/2025 - 08:40
ADAS: Θα ρίξουν τα τροχαία ή θα «τινάξουν» στον αέρα τα ασφαλιστήρια; Τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού μειώνουν τα ατυχήματα, αλλά φέρνουν ακριβότερες ζημιές, γκρίζες ζώνες ευθύνης και νέο πονοκέφαλο για κάθε ασφαλιστή... Γιώργος Μούζος, 19/11/2025 - 14:47
Όταν «ρίχνει καρέκλες», βρέχει ζημιές! Γιατί κάθε καταιγίδα είναι stress test για τα συμβόλαιά σου και πώς μπορείς να μειώσεις τις ζημιές πριν σηκώσει ο... Γιώργος Μούζος, 17/11/2025 - 09:09
Η Kaspersky επισημαίνει έναν ακόμα ασφαλιστικό κίνδυνο! Οι νέες ψηφιακές απειλές στα ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα αυξάνουν τον κίνδυνο για οδηγούς, επιβάτες και ασφαλιστικές εταιρείες, απαιτώντας άμεση... Γιώργος Μούζος, 12/11/2025 - 08:50