close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Στόχοι διαδικασίας versus στόχοι αποτελεσμάτων
Βαγγέλης Βερτόπουλος
Βαγγέλης Βερτόπουλος,
1/3/2017 - 10:01
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Στόχοι διαδικασίας versus στόχοι αποτελεσμάτων

Βαγγέλης Βερτόπουλος, 1/3/2017
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Κάθε φορά που βγαίνουμε από το σπίτι μας, γνωρίζουμε ακριβώς πού θέλουμε να πάμε, γιατί θέλουμε να πάμε στον προορισμό μας και ποιο δρομολόγιο θα ακολουθήσουμε. Και όμως, αυτή την απλή λογική αμελούμε να την εφαρμόσουμε στην επαγγελματική μας ζωή.

 

Ειδικά στον τομέα των πωλήσεων, όπου ο επαγγελματίας χρειάζεται να παρακινεί ο ίδιος τον εαυτό του και να σχεδιάζει τις ενέργειές του, είναι απαραίτητη η ολοκληρωμένη στοχοθεσία ώστε να κινείται βάσει σχεδίου και να μεγιστοποιεί την αποτελεσματικότητά του.

Σε τί βοηθάει η ολοκληρωμένη στοχοθεσία;

Οι στόχοι λειτουργούν ως ένα σημείο αναφοράς δίνοντάς μας κίνητρο, και μας βοηθούν να οργανώσουμε τις προσπάθειές μας. Είναι γνωστές οι μέθοδοι στοχοθεσίας (S.M.A.R.T., S.M.A.R.T.E.R. στόχοι) τις οποίες θα περιγράψουμε σε κάποιο επόμενο άρθρο. Αυτό που έχει μεγιστη σημασία όμως, είναι το σημείο εστίασης των στόχων μας. Δηλαδή αν εστιάζουμε στη διαδικασία ή στο αποτέλεσμα.

Τις περισσότερες φορές θέτουμε ποσοτικούς στόχους, δηλαδή όγκο πωλήσεων, ή τζίρο. Θέτοντας όμως αποκλειστικά στόχους όγκου πωλήσεων, υπάρχουν κίνδυνοι. Οι στόχοι μπορεί να είναι αποκαρδιωτικοί, ή η απόσταση που έχουμε να διανύσουμε για την επίτευξή τους να φαίνεται μεγαλύτερη των δυνατοτήτων μας. Ένας άλλος κίνδυνος ελοχεύει όταν, παλεύοντας για αυτήν την πώληση που ‘πρέπει οπωσδήποτε να κλείσω, ώστε να πιάσω τα νούμερά μου’, ο επαγγελματίας γίνεται υπερβολικά επιθετικός με αποτέλεσμα να ρισκάρει τη σχέση του με τον πελάτη αλλά και να υπονομεύει την άντληση συστάσεων από τον συγκεκριμένο πελάτη. Εν ολίγοις, η αποκλειστική εστίαση στο αποτέλεσμα μπορεί να έχει βραχυπρόθεσμα οφέλη και να επιφέρει μεσοπρόθεσμα μειονεκτήματα.

«Δηλαδή δεν πρέπει να με νοιάζουν τα νούμερα»;

Τα νούμερα και οι πωλήσεις μας ενδιαφέρουν! Και πολύ μάλιστα! Η θέλησή μας για την επίτευξη των ποσοτικών μας στόχων είναι δεδομένη και οι ποσοτικοί στόχοι επιτελούν αυτόν ακριβώς το σκοπό, δηλαδή το να αποτυπώνουν τη θέση μας στην επιθυμητή πορεία.

Το πώς θα είμαστε σε τροχιά επίτευξης των στόχων μας όμως, εξαρτάται από το πώς κάνουμε τη δουλειά μας. Και εκεί έρχονται στο προσκήνιο οι στόχοι διαδικασίας.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Φανταστείτε δύο πωλητές εκ των οποίων ο ένας καθόλη τη διάρκεια της πώλησης σκέφτεται πόσο πολύ θέλει και έχει ανάγκη την συγκεκριμένη πώληση, ενώ ο άλλος εστιάζει στα βήματα που έχει διδαχθεί και στην μεθοδική (και με πάθος!) υλοποίησή τους.

- Ποιός θα έχει πιο επαγγελματική προσέγγιση στον πελάτη του;
- Ποιός έχει περισσότερες πιθανότητες να κλείσει το συμβόλαιο;
- Ποιός θέτει καλύτερες βάσεις στη σχέση του με τον πελάτη και αυξάνει τις πιθανότητες για λήψη συστάσεων;
- Πολύ σημαντικό, ποιός είναι πιο αγχωμένος από τους δύο;
- Και τέλος, ποιος από τους δύο θα έχει καταφέρει να ανατυχθεί ως επαγγελματίας ακόμα και στην περίπτωση που οι προσπάθειά του δεν ευδοκίμησε και ποιός θα έχει βουτήξει στην απογοήτευση;

Στο σημείο αυτό να ξεκαθαρίσουμε πως δε μιλάμε για έναν μαλθακό και ηττοπαθή πωλητή, αλλά για έναν δυναμικό επαγγελματία που λειτουργεί βάσει πλάνου και έχοντας τον έλεγχο.

Συνοψίζοντας, η επιθυμία για το αποτέλεσμα είναι δεδομένη, όμως η υπερβολική εστίαση σε αυτό εστιάζει τον πωλητή σε παράγοντες που είναι εκτός του ελέγχου του με αποτέλεσμα άγχος και σπασμωδικές κινήσεις (Η έκβαση της πώλησης είναι σε ένα μεγάλο βαθμό πέραν του ελέγχου του!). Αντιθέτως, εστιάζοντας στη διαδικασία, ο επαγγελματίας εστιάζει σε όσα πραγματικά μπορεί να ελέγξει, δηλαδή στη δική του προσπάθεια, με αποτέλεσμα να στρεσάρεται λιγότερο, να είναι πιο ανθεκτικός στις αρνήσεις και να αναπτύσσεται επαγγελματικά.

Όπως λοιπόν, συμβουλεύουμε και τους επαγγελματίες αθλητές: Ερωτεύσου τη διαδικασία και το αποτέλεσμα θα έρθει από μόνο του ως φυσική συνέπεια!


Vaggelis Vertopoulos 2016Βιογραφικό Βαγγέλη Κ. Βερτόπουλου

Ο Βαγγέλης Κ. Βερτόπουλος σπούδασε Marketing στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και εργάστηκε σε πολυεθνικές εταιρείες όπως η Friesland (NOYNOY) και η Johnson n’ Johnson στους τομείς Sales, Sales Analysis και Category Management.

Στη συνέχεια σπούδασε Ψυχολογία στο London Metropolitan και έκανε τις μεταπτυχιακές του σπουδές στο Βρετανικό OU και MSc στην Αθλητική Ψυχολογία στο Staffordshire University. Εκπαιδεύτηκε στην Ψυχοθεραπεία με Γνωσιακές και Συμπεριφορικές προσεγγίσεις και στο Life & Executive Coaching.

Σε συνέχεια της προσωπικής αθλητικής του πορείας και ενασχόλησης με την προπονητική, έχει διατελέσει Ομοσπονδιακός Προπονητής Ξιφασκίας από το 2007ως το 2011. Οι αθλητές του έχουν κατακτήσει πάνω από 30 Πανελλήνιους τίτλους τα τελευταία 8 χρόνια.

Εργάζεται με στελέχη οργανισμών και επιχειρήσεων, ερασιτέχνες και επαγγελματίες αθλητές που διακρίνονται στην Ελλάδα και το εξωτερικό, εφήβους και άτομα που θέλουν να επεκτείνουν τις δυνατότητές τους και να τις αξιοποιήσουν.

Η πολύπλευρη ακαδημαϊκή και επαγγελματική του εμπειρία του απο τους τομείς του Business, της Ψυχολογίας και του Αθλητισμού, του δίνει τη δυνατότητα να εφαρμόζει ολοκληρωμένα προγράμματα που βασίζονται στην επιστημονική και θεωρητική γνώση και ταυτοχρόνως ακουμπούν στέρεα στην πραγματικότητα.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Βαγγέλης Βερτόπουλος: Ποια είναι η αιτία που παρακινεί ανθρώπους να ΚAΝΟΥΝ κάτι;
    Βαγγέλης Βερτόπουλος, 30/12/2024 - 13:41

    Βαγγέλης Βερτόπουλος: Ποια είναι η αιτία που παρακινεί ανθρώπους να ΚAΝΟΥΝ κάτι;

  • Βαγγέλης Βερτόπουλος: Μήπως η πολλή εμπειρία βλάπτει; Διδάγματα από την Αθλητική Ψυχολογία στο επιχειρείν
    Βαγγέλης Βερτόπουλος, 13/03/2024 - 15:59

    Βαγγέλης Βερτόπουλος: Μήπως η πολλή εμπειρία βλάπτει; Διδάγματα από την Αθλητική Ψυχολογία στο επιχειρείν

  • Βαγγέλης Βερτόπουλος: Εσύ επιθυμείς, νομίζεις, ελπίζεις, προσδοκάς ή πιστεύεις;
    Βαγγέλης Βερτόπουλος, 20/10/2023 - 12:47

    Βαγγέλης Βερτόπουλος: Εσύ επιθυμείς, νομίζεις, ελπίζεις, προσδοκάς ή πιστεύεις;

  • Οδηγίες Χρήσεως για να μην μελαγχολείτε το φθινοπώρο (ή οποτεδήποτε)
    Βαγγέλης Βερτόπουλος, 12/09/2023 - 10:08

    Οδηγίες Χρήσεως για να μην μελαγχολείτε το φθινοπώρο (ή οποτεδήποτε)

  • Απαιτητικότητα: Η αιτία του συναισθηματικού stress (και) στον επαγγελματικό χώρο

    Απαιτητικότητα: Η αιτία του συναισθηματικού stress (και) στον επαγγελματικό χώρο

    Ο Αλέξης είναι εργαζόμενος σε μία εταιρεία καταναλωτικών προϊόντων. Αγαπά αυτό που κάνει και όμως τον τελευταίο καιρό επιστρέφει σπίτι...
    Βαγγέλης Βερτόπουλος, 24/05/2023 - 15:46
  • Βαγγέλης Βερτόπουλος: Πόσο κοστίζει η ευτυχία;

    Βαγγέλης Βερτόπουλος: Πόσο κοστίζει η ευτυχία;

    Είναι μία λέξη της οποίας όσοι συνειδητοποιούν το βάρος δεν τολμούν να την ξεστομίσουν εύκολα. Είναι κάτι σαν το όνομα...
    Βαγγέλης Βερτόπουλος, 10/05/2023 - 09:57
  • Φθινόπωρο: Νέα σεζόν, νέοι στόχοι

    Φθινόπωρο: Νέα σεζόν, νέοι στόχοι

    Πριν από λίγα χρόνια ο γιος ενός φίλου μπήκε όλο ενθουσιασμό στο σπίτι επιστρέφοντας από το σχολείο και του είπε:...
    Βαγγέλης Βερτόπουλος, 08/11/2022 - 10:20
  • Mήπως η εταιρεία σας πάσχει από κατάθλιψη;

    Mήπως η εταιρεία σας πάσχει από κατάθλιψη;

    Κάθε φθινόπωρο κυρίως, αλλά και άλλες εποχές, οι περισσότεροι άνθρωποι περνάνε δύσκολα! Μετά την ξεκούραση των διακοπών και του καλοκαιριού, αλλά και σε...
    Βαγγέλης Βερτόπουλος, 11/10/2022 - 10:08
  • Πόσο καλοί φίλοι είμαστε με το μυαλό μας;

    Πόσο καλοί φίλοι είμαστε με το μυαλό μας;

    Οι άνθρωποι είμαστε όντα που, ενώ έχουμε τη δυνατότητα να σκεφτόμαστε λογικά, ταυτοχρόνως έχουμε την έντονη τάση να παραλογιζόμαστε! Νομίζουμε...
    Βαγγέλης Βερτόπουλος, 07/06/2022 - 13:46
  • Προσωπικές σχέσεις στην ψηφιακή εποχή και στον χώρο εργασίας

    Προσωπικές σχέσεις στην ψηφιακή εποχή και στον χώρο εργασίας

    Οι ηλεκτρονικές επικοινωνίες έχουν κατακλύσει τη ζωή μας και έχουν αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο δουλεύουμε, συνεργαζόμαστε και συναναστρεφόμαστε....
    Βαγγέλης Βερτόπουλος, 22/03/2022 - 09:31

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αυξάνεται η παραγωγή του κλάδου πυρός και περιουσίας αλλά δεν...φθάνει!
16:35 Αυξάνεται η παραγωγή του κλάδου πυρός και περιουσίας αλλά δεν...φθάνει!
  • 16:27 Νάντια Γκογκοζώτου (ΕΟΠΥΥ): «Στόχος μας είναι να έχουν οι ασθενείς πρόσβαση σε καινοτόμες θεραπεíες!»
  • 16:11 Μέρες με νόημα - Ημερολόγιο Σμαρούλας Παντελή
  • 15:21 Το νέο business Audi A6 Sedan business που θέτει νέα πρότυπα σε σχεδίαση και αεροδυναμική
  • 12:55 Η Interamerican παρουσιάζει το Packmen Project στις 29 και 30 Οκτωβρίου στην Πλατεία Συντάγματος
  • 12:40 Η συννεφούλα - Εις μνήμην Διονύση Σαββόπουλου (1944-2025)
  • 12:15 Interamerican: Κάτι μεγάλο προσγειώνεται στο κέντρο της Αθήνας
  • 12:00 Πως διαμορφώνεται η επόμενη μέρα στα ανοιχτά γεωπολιτικά μέτωπα - Ξεκάθαρα μηνύματα Τραμπ σε Ρωσία και Ισραήλ
  • 11:40 Τα Πολυϊατρεία Medifirst και η Αθηναϊκή Γενική Κλινική τιμούν τον μήνα πρόληψης κατά του Καρκίνου του Μαστού με δράσεις ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης
  • 11:30 Η DEMO υποδέχθηκε νέους επιστήμονες στο πλαίσιο του θεσμού Business Days 2025
  • 10:54 Από σήμερα οι αιτήσεις για το voucher «North Evia Pass 2025»
  • 10:13 Η πρώτη καμπάνια των ERB CYPRIALIFE και ERB ASFALISTIKI της Eurobank στην Κύπρο
  • 09:20 Απαλλαγές κατά την αποζημίωση και τύποι απαλλαγών!
  • 09:06 Πώς ασφαλίζονται οι ιχθυοκαλλιέργειες - Οι βασικοί κίνδυνοι, οι καλύψεις και το κόστος
  • 09:00 Η ελληνική…φτώχεια, η πράσινη μετάβαση, μαγνήτης τα Αμοιβαία, και το ρεκόρ ζήτησης για την Alpha
  • 08:50 Ο Νίκος Καββαδίας γράφει για το άλογό του
  • 15:57 “My Career”: Για 7η χρονιά, NN Hellas & Junior Achievement Greece ενισχύουν τον επαγγελματικό προσανατολισμό των εφήβων
  • 15:07 ΕΑΕΕ: +4,8% το σύνολο παραγωγής ασφαλίστρων Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025
  • 15:00 Ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών εισάγει πρώτος τη νέα εποχή «πράσινων χειρουργείων» στην Ελλάδα με την πιστοποίηση της TÜV NORD Ελλάδας
  • 14:39 Proactive Cyber Insurance: Μια Στρατηγική Επένδυση για τις ΜμΕ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 20/10 Το Παζάρι της Σπερχειάδας αντέχει στον χρόνο
  2. 20/10 Πώς το Άμπου Ντάμπι χτίζει το πιο ολοκληρωμένο οικοσύστημα υγείας στον κόσμο
  3. 22/10 Ανασφάλιστα ΙΧ: Η απροσδόκητη εξέλιξη που περιπλέκει τα πράγματα και «πονοκεφαλιάζει» τις ασφαλιστικές
  4. 21/10 Αλλάζει τα δεδομένα εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων η Generali
  5. 21/10 Εκλογικά παιχνίδια διαπλοκής, η «χούντα» Μητσοτάκη, ο μπλαζέ Stéphane Boujnah και η διεθνής διάκριση της Eurobank
  6. 20/10 Η Interamerican παρουσίασε το “Integrated Managed Care Model” στο 17ο Global Health Insurance Conference
  7. 21/10 Ο κομήτης Lemmon στον ουρανό της Ελλάδας

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube