close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Πώς να θωρακίσετε την πώληση σας από το πρώτο στάδιο !
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
8/11/2021 - 11:57
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς να θωρακίσετε την πώληση σας από το πρώτο στάδιο !

Δημήτρης Μπάτρης, 8/11/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όπως γνωρίζετε και τακτικά βιώνετε, η ψυχολογική αντίδραση του πελάτη στην αγοραστική απόφαση είναι πολύ ευμετάβλητη καθώς αναρωτιέται διαρκώς αν η επιλογή του ήταν σωστή για το προϊόν ή την υπηρεσία που «αποφάσισε» να αποκτήσει. Μάλιστα δεν αποκλείεται να «πέσει στη μεταμέλεια της αγοράς».

Αυτός ο πελάτης έχει αποδεχθεί την λύση στο πρόβλημα του μέσω του προϊόντος που του έχει προταθεί από τον πωλητή, έχει γίνει η σχετική παραγγελία και συχνά με την προβλεπόμενη προκαταβολή ή και την πλήρη εξόφληση. Τι συμβαίνει λοιπόν και μετά από λίγες ώρες ή ημέρες αρχίζει να αμφιβάλλει;

Πιστεύω έχετε έστω και μικρή εμπειρία από αυτό το γεγονός, αλλά ίσως να έχετε πέσει και ως πελάτης στην ίδια φάση μιας αγοράς. Φανταστείτε πως έχετε αγοράσει ένα δικό σας προϊόν, με την χαρά του αγοραστή επιστρέφετε στο σπίτι ή στο γραφείο σας να το δείξετε σε κάποιον άλλον με την ελπίδα να σας επιβραβεύσει και να τονώσει την αυτοπεποίθηση σας και αντιμετωπίζεται ένα διάλογο αρνητισμού του τύπου "δεν σου πάει το χρώμα", "θα μπορούσες να πάρεις καλύτερο", "το βλέπω πολύ ακριβό", "ποιος τα κατάφερε και στο πούλησε αυτό" κ.ο.κ.

Πολύ σπάνιο να σας πουν καλορίζικο, πολύ καλό, μπράβο σου για την επιλογή σου, υπέροχο, είναι καλή η τιμή του! Όταν τους πείτε ότι εσείς έτσι το έχετε παραγγείλει, τότε σταματούν τις αρνήσεις, διότι εσείς το επιλέξατε για να καλύψει τις δικές σας ανάγκες. Ότι το αγοράσατε και δεν σας το πουλήσανε.

Να μην αποκαρδιώνεστε γιατί όλοι οι αγοραστές νιώθουν τα ίδια συναισθήματα, είναι πολύ σημαντικό να το γνωρίζετε αυτό, γιατί έτσι θα καταλαβαίνετε πως νιώθουν οι πελάτες σας μετά την ολοκλήρωση της πώλησης. Υπάρχει μια σύγκρουση μεταξύ συναισθημάτων και λογικής, ίσως και σύγχυση μεταξύ τιμής και κόστους. Πολλές φορές συζητούν την αγορά τους με άλλους φίλους, συναδέλφους, συγγενείς για «επιβεβαίωση» της καλής απόφασής τους.

Σήμερα γνωρίζουμε ότι υπάρχει μεγάλη έλλειψη ανθρώπων με θετική σκέψη που προσφέρουν αντίστοιχες συμβουλές. Συνήθως πολύ περισσότερο θα σπείρουν αμφιβολίες, για να ακυρώσουν την απόφαση αγοράς που έκανε ο πελάτης σας και δεν εξαιρείται το οικογενειακό περιβάλλον.

Υπάρχουν και πελάτες που θα ακυρώσουν την απόφαση τους χωρίς καν τη βοήθεια άλλων. Αν ένας παράγοντας είναι η τιμή, αξίζει να ξεχωρίσουμε την διαφορά της τιμής και του κόστους. «Η τιμή αντιπροσωπεύει τα ευρώ που πληρώνει όταν αγοράζει το προϊόν» και το «Κόστος αντιπροσωπεύει τα ευρώ που πληρώνει για το προϊόν καθώς το χρησιμοποιεί»! Άρα σκέψου το κόστος υπό μορφή «τιμής ετήσιας χρησιμότητας»!

Ένας Σύμβουλος Πωλήσεων γνωρίζοντας τη γνώση των συναισθημάτων των υποψηφίων πελατών του, θα δει την αντίδραση του στο χώρο της εργασίας του και οφείλει να τον θωρακίσει και μάλιστα να «στεγανοποιεί» την πώληση! Είναι εύκολο και ίσως ακόμα και απλό. Μετά την ολοκλήρωση της πώλησης πείτε στον πελάτη σας ότι, «θα επικοινωνήσω μαζί σας αύριο για να συζητήσουμε τυχόν ανησυχίες σας, γιατί μπορεί σήμερα το βράδυ να σκεφτείτε κάτι που δεν έχουμε συζητήσει. Είναι πολύ καλύτερο να συζητήσουμε ένα τέτοιο θέμα μαζί μου παρά με κάποιον άλλο, αφού εγώ μπορώ να σας δώσω τις απαραίτητες πληροφορίες». Καλό θα είναι να κάνετε και ένα επιπλέον ραντεβού εάν απαιτηθεί.

Υπάρχει και μια άλλη τακτική που εφαρμόζουν οι Πωλητές/Σύμβουλοι κατά την οποία αφήνουν ένα δικό τους «έντυπο ανησυχιών» στον πελάτη τους. Το παραδίδουν μετά το κλείσιμο της πώλησης ή το στέλνουν στο e-mail του πελάτη τους. Σε μικρό χρονικό διάστημα επισκέπτονται τον πελάτη αυτόν, για να λυθούν από τους ίδιους οι ανησυχίες-απορίες του πελάτη. Η συμμετοχική πώληση θα ανατρέψει πολλά από τα παραπάνω προβλήματα. Ο πελάτης ουσιαστικά σχεδιάζει το δικό του προϊόν όπως αυτός το θέλει και έχουν καλυφθεί τα συναισθήματα και η λογική του πελάτη μέσα από το προϊόν ή την υπηρεσία που θα αποκτήσει.

Ας μη ξεχνάμε : «Η πώληση ολοκληρώνεται όταν παραδοθεί το προϊόν ή η υπηρεσία και εξοφληθεί»!

Αξίζει να προστατεύετε τον πελάτη σας όχι μόνο κατά τη διαδικασία απόκτησης αλλά καθόλη τη διάρκεια της λειτουργίας του προϊόντος ή της υπηρεσίας που του προσφέρατε ή του σχεδιάσατε προσωπικά!


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικαρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου(Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος 

Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican
Το 1988 Διευθυντής Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
Το 1990-1995 Διευθυντής Πωλήσεων και το 1995-99 Εμπορικός Διευθυντής της ίδιας εταιρίας 
Το 1999-2014 Εμπορικός Διευθυντής στη ALLIANZ Ελλάδος
Το 2015-2018 Διευθυντής της BATRIS INSURANCE 

Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό 
Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA
Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι.Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing
Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο  
Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • πωλήσεις

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

  • Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55

    Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Υπάρχει μια παλιά παροιμία που λέει «φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη». Λέτε η παροιμία αυτή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Όπως γνωρίζετε, τα εμπλεκόμενα στελέχη για την επιλογή των ατόμων, για την ένταξη τους στο δυναμικό των πωλησεων της εταιρείας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00
  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Ο δρόμος προς την επιτυχία είναι συχνά γεμάτος εμπόδια, προκλήσεις, αθέμιτο ανταγωνισμό και δεν είναι ασυνήθιστο οι άνθρωποι να εγκαταλείπουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00
  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Τι κάνει σήμερα έναν Πωλητή, "Κορυφαίο στην Αγορά" Ο όρος «κορυφαίος» στην πώληση αναφέρεται σε έναν πωλητή που έχει καταφέρει να...
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34
  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Όπως γνωρίζετε, ο κάθε επαγγελματίας πωλητής προϊόντων ή υπηρεσιών θέλει να αποκτήσει εμπειρία στον κλάδο του, ώστε να είναι ορθός...
    Δημήτρης Μπάτρης, 02/04/2025 - 11:52
  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Όλοι οι Άνθρωποι των πωλήσεων θέλουν να εμφανίζονται και να πιστεύουν ότι δείχνουν στους πελάτες τους πως έχουν εμπειρία στο αντικείμενο τους για...
    Δημήτρης Μπάτρης, 27/03/2025 - 10:30

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΟΑΣΕ: Ανακοίνωση για την Γάζα
16:06 ΟΑΣΕ: Ανακοίνωση για την Γάζα
  • 16:04 Η Κοινή Υπουργική Απόφαση για τον Δείκτη Υγείας
  • 16:00 Γνωρίστε τα εκπαιδευτικά προγράμματα του Ασφαλιστικού Ινστιτούτου Κύπρου
  • 15:34 ΜΗΤΕΡΑ: Επιστημονική Επιτροπή Κύησης Υψηλού Κινδύνου για τη βέλτιστη φροντίδα στην εγκυμοσύνη! (βίντεο)
  • 14:57 Διεθνής διάκριση για το βίντεο της καμπάνιας ΤΕΚΑ που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την Choose και τη Stratcom
  • 14:52 H Prime Ασφαλιστική γίνεται GRAWE Cyprus
  • 14:33 H Eurolife FFH Μεγάλος Χορηγός του 3ου Cycladic Kids Festival του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης
  • 14:28 Το Ελληνοαμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο ανακοινώνει το Property Market Outlook for Greece - Επισκόπηση για το Α' εξάμηνο του 2025 - Προβλέψεις για το Β' εξάμηνο του 2025
  • 13:03 Μεταναστευτικό: Η «σκληρή» γραμμή της Αυστρίας και η μηδενική ανοχή στα θέματα ενσωμάτωσης
  • 12:54 Νικολέτα Μάρκου: Είσαι έτοιμος;
  • 12:42 Roche Hellas: Κλινικές μελέτες - Κινητήριος δύναμη για την επιστήμη και την οικονομία
  • 12:00 Οι Εξελισσόμενες Απειλές της Κοινωνικής Μηχανικής: Γιατί η ασφάλιση Proactive Cyber Insurance είναι Πλέον Απαραίτητη
  • 11:00 «Ελευσίνια Μυστήρια» για τα 80 Χρόνια της UNESCO
  • 10:54 Καιρός: Ισχυρές καταιγίδες και τοπικές χαλαζοπτώσεις σήμερα - Πού προβλέπονται
  • 10:45 Μια ημέρα για την μια βία στα γενέθλια του Γκάντι
  • 10:30 Η ΕΑΕΕ παρουσιάζει το νέο της website
  • 10:20 Τράπεζα Κύπρου: Προς μείωση της συμμετοχής του στο μετοχικό κεφάλαιο προσανατολίζεται το ΕΤΥΚ
  • 10:15 Ευρώπη Holdings: Αγοράζει το 50% της Alpha Insurance Brokers στη Ρουμανία
  • 10:10 Με αφιέρωμα στην Ιατρική Τεχνολογία κυκλοφορεί το νέο Health Next Generation!
  • 09:50 Η Affidea κάνει την Αθήνα πανευρωπαικό κέντρο αριστείας για τις νευρολογικές παθήσεις! (βίντεο)
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 29/9 Περίπτωση Μπισμπίκη: Το ασφαλιστικό σκέλος και τι προβλέπει ο ΚΟΚ και ο νόμος για εγκατάλειψη τόπου ατυχήματος
  2. 26/9 Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα
  3. 26/9 5ο Ημερήσιο Ηπειρωτικό Πανηγύρι στο Πεδίον του Άρεως
  4. 30/9 Κώστας Καραμανλής: Να βάλουμε τη SYNDEA σε κάθε σπίτι
  5. 2/10 Η Κοινή Υπουργική Απόφαση για τον Δείκτη Υγείας
  6. 26/9 Γιορτή Ψαριού στο Αιτωλικό
  7. 30/9 Εγκαίνια στο ασφαλιστικό γραφείο Brocare Insurance - Κουτουλέα στη Μάνη με παρουσία εκπροσώπων ασφαλιστικών εταιρειών, πελατών και συνεργατών

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube