close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Τα αποτελέσματα έρχονται από τα απλά και βασικά
Βαγγέλης Βερτόπουλος
Βαγγέλης Βερτόπουλος,
20/1/2020 - 09:23
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Τα αποτελέσματα έρχονται από τα απλά και βασικά

Βαγγέλης Βερτόπουλος, 20/1/2020
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Συχνά διαβάζουμε -και γράφουμε...- αναλύσεις επί βαθυστόχαστων αναλύσεων για όσα σημαντικά χρειάζεται να κάνουμε ώστε να πετύχουμε στους επαγγελματικούς στόχους μας. Εντοπίζουμε τα ‘μυστικά’ που θα κάνουν τη διαφορά και μιας και τα βασικά τα έχουμε διαβάσει όλοι και είναι ήδη γνωστά και τετριμμένα, αναζητούμε το πιο βαθύ, το πιο πολύτιμο μυστικό. Διαρκώς βομβαρδιζόμαστε από νέα εργαλεία, νέες τεχνικές πωλήσεων, νέα ακρωνύμια μεθοδολογιών coaching, νέες φιλοσοφίες management, που μας καλούν να μη μείνουμε πίσω και να υιοθετήσουμε τις εξελίξεις και τις καινοτομίες. Και μερικά από όλα αυτά τα ‘νέα’ είναι όντως evidence-based, επιστημονικά και αποτελεσματικά και καλά θα κάνουμε να τα αξιοποιήσουμε.

Όχι όμως με το να αμελήσουμε τα βασικά. Βλέπετε, γράφοντας αυτό το άρθρο μόλις επέστρεψα από ένα ζαχαροπλαστείο στο οποίο τις τελευταίες οκτώ εβδομάδες έχω κάνει πιο πολλές επισκέψεις από ότι στο σπίτι μου. Για μια ακόμα φορά, τα γλυκά ήταν υπέροχα, όμως οι άνθρωποι που με εξυπηρέτησαν -ενώ δεν ήταν αγενείς- ήταν... απόντες. Δε χαμογέλασαν, δεν απάντησαν στο σχόλιο που επίτηδες έκανα για το χιόνι που έπεφτε έξω και στο τέλος όταν χαιρέτησα, τους είπα ευχαριστώ και τους ευχήθηκα καλή συνέχεια, είχαν ήδη γυρίσει την πλάτη τους και σκούπιζαν έναν πάγκο, δίχως να πουν και εκείνοι ένα ευχαριστώ.

Ένα άλλο παράδειγμα είναι αυτό που όσοι ταξιδεύουν σε χώρες της Κεντρικής και Βόρειας Ευρώπης παρατηρούν στα ξενοδοχεία. Υπάλληλοι υποδοχής οι οποίοι δεν χαμογελούν, δεν είναι φιλικοί, σε κάθε απλό ή σύνθετο ζήτημα που προκύπτει επικαλούνται την ‘πολιτική’ της επιχείρησης και κάνουν κάθε βασική αρχή δεξιοτήτων επικοινωνίας να φαντάζει πυρηνική φυσική.

Πριν από κάθε εκλεπτυσμένη και προχωρημένη τεχνική χρειάζεται να είμαστε σίγουροι πως έχουμε εξασφαλίσει τα θεμέλια και τα μετόπισθεν μας. Και αυτά συνίστανται σε λίγα, βασικά και εξαιρετικά σημαντικά για όσους έρχονται σε επαφή με τον εξωτερικό πελάτη της επιχείρησης:

1. Ευγένεια. 

Νοιαζόμαστε πραγματικά: Ο Dale Carnegie στο βιβλίο του Πώς να κερδίσετε φίλους και να επηρεάζετε τους γύρω σας, ήδη από το 1936 τόνισε πως είναι σημαντικό να ‘δείχνετε ειλικρινές ενδιαφέρον’. Σχεδόν κανείς αναγνώστης δεν πρόσεξε την λέξη ειλικρινές και έκτοτε όλοι δείχνουν ένα τυπικό και ψυχρό ενδιαφέρον. Οι πελάτες μας θα μας θυμηθούν αν νιώσουν πως νοιαζόμαστε πραγματικά. Και ο πιο σίγουρος τρόπος για να το καταφέρουμε αυτό είναι… να νοιαζόμαστε πραγματικά! 

Χαμογελάμε: Εκτός από το ειλικρινές ενδιαφέρον είναι απλό, με μηδενικό κόστος και πολύ αποτελεσματικό, το να χαμογελάμε! Όσοι έχετε γνωρίσει ήδη το σύντροφο της ζωής σας, φαντάζομαι πως δεν κάνατε την ‘πώληση’ του εαυτού σας φορώντας το πιο μίζερο και βαρύ πρόσωπό σας. Μάλλον χαμογελάσατε και κάποια στιγμή. Πιάνει και στις πωλήσεις και στην εξυπηρέτηση πελατών.

Μιλάμε σε φιλικό τόνο: Προσφάτως η εταιρεία τηλεπικοινωνιών με την οποία συνεργάζομαι με κάλεσε για να μου κάνει μια προσφορά για αναβάθμιση της γραμμής μου. Είδα πως η προσφορά δε με ενδιέφερε και πως κάποιες πληροφορίες ήταν ανακριβείς και δεν προχώρησα τη διαδικασία αποδοχής. Μέσα στις ημέρες των εορτών, δέχθηκα τρία τηλεφωνήματα στα οποία οι εκπρόσωποι της εταιρείας με επιτακτικό ύφος με καλούσαν να επισπεύσω τη διαδικασία. Μάλιστα όταν ξεκαθάρισα στην τελευταία εκπρόσωπό τους πως δε με ενδιέφερε πλέον, εκείνη μίλησε με επιθετικό ύφος απαιτώντας εξηγήσεις για τη στάση μου. Οι εκπρόσωποι της εταιρείας ήθελαν να πιάσουν τους στόχους τους, όμως είχαν χάσει κάθε ικανότητα ενσυναίσθησης και τελικά ζημίωσαν την εικόνα της εταιρείας. Δεν είμαι σίγουρος αν μακροπρόθεσμα τα οφέλη θα είναι περισσότερα από τις ζημίες.

Λέμε ευχαριστώ: Οι άνθρωποι που μας εμπιστεύονται, είτε είμαστε ασφαλιστικοί σύμβουλοι, είτε γιατροί, είτε εστιάτορες, είτε ψυχολόγοι, μας εμπιστεύονται και επιπλέον μας πληρώνουν. Αυτό που διδάσκουμε και στα παιδιά μας χρειάζεται να το τηρούμε οι ίδιοι και να εκπαιδεύουμε και τους υπαλλήλους μας να κάνουν το ίδιο.

2. Συνέπεια: Στους χρόνους και στην παρεχόμενη υπηρεσία. Είναι σημαντικό να δείχνουμε στον πελάτη μας πως σεβόμαστε τον χρόνο του και πως η υπηρεσία που του παρέχουμε είναι τουλάχιστον στο επίπεδο αυτής που υποσχεθήκαμε. Δεν υπάρχει τίποτα πιο αποκαρδιωτικό και ενοχλητικό για τον πελάτη που μόλις υπέγραψε και αγόρασε την υπηρεσία μας, το να δει τη στάση μας απέναντί του να αλλάζει και να τον θεωρούμε δεδομένο, να καθυστερούμε στα ραντεβού και στις επικοινωνίες μας και να δείχνουμε πως οι δικές μας ανάγκες και οι στόχοι μας είναι πιο σημαντικοί από την εμπιστοσύνη που μας έδειξε.

Η συνέπεια και η ευγένεια, δημιουργούν κλίμα ασφάλειας και εμπιστοσύνης στον πελάτη μας, κάτι που χτίζει πιο ανθεκτικές σχέσεις και συνεργασίες. Η ανθεκτικότητα των σχέσεων με τους πελάτες είναι πολύ σημαντικό κεφάλαιο γιατί αυτή θα καθορίσει το αν θα έχουμε μια δεύτερη ευκαιρία όταν θα κάνουμε κάποιο λάθος. Γιατί θα κάνουμε κάποιο λάθος, κάποια στιγμή, αυτό είναι δεδομένο. Και τότε θέλουμε είτε ο ίδιο ο πελάτης μας να έχει αντίληψη της συνολικά θετικής σχέσης μας, είτε να μπορούμε να του το θυμίσουμε εμείς, χωρίς να φαίνεται πως προσπαθούμε να τον χειραγωγήσουμε.

Τα παραπάνω χαρακτηριστικά δεν είναι αόριστα. Ειδικά εφόσον εμείς ή οι συνεργάτες μας ερχόμαστε σε επαφή με τον τελικό πελάτη, χρειάζεται να είναι μετρήσιμα και να περιλαμβάνονται σε κάθε καταγραφή του performance profile μας, ώστε να αποτελούν και συγκεκριμένους τομείς soft skills προς ανάπτυξη. Και ειδικά σε τομείς και επαγγέλματα που έχουν χαρακτηριστικά ατομικού ελεύθερου επαγγέλματος, η σημασία τους είναι καθοριστική, καθώς ο επαγγελματίας δεν έχει πρόσβαση ούτε και budget για outsourcing υπηρεσιών και νέων τεχνολογιών. Έτσι, ο γιατρός, ο γυμναστής, ο ψυχολόγος, ο μηχανικός, ο ασφαλιστικός και ο επενδυτικός σύμβουλος κάθονται πάνω σε μία ευκαιρία ή μία βόμβα. Και εμείς θα καθορίσουμε αν θα πρόκειται για το πρώτο ή για το δεύτερο.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • αποτελέσματα
  • πωλήσεις
  • πωλητές

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Βαγγέλης Βερτόπουλος: Ποια είναι η αιτία που παρακινεί ανθρώπους να ΚAΝΟΥΝ κάτι;
    Βαγγέλης Βερτόπουλος, 30/12/2024 - 13:41

    Βαγγέλης Βερτόπουλος: Ποια είναι η αιτία που παρακινεί ανθρώπους να ΚAΝΟΥΝ κάτι;

  • Βαγγέλης Βερτόπουλος: Μήπως η πολλή εμπειρία βλάπτει; Διδάγματα από την Αθλητική Ψυχολογία στο επιχειρείν
    Βαγγέλης Βερτόπουλος, 13/03/2024 - 15:59

    Βαγγέλης Βερτόπουλος: Μήπως η πολλή εμπειρία βλάπτει; Διδάγματα από την Αθλητική Ψυχολογία στο επιχειρείν

  • Βαγγέλης Βερτόπουλος: Εσύ επιθυμείς, νομίζεις, ελπίζεις, προσδοκάς ή πιστεύεις;
    Βαγγέλης Βερτόπουλος, 20/10/2023 - 12:47

    Βαγγέλης Βερτόπουλος: Εσύ επιθυμείς, νομίζεις, ελπίζεις, προσδοκάς ή πιστεύεις;

  • Οδηγίες Χρήσεως για να μην μελαγχολείτε το φθινοπώρο (ή οποτεδήποτε)
    Βαγγέλης Βερτόπουλος, 12/09/2023 - 10:08

    Οδηγίες Χρήσεως για να μην μελαγχολείτε το φθινοπώρο (ή οποτεδήποτε)

  • Απαιτητικότητα: Η αιτία του συναισθηματικού stress (και) στον επαγγελματικό χώρο

    Απαιτητικότητα: Η αιτία του συναισθηματικού stress (και) στον επαγγελματικό χώρο

    Ο Αλέξης είναι εργαζόμενος σε μία εταιρεία καταναλωτικών προϊόντων. Αγαπά αυτό που κάνει και όμως τον τελευταίο καιρό επιστρέφει σπίτι...
    Βαγγέλης Βερτόπουλος, 24/05/2023 - 15:46
  • Βαγγέλης Βερτόπουλος: Πόσο κοστίζει η ευτυχία;

    Βαγγέλης Βερτόπουλος: Πόσο κοστίζει η ευτυχία;

    Είναι μία λέξη της οποίας όσοι συνειδητοποιούν το βάρος δεν τολμούν να την ξεστομίσουν εύκολα. Είναι κάτι σαν το όνομα...
    Βαγγέλης Βερτόπουλος, 10/05/2023 - 09:57
  • Φθινόπωρο: Νέα σεζόν, νέοι στόχοι

    Φθινόπωρο: Νέα σεζόν, νέοι στόχοι

    Πριν από λίγα χρόνια ο γιος ενός φίλου μπήκε όλο ενθουσιασμό στο σπίτι επιστρέφοντας από το σχολείο και του είπε:...
    Βαγγέλης Βερτόπουλος, 08/11/2022 - 10:20
  • Mήπως η εταιρεία σας πάσχει από κατάθλιψη;

    Mήπως η εταιρεία σας πάσχει από κατάθλιψη;

    Κάθε φθινόπωρο κυρίως, αλλά και άλλες εποχές, οι περισσότεροι άνθρωποι περνάνε δύσκολα! Μετά την ξεκούραση των διακοπών και του καλοκαιριού, αλλά και σε...
    Βαγγέλης Βερτόπουλος, 11/10/2022 - 10:08
  • Πόσο καλοί φίλοι είμαστε με το μυαλό μας;

    Πόσο καλοί φίλοι είμαστε με το μυαλό μας;

    Οι άνθρωποι είμαστε όντα που, ενώ έχουμε τη δυνατότητα να σκεφτόμαστε λογικά, ταυτοχρόνως έχουμε την έντονη τάση να παραλογιζόμαστε! Νομίζουμε...
    Βαγγέλης Βερτόπουλος, 07/06/2022 - 13:46
  • Προσωπικές σχέσεις στην ψηφιακή εποχή και στον χώρο εργασίας

    Προσωπικές σχέσεις στην ψηφιακή εποχή και στον χώρο εργασίας

    Οι ηλεκτρονικές επικοινωνίες έχουν κατακλύσει τη ζωή μας και έχουν αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο δουλεύουμε, συνεργαζόμαστε και συναναστρεφόμαστε....
    Βαγγέλης Βερτόπουλος, 22/03/2022 - 09:31

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Πρεσβεία της Αυστρίας γιόρτασε την Εθνική Ημέρα με μουσικό αφιέρωμα στα 200 χρόνια Johann Strauss
23:16 Η Πρεσβεία της Αυστρίας γιόρτασε την Εθνική Ημέρα με μουσικό αφιέρωμα στα 200 χρόνια Johann Strauss
  • 16:20 ERB Ασφαλιστική: Εβδομάδα Οδικής Ασφάλειας 2025 - Δημοσιογραφική Διάσκεψη
  • 16:09 ARAG DAY 2025
  • 15:00 Λωρίδα της Γάζας: Η διάρκεια της ειρήνης και ο απρόβλεπτος παράγοντας που λέγεται «Χαμάς»
  • 13:18 Skroutz Plus Mastercard: Η νέα ψηφιακή πιστωτική κάρτα από την Εθνική Τράπεζα και την Skroutz
  • 11:01 Π. Μυλωνάς στον Economist: Χρειάζεται πιο ευέλικτη προσέγγιση στην πράσινη μετάβαση
  • 10:38 Νωρίτερα οι Συντάξεις Νοεμβρίου λόγω 28ης Οκτωβρίου - Πότε θα φανούν τα χρήματα στα ATM
  • 10:35 Που πρέπει να δείξουν οι Πράκτορες προσοχή;
  • 10:32 Η Euroins Ελλάδος ανακοινώνει Στρατηγική Συνεργασία με τη Carglass® για την Επισκευή και Αντικατάσταση Κρυστάλλων Οχημάτων
  • 10:29 Carglass® | Μεγάλη Συμμετοχή στη Δράση Δεντροφύτευσης στην Πεντέλη σε Συνεργασία με την We4all
  • 10:20 Roche Hellas: Αναδυόμενες ευκαιρίες για τα συστήματα υγείας στην Ελλάδα και την Ευρώπη
  • 10:05 ΟΑΣΕ: Συλλαλητήριο διαμαρτηρίας & 24ωρη απεργία σήμερα 14 Οκτωβρίου
  • 10:00 UBS: Στρατηγική κίνηση (επιθετική αλλά υπολογισμένη) με σημαντική οικονομική επίδραση η εξαγορά της Eurolife από Eurobank
  • 09:55 Νέο Υβριδικό Σεμινάριο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Επαναπιστοποίησης) για τη δραστηριότητα Διανομής Ασφαλιστικών και Αντασφαλιστικών Προϊόντων από την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ
  • 09:44 Έρευνα ΕΑΕΕ: Εξέλιξη ποσοστού πλήθους ασφαλιστηρίων συμβολαίων οχημάτων με κάλυψη φυσικών καταστροφών
  • 09:30 City Portal: Το νέο εργαλείο της Airbnb στα χέρια του Δήμου Χανίων
  • 09:20 «Rebuilding Tomorrow»: Η νέα στρατηγική πρωτοβουλία της Interamerican για την ανθεκτικότητα απέναντι στις φυσικές καταστροφές
  • 09:14 Στη Γάζα επετεύχθη κατάπαυση πυρός - Τί γίνεται στην Ουκρανία;
  • 09:10 Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)
  • 09:00 Μια ελιά που φύτρωσε στον κόρφο ενός πλατάνου
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 8/10 Το νέο βιβλίο του Ευριπίδη Στυλιανίδη και η παρουσίαση με υψηλούς προσκεκλημένους
  2. 8/10 Groupama Ασφαλιστική: «Μένουμε Ελλάδα» – Η νέα εποχή με επένδυση σε ανθρώπους, καινοτομία και βιώσιμη ανάπτυξη
  3. 9/10 Η αξιοπρέπεια του Αλέξανδρου Σαρρηγεωργίου
  4. 13/10 Η Eurobank προχώρησε στην υπογραφή Σχεδίου Συμφωνίας (Term Sheet) με τη Fairfax για την απόκτηση της Eurolife FFH Life Insurance
  5. 10/10 Ύστατο Χαίρε στον Τάκη Δρακάτο!
  6. 9/10 Ολοκληρώθηκε η συμφωνία PureHealth-CVC για το 60% της Hellenic Healthcare Group
  7. 10/10 Προειδοποιητική…βολή της ΑΑΔΕ σε ιδιοκτήτες ανασφάλιστων οχημάτων - Πόσοι είναι

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube