Κώστας Ακριβόπουλος, 11/11/2024 - 09:56 facebook twitter linkedin Λίστα με τα “to do it” σίγουρα έχετε, λίστα όμως με τα “to don΄t do it” έχετε; Κώστας Ακριβόπουλος, 11/11/2024 facebook twitter linkedin Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης, Training,Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL,NLP,MRKTG, AML, Feng Shui, GESTALT, SILVA,MDRT, IKMG, LIMRA, LOMA, GAMA, INNOV, ΛΑΕΚ/ΟΑΕΔ) 6 ενέργειες που δεν πρέπει να κάνετε στη συνάντηση με τον Πελάτη σας! Ας θυμηθούμε ότι κάθε βράδυ, εκτός από τη λίστα που ετοιμάζουμε με το τι έχουμε να κάνουμε την επομένη, πρέπει να ετοιμάζουμε και μία ειδική λίστα με το τι δεν πρέπει να κάνουμε και να τα αποφεύγουμε την επομένη, στις συναντήσεις μας με τους υποψήφιους Πελάτες. Συγκεκριμένα Μπορεί να φτιάχνουμε τακτικά μια λίστα υποχρεώσεων (τα “to do it!”) , αλλά πόσο συχνά κάνουμε μια λίστα με πράγματα που δεν πρέπει να κάνουμε (τα “don’t do it”); Δοκιμάστε και αυτή την τακτική, ως ένα ασυνήθιστο σύστημα, για να ωθήσετε τον εαυτό σας στην υπέρβαση των προσδοκιών. Εδώ είναι τα 6 σημεία που προτείνουμε, να καταγράψουμε στη λίστα των “Don’t do it” όπως: 1. Μην πιστεύετε ότι θα προσβάλετε τον υποψήφιο αν τον καλέσετε στο τηλέφωνο. Θέλει να ενδιαφέρονται για κείνον. Σηκώστε λοιπόν το τηλέφωνο και καλέστε τον ! 2. Μην αφήσετε τον υποψήφιο Πελάτη να ηγηθεί της συνέντευξής σας, αυτό έχει ως αποτέλεσμα να κάνει εκείνος συνέντευξη σε εσάς. Σε αυτή την περίπτωση φερθείτε με ευαισθησία, δείξτε του/της ότι τον/την ακούτε, διακόπτετε όμως ευγενικά με ερωτήσεις που επιδέχονται μόνο ΝΑΙ ή ΟΧΙ. 3. Μην κάνετε πάρα πολλές άσχετες ερωτήσεις στη συνέντευξη. Μόνο ερωτήσεις που αφορούν την εργασία του, την οικογένειά του, τους στόχους του και την κατάστασή του, το πρόβλημα που πηγάζει από την κατάστασή του, τις συνέπειες που ακολουθούν το πρόβλημά του και το κέρδος που θα έχει αν θα συνεργαστεί μαζί σας. 4. Μην επιτρέπετε στον εαυτό σας να πιστεύει ότι ο Πελάτης δεν μπορεί ή δεν θέλει ένα ακόμη ασφαλιστικό προϊόν, διαφορετικό από αυτό που ήδη έχει. Από μία έρευνα του ΟΠΑ έχουμε, ότι το 34% των αγοραστών αγοράζουν μετά από εμπειρία άλλων, άλλο ένα 34% αγοράζουν μετά από δική τους εμπειρία, το 19% των πελατών αγοράζει και 2ο προϊόν και ένα 16% ψάχνουν και ζητούν το προϊόν, όταν δυστυχώς αυτό έχει αποσυρθεί. Άρα συνεχίστε την προσπάθεια, ψάξτε τουλάχιστον αυτό το 16%. 5. Μην πιστεύετε ότι ο Πελάτης δεν μπορεί να αντέξει οικονομικά το ασφάλιστρο Κάπου υπάρχει το ποσόν που μπορεί. Από 1 ευρώ -10.000 ευρώ κάτι θα βρεθεί για να καλύψει το πρόβλημά του. Από μελέτες της EY έχουμε ότι το 31% των πελατών θα πλήρωνε επιπλέον ασφάλιστρο για μια ισχυρότερη και πιο φερέγγυα εταιρεία. 6. Μην αποκρύπτετε σχετικές πληροφορίες για το προϊόν, ανεξάρτητα από το πόσο καλές μπορεί να είναι, για εκείνον. Ο Πελάτης πρέπει να δει και να αισθανθεί με όλες τις αισθήσεις του όλα τα οφέλη από το προϊόν. Πρέπει όμως να γνωρίζει και τις εξαιρέσεις. Μην ξεχνάτε ότι ο Πελάτης μπορεί να ξεχάσει ό,τι του έχετε πει, μπορεί να ξεχάσει ό,τι έχετε κάνει για εκείνον , αλλά ποτέ δεν ξεχνά πως τον κάνατε να αισθανθεί! ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΑ “DON’T DO IT” Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Ακριβόπουλος, 25/04/2025 - 11:58 5 τρόποι με τους οποίους η συμμετοχή σας στα Συνέδρια αποδεικνύει την αξία σας ως 5 STARs Aσφαλιστικός και Xρηματοοικονομικός Σύμβουλος
Κώστας Ακριβόπουλος, 22/04/2025 - 12:01 H διαχείριση επιχειρηματικών επικοινωνιών και η διαπολιτισμική επικοινωνία
…και η ιστορία συνεχίζεται…! Πότε και πώς θα σταματήσει να διασύρεται το επάγγελμα του Διαμεσολαβητή; Παρατηρώντας τα νέα αποτελέσματα εξετάσεων πιστοποίησης των Διαμεσολαβητών, που πραγματοποιήθηκαν στη Θεσσαλονίκη, το Σάββατο και την Κυριακή (12 και 13/04),... Κώστας Ακριβόπουλος, 16/04/2025 - 14:45
Εξεταστικές Υποχρεώσεις Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Τραπεζικών Υπαλλήλων - Ποιοι έχουν περισσότερες; Αν η πολλή γνώση δημιουργεί προβλήματα, η άγνοια σίγουρα δεν μπορεί να τα λύσει! Ας μάθουμε λοιπόν: Παρατηρούμε να γίνεται πολλές... Κώστας Ακριβόπουλος, 16/04/2025 - 10:46
Έτοιμοι για τις νέες επαναπιστοποιήσεις του 2025; Εσείς πού θα παρακολουθήσετε το 15ωρο; Η Εταιρεία σας διαθέτει τις 15 ώρες; Ετοιμαστείτε! Άνοιξαν οι Επαναπιστοποιήσεις του 2025, ετοιμαστείτε να παρακολουθήσετε το 15ωρο, διαδικτυακά ή δια ζώσης ! Όπως έχουμε αναφέρει, σε προηγούμενο... Κώστας Ακριβόπουλος, 14/04/2025 - 09:17
Αλήθεια, πόσο επαγγελματίας διαμεσολαβητής είστε; Παρατηρούμε ότι ένα ποσοστό Διαμεσολαβητών, ευτυχώς όχι πολύ μεγάλο, αλλά αρκετό για να μας προβληματίσει, “ξεχνά” την ετήσια υποχρέωση της... Κώστας Ακριβόπουλος, 10/04/2025 - 10:55
Που βαδίζει ο Κλάδος Εγγυήσεων και ο Κλάδος Πιστώσεων; Που βαδίζουν σήμερα οι δύο πολύ σημαντικοί Κλάδοι; Γιατί σήμερα έχουν πτώση και όχι άνοδο; Όταν υπάρχουν Ασφαλιστικά γραφεία στην αγορά, πολύ... Κώστας Ακριβόπουλος, 07/04/2025 - 10:02
Μα έχω…“Φροντίδα…βοήθειας” για το αυτοκίνητό μου, δεν χρειάζομαι και “Οδική βοήθεια”! Έχουμε εξηγήσει στους Πελάτες μας τη διαφορά της Φροντίδας Ατυχήματος με την Οδική Βοήθεια; Αν του το αναφέραμε και αρνήθηκε, σημειώσαμε... Κώστας Ακριβόπουλος, 30/01/2025 - 10:04