Λάουρα Σταυρίδου, 4/7/2024 - 08:51 facebook twitter linkedin Καλύπτεται η κλοπή με αντικλείδι και αν ναι, με ποιες προϋποθέσεις; Λάουρα Σταυρίδου, 4/7/2024 facebook twitter linkedin Η κάλυψη της κλοπής σε ένα πυρασφαλιστήριο, προστατεύει τα ασφαλισμένα αντικείμενα, από την παράνομη ιδιοποίηση τους, από τρίτο πρόσωπο το οποίο παραβίασε τον χώρο. Η κλοπή συνήθως γίνεται με διάρρηξη, υπάρχει όμως η περίπτωση ο χώρος να μην παραβιαστεί, γιατί ο δράστης χρησιμοποίησε αντικλείδι. Αυτή η περίπτωση σε πολλές εταιρίες αποτελεί εξαίρεση για την κάλυψη. Στην Interamerican δεν καλύπτεται η κλοπή που έγινε με αντικλείδι ή έγινε χωρίς παραβίαση της κατοικίας με βίαιο τρόπο. Επίσης δεν θα καλυφθεί η κλοπή με όποιο τρόπο και να έγινε αν δε δηλώθηκε στην αρμόδια Αστυνομική Αρχή, αμέσως μετά το γεγονός. Στην Ergo ως διάρρηξη ορίζεται η παράνομη και βίαιη παραβίαση της κατοικίας, η οποία θα πρέπει να αποδεικνύεται απαραίτητα από εμφανή σημάδια παραβίασης στα σημεία εισόδου ή και εξόδου των δραστών. Συνεπώς η κλοπή που διαπράχθηκε με χρήση αντικλειδιού ή με χρήση κλειδιού που χάθηκε, δεν θα καλυφθεί εκτός αν είστε σε θέση να αποδείξετε ότι το κλειδί περιήλθε στα χέρια των κλεφτών με παράνομο τρόπο. Η Eurolife επίσης εξαιρεί την κλοπή με αντικλείδι, ακόμα και αν αυτό έχει κλαπεί και επίσης εξαιρεί την κλοπή με τη χρήση κλειδιού τύπου «πασπαρτού». Στην Μινέττα καλύπτεται η κλοπή των ασφαλισμένων αντικειμένων από διάρρηξη της ασφαλισμένης κατοικίας ακόμα και αν έγινε με τη χρήση αντικλειδιού, εφόσον η πόρτα εισόδου της ασφαλισμένης κατοικίας είναι ασφαλείας. Εάν η πόρτα εισόδου της ασφαλισμένης κατοικίας δεν είναι ασφαλείας, τότε η κάλυψη της κλοπής με τη χρήση αντικλειδιού παρέχεται αν η κατοικία προστατεύεται από σύστημα συναγερμού συνδεδεμένο με κέντρο λήψης σημάτων και εφόσον έχει καταγραφεί από αυτό, η είσοδος του κλέφτη. Καθώς κάθε ασφαλιστήριο, ανάλογα με την εταιρεία που το παρέχει, έχει τις ιδιαιτερότητες του, η βοήθεια από έναν ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή είναι απαραίτητη, ακόμα και για την επιλογή ενός συμβολαίου πυρός, που εκ πρώτης όψεως φαίνεται ότι είναι απλή. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 22/09/2025 - 08:57 Οι εκπληκτικές καλύψεις που περιλαμβάνει ένα συμβόλαιο Cyber Risk!
Λάουρα Σταυρίδου, 17/09/2025 - 09:19 Ασφάλιση Ζωής και αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο που βοηθούν τους πελάτες του Διαμεσολαβητή
Ασφάλιση έναντι της πλημμύρας…Οι πελάτες γνωρίζουν τα γεγονότα; Πέρασε το καλοκαίρι και μαζί του έφυγε και η απειλή για δασικές φωτιές. Αυτό λοιπόν που θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε... Λάουρα Σταυρίδου, 15/09/2025 - 09:40
Άγχος στην πώληση; Ένας Βατραχάνθρωπος προτείνει: Είναι σίγουρο ότι όλοι μας έχουμε βιώσει στιγμές υψηλού άγχους, με μικρότερη ή μεγαλύτερη διάρκεια. Συνήθως μεγαλύτερο άγχος για τον Ασφαλιστικό... Λάουρα Σταυρίδου, 12/09/2025 - 09:05
Το Α.Ι οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές και η αντίφαση με την προσωπική επαφή! Όσους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές και να ρωτήσουμε, για το αν η εργασία αυτή μπορεί να γίνει και από Artificial Intelligence, η... Λάουρα Σταυρίδου, 11/09/2025 - 10:10
Ασφαλιστικέ Διαμεσολαβητή Ασφαλίσου! Ξέρω ότι ακούγεται ως πολύ κλισέ, δηλαδή το να έχουμε αγοράσει πρώτοι εμείς όποιο ασφαλιστικό προϊόν θέλουμε να προτείνουμε. Αν και... Λάουρα Σταυρίδου, 09/09/2025 - 09:36
Οι Κυβερνοεπιθέσεις αυξάνονται αλλά η κυβερνοασφάλιση μειώνεται, γιατί; Η ομάδα της Αντασφαλιστικής εταιρίας Swiss Re, που ασχολείται με τα συμβόλαια κάλυψης του κυβερνοκινδύνου, παρατήρησε πως ο δείκτης ανάπτυξης των... Λάουρα Σταυρίδου, 08/09/2025 - 08:50
Ποια είναι η «Στατιστική Στρέβλωση» που πρέπει να μάθουν οι δυνητικοί πελάτες; Οι σημερινοί πελάτες χρειάζονται πιο ισχυρά επιχειρήματα για να προχωρήσουν σε συμβόλαιο, από ότι παλαιότερα. Συγκεκριμένα χρειάζονται λιγότερη πληροφορία αλλά... Λάουρα Σταυρίδου, 05/09/2025 - 09:52