Λάουρα Σταυρίδου, 4/7/2024 - 08:51 facebook twitter linkedin Καλύπτεται η κλοπή με αντικλείδι και αν ναι, με ποιες προϋποθέσεις; Λάουρα Σταυρίδου, 4/7/2024 facebook twitter linkedin Η κάλυψη της κλοπής σε ένα πυρασφαλιστήριο, προστατεύει τα ασφαλισμένα αντικείμενα, από την παράνομη ιδιοποίηση τους, από τρίτο πρόσωπο το οποίο παραβίασε τον χώρο. Η κλοπή συνήθως γίνεται με διάρρηξη, υπάρχει όμως η περίπτωση ο χώρος να μην παραβιαστεί, γιατί ο δράστης χρησιμοποίησε αντικλείδι. Αυτή η περίπτωση σε πολλές εταιρίες αποτελεί εξαίρεση για την κάλυψη. Στην Interamerican δεν καλύπτεται η κλοπή που έγινε με αντικλείδι ή έγινε χωρίς παραβίαση της κατοικίας με βίαιο τρόπο. Επίσης δεν θα καλυφθεί η κλοπή με όποιο τρόπο και να έγινε αν δε δηλώθηκε στην αρμόδια Αστυνομική Αρχή, αμέσως μετά το γεγονός. Στην Ergo ως διάρρηξη ορίζεται η παράνομη και βίαιη παραβίαση της κατοικίας, η οποία θα πρέπει να αποδεικνύεται απαραίτητα από εμφανή σημάδια παραβίασης στα σημεία εισόδου ή και εξόδου των δραστών. Συνεπώς η κλοπή που διαπράχθηκε με χρήση αντικλειδιού ή με χρήση κλειδιού που χάθηκε, δεν θα καλυφθεί εκτός αν είστε σε θέση να αποδείξετε ότι το κλειδί περιήλθε στα χέρια των κλεφτών με παράνομο τρόπο. Η Eurolife επίσης εξαιρεί την κλοπή με αντικλείδι, ακόμα και αν αυτό έχει κλαπεί και επίσης εξαιρεί την κλοπή με τη χρήση κλειδιού τύπου «πασπαρτού». Στην Μινέττα καλύπτεται η κλοπή των ασφαλισμένων αντικειμένων από διάρρηξη της ασφαλισμένης κατοικίας ακόμα και αν έγινε με τη χρήση αντικλειδιού, εφόσον η πόρτα εισόδου της ασφαλισμένης κατοικίας είναι ασφαλείας. Εάν η πόρτα εισόδου της ασφαλισμένης κατοικίας δεν είναι ασφαλείας, τότε η κάλυψη της κλοπής με τη χρήση αντικλειδιού παρέχεται αν η κατοικία προστατεύεται από σύστημα συναγερμού συνδεδεμένο με κέντρο λήψης σημάτων και εφόσον έχει καταγραφεί από αυτό, η είσοδος του κλέφτη. Καθώς κάθε ασφαλιστήριο, ανάλογα με την εταιρεία που το παρέχει, έχει τις ιδιαιτερότητες του, η βοήθεια από έναν ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή είναι απαραίτητη, ακόμα και για την επιλογή ενός συμβολαίου πυρός, που εκ πρώτης όψεως φαίνεται ότι είναι απλή. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18