close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κώστας Ακριβόπουλος: Συμβουλεύετε τους Πελάτες σας;
Κώστας Ακριβόπουλος
Κώστας Ακριβόπουλος,
24/5/2024 - 15:24
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Κώστας Ακριβόπουλος: Συμβουλεύετε τους Πελάτες σας;

Κώστας Ακριβόπουλος, 24/5/2024
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

 

*Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui, GESTALT, SILVA, MDRT, IKMG, LIMRA, LOMA, GAMA, INNOV, ΛΑΕΚ/ΟΑΕΔ)

  • Τι είδος συμβουλές τους δίνετε;

Γνωρίζετε βεβαίως ότι η νέα νομοθεσία μας, επιβάλει πριν από την σύναψη σύμβασης ασφάλισης, ο διανομέας ασφαλιστικών προϊόντων, να προβεί στα εξής:

α) Να προσδιορίσει τις απαιτήσεις και τις ανάγκες του Πελάτη, βάσει των πληροφοριών που του παρέχει ο Πελάτης, συμπληρώνοντας μαζί του, το γνωστό Έντυπο Έρευνας Αναγκών, ώστε να βρεθεί το πρόγραμμα που θα καλύψει τις ανάγκες του. Το προτεινόμενο ασφαλιστικό προϊόν και κάθε προτεινόμενη ασφαλιστική σύμβαση, πρέπει να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις και τις ανάγκες του Πελάτη,

β) Να παρέχει στον Πελάτη Γραπτή Συμβουλή, λογική και δίκαια, για το συγκεκριμένο ασφαλιστικό προϊόν, το οποίο θα είναι το αποτέλεσμα μελέτης της Έρευνας Αναγκών, ή συγκεκριμένη ασφαλιστική σύμβαση και να εξηγήσει στον Πελάτη, τους λόγους για τους οποίους το προτεινόμενο προϊόν ικανοποιεί καλύτερα τις απαιτήσεις και τις ανάγκες του.

Συγχρόνως του υπενθυμίζει, με προτεραιότητα και όλα τα προϊόντα που πιθανά χρειάζεται, των οποίων η ανάγκη πηγάζει επίσης από την Έρευνα Αναγκών που έχει πραγματοποιήσει πριν μαζί του και τον συμβουλεύει να συμπληρώσει το καλάθι των αγορών του με αυτά, ώστε να έχουν καλυφθεί όλες οι ανάγκες του, αναλύοντάς και καταγράφοντας τις καλύψεις που ίσως χρειάζεται σε θέματα Περιουσίας, Επιχείρησης, Κατοικίας, Οχημάτων, Σκαφών, Αστικής Ευθύνης, Νομικής Προστασίας, Ζωής, Υγείας, Ατυχημάτων, μαζί πάντα με τις συμπληρωματικές καλύψεις (πχ. στην Πυρός /Κατοικία, του προτείνουμε και καταγράφουμε την πρότασή μας για σεισμό ή πλημύρα) ασχέτως αν εκείνος τελικά επιλέξει μόνο ένα από τα προϊόντα που του προτείναμε.

Πιστέψτε ότι το Έντυπο Συμβουλής, ίσως είναι το πιο σημαντικό έντυπο! Διότι όπως αναφέραμε, σε μια πρώτη συνάντησή μας με τον Πελάτη για την εξεύρεση αναγκών, πρέπει να καταγράψουμε όλες τις ανάγκες του Πελάτη, που ανακαλύψαμε μετά την Έρευνα Αναγκών. Δηλαδή καταγράφουμε στο έντυπο, τη Συμβουλή που δώσαμε στον Πελάτη για το τι εν τέλει χρειάζεται να αγοράσει, βάσει της ανάλυσης αναγκών που κάναμε, ασχέτως αν αγοράσει όλα τα αντίστοιχα και αναγραφόμενα προϊόντα, ώστε να καλύψει όλες τις ανάγκες και εξηγούμε στο έντυπο, τους λόγους για τους οποίους καταλήξαμε στο ή στα συγκεκριμένο/α προϊόν/ντα. Για αυτούς τους λόγους το συγκεκριμένο έντυπο ονομάζεται και ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΜΕΝΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΛΥΨΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗ.

Θα του παραδώσουμε το έντυπο Συμβουλής με όλες τις προτάσεις μας, με την υπογραφή μας, θα το παραλάβει με την υπογραφή του και θα κρατήσουμε αντίγραφο. Το έντυπο παραμένει σε εμάς σε περίπτωση που υπάρξει κάποιο πρόβλημα, π.χ. έχει ζημιά από φυσικά φαινόμενα, ενώ δεν την είχε επιλέξει, όταν του την προτείναμε και σκεφτεί να καταθέσει παράπονο στην Εταιρεία ή Αιτίαση/Δήλωση Δυσαρέσκειας στον Επόπτη, για το λάθος παρεχόμενο από την ασφαλιστική επιχείρηση προϊόν ή για ελλιπή παρεχόμενη υπηρεσία και ισχυριστεί ότι δεν του το είχαμε προτείνει και δεν γνώριζε την ύπαρξη της συγκεκριμένης κάλυψης.

Τότε θα κληθούμε να αποδείξουμε, με το εις χείρας μας αντίγραφο, ότι ενώ του το είχαμε προτείνει, εκείνος αρνήθηκε. Γιαυτό το έντυπο της Συμβουλής θα μπορούσαμε, πολύ σωστά, να πούμε ότι είναι το σημαντικότερο έγγραφο από τα θεσμικά απαιτούμενα έγγραφα.

Οι πληροφορίες και οι επεξηγήσεις που παρέχει ο διανομέας ασφαλιστικών προϊόντων στον πελάτη, σύμφωνα με τα πρότυπα παροχής συμβουλών και πωλήσεων του ν. 4583/2018… (με το Έντυπο Συμβουλής) διαφοροποιούνται αναλόγως με την περίπτωση, δηλαδή ανάλογα με τον σύνθετο χαρακτήρα της ασφαλιστικής σύμβασης, ανάλογα με το αν το συγκεκριμένο προϊόν είναι το πιο κατάλληλο για τον Πελάτη (με Ερωτήσεις από το Έντυπο Καταλληλότητας) καθώς και ανάλογα με τα χαρακτηριστικά του Πελάτη (με ερωτήσεις από το Έντυπο Συμβατότητας) τα οποία συνήθως μας προμηθεύει η Εταιρεία μας και τα οποία επιβεβαιώνονται με τις ασφαλιστικές του ανάγκες, τις οποίες ανακαλύπτουμε με το Έντυπο Έρευνας Αναγκών.

Τέλος ο διαμεσολαβητής κλείνει τη διαδικασία, χωρίς Σύγκρουση Συμφερόντων ή Αθέμιτο Ανταγωνισμό (θέματα που έχουμε αναφέρει σε προηγούμενο άρθρο μας) με τρόπο λογικό, έντιμο, αμερόληπτο, ηθικό και δίκαιο:

γ) επεξηγώντας στον Πελάτη τα χαρακτηριστικά του ασφαλιστικού προϊόντος με τρόπο αντικειμενικό και κατανοητό, που του επιτρέπει να αποφασίσει την επιλογή του ασφαλιστικού προϊόντος και να αποφασίσει για τη σύναψη της σύμβασης ασφάλισης, για το προϊόν ή τα προϊόντα που τελικά θα επιλέξει, αφού έχει επαρκώς ενημερωθεί για τις ασφαλιστικές καλύψεις και για τα εκατέρωθεν δικαιώματα και υποχρεώσεις. Ο διανομέας ασφαλιστικών προϊόντων στη συνέχεια του παραδίδει επιπροσθέτως το έγγραφο πληροφοριών IPID για τις Γενικές Ασφαλίσεις ή το KID για τα επενδυτικά προϊόντα, στα οποία αναφέρονται τα χαρακτηριστικά των προϊόντων που αγόρασε, οι καλύψεις, οι εξαιρέσεις και οι διαδικασίες.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ-ΕΠΙΣΤΡΕΨΤΕ στους ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΩΡΑ: Με την ευκαιρία της αλλαγής στο Ελάχιστο Κατασκευαστικό Κόστος των κτηρίων σήμερα, επιστρέψτε στους Πελάτες σας και μιλήστε τους για την αύξηση του κόστους ανέγερσης, διότι μην ξεχνάτε ότι τώρα αυτόματα όλες οι κατοικίες που είχαν ασφαλιστεί παλαιότερα, σήμερα θεωρούνται υπασφαλισμένες και αυτό πρέπει να το μάθουν οι παλαιοί Πελάτες μας, μην έρθουν στο μέλλον και μας κατηγορήσουν για έλλειψη πληροφόρησης. Να τους ενημερώσουμε λοιπόν και να τους δώσουμε την νέα μας ΣΥΜΒΟΥΛΗ με το Έντυπο (με την υπογραφή μας και την δική τους) και να τους προτείνουμε την αλλαγή.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ! ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΕΤΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΓΡΑΠΤΩΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ!!!

(παραδείγματα του θέματος θα βρείτε και στις ερωτήσεις 26, 73, 265, 371, της ύλης Πιστοποίησης)

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • 5 τρόποι με τους οποίους η συμμετοχή σας στα Συνέδρια αποδεικνύει την αξία σας ως 5 STARs Aσφαλιστικός και Xρηματοοικονομικός Σύμβουλος
    Κώστας Ακριβόπουλος, 25/04/2025 - 11:58

    5 τρόποι με τους οποίους η συμμετοχή σας στα Συνέδρια αποδεικνύει την αξία σας ως 5 STARs Aσφαλιστικός και Xρηματοοικονομικός Σύμβουλος

  • Η Έρευνα Αναγκών και η…κουρτίνα!
    Κώστας Ακριβόπουλος, 24/04/2025 - 10:08

    Η Έρευνα Αναγκών και η…κουρτίνα!

  • Το στάδιο της Αυτό-αξιολόγησης
    Κώστας Ακριβόπουλος, 23/04/2025 - 09:19

    Το στάδιο της Αυτό-αξιολόγησης

  • H διαχείριση επιχειρηματικών επικοινωνιών και η διαπολιτισμική επικοινωνία
    Κώστας Ακριβόπουλος, 22/04/2025 - 12:01

    H διαχείριση επιχειρηματικών επικοινωνιών και η διαπολιτισμική επικοινωνία

  • …και η ιστορία συνεχίζεται…! Πότε και πώς θα σταματήσει να διασύρεται το επάγγελμα του Διαμεσολαβητή;

    …και η ιστορία συνεχίζεται…! Πότε και πώς θα σταματήσει να διασύρεται το επάγγελμα του Διαμεσολαβητή;

    Παρατηρώντας  τα νέα αποτελέσματα εξετάσεων πιστοποίησης των Διαμεσολαβητών, που πραγματοποιήθηκαν στη Θεσσαλονίκη, το Σάββατο και την Κυριακή (12 και 13/04),...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 16/04/2025 - 14:45
  • Εξεταστικές Υποχρεώσεις Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Τραπεζικών Υπαλλήλων - Ποιοι έχουν περισσότερες;

    Εξεταστικές Υποχρεώσεις Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Τραπεζικών Υπαλλήλων - Ποιοι έχουν περισσότερες;

    Αν η πολλή γνώση δημιουργεί προβλήματα, η άγνοια σίγουρα δεν μπορεί να τα λύσει! Ας μάθουμε λοιπόν: Παρατηρούμε να γίνεται πολλές...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 16/04/2025 - 10:46
  • Έτοιμοι για τις νέες επαναπιστοποιήσεις του 2025; Εσείς πού θα παρακολουθήσετε το 15ωρο; Η Εταιρεία σας διαθέτει τις 15 ώρες;

    Έτοιμοι για τις νέες επαναπιστοποιήσεις του 2025; Εσείς πού θα παρακολουθήσετε το 15ωρο; Η Εταιρεία σας διαθέτει τις 15 ώρες;

    Ετοιμαστείτε! Άνοιξαν  οι Επαναπιστοποιήσεις του 2025, ετοιμαστείτε να παρακολουθήσετε το 15ωρο, διαδικτυακά ή δια ζώσης ! Όπως έχουμε αναφέρει, σε προηγούμενο...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 14/04/2025 - 09:17
  • Αλήθεια, πόσο επαγγελματίας διαμεσολαβητής είστε;

    Αλήθεια, πόσο επαγγελματίας διαμεσολαβητής είστε;

    Παρατηρούμε ότι ένα ποσοστό Διαμεσολαβητών, ευτυχώς όχι πολύ μεγάλο, αλλά αρκετό για να μας προβληματίσει, “ξεχνά” την ετήσια υποχρέωση της...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 10/04/2025 - 10:55
  • Που βαδίζει ο Κλάδος Εγγυήσεων και ο Κλάδος Πιστώσεων;

    Που βαδίζει ο Κλάδος Εγγυήσεων και ο Κλάδος Πιστώσεων;

    Που βαδίζουν  σήμερα οι δύο πολύ σημαντικοί Κλάδοι; Γιατί σήμερα έχουν πτώση και όχι άνοδο;     Όταν υπάρχουν Ασφαλιστικά γραφεία στην αγορά, πολύ...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 07/04/2025 - 10:02
  • Μα έχω…“Φροντίδα…βοήθειας” για το αυτοκίνητό μου, δεν χρειάζομαι και “Οδική βοήθεια”!

    Μα έχω…“Φροντίδα…βοήθειας” για το αυτοκίνητό μου, δεν χρειάζομαι και “Οδική βοήθεια”!

    Έχουμε εξηγήσει στους Πελάτες μας τη διαφορά της Φροντίδας Ατυχήματος με την  Οδική Βοήθεια; Αν του το αναφέραμε και αρνήθηκε, σημειώσαμε...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 30/01/2025 - 10:04

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

430 ανακαινισμένα σχολεία υποδέχθηκαν χιλιάδες μαθητές σε όλη την Ελλάδα -  Έμπρακτη στήριξη της Παιδείας από τις τέσσερις συστημικές τράπεζες
12:23 430 ανακαινισμένα σχολεία υποδέχθηκαν χιλιάδες μαθητές σε όλη την Ελλάδα - Έμπρακτη στήριξη της Παιδείας από τις τέσσερις συστημικές τράπεζες
  • 11:47 Τράπεζα Κύπρου: 10 φορές υπερκάλυψη για το ομόλογο ύψους 300 εκατ. ευρώ
  • 10:37 Συντάξεις Οκτωβρίου 2025: Πότε οι πρώτες πληρωμές - Ημερομηνίες για όλα τα Ταμεία
  • 10:30 Chevron - Helleniq Energy: Κατατέθηκε η προσφορά για υδρογονάθρακες νότια της Κρήτης
  • 10:26 Η Groupama Ασφαλιστική αναγνωρίζει και επιβραβεύει: Ταξίδι στο Πεκίνο για το Αποκλειστικό Δίκτυο Συνεργατών
  • 10:20 Πλαγίως: Η Κυβέρνηση μας άκουσε!
  • 10:10 Το Α.Ι οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές και η αντίφαση με την προσωπική επαφή!
  • 09:55 Κυριάκος Πιερρακάκης στον Economist: «Τι πρέπει να κάνει η Ευρώπη για να ικανοποιήσει τον Μάριο Ντράγκι»
  • 09:50 H Chevron «βούλιαξε» το τουρκολιβυκό μνημόνιο, «ομπρέλα ασφαλείας» των ΗΠΑ στην Αν. Μεσόγειο, κίνδυνος «γαλλικού χάους», «ταύρος» για τις ελληνικές τράπεζες η BofA και οι υψηλές αποδόσεις της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
  • 09:43 Ποια είναι η διαφορά μεταξύ Ακαθάριστου Εθνικού και Ακαθαρίστου Εγχώριου Προϊόντος (GNP και GDP);
  • 09:40 Η Audi εξασφαλίζει κορυφαίους παγκόσμιους συνεργάτες ενόψει του ντεμπούτου της στη Formula 1 το 2026
  • 09:15 «Όλη η Υδρόγειος ένα Σπίτι»: Μια έμπρακτη απάντηση στις γεωγραφικές ανισότητες για τους ογκολογικούς ασθενείς
  • 09:00 Μεγάλη γιορτή του Οίνου στην Κατοχή Μεσολογγίου
  • 08:55 Γυρισμένα χιλιόμετρα στα μεταχειρισμένα: Ακόμα ένας πονοκέφαλος της ασφαλιστικής αγοράς
  • 08:50 Μνήμες και αισιοδοξία στα Μεγάλα Καλύβια - Το μήνυμα της οκταήμερης διοργάνωσης τέχνης “Restart 230”
  • 08:45 Η ώρα του σχολείου
  • 16:13 Υδρόγειος: Υποστήριξη σε ογκολογικούς ασθενείς μέσω του προγράμματος «Όλη η Υδρόγειος, ένα Σπίτι» (βίντεο)
  • 15:48 Αποκλειστικό από Monte Carlo: Πώς να ασφαλίσετε περιουσίες από επεισόδια και ταραχές εν καιρώ ειρήνης!
  • 15:40 Η Νοτιοανατολική Ευρώπη ηγέτης στον ευρωπαϊκό και διατλαντικό ενεργειακό χάρτη
  • 15:34 Η Generali εξετάζει τη δημιουργία συνδικάτου καθώς οι διεθνείς ασφαλιστικοί όμιλοι στρέφονται προς τους Lloyd’s
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 4/9 Αποκλειστικό: Έληξε η συνεργασία του Αναστάσιου Παπαδόπουλου με την ERGO
  2. 8/9 ΕΥΡΩΚΛΙΝΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ: Ανακοίνωση της Κλινικής για θέμα ασφάλειας ασθενούς
  3. 6/9 Η ομιλία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην ΔΕΘ (LIVE)
  4. 5/9 Αποκλειστικό: Υποχρεωτική από 1η Οκτωβρίου η ασφάλιση αστικής ευθύνης στις βραχυχρόνιες μισθώσεις (τύπου Airbnb)
  5. 4/9 Ισαβέλλα Βήτου: H Allianz µιλάει τη «γλώσσα» της ελληνικής αγοράς
  6. 9/9 Παρέμβαση εισαγγελέα για τη λανθασμένη μετάγγιση στην ΕΥΡΩΚΛΙΝΙΚΗ!
  7. 4/9 Αποκλειστικό: Αποχαιρετισμός Αναστάσιου Παπαδόπουλου στους συνεργάτες της ERGO - «Συνεχίστε με αγάπη το έργο σας»!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube