Λάουρα Σταυρίδου, 28/3/2024 - 08:41 facebook twitter linkedin Αποθεραπεία και Αποκατάσταση. Μια ουσιαστική κάλυψη που δεν πρέπει να λείπει από κανένα συμβόλαιο! Λάουρα Σταυρίδου, 28/3/2024 facebook twitter linkedin Πολλά ασφαλιστήρια συμβόλαια στη αγορά, καλύπτουν έξοδα αποθεραπείας και αποκατάστασης με διάφορους τρόπους, είτε ως συγκεκριμένο ποσό, είτε ως επίδομα. Τις περισσότερες φορές όμως κατά τη διάρκεια της πώλησης, δεν δίνεται έμφαση σε αυτή την παροχή. Οι δυνητικοί πελάτες συνήθως έχουν στο μυαλό τους τη νοσηλεία και δεν σκέφτονται το τι μπορεί να χρειάζονται, μετά την έξοδο από το νοσοκομείο. Αν και η πρόβλεψη για αποκατάσταση μπορεί να αποδειχτεί μια πολύ σημαντική κάλυψη, ο δυνητικός πελάτης δεν γνωρίζει το τι μπορεί να του παρέχει. Τι πρέπει να ξέρουμε για την αποκατάσταση ; Η αποκατάσταση ουσιαστικά είναι η αντιμετώπιση νοσηροτήτων, που μπορεί να οφείλονται σε νευρολογική, μυοσκελετική, καρδιακή ή άλλη αιτιολογία. Το σίγουρο είναι πως προβλήματα που εμμένουν μετά τη νοσηλεία, προκαλούν δυσκολία στην καθημερινότητα, επειδή έχουν να κάνουν με δυσλειτουργίες στην κίνηση, την επικοινωνία, ή την αυτοεξυπηρέτηση, υποβαθμίζοντας σοβαρά την ποιότητα ζωής του ασθενούς. Οι θεραπείες που απαιτούνται για κάθε περίπτωση είναι διαφορετικές και μπορεί να περιλαμβάνουν από φυσιοθεραπεία μέχρι ειδικό αποκατάστασης ισορροπίας. Το χρονικό διάστημα μιας αποθεραπείας ποικίλει και μπορεί να υπερβαίνει και το τρίμηνο. Σε αυτό το σημείο μπορεί να συσσωρευτούν υψηλά έξοδα για τον ασθενή και την οικογένεια του. Είναι λοιπόν ουσιαστικής σημασίας, πριν την αγορά ενός προγράμματος υγείας να αναζητούμε τη συμβουλή ενός ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή, που με την εμπειρία του θα μας καθοδηγήσει στην πιο ταιριαστή λύση. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 11/09/2025 - 10:10 Το Α.Ι οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές και η αντίφαση με την προσωπική επαφή!
Οι Κυβερνοεπιθέσεις αυξάνονται αλλά η κυβερνοασφάλιση μειώνεται, γιατί; Η ομάδα της Αντασφαλιστικής εταιρίας Swiss Re, που ασχολείται με τα συμβόλαια κάλυψης του κυβερνοκινδύνου, παρατήρησε πως ο δείκτης ανάπτυξης των... Λάουρα Σταυρίδου, 08/09/2025 - 08:50
Ποια είναι η «Στατιστική Στρέβλωση» που πρέπει να μάθουν οι δυνητικοί πελάτες; Οι σημερινοί πελάτες χρειάζονται πιο ισχυρά επιχειρήματα για να προχωρήσουν σε συμβόλαιο, από ότι παλαιότερα. Συγκεκριμένα χρειάζονται λιγότερη πληροφορία αλλά... Λάουρα Σταυρίδου, 05/09/2025 - 09:52
Πώς αποζημιώνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες τα τροχαία ατυχήματα και γενικώς τα ατυχήματα; Αναδημοσίευση από το περιοδικό Health Next Generation (Τεύχος 27) Της Λάουρας Σταυρίδου Η αλήθεια είναι ότι έχουμε συνδυάσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις σε... Λάουρα Σταυρίδου, 04/09/2025 - 10:00
Φυσικές καταστροφές: Τι λένε οι ηγέτες της Ασφαλιστικής αγοράς; Στην πρόσφατη 10η επέτειο του Φόρουμ Ανάπτυξης Ασφαλίσεων (Insurance Development Forum-IDF), ηγέτες του κλάδου, συναντήθηκαν για να χαράξουν τη νέα... Λάουρα Σταυρίδου, 03/09/2025 - 09:14
Στελέχωση: Τι θέλουν οι Millennials από την εργασία τους; Οι Millennials που είναι και γνωστοί ως η γενιά Υ (Generation Y), σήμερα έχουν ηλικία από 29 ως 44 ετών,... Λάουρα Σταυρίδου, 02/09/2025 - 09:15
Η ψηφιακή και φυσική προσβασιμότητα, μετρούν τον βαθμό πολιτισμού των Ασφαλιστικών Εταιριών Η εμπειρία χρήστη – User experience (UX)- είναι ο τρόπος με τον οποίο ένας χρήστης βιώνει ένα προϊόν ή μια... Λάουρα Σταυρίδου, 01/09/2025 - 09:30