Λάουρα Σταυρίδου, 4/1/2024 - 09:27 facebook twitter linkedin Πως μπορεί να γίνει το τηλέφωνο σε συστάσεις, επιτυχημένο; Λάουρα Σταυρίδου, 4/1/2024 facebook twitter linkedin Το τηλέφωνο σε σύσταση γενικά θεωρείται εύκολο, στην πράξη όμως για ορισμένου Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές είναι δύσκολο για πολλούς λόγους. Υπάρχουν συστάσεις που έχουν συγκεκριμένο θέμα πχ «πάρε τον Θανάση τον κουμπάρο μου, μόλις γέννησε η γυναίκα του και του είπα πως θα τους μιλήσεις…». Αυτό είναι το πιο εύκολο σενάριο. Υπάρχουν όμως και οι συστάσεις που μας έδωσε ένας καλός μας πελάτης, επειδή τις ζητήσαμε. Αυτού του τύπου οι συστάσεις είναι πιο συχνές στην αρχή μιας καριέρας. Εδώ το τηλεφώνημα είναι πιο δύσκολο γιατί ο δυνητικός πελάτης, τις περισσότερες φορές δεν γνωρίζει ότι έχει συσταθεί. Τι μπορούμε να πούμε στο τηλέφωνο για να κάνουμε λίγο πιο εύκολη την επικοινωνία; Τρία πράγματα. Να είμαστε συγκεκριμένοι, με προσωποποιημένη προσέγγιση και να παρουσιάζουμε το όφελος: Αυτό που ουσιαστικά ζητάμε από τον δυνητικό πελάτη είναι να διαθέσει χρόνο για μια συνάντηση με έναν άγνωστο άνθρωπο. Αυτό για πολλούς δημιουργεί ένα συναίσθημα αμηχανίας. Θα πρέπει να έχουμε ένα συγκεκριμένο θέμα συζήτησης το οποίο θα ενδιαφέρει τον συγκεκριμένο άνθρωπο σε τέτοιο βαθμό, που θα δώσει ένα μέρος από το χρόνο του σε αυτό. Όσο πιο πολλές πληροφορίες έχουμε από τον συστήσαντα, τόσο πιο εύκολο είναι να κάνουμε μια πιο προσωποποιημένη προσέγγιση. Ας πούμε ότι ξέρουμε πως ο δυνητικός πελάτης έχει ήδη κάποια συμβόλαια. «…ο Γιώργος μου είπε πως έχετε ήδη κάποια συμβόλαια. Αυτό είναι σημαντικό! Εκτιμώ πραγματικά την εμπιστοσύνη σας στον ασφαλιστικό θεσμό. Ήθελα να σας μιλήσω ακριβώς γι αυτό.. Συνδυάζοντας τα τρέχοντα συμβόλαια σας, μπορούμε όχι μόνο να απλοποιήσουμε την κάλυψή σας αλλά και να εκμεταλλευτούμε εκπτώσεις που δίνουν οι εταιρίες. Νομίζω πώς αυτό αξίζει τον χρόνο μιας συνάντησης». Απάντηση σε οποιαδήποτε αντίρρηση: «Σας υπόσχομαι πως θα έχουμε μια γρήγορη συνομιλία, ώστε να μπορέσουμε να εξερευνήσουμε πώς αυτή η αναβάθμιση μπορεί να βελτιώσει τη συνολική σας κάλυψη». Σε κάθε περίπτωση, σχεδιάστε το δικό σας κείμενο, διαβάστε το κάποιες φορές, ας μην είναι η πρώτη σας πρόβα, η επικοινωνία με τον πελάτη. Διορθώστε σημεία που δες σας ταιριάζουν και όταν νιώσετε έτοιμοι τότε κάντε το τηλέφωνο. Τίποτα δεν στηρίζει την αυτοπεποίθηση, όσο η σωστή προετοιμασία! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44 4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα... Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52