close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Οι 9+1 συνήθειες για να είστε ο πιο συμπαθητικός ασφαλιστής που έχει δει ο πελάτης!
Λάουρα Σταυρίδου
Λάουρα Σταυρίδου,
4/4/2023 - 08:50
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Οι 9+1 συνήθειες για να είστε ο πιο συμπαθητικός ασφαλιστής που έχει δει ο πελάτης!

Λάουρα Σταυρίδου, 4/4/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πολλοί άνθρωποι θεωρούν ότι το να είναι κάποιος εύκολα αρεστός, το να γίνεται αμέσως συμπαθής, είναι ένα χάρισμα, που είτε το έχεις είτε όχι.

Στην πραγματικότητα έρευνες έχουν δείξει ότι είναι μια ιδιότητα που καλλιεργείται και βασίζεται στην συναισθηματική ευφυία.

Σε μια μελέτη που διεξήχθη στο Πανεπιστήμιο UCLA, οι συμμετέχοντες βαθμολόγησαν πάνω από 500 άτομα με βάση το πως αντιλαμβάνονται την έννοια συμπαθής.

Τα άτομα με την κορυφαία βαθμολογία δεν είχαν καμία σχέση με το αν ήταν κοινωνικοί, έξυπνοι ή ελκυστικοί (έμφυτα χαρακτηριστικά).

Αντίθετα, τα κορυφαία χαρακτηριστικά ήταν η ειλικρίνεια, η διαφάνεια και η ικανότητα κατανόησης του άλλου ατόμου.

Σε μια πρόσφατη έρευνα του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ, εξέτασαν περισσότερες από 300 διαδικτυακές και διαπροσωπικές συνομιλίες μεταξύ ανθρώπων που δεν γνωρίζονται μεταξύ τους, αλλά τώρα κάνουν μια πρώτη επαφή.

Τα ευρήματα, δημοσιεύτηκαν στο Journal of Personality και στο Social Psychology και έδειξαν ότι όσοι έκαναν περισσότερες ερωτήσεις κατά τη διάρκεια μιας συζήτησης, ειδικά ερωτήσεις συμπληρωματικές ερωτήσεις τύπου follow - up, θεωρούνταν πιο συμπαθείς, είτε η συνάντηση ήταν διαδικτυακή είτε διαπροσωπική.

Οι συμπληρωματικές ερωτήσεις, επισημαίνουν οι ερευνητές, δείχνουν ότι ένα άτομο όχι μόνο ακούει, αλλά δείχνει επίσης ενδιαφέρον. Επιπλέον δείχνουν φροντίδα, αντίληψη και κατανόηση.

Τα ευρήματα έδειξαν πως οι συζητήσεις στις οποίες το άτομο έδειχνε ενδιαφέρον και το εξέφραζε με ρωτήσεις, χαρακτηρίστηκαν ως «αξιομνημόνευτες»!

Η Jenny Blake, πρώην career coach της Google και συγγραφέας του βιβλίου «Pivot: The Only Move that Matters is Your Next One», λέει πως οι «βαθιές σχέσεις» συχνά προκύπτουν από «αξιομνημόνευτες» συζητήσεις.

Ορισμένοι συνομιλητές δήλωσαν πως μπορεί να φοβούνται μήπως φανούν αγενείς ή παρεμβατικοί, κάνοντας ερωτήσεις.

Γι’ αυτό το λόγο οι συμπληρωματικές ερωτήσεις αξιολογήθηκαν τόσο υψηλά. Στα σημεία που έδειχνε να ανοίγεται ο ένας συνομιλητής, ο δεύτερος τον ενθάρρυνε με ερωτήσεις.

Υπήρχαν και επιπλέον στοιχεία τα οποία πλαισίωναν μια «αξιομνημόνευτη συζήτηση» με συμπαθητικούς συνομιλητές και περιλαμβάνουν:

  1. Αφήνουν τα τηλέφωνα τους στην άκρη ή τα βάζουν σε σίγαση κατά τη διάρκεια της συζήτησης.
  2. Είναι αυθεντικοί και δεν προσπαθούν να εντυπωσιάσουν. Έχουν αυτοπεποίθηση οπότε δεν έχουν ανάγκη την αυτοπροβολή.
  3. Δεν είναι επικριτικοί. Αυτό πρακτικά σημαίνει να έχετε ένα ανοιχτό μυαλό. Δεν είναι ανάγκη να συμμερίζεστε τις απόψεις των άλλων, αρκεί να αντιλαμβάνεστε ότι υπάρχει χώρος για όλες.
  4. Δεν επιζητούν την προσοχή. Οι άνθρωποι νιώθουν άπωση για αυτούς που επιζητούν την προσοχή. Μια έντονα εξωστρεφής προσωπικότητα δεν γίνεται εύκολα αποδεκτή. Ένας ήπιος και φιλικός τρόπος συζήτησης είναι προτιμότερος από την υπερβολική οικειότητα.
  5. Συνέπεια. Αυτά που λέτε πρέπει να έχουν συνέπεια μεταξύ τους και με τη συμπεριφορά σας. Αυτό δείχνει έναν αξιόπιστο άνθρωπο. Έναν άνθρωπο που θα έχει σταθερή συμπεριφορά προς τον τρίτο ανεξάρτητα από τη δική του τη διάθεση. Δεν αρέσει στους ανθρώπους να επηρεάζεται η συμπεριφορά προς εκείνους από τη διάθεση του συνομιλητή.
  6. Χρησιμοποιούν θετική γλώσσα σώματος. Η χρήση ενθουσιώδους τόνου, το να ξεσταυρώνετε τα χέρια σας, η διατήρηση της οπτικής επαφής και να κλίνετε προς το άτομο που μιλά είναι όλες μορφές θετικής γλώσσας του σώματος που χρησιμοποιούν τα άτομα με υψηλό EQ (Συναισθηματική Νοημοσύνη) για να προσελκύσουν άλλους. Η θετική γλώσσα του σώματος μπορεί να κάνει τη διαφορά σε μια συζήτηση.
  7. Χαμογελούν. Οι άνθρωποι φυσικά (και ασυνείδητα) καθρεφτίζουν τη γλώσσα του σώματος του ατόμου με το οποίο μιλάνε. Αν χαμογελάσετε κατά τη διάρκεια μιας συνομιλίας θα ανταποδώσουν ασυνείδητα το χαμόγελο και θα νιώσουν καλά ως αποτέλεσμα.
  8. Ξέρουν πότε να ανοιχτούν. Προσέξτε να αποφύγετε να μοιράζεστε προσωπικά προβλήματα και εξομολογήσεις πολύ γρήγορα, καθώς αυτό θα σας χαρακτηρίσει ως γκρινιάρη.
  9. Χαιρετούν τους ανθρώπους με το όνομά τους. Το όνομα είναι ένα ουσιαστικό μέρος της ταυτότητάς μας. Οι συμπαθείς άνθρωποι φροντίζουν να χρησιμοποιούν τα ονόματα των άλλων κάθε φορά που τους βλέπουν. Δεν πρέπει να χρησιμοποιείτε το όνομα κάποιου μόνο όταν τον χαιρετάτε. Η έρευνα δείχνει ότι οι άνθρωποι αισθάνονται επικυρωμένοι όταν το άτομο με το οποίο μιλάνε αναφέρεται με το όνομά τους κατά τη διάρκεια μιας συνομιλίας.

Όλα τα παραπάνω είναι δεξιότητες που μπορεί κανείς να αποκτήσει. Δεν φτάνει να έχει τρία ή τέσσερα σημεία, πρέπει να τα κατακτήσει όλα. Τελικά είναι ένα εξελικτικό βήμα το οποίο θα ωφελήσει και τις προσωπικές σχέσεις μας, όχι μόνο τις επαγγελματικές.

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Η κανονιστική συμμόρφωση δεν είναι μόνο έντυπα. Χρηστά ήθη και ευπρέπεια!
    Λάουρα Σταυρίδου, 10/07/2025 - 09:23

    Η κανονιστική συμμόρφωση δεν είναι μόνο έντυπα. Χρηστά ήθη και ευπρέπεια!

  • Δεν είναι ακριβό το Ασφάλιστρο, ακριβή είναι η ζημιά!
    Λάουρα Σταυρίδου, 09/07/2025 - 09:05

    Δεν είναι ακριβό το Ασφάλιστρο, ακριβή είναι η ζημιά!

  • Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε ο κ. Χ. Χρυσολόγου της Εθνικής Ασφαλιστικής
    Λάουρα Σταυρίδου, 07/07/2025 - 09:12

    Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε ο κ. Χ. Χρυσολόγου της Εθνικής Ασφαλιστικής

  • Μπορεί να συνταξιοδοτηθεί ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής όταν η ετήσια αμοιβή του είναι 15.000€;
    Λάουρα Σταυρίδου, 04/07/2025 - 08:52

    Μπορεί να συνταξιοδοτηθεί ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής όταν η ετήσια αμοιβή του είναι 15.000€;

  • Ποια είναι τα 10 βασικά θέματα που πρέπει να γνωρίζει ο manager Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών;

    Ποια είναι τα 10 βασικά θέματα που πρέπει να γνωρίζει ο manager Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών;

    Έχουν γραφτεί και ειπωθεί πολλά γύρω από την εκπαίδευση των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, αλλά ούτε το ένα τρίτο αυτών δεν αντιστοιχεί...
    Λάουρα Σταυρίδου, 02/07/2025 - 09:00
  • Το Χαρτοφυλάκιο αυτοκινήτου, κρύβει Ασφαλιστικούς θησαυρούς! Πως το αξιοποιούμε;

    Το Χαρτοφυλάκιο αυτοκινήτου, κρύβει Ασφαλιστικούς θησαυρούς! Πως το αξιοποιούμε;

    Είναι γνωστό πως αρκετοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, ενώ έχουν ένα μεγάλο χαρτοφυλάκιο αυτοκινήτου, δεν το αξιοποιούν για να τους αποδώσει και...
    Λάουρα Σταυρίδου, 01/07/2025 - 09:10
  • Ασφαλιστική Συνειδητότητα έναντι Υποχρεωτικότητας Ασφάλισης - Αξίζει να προσπαθήσουμε περισσότερο!

    Ασφαλιστική Συνειδητότητα έναντι Υποχρεωτικότητας Ασφάλισης - Αξίζει να προσπαθήσουμε περισσότερο!

    Η υποχρεωτικότητα ασφάλισης για τις επιχειρήσεις, φαίνεται να έχει αποτέλεσμα. Δημιουργείται όμως ένα ερώτημα: Δεν είναι αρκετά πειστικά τα νούμερα των...
    Λάουρα Σταυρίδου, 30/06/2025 - 09:00
  • Απασχολημένος αλλά όχι παραγωγικός; Μια συνήθεια που δολοφονεί το Ασφαλιστικό επάγγελμα!

    Απασχολημένος αλλά όχι παραγωγικός; Μια συνήθεια που δολοφονεί το Ασφαλιστικό επάγγελμα!

    Έχουμε συζητήσει πολλές φορές για το χαμηλό μέσο ετήσιο εισόδημα, πολλών Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών. Μην πιστεύτε όμως ότι οι άνθρωποι αυτοί, είναι...
    Λάουρα Σταυρίδου, 27/06/2025 - 09:00
  • Το «όλα ή τίποτα» δεν ισχύει στην Ασφάλιση!

    Το «όλα ή τίποτα» δεν ισχύει στην Ασφάλιση!

    Έχετε ακούσει για τον «Διπολικό» τρόπο σκέψης; Είναι η τάση να βλέπουμε τα πράγματα μόνο ως δύο αντίθετες κατηγορίες, χωρίς...
    Λάουρα Σταυρίδου, 26/06/2025 - 09:28
  • Ασφάλιση είναι…Πείθουμε τον πελάτη να αγοράσει την ιδέα του Ασφαλιστικού Θεσμού, πριν το προϊόν!

    Ασφάλιση είναι…Πείθουμε τον πελάτη να αγοράσει την ιδέα του Ασφαλιστικού Θεσμού, πριν το προϊόν!

    Μια από τις πιο συνηθισμένες παραλείψεις που κάνουμε ως Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, είναι να προσπαθούμε να πείσουμε τον πελάτη να αγοράσει...
    Λάουρα Σταυρίδου, 24/06/2025 - 09:00

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ERGO: Απλά, γιατί είναι σημαντικά.
16:30 ERGO: Απλά, γιατί είναι σημαντικά.
  • 15:33 Τα Δυνατά σημεία στην πρωτιά κλάδου αυτοκινήτου της Allianz (που ασφαλίζει κοντά στα 900.000 αυτοκίνητα)
  • 13:31 ΠΕΚΑΠ: Θεσμικός Διάλογος Τώρα - Για να Μη Γίνει η Υγεία Πολυτέλεια των Λίγων
  • 13:20 Τι προβλέπουν τα ασφαλιστήρια για ωτίτιδα και διάτρηση τυμπάνου από καταδύσεις;
  • 12:58 Συνάντηση ΕΕΑ - Παπαστεργίου: «Φως» για τη λύση του προβλήματος των ανασφάλιστων οχημάτων το αμέσως επόμενο διάστημα
  • 12:48 Aon: Η πλειονότητα των εργοδοτών παγκοσμίως παραμένει απροετοίμαστη για τους νόμους περί διαφάνειας στις αμοιβές
  • 12:34 Γιώργος Σεραφειμίδης: Επαγγελματική διαστροφή
  • 11:55 ΑΑΔΕ-Τελωνεία: Σημαντική βελτίωση στη διευκόλυνση του εμπορίου καταγράφει έρευνα του ΟΗΕ
  • 11:49 Σε εξέλιξη φωτιά σε επιχείρηση στη Μύκονο
  • 11:43 Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Ασφαλιστικοί Πράκτορες - Όλα όσα η νομοθεσία ορίζει να γνωρίζουν οι πράκτορες ασφαλίσεων»
  • 11:20 Πλαγίως: Το rebranding προσπάθησε, αλλά….
  • 10:50 Αχιλλέας Κανάρης (CEO Vodafone): Μας ενδιαφέρει η ανάπτυξη συνεργασιών με ασφαλιστικές εταιρείες στο ICT
  • 09:46 Στρατηγική σύμπραξη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Motor Oil Σχηματίζεται ενεργειακός πόλος με σημαντική θέση στην Ελλάδα και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη
  • 09:45 Όταν η πίσω αυλή παρείχε φυσικό κλιματισμό
  • 09:40 Η υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων για φυσικές καταστροφές και οι ασφαλιστικοί πράκτορες που ακόμα δεν εκμεταλλεύονται την ευκαιρία!
  • 09:37 Adaptive Cruise Control: Άνεση με κόστος την ασφάλεια; Τι σημαίνει αυτό για τους ασφαλιστές;
  • 09:34 Εγκαίνια του βιβλιοπωλείου της Μητροπόλεως Αιτωλίας και Ακαρνανίας στο Αγρίνιο
  • 09:30 Αποκαλυπτήρια για το «Μνημείο των 120» στο Αγρίνιο
  • 09:21 Μαρίνα Νικολάου (CrediaBank): Θα συνεχίσουμε τη στρατηγική των ανοιχτών συνεργασιών με ασφαλιστικές εταιρείες
  • 09:14 Γιορτή του Αγίου Παϊσίου στον Άγιο Νικόλαο Ραγκαβά
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 7/7 Με ιστορικά παραγωγικά ρεκόρ γιόρτασαν οι πρωταγωνιστές της Interamerican που επιτυχώς επεκτείνεται και εκτός Ελλάδος! (Δείτε βίντεο και φωτογραφίες)
  2. 10/7 Αποχαιρετώντας έναν Άνθρωπο που άφησε πίσω του φως και πέρασε στο φως του Θεού
  3. 8/7 ΕΑΕΕ: Νέα Συλλογική Σύμβαση για τον ασφαλιστικό κλάδο
  4. 8/7 Ποιες δαπάνες αποζημιώνει η κάλυψη Έξοδα Προ και Μετά τη Νοσηλεία και επιστρέφει χρήματα;
  5. 7/7 Καλά τα νέα για τους πελάτες μετοχικών προϊόντων Unit Linked που επενδύουν στο Ελληνικό Χρηματιστήριο!
  6. 11/7 Τα Δυνατά σημεία στην πρωτιά κλάδου αυτοκινήτου της Allianz (που ασφαλίζει κοντά στα 900.000 αυτοκίνητα)
  7. 11/7 Αποκαλυπτήρια για το «Μνημείο των 120» στο Αγρίνιο

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube