close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Το αρχαίο θέατρο Διονύσου
Ασφαλιστικό ΝΑΙ
Ασφαλιστικό ΝΑΙ,
4/7/2024 - 10:07
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το αρχαίο θέατρο Διονύσου

Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 4/7/2024
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Μέρες καλοκαιριού που κυκλοφορεί το «ΝΑΙ» διάλεξα μια αναφορά στα θέατρα, που εκατομμύρια άνθρωποι επισκέπτονται και θαυμάζουν, απομεινάρια ελληνικής παρουσίας και πολιτισμού που κανένας άλλος λαός δεν δημιούργησε σε τέτοια μορφή. Στην Ιταλία, στην Τουρκία, στη Μικρά Ασία, στην Αλβανία, στην Αίγυπτο. Ελληνικά θέατρα δίνουν την ελληνική παρουσία σε πείσμα των καιρών που αλλάζουν. Έχουν τόσα πολλά να πουν τα θέατρα στην Επίδαυρο, στη Δωδώνη, στους Δελφούς, στην Ολυμπία, στην Εφέσο, στην Κύπρο, στη Ρόδο, στη Μακεδονία… Πάρτε αφορμή να τα γνωρίσετε…

Ε.Σ.

ΤΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΑ ΜΕΛΗ

Εισαγωγή: Ορχήστρα

Η Ορχήστρα είναι ο ημικυκλικός ή κυκλικός επίπεδος χώρος ανάμεσα στο χώρο των καθισμάτων (κοίλον) και στο σκηνικό οικοδόμημα. Ο χώρος των θεατών περιβάλλει την Ορχήστρα του αρχαίου ελληνικού θεάτρου λίγο περισσότερο από το ημικύκλιο, ενώ η σκηνή υψώνεται κάθετα στον κεντρικό άξονα του κοίλου. Αυτή η γεωμετρική σχέση των τριών κυρίαρχων συστατικών στοιχείων του αρχαίου ελληνικού θεάτρου συνθέτει έξοχα τη μορφική πληρότητα και δομική ισορροπία της θεατρικής αρχιτεκτονικής. Γνωρίζοντας ότι η γένεση του δράματος ανάγεται στην όρχηση (ορχέομαι = χορεύω) και στο τραγούδι του χορού, πρέπει να θεωρήσουμε την Ορχήστρα ως το αρχαιότερο τμήμα του αρχαίου ελληνικού θεάτρου. Ο όρος Ορχήστρα χρησιμοποιήθηκε αργότερα και στο ρωμαϊκό θέατρο, μολονότι την εποχή αυτή η Ορχήστρα δεν προοριζόταν για το χορό. Σύμφωνα με τα υπάρχοντα αρχαιολογικά στοιχεία, η Ορχήστρα μπορεί να έχει σχήμα πεταλόσχημου ημικυκλίου ή να σχηματίζει κανονικό κύκλο. Στα θέατρα της Επιδαύρου, των Οινιαδών, καθώς και της Δωδώνης, οι κυκλικές Ορχήστρες περιβάλλονται από ένα λίθινο πλαίσιο. Πρόκειται για ένα αρχιτεκτονικό στοιχείο (μικρό ανάλημμα), κάποτε πλούσια διακοσμημένο στην ορατή (εξωτερική) του πλευρά, το οποίο συγκρατεί την επίχωση για τη διαμόρφωση της επίπεδης επιφάνειας της Ορχήστρας. Σε βραχώδεις περιοχές, όπου ο φυσικός βράχος χρησιμοποιείται συχνά για την κατασκευή της (όπως στο θέατρο της Αιγείρας), το λίθινο πλαίσιο δεν είναι απαραίτητο. Ορχήστρες ελληνικών θεάτρων με μαρμάρινη διακόσμηση, όπως η Ορχήστρα του Διονυσιακού Θεάτρου, προέρχονται από ρωμαϊκές επεμβάσεις. Η επιφάνεια της ελληνικής Ορχήστρας ήταν χωμάτινη, όπως η Ορχήστρα του Θεάτρου της Επιδαύρου, το οποίο διατήρησε και στη ρωμαϊκή εποχή την αρχική του μορφή. Η Ορχήστρα περιβάλλεται εξωτερικά από έναν αποχετευτικό αγωγό για τη διοχέτευση των ομβρίων υδάτων εκτός του θεατρικού χώρου, του οποίου οι διαστάσεις διαφέρουν από θέατρο σε θέατρο. Ο αποχετευτικός αγωγός καλύπτεται συνήθως με λίθινες πλάκες, οι οποίες διευκολύνουν παράλληλα και την πρόσβαση των θεατών στα εδώλια του κοίλου. Ο τρόπος κάλυψης του αποχετευτικού αγωγού εξαρτάται κυρίως από τις διαστάσεις του και τη μορφή του.

Θέατρον

Ο όρος «θέατρον» (θεάομαι = βλέπω) χαρακτήριζε αρχικά μόνο το χώρο των θεατών. Ενδεικτική της ερμηνείας του όρου είναι η αναφορά του στην απόφαση του Δήμου της Αθήνας (330-329 π.Χ.) να κατασκευάσει το στίβο και το χώρο των θεατών του Παναθηναϊκού Σταδίου (ποίησις τοῦ σταδίου καὶ τοῦ θεάτρου τοῦ Παναθηναϊκοῦ). Διαφωτιστική σχετικά είναι επίσης και η απάντηση του Σωκράτους στον Αγάθωνα στο «Συμπόσιο» του Πλάτωνος ἀναβαίνοντος ἐπὶ τὸν ἀκρίβαντα μετὰ τῶν ὑποκριτῶν, καὶ βλέψαντος ἐναντία τοσούτῳ θεάτρῳ. Οι λέξεις ἐναντία τοσούτῳ θεάτρῳ υποδηλώνουν σαφώς τον μεγάλο αριθμό των θεατών στο κοίλο, απέναντι στη σκηνή. Το μέγεθος και η επιβλητικότητά του σε σύγκριση με τα άλλα δύο βασικά δομικά στοιχεία του αρχαίου ελληνικού θεάτρου (Ορχήστρα, σκηνή), καθώς επίσης και με τους αντίστοιχους χώρους άλλων οικοδομημάτων (λ.χ. του Βουλευτηρίου), οδήγησαν σε μια σχεδόν αποκλειστική χρησιμοποίηση του όρου για τα θεατρικά οικοδομήματα. Η καθιέρωσή του δε ήταν τόσο μεγάλη, ώστε και οι Ρωμαίοι χρησιμοποιούσαν συχνά για το χώρο των θεατών τον ελληνικό όρο theatrum αντί του ρωμαϊκού cavea. Στο συνθετικό Amphitheatrum (Αμφιθέατρο) κυριαρχεί επίσης η λέξη theatrum (θέατρον). Φαίνεται ότι ήδη από τον 4ο αι. π.Χ. ο όρος θέατρον άρχισε να χρησιμοποιείται συχνά για τον προσδιορισμό ολόκληρου του θεατρικού οικοδομήματος. Και όταν στη ρωμαϊκή εποχή, με την κατάργηση των ανοικτών πλάγιων προσβάσεων (πάροδοι) του ελληνικού θεάτρου, ο χώρος των θεατών ενώνεται οικοδομικά με τη σκηνή, τότε ο όρος θέατρον αποκτά ιδιαίτερη σημασία, ως προσδιορισμός ενός συμπαγούς αρχιτεκτονικού συνόλου. Ο χώρος των θεατών, που περιβάλλει την Ορχήστρα και μπορεί να έχει, όπως και αυτή, ημικυκλικό ή πεταλοειδές σχήμα, διαιρείται συνήθως σε δύο τμήματα που χωρίζονται μεταξύ τους από έναν διάδρομο, το λεγόμενο διάζωμα ή δίοδο. Σε θέατρα με τρία τμήματα (Δωδώνη, Άργος) ο οριζόντιος διαχωρισμός του κοίλου επιτυγχάνεται με δύο οριζόντιους διαδρόμους. Το κοίλο χωρίζεται κάθετα σε σφηνοειδείς ενότητες (κερκίδες, λατ. cunci), που ορίζονται κατακόρυφα με στενούς, συνήθως βαθμιδωτούς διαδρόμους, τις κλίμακες. Η προεδρία ή προέδρα στην πρώτη σειρά του κοίλου, προοριζόμενη για τον ιερέα του Διονύσου, τους ανώτερους κρατικούς λειτουργούς, καθώς και άλλες προσωπικότητες, αποτελείται συχνά από μαρμάρινους θρόνους, όπως στο Θέατρο του Διονύσου. Θα σημειώσουμε ότι ο όρος κοίλο, που προσδιορίζει στη σύγχρονη ορολογία το χώρο των θεατών, χαρακτηρίζει κυρίως την κοίλη εγκατάσταση και μορφή του στην πλαγιά ενός λόφου και δεν τεκμηριώνεται στην αρχαία φιλολογική παράδοση.

Σκηνή

Ο όρος «σκηνή» αναφέρεται για πρώτη φορά στην τραγωδία του Αισχύλου «Πέρσες», όχι όμως για να χαρακτηρίσει το σκηνικό οικοδόμημα του θεάτρου, αλλά τις σκηνές του περσικού στρατού. Σύμφωνα με τις αρχαίες γραπτές μαρτυρίες, ο όρος σκηνή χαρακτηρίζει μια ξύλινη κατασκευή και όχι μια φορητή σκηνή από αδιάβροχο ύφασμα. Η παρατήρηση του Ξενοφώντος μάς οδηγεί στο συμπέρασμα ότι στο εσωτερικό της σκηνής του Πέρση βασιλιά, και ίσως και των στρατηγών του, υπήρχαν περισσότεροι από ένας χώροι. Επίσης η αναφορά του Ευριπίδη (Ίων) στην κατασκευή της τετράγωνης σκηνής του Ξούθου από ισχυρούς ξύλινους πασσάλους, μήκους 100 ποδών (περίπου 30 μ.), και σε ἀτοίχους περιβολὰς σκηνωμάτων, υποδηλώνει ξύλινους και όχι κτισμένους τοίχους. Οι άτοιχοι περιβολαί του στίχου 1133 ονομάζονται στο στίχο 1158 τοίχοι. Με ακόμη μεγαλύτερη ακρίβεια περιγράφεται από τον Αθήναιο η περίφημη σκηνή του Πτολεμαίου Β ́ του Φιλάδελφου. Η περιγραφή της σκηνής είναι τόσο λεπτομερής, ώστε η αναπαράστασή της να είναι δυνατή. Όλες όμως οι γραπτές μαρτυρίες, μολονότι δεν απαντούν στο ερώτημα για τη σκηνική πραγματικότητα της πρώιμης κλασικής εποχής του αρχαίου ελληνικού θεάτρου (τέλη του 6ου και πρώτο μισό του 5ου αι. π.Χ.), υποδηλώνουν ωστόσο ότι αυτού του είδους οι ξυλοκατασκευές με το όνομα σκηνή ήταν γνωστές ήδη από τους Μηδικούς Πολέμους. Ο Ο. Bronner και ο Α. Αll πιστεύουν ότι η σκηνή του Πέρση βασιλιά στις Πλαταιές υπήρξε το πρότυπο της σκηνής του αρχαίου ελληνικού θεάτρου και επομένως θα πρέπει να συνδεθεί άμεσα και ουσιαστικά με τη γένεση του σκηνικού οικοδομήματος στο Θέατρο του Διονύσου της Αθήνας. Γεγονός είναι πάντως ότι η λέξη σκηνή, που χαρακτήριζε αρχικά τις σκηνές των Περσών και θεωρείται από τις φιλολογικές πηγές ως ασιαγενής, χρησιμοποιήθηκε αργότερα και για το σκηνικό οικοδόμημα του θεάτρου. Η πληροφορία του Ξενοφώντος ότι οι ξύλινοι στύλοι των πολιορκητικών μηχανών αντιστοιχούσαν με εκείνους της τραγικής σκηνής υποδηλώνει τη σταθερότητα της κατασκευής του σκηνικού οικοδομήματος.

 

Πηγή: ΣΑΒΒΑΣ ΓΩΓΟΣ - Το Αρχαίο ΘΕΑΤΡΟ, εκδόσεις ΜΙΛΗΤΟΣ

Για μεγέθυνση πατήστε ΕΔΩ

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Τα λεφτά είναι οι χειρότεροι αφέντες, αλλά και οι καλύτεροι υπηρέτες! Διαβάστε πώς να αποκτήσετε εισόδημα
    Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 03/06/2025 - 11:15

    Τα λεφτά είναι οι χειρότεροι αφέντες, αλλά και οι καλύτεροι υπηρέτες! Διαβάστε πώς να αποκτήσετε εισόδημα

  • Τα λεφτά είναι οι χειρότεροι αφέντες, αλλά και οι καλύτεροι υπηρέτες! Διαβάστε πώς να αποκτήσετε εισόδημα
    Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 24/03/2025 - 11:21

    Τα λεφτά είναι οι χειρότεροι αφέντες, αλλά και οι καλύτεροι υπηρέτες! Διαβάστε πώς να αποκτήσετε εισόδημα

  • Τα λεφτά είναι οι χειρότεροι αφέντες, αλλά και οι καλύτεροι υπηρέτες! Διαβάστε πώς να αποκτήσετε εισόδημα
    Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 14/03/2025 - 10:45

    Τα λεφτά είναι οι χειρότεροι αφέντες, αλλά και οι καλύτεροι υπηρέτες! Διαβάστε πώς να αποκτήσετε εισόδημα

  • Ευαγγελία Δάγγα (Interamerican): Προτεραιότητά μου η ασφαλιστική προστασία του πελάτη
    Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 14/03/2025 - 09:40

    Ευαγγελία Δάγγα (Interamerican): Προτεραιότητά μου η ασφαλιστική προστασία του πελάτη

  • Κυκλοφορεί το «Ασφαλιστικό ΝΑΙ» σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή

    Κυκλοφορεί το «Ασφαλιστικό ΝΑΙ» σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή

    Τους άξονες της φιλόδοξης στρατηγικής της Allianz  για την περαιτέρω ενδυνάμωση του ασφαλιστικού της αποτυπώματος στην ελληνική αγορά προς όφελος...
    Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 12/03/2025 - 10:00
  • Κατερίνα Βέργου: Τα παιδιά πρέπει να τα μεγαλώνουμε με αξίες και ιδανικά

    Κατερίνα Βέργου: Τα παιδιά πρέπει να τα μεγαλώνουμε με αξίες και ιδανικά

    Κατερίνα Βέργου, Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας, Επιστημονική Διευθύντρια του Κέντρου Συμβουλευτικής Προσέγγισης «Γραμμή» & Επιστημονική Συνεργάτις των Κέντρων Προσχολικής Αγωγής &...
    Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 11/03/2025 - 11:00
  • Βασίλης Χριστίδης (Διευθύνων Σύμβουλος Allianz): Με αυτοπεποίθηση και στρατηγική ενισχύουμε την ηγετική θέση της Allianz

    Βασίλης Χριστίδης (Διευθύνων Σύμβουλος Allianz): Με αυτοπεποίθηση και στρατηγική ενισχύουμε την ηγετική θέση της Allianz

    Βασίλης Χριστίδης, Διευθύνων Σύμβουλος Allianz Συνέντευξη στον Λάμπρο Καραγεώργο Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ που κυκλοφορεί (Τεύχος 212) Με «εφόδια» το μεγαλύτερο...
    Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 06/03/2025 - 11:15
  • Με αποκλειστική συνέντευξη του διευθύνοντος συμβούλου της Allianz Βασίλη Χριστίδη κυκλοφόρησε το «Ασφαλιστικό ΝΑΙ»

    Με αποκλειστική συνέντευξη του διευθύνοντος συμβούλου της Allianz Βασίλη Χριστίδη κυκλοφόρησε το «Ασφαλιστικό ΝΑΙ»

    Τους άξονες της φιλόδοξης στρατηγικής της Allianz  για την περαιτέρω ενδυνάμωση του ασφαλιστικού της αποτυπώματος στην ελληνική αγορά προς όφελος...
    Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 04/03/2025 - 11:00
  • Ποια είναι η εικόνα του ασφαλιστή που ψάχνετε;

    Ποια είναι η εικόνα του ασφαλιστή που ψάχνετε;

    Το «ΝΑΙ» επισημαίνει το υπ’ αριθμόν ένα πρόβλημα της έλλειψης ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και ξεκινά για τη λύση με προτάσεις και...
    Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 07/02/2025 - 15:47
  • Η Universal Life έχει στόχο να αποτελεί πρότυπο καινοτομίας και αριστείας στην παροχή ασφαλιστικών υπηρεσιών για τους πελάτες της

    Η Universal Life έχει στόχο να αποτελεί πρότυπο καινοτομίας και αριστείας στην παροχή ασφαλιστικών υπηρεσιών για τους πελάτες της

     Κυπριακή αγορά  Συνέντευξη του Γιάννη Σεϊτανίδη με τον Έβαν Γαβάς, πρώτο εκτελεστικό διευθυντή της Universal Life Η Universal Life, ηγετική ασφαλιστική εταιρεία στην Κύπρο, έχει ως στόχο να...
    Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 23/01/2025 - 10:55

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Διαχείριση Διεθνών Ζημιών με Αλλοδαπά Οχήματα στην Ελλάδα: Ο Ρόλος των Ανταποκριτών και Οδηγίες για τους Παθόντες
16:09 Διαχείριση Διεθνών Ζημιών με Αλλοδαπά Οχήματα στην Ελλάδα: Ο Ρόλος των Ανταποκριτών και Οδηγίες για τους Παθόντες
  • 15:45 NN Hellas: Ο πελάτης δίνει το ρυθμό! (βίντεο)
  • 15:30 Η αεροπορική διασυνδεσιμότητα στην Ευρώπη και η συμβολή του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών στην ελληνική οικονομία - 35ο Ετήσιο Συνέδριο & Γενική Συνέλευση του ACI EUROPE
  • 14:42 Σπύρος Καπράλος: Τι βάση έχουν τα σενάρια ανατροπής του Χαμενεΐ εκ των έσω; Μια ψύχραιμη αποτύπωση της πραγματικότητας
  • 14:19 Μακροζωία και Εργασία: Αναδιαμορφώνοντας το Ασφαλιστικό και τις Πολιτικές Υγείας
  • 14:00 Αντώνης Δουνδουλάκης: Η δύναμη της άρνησης στην πώληση - Από το «όχι» στο «ναι»
  • 13:00 HDI Global SE: 30 χρόνια προσφοράς στις βιομηχανικές και επαγγελματικές ασφαλίσεις στην Ελλάδα (βίντεο)
  • 12:49 SOS από τον ΕΟΠΥΥ: Εκστρατεία εξαπάτησης μέσω e-mail (phishing) για “επιστροφή χρημάτων”!
  • 12:38 ΕΥ: Πώς επενδύουν οι Ευρωπαίοι millennials, Gen Xers και babyboomers
  • 12:12 Νέα Partner η Δέσποινα Παπαχρυσάνθου στον τομέα Transformation & Operations της KPMG
  • 12:06 Nexi Ελλάδος: Η Κάτια Σταθάκη νέα επικεφαλής
  • 11:35 Υπασφαλισμένος: Έρχονται τα "μπιλετάκια" για τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα
  • 11:05 Παρουσίαση του βιβλίου «Παχυσαρκία» της Δρος Γιούλης Αργυρακοπούλου! (βίντεο)
  • 10:39 Αποκλειστικό: Δημήτρης Σπυράκος - Ο Δείκτης ΙΟΒΕ δεν ίσχυσε ποτέ - Άκυρες οι αυξήσεις των ασφαλίστρων νοσοκομειακής περίθαλψης με βάση το Δείκτη ΙΟΒΕ
  • 09:40 ΕΑΕΕ: Πρόσκληση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για υποβολή στοιχείων (Call for evidence) σχετικά με πρωτοβουλία για έκδοση Σύστασης για την θέσπιση Λογαριασμών Αποταμίευσης και Επενδύσεων
  • 09:19 Νοσοκομεία και ασφαλιστικά ταμεία οι μεγαλύτεροι «μπαταχτσήδες» του Δημοσίου
  • 09:14 Αντίστροφη μέτρηση ή «μπλόφα» (;) ο …κουρασμένος και ο …πικραμένος, η «μάχη» της Προανακριτικής, ανεβάζουν τον πήχη για τις τράπεζες, η… ευκαιρία για το ευρώ και η «απάντηση» Σαββίδη
  • 09:00 Η επίδραση του πολέμου στα Ασφάλιστρα, για άλλη μια φορά!
  • 16:10 Η Howden Hellas ανακοινώνει τη νέα προσθήκη του Τάσου Κουτσουμπή
  • 15:55 IOBE: Παρουσίαση έργου για την Κλιματική Αλλαγή και την Ελληνική Οικονομία
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 12/6 Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
  2. 12/6 Μεγάλη έρευνα του Nextdeal - Πώς οι ασφαλιστικές εταιρείες εφαρμόζουν την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων
  3. 18/6 Αποκλειστικό: Δημήτρης Σπυράκος - Ο Δείκτης ΙΟΒΕ δεν ίσχυσε ποτέ - Άκυρες οι αυξήσεις των ασφαλίστρων νοσοκομειακής περίθαλψης με βάση το Δείκτη ΙΟΒΕ
  4. 13/6 Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27
  5. 16/6 Οι «βόμβες» στην ελληνική οικονομία, η μεγάλη ανησυχία της κυβέρνησης, η «ιστορική» απόφαση του ΣτΕ και η ηγετική παρουσία της Aktor στη Ρουμανία
  6. 16/6 ΤτΕ: Ανακοίνωση για την ασφαλιστική εταιρία "Insurance JSC Dallbogg: Life and Health"
  7. 13/6 ERGO Ασφαλιστική: Ανταποκρίνεται στα νέα δεδομένα για την ασφάλιση οχημάτων με ενισχυμένες καλύψεις για φυσικές καταστροφές

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube