close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Ποιο είναι το πιο σημαντικό και πολύτιμο εργαλείο για την επιτυχία κάθε πωλητή;
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
18/12/2017 - 11:17
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ποιο είναι το πιο σημαντικό και πολύτιμο εργαλείο για την επιτυχία κάθε πωλητή;

Nextdeal newsroom, 18/12/2017
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πολλοί νομίζουν πως αυτό που είναι πιο σημαντικό για να πετύχεις στις πωλήσεις, είναι να έχεις πολλούς υποψήφιους πελάτες. Άλλοι θεωρούν πως το πιο σημαντικό είναι να έχεις ικανότητες επικοινωνίας. Τέλος, κάποιοι άλλοι πιστεύουν πως το καθοριστικό για την επιτυχία είναι να έχεις ανταγωνιστικό προϊόν και χαμηλές τιμές.

Και όμως το πιο σημαντικό στοιχείο, η πιο πολύτιμη «πρώτη ύλη» που διαθέτει κάθε πωλητής, είναι ο χρόνος του και πώς τον διαχειρίζεται.

Δυστυχώς ο χρόνος είναι μη αναπληρώσιμος. Κάθε μέρα, κάθε ώρα, μόλις περάσει γίνεται ιστορία και δεν μπορεί να αναπαραχθεί. Μερικοί πιστεύουν πως ειδικά στις πωλήσεις, πάντα υπάρχει αρκετός χρόνος και πως με λίγο «φορτσάρισμα» μπορούν να φέρουν μεγάλα αποτελέσματα και έτσι να πετύχουν όσα δεν πέτυχαν προηγουμένως. Και όμως αυτό, αν και δεν πετυχαίνει σχεδόν ποτέ, αποδεικνύει πως ενώ υπάρχουν οι δυνατότητες, ο χρόνος δεν αξιοποιείται όσο θα έπρεπε. Πρόκειται για την μεγάλη πλάνη που οδηγεί στην αποτυχία και την απογοήτευση πολλούς ικανούς πωλητές.

Αν μπορείς να κάνεις σπουδαία πράγματα σε λίγες μέρες, τότε γιατί δεν το κάνεις από την αρχή της περιόδου για να πετύχεις ακόμα περισσότερα; Και αν πάλι σου αρκούν όσα πετυχαίνεις με λίγες μέρες δουλειάς, τότε γιατί τις υπόλοιπες μέρες δεν κάνεις μια άλλη δουλειά ή κάτι άλλο που σε ενδιαφέρει;

Ο νόμος του 20/80 ισχύει και για τον χρόνο και εξηγεί πως από το 20% του χρόνου κάθε πωλητή, παράγεται το 80% των αποτελεσμάτων του. Αυτό σημαίνει πως αν αύξανε το χρόνο που διαθέτει για τα σημαντικά καθήκοντα, στο 40% (του συνολικού του χρόνου) θα πετύχαινε 80-100% αύξηση των πωλήσεων του!

Η διαχείριση του χρόνου για κάθε πωλητή είναι μια μεγάλη πρόκληση. Είναι αλήθεια πως πολλές φορές, ο καθένας μας παρασύρεται και αφήνει πολλές μέρες να περνάνε χαμένες ή μάλλον όχι σωστά αξιοποιημένες.

Η επιτυχία κρίνεται από το πόσο χρόνο αφήνεις αναξιοποίητο. Οι πρώτοι είναι αυτοί που αφήνουν (γιατί και αυτοί το κάνουν) το λιγότερο χρόνο να πάει χαμένος. Σίγουρα παίζουν και άλλα πράγματα ρόλο για την επιτυχία. Αλλά ας μην ξεχνάμε πως ο χρόνος δεν πρόκειται να γυρίσει ποτέ πίσω. Άρα οφείλουμε τον δέοντα σεβασμό στον παράγοντα χρόνος κάθε πωλητή.

Πόσες φορές ξέχασες να κάνεις κάποιο τηλέφωνο;

Πόσες φορές ανέβαλες να κάνεις κάποια δουλειά που δεν σου ήταν ευχάριστη;

Πόσες φορές έπιασες τον εαυτό σου να κάνει ασήμαντα πράγματα και να αφήνει τα πιο σημαντικά για αργότερα;

Πόσες φορές έψαξες να βρεις πράγματα και δεν μπορούσες με συνέπεια να χάσεις ώρες ή μέρες;

Υπάρχουν εκατοντάδες ερωτήσεις που θα μπορούσε να θέσει κάθε καλοπροαίρετος στοχαστής ή να αμφισβητήσει κάποιες από τις παραπάνω. Όμως αυτό που δεν μπορεί κανείς να αμφισβητήσει είναι πως ο εργάσιμος χρόνος του είναι αναντικατάστατος. Επίσης, δεν μπορεί να αμφισβητήσει πως αν κοιτάξει προσεκτικά γύρω του θα δει πωλητές που δεν έχουν ιδιαίτερες ικανότητες αλλά κάνουν μεγάλες πωλήσεις. Γιατί;

Για τον απλούστατο λόγο που αν μπορούσαν να δουν το πρόγραμμά τους (είναι δύσκολο και για τους ίδιους άλλωστε) θα διαπίστωναν πως κάνουν περισσότερες ενέργειες για πώληση από τους συναδέλφους τους.

Γιατί όμως «φεύγουμε» από το πρόγραμμά μας; Γιατί ξεχνάμε να κάνουμε αυτά που είναι σημαντικά;

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Οι λόγοι είναι βασικά δύο:

1. Έλλειψη οργάνωσης και συστήματος δουλειάς

Με την έλλειψη οργάνωσης και συστήματος δουλειάς εννοώ πως δεν έχουν ένα οργανωμένο σύστημα δουλειάς που θα τους καθοδηγεί σωστά. Ένα σύστημα που θα τους κατατάσσει τα πιο σπουδαία καθήκοντα, θα τους υπενθυμίζει αυτά που δεν έγιναν, θα τους κρατά αρχείο για αυτά που έγιναν κλπ. Πολλοί πωλητές συνεχίζουν να κρατούν ημερολόγιο που είναι κάτι σημαντικό αλλά στην πολυπλοκότητα της δουλειάς αποδεικνύεται ανεπαρκές πολλές φορές. Π.χ. ψάχνουν να βρουν πληροφορίες από παλιότερες ενέργειες ξεφυλλίζοντας φύλλα ή αναζητώντας παλιά ημερολόγια που είναι δύσκολο να τα έχουν συνέχεια μαζί τους.

Προσπαθούν να βρουν στοιχεία (διευθύνσεις, τηλέφωνα κλπ) που είναι αδύνατον να είναι πάντα διαθέσιμα και πάντα μαζί τους.

Επίσης, δεν κατατάσσουν τις ενέργειές τους με τον σωστό τρόπο. Δηλαδή ανάλογα με την σημασία τους και τον επείγοντα ή μη χαρακτήρα τους. Τα αποτελέσματα από ενέργειες που έπρεπε να γίνουν και δεν έγιναν είναι γνωστά και πάντα οδηγούν στην απώλεια πελατών και πωλήσεων.

2. Ο φόβος

Μιλώντας για φόβο εννοώ πως ενώ ξέρουν τι πρέπει να κάνουν και πότε και τους είναι απόλυτα διάφανο και γνωστό, δεν το κάνουν αναβάλλοντάς το. Μάλιστα υποσυνείδητα, πολλοί πωλητές το «θάβουν» σε κάποια προηγούμενη σελίδα του ημερολογίου και το ξεχνάνε χωρίς καλά-καλά να το καταλάβουν. Ο υποσυνείδητος φόβος της αποτυχίας ή της δυσκολίας να ξεπεράσουν κάποιες αναστολές, λειτουργεί ύπουλα και τους οδηγεί να δώσουν άλλες προτεραιότητες που ξέρουν πως δεν είναι τόσο σημαντικές.

Εκεί είναι που χρειάζονται ένα σύστημα να τους θυμίζει συνεχώς τι πρέπει να κάνουν και πότε. Ένα σύστημα που δεν θα τους αφήσει να το αναβάλλουν για πολύ και θα τους βοηθήσει να δημιουργήσουν σωστές συνήθειες. Τελικά θα τους κατευθύνει στην επιτυχία και την αλλαγή του τρόπου δουλειάς.

Λύσεις

Είναι αλήθεια πως στις πωλήσεις χρειάζεται μεγάλη πειθαρχία και δεν είναι εύκολο. Όμως από αυτό κρίνεται η επιτυχία. Το μεγαλύτερο κόστος τελικά είναι ο χαμένος χρόνος. Είναι η απώλεια αυτού του αναντικατάστατου και ανεκτίμητου περιουσιακού στοιχείου στην καριέρα κάθε πωλητή.

Αν μπορούσε να έχει μία γραμματέα ίσως να έλυνε σε έναν βαθμό το πρόβλημα υπό προϋποθέσεις. Αλλά πόσοι έχουν μια τέτοια δυνατότητα;

Αυτό που μένει είναι να προσπαθεί κάθε πωλητής να ξεκινά τη μέρα του σωστά, οργανώνοντας το πρόγραμμά του και να φροντίζει να έχει μια λίστα με τις ενέργειες που πρέπει να κάνει και μέχρι πότε πρέπει να γίνουν.

Καθημερινά να την ανανεώνει, διαγράφοντας όσα έγιναν και προσθέτοντας τα νέα καθήκοντα. Να χρησιμοποιεί κάθε ηλεκτρονικό μέσο που μπορεί να έχει για να παρακολουθεί το πρόγραμμά του και να φροντίζει να το ενημερώνει διαρκώς. Να κατατάσσει τις ενέργειες που πρέπει να κάνει κατά σειρά σπουδαιότητας και επείγουσας ή μη προτεραιότητας.

Όλα αυτά και μια πειθαρχημένη πεποίθηση πως το μόνο που μένει είναι τηρεί το σύστημά του, θα τον οδηγήσουν τελικά σε υψηλότερα επίπεδα επιτυχίας και σε σύντομο χρονικό διάστημα.

 

Θωμάς Σλάμαρης
Εκπαιδευτής Πωλήσεων & Business Coach
www.Iwant2helptraining.com

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Επιτυχημένα Meetings υποκαταστήματος ή πρακτορείου
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 15/7/2025

    Επιτυχημένα Meetings υποκαταστήματος ή πρακτορείου

  • Εσύ ξέρεις πού να ασφαλιστείς;
    Νικολέτα Μάρκου, 15/7/2025

    Εσύ ξέρεις πού να ασφαλιστείς;

  • Ο ρόλος του ηγέτη στην εποχή  της Τεχνητής Νοημοσύνης

    Ο ρόλος του ηγέτη στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης

    Ζούμε σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από διαρκή τεχνολογική πρόοδο, ραγδαίες κοινωνικές μεταβολές και μετασχηματισμό των εργασιακών σχέσεων. Η τεχνητή...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 15/07/2025 - 08:58 15/7/2025
  • Ο κίνδυνος της αδράνειας: Πώς να μην εγκλωβιστείς σε ένα χαρτοφυλάκιο «ρουτίνας»

    Ο κίνδυνος της αδράνειας: Πώς να μην εγκλωβιστείς σε ένα χαρτοφυλάκιο «ρουτίνας»

    Στον κόσμο της ασφάλισης, όπου η εμπειρία και η συνέπεια θεωρούνται θεμέλια της επιτυχίας, παραμονεύει ένας ύπουλος και συχνά αόρατος...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 09/07/2025 - 14:08 9/7/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ασφάλεια και χρηματοδότηση από τη Hellas Direct: Νέα εργαλεία για τον σύγχρονο οδηγό
16:01 Ασφάλεια και χρηματοδότηση από τη Hellas Direct: Νέα εργαλεία για τον σύγχρονο οδηγό
  • 16:00 Νέο Audi Q3 SUV e-hybrid - Το μέλλον της υβριδικής οδήγησης, με υπογραφή Audi
  • 15:35 Αλέξανδρος Λιανός (ERGO): Καινοτομία στην Ιατρική – Ασφάλιση που συμβαδίζει με την εξέλιξη!
  • 14:54 Η Swiss Re στηρίζει μελέτη του SDSN για τον ρόλο της ασφάλισης στην προώθηση της βιώσιμης ανάπτυξης
  • 14:05 H DEMO συστήνει την πρώτη Βιο-Ακαδημία στην Ελλάδα
  • 13:00 Διπλή βράβευση για την Εθνική Τράπεζα στα Euromoney Awards of Excellence
  • 12:40 Πειραιώς: Η επενδυτική Στρατηγική Γ' Τριμήνου 2025
  • 11:48 Η Υφυπουργός Εργασίας Άννα Ευθυμίου για τον επανυπολογισμό των συντάξεων του πρώην ταμείου των συνταξιούχων της Εθνικής Τράπεζας ΤΣΠ-ΕΤΕ
  • 11:40 Συναυλία στον Αρχαιολογικό Χώρο του Ιερού της Αρτέμιδος Βραυρωνίας
  • 11:38 Euroxx: H Καλύτερη Χρηματιστηριακή στην Ελλάδα στα Euromoney Best Securities Houses Awards 2025
  • 11:33 Πεζοπορία στο εξωκλήσι του Προφήτη Ηλία στον Άγιο Βλάσιο Παρακαμπυλίων
  • 11:00 Αποκλειστικό: Στον όμιλο Ardonagh Group μέσω του Agora Insurance Brokers η ΜΑΡΤΕΝ Insurance Risk Consultants
  • 10:55 Το Μεσολόγγι τιμά τον Κάλαμο
  • 10:33 O Λόφος Σκουζέ γιορτάζει τον άγιο Αιμιλιανό
  • 10:15 Ακίνητα: Υποχωρούν οι νέες κατασκευές, ανεβαίνουν οι τιμές - Τι σημαίνει για την ασφαλιστική αγορά
  • 09:55 Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Πανόραμα της Φαρμακευτικής Ιστορίας: Μια ιστορική αναδρομή από την Aρχαιότητα έως σήμερα»
  • 09:23 ΤτΕ: Λιγότερο προσιτή η στέγη για τα ελληνικά νοικοκυριά μεταξύ 2018-2021
  • 09:15 Κ. Κυρανάκης: Θα κάνουμε αυτό που χρειάζεται ο ελληνικός σιδηρόδρομος «τώρα, όχι αύριο»
  • 09:05 Κ.Πιερρακάκης: «Θέλουμε μία αγορά ενέργειας με χαμηλότερες τιμές για τους καταναλωτές»
  • 08:55 Γερμανικοί ύμνοι, «καίει» το στεγαστικό, ο Τσίπρας, η Κεντροαριστερά και το «δώρο» στον Μητσοτάκη, «φουντώνει» η bull market, ο Giannis επενδύει στην Premia
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 17/7 Υπασφαλισμενος: Τι απαντά ο Πάνος Δημητρίου (Generali) στα περί εξαγορών
  2. 14/7 Ασφαλιστικό...σταυρόλεξο: Παρκαδόρος προκάλεσε σοβαρό ατύχημα χωρίς να οδηγεί το...όχημα - Ποιος φταίει;
  3. 16/7 Ασφάλιση υγείας: Οι εταιρείες εκπέμπουν SOS
  4. 18/7 Αποκλειστικό: Στον όμιλο Ardonagh Group μέσω του Agora Insurance Brokers η ΜΑΡΤΕΝ Insurance Risk Consultants
  5. 15/7 Πρόταση της Τράπεζας Πειραιώς και Ergo Ασφαλιστικής για ασφάλιση των φαρμακείων έναντι φυσικών καταστροφών
  6. 17/7 Η Τράπεζα της Ελλάδος, ο Αποστολόπουλος και οι ασφαλιστικές
  7. 16/7 Η Εθνική Ασφαλιστική, ως ηγέτιδα, αναδιαμορφώνει και πάλι την αγορά

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • diogenis o dikaios

    Για τους μισθους ; Για τις παραλογες βαρδιες ; Για την "ανεξελιξη" των εργαζομενων ; Ουτε κουβεντα βλεπω..που να ερθουν και τα μαντατα των Αμερικανικων δασμων. Η Ελβαλχαλκορ ακουει ;

    Γαλλικό μνημόνιο αλά… Ελληνικά, σχέδιο για βάσεις των ΗΠΑ σε ελληνικά νησιά, πόσο εκτεθειμένη είναι η Ελλάδα στου δασμούς, σε υψηλά 24 ετών το επενδυτικό ρίσκο και το ισχυρό αποτύπωμα ... · 3 days ago

  • Georgios Serafimides

    Αγαπητέ Κώστα, Εύστοχη η παραίνεσή σου καθώς όντως υπάρχει σημαντικός αριθμός επιχειρήσεων που είναι ανασφάλιστες, ΑΛΛΑ επέτρεψε μου τις κάτωθι παρατηρήσεις. 1. Αν μία επιχείρηση με τζίρο άνω των...

    Η υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων για φυσικές καταστροφές και οι ασφαλιστικοί πράκτορες που ακόμα δεν εκμεταλλεύονται την ευκαιρία!  · 1 week ago

  • Στάθης Καμαρινόπουλος

    πολυ ενδιαφερον αρθρο

    Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε ο κ. Χ. Χρυσολόγου της Εθνικής Ασφαλιστικής  · 1 week ago

  • Michael

    Είναι πόλεμος φθοράς, δυστυχώς.

    Η σκληρή «γραμμή» της Ρωσίας και η μεγάλη δοκιμασία για τους Ουκρανούς πολίτες  · 2 weeks ago

  • anastasia

    Οπιοι και αι είναι αυτοί οι 15 φορείς που επιμένουν στην ανάγκη της μείωσης του ηλεκτρικού ρεύματος έχουν απόλυτο δίκιο. Αν οι τιμές στο ρεύμα δέν...

    SOS από 15 επιχειρηματικούς φορείς για κατεπείγουσα ανάγκη μείωσης του κόστους ηλεκτρικής ενέργειας  · 2 weeks ago

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: info@nextdeal.gr

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube

loading