close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

People, products, profits, διοικητικοί υπάλληλοι, συνεργάτες, ασφαλιστικές εταιρίες και παιδικές πρωτοχρονιάτικες γιορτές
Ευάγγελος Γ. Σπύρου
Ευάγγελος Γ. Σπύρου,
18/1/2016 - 11:56
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

People, products, profits, διοικητικοί υπάλληλοι, συνεργάτες, ασφαλιστικές εταιρίες και παιδικές πρωτοχρονιάτικες γιορτές

Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 18/1/2016
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Τώρα που τελείωσαν οι εορτές Χριστουγέννων – Πρωτοχρονιάς – Φώτων, για τα ήθη και έθιμα των οποίων το www.nextdeal.gr είχε λεπτομερείς περιγραφές (δείτε εδώ, εδώ, εδώ) είναι στιγμή να επισημάνουμε, ως πρώτο μέσον πληροφόρησης και επικοινωνίας στον Χρηματοασφαλιστικό χώρο, ότι πολλές ασφαλιστικές εταιρίες σεβάστηκαν τις έννοιες «πολιτισμός», «culture» και «civilization» του ανθρώπινου δυναμικού τους με έμπρακτες πράξεις πατροπαράδοτων Ελληνικών εθίμων όπως Χριστουγεννιάτικες εορτές υπαλλήλων, παιδικές εορτές, βασιλόπιτες, χριστουγεννιάτικα δέντρα, σεβασμός νηστείας, ευχές, δώρα σε υπαλλήλους, ανταλλαγή καρτών κ.α.

Υπήρχαν και εταιρίες που αγνόησαν ή υποτίμησαν την αξία αυτών των εορτών. Κάποιοι κατήργησαν τη συνήθεια, άλλοι δεν τήρησαν με ευγένεια και διακριτικότητα τα «πιστεύω» κάποιων υπαλλήλων τους όπως π.χ. παραμονές Χριστουγέννων καθιερώνουν δείπνα που δυσκολεύουν αυτούς που νηστεύουν – τι τους πειράζει 2 μέρες μετά;- άλλοι έκαναν περικοπές στους στολισμούς γραφείων ή στην αγορά δώρων για το προσωπικό ή στην δωρεάν προσφορά εταιρικών ημερολογίων κλπ.

Υπάρχει μεγάλη βιβλιογραφία και πολλά σχετικά σεμινάρια για την πολιτισμική σχετικότητα και τις συνήθειες των διαφορετικών πολιτισμών που αφορά όσους διαπραγματεύονται και όσους επιχειρούν (εγχειρίδιο διαπραγμάτευσης του Gavin Kennedy, The Economist – εκδόσεις ΚΕΡΚΥΡΑ). Πολλά εκατομμύρια ευρώ – δολάρια κοστίζουν σε πολυεθνικές εταιρίες η λάθος προσέγγιση τοπικών αγορών με τις ιδιαιτερότητές τους. Δείτε και το βιβλίο του J. W. Salacuse, Making Global Deals: Negotiating in the International Marketplace, 1991.

Η πεποίθηση ότι η πώληση (προϊόντων – υπηρεσιών) είναι πάντα πώληση ανεξαρτήτως από τοπικούς παράγοντες είναι λανθασμένη. Οι τοπικές συνήθειες στη Γερμανία, Ιταλία, Γαλλία, Αμερική, Ιαπωνία, Κίνα, Ινδία, Ντουμπάι, Αίγυπτο, Ισραήλ είναι διαφορετικές και παίζουν καθοριστικό ρόλο που όσοι τον αγνοούν πρέπει να προσπαθήσουν περισσότερο… πριν χάσουν!

Η ισοπέδωση των πολυεθνικών πολλές φορές είναι αφορμή για συγκρούσεις. Στις θεμελιώδεις ιδεολογίες των μεγάλων εταιριών που άντεξαν στο χρόνο και δείχνουν ότι φτιάχτηκαν να διαρκέσουν παρατηρήθηκε ότι αν και δεν έχουν ένα συγκεκριμένο χαρακτηριστικό εν τούτοις όλες κινούνται πάνω στο σεβασμό των υπαλλήλων τους και των «πιστεύω» τους: IBM (απόλυτο ενδιαφέρον για κάθε υπάλληλο), Ford (οι άνθρωποι πηγή της δύναμής μας), Marriot (οι άνθρωποι το No1), Motorola (κάθε υπάλληλος αντιμετωπίζεται με αξιοπρέπεια ως άτομο), Sony (ανάδειξη ιαπωνικής κουλτούρας-σεβασμός και ενθάρρυνση του καθενός), Walt Disney (να χαρίσουμε ευτυχία και να διαδίδουμε τις ηθικά υγιείς αμερικανικές αξίες), Philip Morris (δικαιώματα προσωπικής ελευθερίας επιλογής) κλπ…

Υπήρξε ιστορική συνέπεια μέσα από πολλές γενεές Διευθυνόντων Συμβούλων στις ιδεολογίες μεγάλων εταιριών γράφουν οι συγγραφείς Jim Collins και Jerry Porras, του βιβλίου «Φτιαγμένες να διαρκέσουν» και οι οποίοι τονίζουν ότι δεν βρήκαν πουθενά στις χιλιάδες εταιρίες που ανέλυσαν ότι η μεγιστοποίηση της αξίας της εταιρίας ή τα κέρδη ήταν αυτά που αποτελούσαν κυρίαρχη δύναμη αλλά η ιδεολογία και θεμελιώδεις αξίες ανθρώπινης ζωής. Πάντα επηρέαζαν τις μεγάλες αποφάσεις οι αξίες και τα πιστεύω των ανθρώπων. Οι εορτές των Χριστουγέννων – Πρωτοχρονιάς είναι μια αφορμή να επανασχεδιάσουν πολλά πλάνα τους και οι ξένοι, φίλοι, υπάλληλοι των πολυεθνικών που δρουν ασφαλιστικά στην Ελλάδα και κατέχουν μεγάλα μερίδια αγοράς. Μπορεί κάποιοι να πουν πως τα γραφόμενά μας είναι ιδεολογίες ή ιδεαλιστικές κενολογίες. Όμως όσοι γνωρίζουν την ιστορία των εταιριών θα λάβουν υπόψιν στο μέτρο που πρέπει το πόσο επηρεάζονται οι άνθρωποι, η δημιουργικότητά τους, η ζωτικότητά τους, η έμπνευσή τους από ενέργειες που αφορούν τα «πιστεύω» τους… Πολλοί θα αντιδράσουν κάποια στιγμή.

Για το θέμα μας ενδιαφέρον έχει η άποψη του Διευθύνοντος Συμβούλου της Ford, Don Petersen. Στις αρχές του 1980 τα ανώτατα στελέχη της Ford έβλεπαν μέσα σε 3 χρόνια η εταιρία να έχει ζημιές 3,3 δισεκατομμύρια δολάρια (43% των ιδίων κεφαλαίων) εξαιτίας του ανταγωνισμού των Ιαπώνων. Τι έπρεπε να κάνουν; Έψαχναν τότε να βρουν τι πρέσβευε η Ford. «Οι συζητήσεις… θυμίζουν μάθημα φιλοσοφίας…» θα γράψει σε βιβλίο για την ανάκαμψη της Ford, ο Robert Schook. Τότε ο Διευθύνων Σύμβουλος Don Petersen γράφει: «…αποφασίστηκε ότι οι άνθρωποι (people) έπρεπε να μπουν οπωσδήποτε στην πρώτη θέση, τα προϊόντα (products) στη δεύτερη και τα κέρδη (profits) στην τρίτη θέση. Αυτά ήταν τα τρία P, που έπρεπε να ξεκαθαρίσουν!»

Αν και στην ιστορία της Ford αναφέρονται συγκρούσεις με εργάτες στο 1930 και 1970, θα πρέπει να θυμηθούμε πως ο ιδρυτής Henry Ford έβλεπε τα τρία P στις πρώτες μέρες της εταιρίας: «Δεν πιστεύω ότι πρέπει να βγάζουμε τόσο τρομερό κέρδος από τα αυτοκίνητά μας. Ένα λογικό όχι υπερβολικό. Πιστεύω ότι πρέπει να πουλήσουμε μεγάλο αριθμό με λογικό κέρδος για να απολαύσουν πολλοί τη χρήση του και για να βρίσκουν δουλειά περισσότεροι με καλύτερα ημερομίσθια. Αυτός είναι ο στόχος μου στη ζωή» (Detroit News, 14/11/16).

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Άνθρωποι, προϊόντα, κέρδη. Τα ήθη και έθιμα των τοπικών κοινωνιών έχουν μεγάλη αξία. Θέλει φιλοσοφία και η διοίκηση επιχειρήσεων και κοντά στη φιλοσοφία είναι ο πολιτισμός, η κουλτούρα των λαών και οι πολιτισμοί είναι πολλοί, πάνω από είκοσι, με βασικές κοινωνίες ανάλογες όπως η Ελληνική, η Κινεζική, η Ινδική, η Αραβική, η Δυτική, η Βυζαντινοορθόδοξη, η Ιαπωνική, η Αιγυπτιακή κα.

Πίσω από τις πολιτισμικές διαφορές είναι οι άνθρωποι με την κουλτούρα τους (Colere = Καλλιεργώ) και την πνευματική καλλιέργειά τους. Ο Έλληνας Πλάτων πρώτος, με μεγαλοφυή τρόπο διαισθάνθηκε το ρόλο της Παιδείας στην προαγωγή του ανθρώπου. Ουδείς σήμερα μπορεί να αγνοήσει την κουλτούρα (πνευματική καλλιέργεια κάθε ανθρώπου και πόσο μάλλον να την πολεμήσει. Κάπου εκεί ξεκινάνε οι πόλεμοι. Αυτά ισχύουν και στον πόλεμο επιχειρήσεων. Η επαγγελματική ηθική μετέχει και αυτή στο σύστημα των αξιών που προσδιορίζουν την κουλτούρα των λαών και έχει την αξία της δίπλα στις πολιτιστικές αξίες τους.

Στον αστικό κόσμο, στις πολιτιστικές αξίες, με το μεγαλύτερο κύρος είναι και οι επαγγελματικές αξίες της ικανότητας για εργασία και κέρδος.

Κουλτούρα σημαίνει πλήρης και αρμονική ανάπτυξη του ανθρώπου, ευαισθησία, καλό γούστο, κατανόηση ότι πέραν του επαγγέλματος υπάρχει η προσωπικότητα του ανθρώπου… Άλλωστε η πώληση είναι φιλοσοφία. Για χρόνια υποστηρίζω ότι το ποδόσφαιρο παίζεται με μυαλό πρώτα και μετά με τα… πόδια!

Γνωρίζοντας όλα τα παραπάνω το www.nextdeal.gr ζήτησε από τις εταιρίες να μάθει πόσοι και ποιοι έκαναν παιδικές γιορτές έτσι για αφορμή σκέψεων για το μέλλον. Μας απάντησαν, ότι έκαναν, μόνο έξι εταιρίες. Οι υπόλοιποι ή δεν έκαναν ή δεν ήξεραν να απαντήσουν ή δεν απάντησαν.

Οι εργαζόμενοι γνωρίζουν ποιοι τους αγαπάνε και ποιοι αγνοούν τα πιστεύω τους. Στον ευαίσθητο χώρο της ασφάλισης που απαιτεί «να βάλεις την ψυχή σου» και που η πώληση είναι πρώτα φιλοσοφία και πειθώ, το άρθρο μας ας αποτελέσει αφορμή για επανατοποθέτηση επειδή δεν «φτάνει» να έχει κάποιος «κωδικό» για να τον θεωρείς «δικό σου».

Πολλές εταιρίες στην Ελλάδα ΔΕΝ έχουν ψυχικό σύνδεσμο με τους συνεργάτες και υπαλλήλους τους όχι επειδή είναι «γραμμή» των μητρικών εταιριών αλλά επειδή πολλά στελέχη ξένα ή Ελληνικά ΑΓΝΟΟΥΝ το ρόλο του πολιτισμού και της παιδείας στην παρακίνηση για εργασία.

Το www.nextdeal.gr εύχεται καλή χρονιά σε όλους με καλύτερη ψυχική συνοχή. Αμερικάνοι, Βούλγαροι, Γερμανοί, Γάλλοι, Ιταλοί, Ισπανοί, Ολλανδοί, Βέλγοι και Έλληνες μπορούν καλύτερα και αποδοτικότερα με αλληλοσεβασμό πολιτισμών χώρας προέλευσης και χώρας εργασίας.

People, products, profits, διοικητικοί υπάλληλοι, συνεργάτες, ασφαλιστικές εταιρίες και παιδικές πρωτοχρονιάτικες γιορτές

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Πωλήσεις: Συλλογή Ιδεών Marketing - Πλησιάζοντας μικροεπιχειρηματίες
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 03/06/2025 - 13:18

    Πωλήσεις: Συλλογή Ιδεών Marketing - Πλησιάζοντας μικροεπιχειρηματίες

  • Ο κυρ-Νίκος στην Ομόνοια που θα σκότωνε τον ασφαλιστή αν… (Ασφαλιστικό Διήγημα)
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 20/05/2025 - 12:43

    Ο κυρ-Νίκος στην Ομόνοια που θα σκότωνε τον ασφαλιστή αν… (Ασφαλιστικό Διήγημα)

  • Πωλήσεις: Συλλογή Ιδεών Marketing - Πλησιάζοντας μικροεπιχειρηματίες
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 13/05/2025 - 11:46

    Πωλήσεις: Συλλογή Ιδεών Marketing - Πλησιάζοντας μικροεπιχειρηματίες

  • Γράμματα σε ασφαλιστές και εταιρίες: «Όταν είσαι Νο 2 και κάτω προσπαθείς περισσότερο. Διαφορετικά»
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 08/05/2025 - 14:37

    Γράμματα σε ασφαλιστές και εταιρίες: «Όταν είσαι Νο 2 και κάτω προσπαθείς περισσότερο. Διαφορετικά»

  • Τα χρώματα της Άνοιξης, της Αναστάσεως και το μαύρο του Άδη και της σκλαβιάς

    Τα χρώματα της Άνοιξης, της Αναστάσεως και το μαύρο του Άδη και της σκλαβιάς

    Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ που κυκλοφορεί (Τεύχος 213) Στην δέκατη ένατη (τ) ραψωδία του, ο Όμηρος στην Οδύσσεια, περιγράφει...
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 08/05/2025 - 13:14
  • Ακόμη 10 ιδέες για δ/ντές υπ/των ασφαλιστών

    Ακόμη 10 ιδέες για δ/ντές υπ/των ασφαλιστών

    Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ - Τεύχος 119 Μάϊος-Ιούνιος 2009 «Μετρήστε» τι σπείρατε και τι θερίσατε! Μήπως έχετε «άσφαιρα πιστόλια» στο...
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 07/05/2025 - 10:43
  • Τα συμβόλαια ζωής φέρνουν χαμόγελα - Άλλες 8 ιδέες πωλήσεων που ίσως φέρνουν και λεφτά!

    Τα συμβόλαια ζωής φέρνουν χαμόγελα - Άλλες 8 ιδέες πωλήσεων που ίσως φέρνουν και λεφτά!

    Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ - Τεύχος 119 Μάϊος-Ιούνιος 2009 Πολλοί άνθρωποι που αγαπούν την οικογένειά τους και βλέπουν ότι...
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 07/05/2025 - 10:23
  • Πωλήσεις και λεφτά μ’ έναν καλό «μαέστρο-ηγέτη»

    Πωλήσεις και λεφτά μ’ έναν καλό «μαέστρο-ηγέτη»

    Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ - Τεύχος 119 Μάϊος-Ιούνιος 2009 Η κυριότερη πόρτα επιτυχίας είναι η επιλογή και συνέντευξη με...
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 07/05/2025 - 10:10
  • Ασφαλιστές και γιατροί

    Ασφαλιστές και γιατροί

    Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ - Τεύχος 119 Μάϊος-Ιούνιος 2009 «Οι γιατροί είναι μετά τον Θεό» λέει μια λαϊκή παροιμία,...
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 07/05/2025 - 09:50
  • Ασφαλιστέs και Υγεία

    Ασφαλιστέs και Υγεία

    Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ - Τεύχος 119 Μάϊος-Ιούνιος 2009 Ο ασφαλιστές είναι οι επαγγελματίες που μαζί με άλλους (ιατρούς,...
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 06/05/2025 - 16:28

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ERGO Ασφαλιστική: Ανταποκρίνεται στα νέα δεδομένα για την ασφάλιση οχημάτων με ενισχυμένες καλύψεις για φυσικές καταστροφές
15:30 ERGO Ασφαλιστική: Ανταποκρίνεται στα νέα δεδομένα για την ασφάλιση οχημάτων με ενισχυμένες καλύψεις για φυσικές καταστροφές
  • 15:10 ΙΑΣΩ Γενική Κλινική: Γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα του Πατέρα με 40% Έκπτωση σε όλα τα Πακέτα CheckUp healthUp MEN
  • 14:44 Μελάς Γιαννιώτης (ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ): Πόσιμο Νερό - Το νέο «χρυσάφι» επί γης!
  • 14:12 Ενσωμάτωση του ΣΔΟΕ στην ΑΑΔΕ για ενίσχυση των φορολογικών ελέγχων
  • 13:50 Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας: Ένα έργο ψηφιοποίησης της φροντίδας υγείας στην Ελλάδα από την COSMOTE TELEKOM για την Η.ΔΙ.ΚΑ (video)
  • 13:40 Το IDF παρουσιάζει τη στρατηγική του για το 2030 και την ανανεωμένη εταιρική του ταυτότητα στην επέτειο των 10 ετών
  • 13:15 Η Volante Global διορίζει νέο Μη Εκτελεστικό Διευθυντή
  • 12:50 Η παρέμβαση της ΕΔΙΠΤ στη Διαρκή Επιτροπή της Βουλής για το σχέδιο νόμου «Ενίσχυση της δημοσιότητας και διαφάνειας στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο»
  • 11:55 Ιατρικό Κέντρο Αθηνών: Πρωτοποριακή εκπαίδευση νέων Χειρουργών στο 17ο Σεμινάριο Χειρουργικής Χεριού & Άνω Άκρου
  • 11:45 Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27
  • 11:14 Deloitte Scale-Ups Confidence Survey 2025: Οι προτεραιότητες, οι προκλήσεις και οι τάσεις για τις scale-ups σε Ευρώπη και Μέση Ανατολή - Ισχυρή ανάπτυξη δείχνουν τα στοιχεία για την Ελλάδα
  • 10:56 ΕΕΑ: Χρειάζεται περισσότερος χρόνος για την υποχρεωτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου
  • 10:40 AEGEAN: Ακυρώνει τις πτήσεις της από και προς Τελ Αβίβ για σήμερα 13 Ιουνίου
  • 10:36 Ινστιτούτο Ophthalmica: Στη Θεσ/νίκη η μεγαλύτερη Μονάδα Ημερήσιας Νοσηλείας στα Βαλκάνια!
  • 10:28 Οι ραγδαίες εξελίξεις στο ισραηλινο-ιρανικό μέτωπο και οι παγκόσμιες αναταράξεις
  • 10:12 Έκθεση αγιογραφίας στο Μουσείο Τσιτσάνη
  • 10:08 Ο δρόμος της συνεργασίας για τα κοινοτικά έργα των προγόνων μας!
  • 10:05 Φορολογικές δηλώσεις: Γιατί πρέπει να βιαστείτε αν θέλετε έκπτωση φόρου 3%
  • 10:02 Το οχυρό Ρούπελ σε κόμικ - Η ένδοξη σελίδα του ελληνικού στρατού σε εικονογράφηση
  • 09:46 Πόνος στο πόδι: Πότε πρέπει να επισκεφθούμε γιατρό;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 12/6 Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
  2. 12/6 Μεγάλη έρευνα του Nextdeal - Πώς οι ασφαλιστικές εταιρείες εφαρμόζουν την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων
  3. 11/6 Το «προσκλητήριο» του Αλέξη, η…αμνησία και τα «μαχαίρια» της Ζωής, η νέα «ψήφος» στις ελληνικές τράπεζες, η Λάτση στην…Αττική Οδό και ο Παπαστράτος ο καλύτερος εργοδότης
  4. 10/6 Κ. Μητσοτάκης για νέο ΚΟΚ: Το 40% των νεκρών στα τροχαία είναι με μηχανή και το 25% δεν φορούσε ζώνη - Δεν θα συνθηκολογήσουμε με το χάος
  5. 10/6 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες!
  6. 11/6 Απεβίωσε σε ηλικία 107 ετών ο καθηγητής Γεώργιος Δαΐκος
  7. 13/6 Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • nextdeal

    Προχθές, εντελώς τυχαία πηγαίνοντας να πάρω ένα ασφαλιστήριο από τους εξαιρετικούς συνεργάτες Χαράλαμπος και Ιωάννα Ιλβανίδη στην Ηγουμενίτσα,έπεσα πάνω στο περιοδικό σας. Ζήτησα αν μπορούσα να το...

    Πως θα φτάσετε στην «κορυφή»; Διαβάστε το Ασφαλιστικό ΝΑΙ που κυκλοφορεί!  · 4 months ago

  • nextdeal

    Ποιοι διαμεσολαβητές ακουμπάνε εκεί την παραγωγή; Είναι ελεύθεροι πράκτορες ή και αποκλειστικοί;
    Μήπως οι προμήθειες παίζουν βασικό ρόλο και όχι τα ασφάλιστρα;
    Α.Κ., Μεσίτης - ΑΘήνα

    Πάνω από 1 δισ. ευρώ η παραγωγή των «ΕΠΥ»!  · 6 months ago

  • nextdeal

    Για ποιες αυξήσεις γράφετε;
    Οι πλατφόρμες καθημερινά υπασφαλίζουν σε συνεργασία με τις ασφαλιστικές εταιρείες, όπως πάνε θα ξανακλείσουν αν δε προλάβουν να απολυθούν.
    Κώστας Δημοπ., Ηράκλειο

    Προς αυξήσεις στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου  · 6 months ago

  • nextdeal

    Ο Giuseppe Zorgno ανέβασε τον μέσο όρο των ασφαλιστικών στελεχών στην ελληνική αγορά! Θέλουμε κι άλλους μιμητές του. - Γ. Νικοπ., Χαλάνδρι

    Ο αποχαιρετισμός του Giuseppe Zorgno προς το δίκτυο συνεργατών της AIG  · 6 months ago

  • nextdeal

    Ο Κώστας Μπερτσιάς είναι ένας καλός πρεσβευτής του ασφαλιστικού κλάδου εδώ και πολλά χρόνια! Συγχαρητήρια!!! - Χρ. Κωστ., Αθήνα

    Ο Κωνσταντίνος Μπερτσιάς στην ΕΡΤ για την ασφάλιση στα ηλεκτρικά πατίνια  · 6 months ago

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: info@nextdeal.gr

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube

loading