close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

People, products, profits, διοικητικοί υπάλληλοι, συνεργάτες, ασφαλιστικές εταιρίες και παιδικές πρωτοχρονιάτικες γιορτές
Ευάγγελος Γ. Σπύρου
Ευάγγελος Γ. Σπύρου,
18/1/2016 - 11:56
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

People, products, profits, διοικητικοί υπάλληλοι, συνεργάτες, ασφαλιστικές εταιρίες και παιδικές πρωτοχρονιάτικες γιορτές

Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 18/1/2016
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Τώρα που τελείωσαν οι εορτές Χριστουγέννων – Πρωτοχρονιάς – Φώτων, για τα ήθη και έθιμα των οποίων το www.nextdeal.gr είχε λεπτομερείς περιγραφές (δείτε εδώ, εδώ, εδώ) είναι στιγμή να επισημάνουμε, ως πρώτο μέσον πληροφόρησης και επικοινωνίας στον Χρηματοασφαλιστικό χώρο, ότι πολλές ασφαλιστικές εταιρίες σεβάστηκαν τις έννοιες «πολιτισμός», «culture» και «civilization» του ανθρώπινου δυναμικού τους με έμπρακτες πράξεις πατροπαράδοτων Ελληνικών εθίμων όπως Χριστουγεννιάτικες εορτές υπαλλήλων, παιδικές εορτές, βασιλόπιτες, χριστουγεννιάτικα δέντρα, σεβασμός νηστείας, ευχές, δώρα σε υπαλλήλους, ανταλλαγή καρτών κ.α.

Υπήρχαν και εταιρίες που αγνόησαν ή υποτίμησαν την αξία αυτών των εορτών. Κάποιοι κατήργησαν τη συνήθεια, άλλοι δεν τήρησαν με ευγένεια και διακριτικότητα τα «πιστεύω» κάποιων υπαλλήλων τους όπως π.χ. παραμονές Χριστουγέννων καθιερώνουν δείπνα που δυσκολεύουν αυτούς που νηστεύουν – τι τους πειράζει 2 μέρες μετά;- άλλοι έκαναν περικοπές στους στολισμούς γραφείων ή στην αγορά δώρων για το προσωπικό ή στην δωρεάν προσφορά εταιρικών ημερολογίων κλπ.

Υπάρχει μεγάλη βιβλιογραφία και πολλά σχετικά σεμινάρια για την πολιτισμική σχετικότητα και τις συνήθειες των διαφορετικών πολιτισμών που αφορά όσους διαπραγματεύονται και όσους επιχειρούν (εγχειρίδιο διαπραγμάτευσης του Gavin Kennedy, The Economist – εκδόσεις ΚΕΡΚΥΡΑ). Πολλά εκατομμύρια ευρώ – δολάρια κοστίζουν σε πολυεθνικές εταιρίες η λάθος προσέγγιση τοπικών αγορών με τις ιδιαιτερότητές τους. Δείτε και το βιβλίο του J. W. Salacuse, Making Global Deals: Negotiating in the International Marketplace, 1991.

Η πεποίθηση ότι η πώληση (προϊόντων – υπηρεσιών) είναι πάντα πώληση ανεξαρτήτως από τοπικούς παράγοντες είναι λανθασμένη. Οι τοπικές συνήθειες στη Γερμανία, Ιταλία, Γαλλία, Αμερική, Ιαπωνία, Κίνα, Ινδία, Ντουμπάι, Αίγυπτο, Ισραήλ είναι διαφορετικές και παίζουν καθοριστικό ρόλο που όσοι τον αγνοούν πρέπει να προσπαθήσουν περισσότερο… πριν χάσουν!

Η ισοπέδωση των πολυεθνικών πολλές φορές είναι αφορμή για συγκρούσεις. Στις θεμελιώδεις ιδεολογίες των μεγάλων εταιριών που άντεξαν στο χρόνο και δείχνουν ότι φτιάχτηκαν να διαρκέσουν παρατηρήθηκε ότι αν και δεν έχουν ένα συγκεκριμένο χαρακτηριστικό εν τούτοις όλες κινούνται πάνω στο σεβασμό των υπαλλήλων τους και των «πιστεύω» τους: IBM (απόλυτο ενδιαφέρον για κάθε υπάλληλο), Ford (οι άνθρωποι πηγή της δύναμής μας), Marriot (οι άνθρωποι το No1), Motorola (κάθε υπάλληλος αντιμετωπίζεται με αξιοπρέπεια ως άτομο), Sony (ανάδειξη ιαπωνικής κουλτούρας-σεβασμός και ενθάρρυνση του καθενός), Walt Disney (να χαρίσουμε ευτυχία και να διαδίδουμε τις ηθικά υγιείς αμερικανικές αξίες), Philip Morris (δικαιώματα προσωπικής ελευθερίας επιλογής) κλπ…

Υπήρξε ιστορική συνέπεια μέσα από πολλές γενεές Διευθυνόντων Συμβούλων στις ιδεολογίες μεγάλων εταιριών γράφουν οι συγγραφείς Jim Collins και Jerry Porras, του βιβλίου «Φτιαγμένες να διαρκέσουν» και οι οποίοι τονίζουν ότι δεν βρήκαν πουθενά στις χιλιάδες εταιρίες που ανέλυσαν ότι η μεγιστοποίηση της αξίας της εταιρίας ή τα κέρδη ήταν αυτά που αποτελούσαν κυρίαρχη δύναμη αλλά η ιδεολογία και θεμελιώδεις αξίες ανθρώπινης ζωής. Πάντα επηρέαζαν τις μεγάλες αποφάσεις οι αξίες και τα πιστεύω των ανθρώπων. Οι εορτές των Χριστουγέννων – Πρωτοχρονιάς είναι μια αφορμή να επανασχεδιάσουν πολλά πλάνα τους και οι ξένοι, φίλοι, υπάλληλοι των πολυεθνικών που δρουν ασφαλιστικά στην Ελλάδα και κατέχουν μεγάλα μερίδια αγοράς. Μπορεί κάποιοι να πουν πως τα γραφόμενά μας είναι ιδεολογίες ή ιδεαλιστικές κενολογίες. Όμως όσοι γνωρίζουν την ιστορία των εταιριών θα λάβουν υπόψιν στο μέτρο που πρέπει το πόσο επηρεάζονται οι άνθρωποι, η δημιουργικότητά τους, η ζωτικότητά τους, η έμπνευσή τους από ενέργειες που αφορούν τα «πιστεύω» τους… Πολλοί θα αντιδράσουν κάποια στιγμή.

Για το θέμα μας ενδιαφέρον έχει η άποψη του Διευθύνοντος Συμβούλου της Ford, Don Petersen. Στις αρχές του 1980 τα ανώτατα στελέχη της Ford έβλεπαν μέσα σε 3 χρόνια η εταιρία να έχει ζημιές 3,3 δισεκατομμύρια δολάρια (43% των ιδίων κεφαλαίων) εξαιτίας του ανταγωνισμού των Ιαπώνων. Τι έπρεπε να κάνουν; Έψαχναν τότε να βρουν τι πρέσβευε η Ford. «Οι συζητήσεις… θυμίζουν μάθημα φιλοσοφίας…» θα γράψει σε βιβλίο για την ανάκαμψη της Ford, ο Robert Schook. Τότε ο Διευθύνων Σύμβουλος Don Petersen γράφει: «…αποφασίστηκε ότι οι άνθρωποι (people) έπρεπε να μπουν οπωσδήποτε στην πρώτη θέση, τα προϊόντα (products) στη δεύτερη και τα κέρδη (profits) στην τρίτη θέση. Αυτά ήταν τα τρία P, που έπρεπε να ξεκαθαρίσουν!»

Αν και στην ιστορία της Ford αναφέρονται συγκρούσεις με εργάτες στο 1930 και 1970, θα πρέπει να θυμηθούμε πως ο ιδρυτής Henry Ford έβλεπε τα τρία P στις πρώτες μέρες της εταιρίας: «Δεν πιστεύω ότι πρέπει να βγάζουμε τόσο τρομερό κέρδος από τα αυτοκίνητά μας. Ένα λογικό όχι υπερβολικό. Πιστεύω ότι πρέπει να πουλήσουμε μεγάλο αριθμό με λογικό κέρδος για να απολαύσουν πολλοί τη χρήση του και για να βρίσκουν δουλειά περισσότεροι με καλύτερα ημερομίσθια. Αυτός είναι ο στόχος μου στη ζωή» (Detroit News, 14/11/16).

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Άνθρωποι, προϊόντα, κέρδη. Τα ήθη και έθιμα των τοπικών κοινωνιών έχουν μεγάλη αξία. Θέλει φιλοσοφία και η διοίκηση επιχειρήσεων και κοντά στη φιλοσοφία είναι ο πολιτισμός, η κουλτούρα των λαών και οι πολιτισμοί είναι πολλοί, πάνω από είκοσι, με βασικές κοινωνίες ανάλογες όπως η Ελληνική, η Κινεζική, η Ινδική, η Αραβική, η Δυτική, η Βυζαντινοορθόδοξη, η Ιαπωνική, η Αιγυπτιακή κα.

Πίσω από τις πολιτισμικές διαφορές είναι οι άνθρωποι με την κουλτούρα τους (Colere = Καλλιεργώ) και την πνευματική καλλιέργειά τους. Ο Έλληνας Πλάτων πρώτος, με μεγαλοφυή τρόπο διαισθάνθηκε το ρόλο της Παιδείας στην προαγωγή του ανθρώπου. Ουδείς σήμερα μπορεί να αγνοήσει την κουλτούρα (πνευματική καλλιέργεια κάθε ανθρώπου και πόσο μάλλον να την πολεμήσει. Κάπου εκεί ξεκινάνε οι πόλεμοι. Αυτά ισχύουν και στον πόλεμο επιχειρήσεων. Η επαγγελματική ηθική μετέχει και αυτή στο σύστημα των αξιών που προσδιορίζουν την κουλτούρα των λαών και έχει την αξία της δίπλα στις πολιτιστικές αξίες τους.

Στον αστικό κόσμο, στις πολιτιστικές αξίες, με το μεγαλύτερο κύρος είναι και οι επαγγελματικές αξίες της ικανότητας για εργασία και κέρδος.

Κουλτούρα σημαίνει πλήρης και αρμονική ανάπτυξη του ανθρώπου, ευαισθησία, καλό γούστο, κατανόηση ότι πέραν του επαγγέλματος υπάρχει η προσωπικότητα του ανθρώπου… Άλλωστε η πώληση είναι φιλοσοφία. Για χρόνια υποστηρίζω ότι το ποδόσφαιρο παίζεται με μυαλό πρώτα και μετά με τα… πόδια!

Γνωρίζοντας όλα τα παραπάνω το www.nextdeal.gr ζήτησε από τις εταιρίες να μάθει πόσοι και ποιοι έκαναν παιδικές γιορτές έτσι για αφορμή σκέψεων για το μέλλον. Μας απάντησαν, ότι έκαναν, μόνο έξι εταιρίες. Οι υπόλοιποι ή δεν έκαναν ή δεν ήξεραν να απαντήσουν ή δεν απάντησαν.

Οι εργαζόμενοι γνωρίζουν ποιοι τους αγαπάνε και ποιοι αγνοούν τα πιστεύω τους. Στον ευαίσθητο χώρο της ασφάλισης που απαιτεί «να βάλεις την ψυχή σου» και που η πώληση είναι πρώτα φιλοσοφία και πειθώ, το άρθρο μας ας αποτελέσει αφορμή για επανατοποθέτηση επειδή δεν «φτάνει» να έχει κάποιος «κωδικό» για να τον θεωρείς «δικό σου».

Πολλές εταιρίες στην Ελλάδα ΔΕΝ έχουν ψυχικό σύνδεσμο με τους συνεργάτες και υπαλλήλους τους όχι επειδή είναι «γραμμή» των μητρικών εταιριών αλλά επειδή πολλά στελέχη ξένα ή Ελληνικά ΑΓΝΟΟΥΝ το ρόλο του πολιτισμού και της παιδείας στην παρακίνηση για εργασία.

Το www.nextdeal.gr εύχεται καλή χρονιά σε όλους με καλύτερη ψυχική συνοχή. Αμερικάνοι, Βούλγαροι, Γερμανοί, Γάλλοι, Ιταλοί, Ισπανοί, Ολλανδοί, Βέλγοι και Έλληνες μπορούν καλύτερα και αποδοτικότερα με αλληλοσεβασμό πολιτισμών χώρας προέλευσης και χώρας εργασίας.

People, products, profits, διοικητικοί υπάλληλοι, συνεργάτες, ασφαλιστικές εταιρίες και παιδικές πρωτοχρονιάτικες γιορτές

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Μίκης Θεοδωράκης - Θρησκεία μου είναι η Ελλάδα»
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 14/07/2025 - 12:12

    Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Μίκης Θεοδωράκης - Θρησκεία μου είναι η Ελλάδα»

  • Τα Δυνατά σημεία στην πρωτιά κλάδου αυτοκινήτου της Allianz (που ασφαλίζει κοντά στα 900.000 αυτοκίνητα)
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 11/07/2025 - 15:33

    Τα Δυνατά σημεία στην πρωτιά κλάδου αυτοκινήτου της Allianz (που ασφαλίζει κοντά στα 900.000 αυτοκίνητα)

  • Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Ασφαλιστικοί Πράκτορες - Όλα όσα η νομοθεσία ορίζει να γνωρίζουν οι πράκτορες ασφαλίσεων»
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 11/07/2025 - 11:43

    Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Ασφαλιστικοί Πράκτορες - Όλα όσα η νομοθεσία ορίζει να γνωρίζουν οι πράκτορες ασφαλίσεων»

  • Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Αριστοτέλης - Μαθήματα ρητορικής για στελέχη επικοινωνίας και ασφαλιστές»
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 10/07/2025 - 12:55

    Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Αριστοτέλης - Μαθήματα ρητορικής για στελέχη επικοινωνίας και ασφαλιστές»

  • Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Το στοίχημα στις πωλήσεις - Δώρο Θεού;»

    Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Το στοίχημα στις πωλήσεις - Δώρο Θεού;»

    ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗΣ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΣΤΡΑΤΟ-Ε. ΣΠΥΡΟΥ ΜΑΝΩΛΗΣ ΑΝΔΡΟΝΙΚΟΣ ΕΚΔΟΣΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΝΑΙ ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2004 Στα 30 χρόνια που δούλεψα στην πρώτη γραμμή στις ασφάλειες-εργαζόμουν ακόμη και...
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 09/07/2025 - 11:20
  • Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Επενδύσεις και Ασφάλιση»

    Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Επενδύσεις και Ασφάλιση»

    Η ανάγκη κατανόησης της ύλης που απαιτείται για επιτυχία στις εξετάσεις πιστοποίησης Γ' της Τράπεζας της Ελλάδος, στα επενδυτικά προϊόντα, βασιζόμενα...
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 08/07/2025 - 12:04
  • Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «ΠΑΤΡΟΚΟΣΜΑΣ ο ΑΙΤΩΛΟΣ - έργα και ημέρες»

    Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «ΠΑΤΡΟΚΟΣΜΑΣ ο ΑΙΤΩΛΟΣ - έργα και ημέρες»

    Ο Κοσμάς ο Αιτωλός (1714 - 24 Αυγούστου 1779), γνωστός και ως Πατροκοσμάς, ήταν Ελληνορθόδοξος μοναχός. Το 1961 ανακηρύχθηκε άγιος της...
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 07/07/2025 - 12:10
  • Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Το δικαίωμα στην αποτυχία!»

    Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Το δικαίωμα στην αποτυχία!»

    Το Δεκέμβριο του 2003 κυκλοφόρησε το εξαιρετικά χρήσιμο βιβλίο από τις Εκδόσεις Σπύρου με τίτλο «Το δικαίωμα στην αποτυχία!» για...
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 04/07/2025 - 13:20
  • Το δέκατο τρίτο γράμμα της αλφαβήτου, Ν, που ενισχύει τη  «νόηση» όταν εκφέρεται…

    Το δέκατο τρίτο γράμμα της αλφαβήτου, Ν, που ενισχύει τη «νόηση» όταν εκφέρεται…

    Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ (Τεύχος 214) Γράφει ο ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Γ. ΣΠΥΡΟΥ εκδότης του «Ασφαλιστικού ΝΑΙ» Το Ν, ν είναι ένα γράμμα...
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 04/07/2025 - 10:45
  • Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Ιερά Μονή Παναγίας Κατερινούς - Το Γενέσιον της Θεοτόκου»

    Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Ιερά Μονή Παναγίας Κατερινούς - Το Γενέσιον της Θεοτόκου»

    Τον Μάϊο του 2023 εκδόθηκε το βιβλίο «Ιερά Μονή Παναγίας Κατερινούς - Το Γενέσιον της Θεοτόκου» της Ηγουμένης της Μονής, μοναχής Μαριάμ...
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 03/07/2025 - 10:10

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΑΑΔΕ: Στις 21/7 η καταληκτική ημερομηνία υποβολής των φορολογικών δηλώσεων
15:37 ΑΑΔΕ: Στις 21/7 η καταληκτική ημερομηνία υποβολής των φορολογικών δηλώσεων
  • 15:20 Michael Linhart στο Europanext: Χρειαζόμαστε την Ελλάδα για μια δυνατή και με αυτοπεποίθηση Ευρώπη (βίντεο)
  • 13:50 Η Deloitte και η Maxima Insurance ενισχύουν τον Σύλλογο Πολιτικής Προστασίας Εθελοντών Κρυονερίου
  • 13:45 Ποιες δυνάμεις διαμορφώνουν διεθνώς την αγορά ακινήτων σήμερα - Οι τιμές στην Ελλάδα
  • 13:34 Νέα δωρεάν τηλεφωνική γραμμή «1566» από αύριο για υπηρεσίες Υγείας
  • 13:23 Δασμοί: Η χαλαρή αντίδραση των αγορών ενθαρρύνει τον Τραμπ να εκτοξεύει νέες απειλές κατά της ΕΕ και τρίτων χωρών
  • 13:10 Cashflex: Πάνω από 220 ΑΤΜ ήδη σε λειτουργία - Στόχος τα 800 έως το φθινόπωρο
  • 12:53 Υδρόγειος Ασφαλιστική: Νέο τεύχος του περιοδικού VOICE - Καλοκαίρι και Ασφάλεια
  • 12:24 Από σήμερα 14/07 η έναρξη του Ψηφιακού Εργαλείου Αξιολόγησης της Εμπειρίας Ασθενή στα Νοσοκομεία του ΕΣΥ
  • 12:12 Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Μίκης Θεοδωράκης - Θρησκεία μου είναι η Ελλάδα»
  • 11:21 Ο Όμιλος Affidea Δίπλα στους Πυροσβέστες για 4η Συνεχή Χρονιά
  • 10:20 Ασφαλιστικό...σταυρόλεξο: Παρκαδόρος προκάλεσε σοβαρό ατύχημα χωρίς να οδηγεί το...όχημα - Ποιος φταίει;
  • 09:58 ΕΑΕΕ: Υιοθέτηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή κατ΄ εξουσιοδότηση κανονισμού για την απλοποίηση της Ταξινομίας στο πλαίσιο του νομοθετικού πακέτου Omniibus
  • 09:47 Ειρήνη Αγαπηδάκη: Δωρεάν φάρμακα για την παχυσαρκία και ψηφιακή εφαρμογή για την άσκηση
  • 09:36 Νέα στρατηγική συνεργασία DAT HELLAS - AVIS Greece: Ψηφιακή αναβάθμιση του στόλου με το λογισμικό Fleet Management Application
  • 09:25 Στη Συνεταιριστική Τράπεζα Χανίων με 9% το επενδυτικό fund Wenger Capital Sicav
  • 09:20 Κώστας Λάμπρου: «...Αθηναίων...Ελλήνων...νόμιμον...»!! Ιδού η τελική λύση για μας τους «...γερούς..»!!
  • 09:09 Ακίνητα: Άλλο ένα κυβερνητικό «χαράτσι» δυσκολεύει ακόμα περισσότερο την ασφάλιση τους
  • 09:04 Το Αγρίνιο τίμησε τους 120 εκτελεσθέντες με νέο μνημείο
  • 09:03 Ποιες παροχές περιλαμβάνει η ασφάλιση Κυνηγών και πότε πρέπει να ασφαλιστούν;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 10/7 Αποχαιρετώντας έναν Άνθρωπο που άφησε πίσω του φως και πέρασε στο φως του Θεού
  2. 14/7 Ασφαλιστικό...σταυρόλεξο: Παρκαδόρος προκάλεσε σοβαρό ατύχημα χωρίς να οδηγεί το...όχημα - Ποιος φταίει;
  3. 8/7 ΕΑΕΕ: Νέα Συλλογική Σύμβαση για τον ασφαλιστικό κλάδο
  4. 11/7 Τα Δυνατά σημεία στην πρωτιά κλάδου αυτοκινήτου της Allianz (που ασφαλίζει κοντά στα 900.000 αυτοκίνητα)
  5. 8/7 Ποιες δαπάνες αποζημιώνει η κάλυψη Έξοδα Προ και Μετά τη Νοσηλεία και επιστρέφει χρήματα;
  6. 11/7 Αποκαλυπτήρια για το «Μνημείο των 120» στο Αγρίνιο
  7. 10/7 CrediaBank: H νέα επωνυμία του σχήματος Attica Bank - Παγκρήτια Τράπεζα

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • Στάθης Καμαρινόπουλος

    πολυ ενδιαφερον αρθρο

    Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε ο κ. Χ. Χρυσολόγου της Εθνικής Ασφαλιστικής  · 1 week ago

  • Michael

    Είναι πόλεμος φθοράς, δυστυχώς.

    Η σκληρή «γραμμή» της Ρωσίας και η μεγάλη δοκιμασία για τους Ουκρανούς πολίτες  · 1 week ago

  • anastasia

    Οπιοι και αι είναι αυτοί οι 15 φορείς που επιμένουν στην ανάγκη της μείωσης του ηλεκτρικού ρεύματος έχουν απόλυτο δίκιο. Αν οι τιμές στο ρεύμα δέν...

    SOS από 15 επιχειρηματικούς φορείς για κατεπείγουσα ανάγκη μείωσης του κόστους ηλεκτρικής ενέργειας  · 1 week ago

  • Nikos Nikolaou

    Εδώ γελάμε η κλαίμε? Ποιος θα μας πει για το κόστος ασφάλισης ενός ατόμου τρίτης ηλικίας που είναι ασφαλισμένος ανω της εικοσαετίας? Και μετά συζητάμε για υπό ασφάλιση.

    Οι αλήθειες του Βασίλη Αποστολοπούλου (Ιατρικό Κέντρο) και οι ασφαλιστικές εταιρείες  · 2 weeks ago

  • Η_Παντοφλα_Του_Παΐσιου.-

    Τελικά ας μας ότι κάποιος υπεύθυνα τι ακριβώς ασφαλίζουν οι ασφάλειες που ασχολούνται με την υγεία.
    Εσένα από ασθένειες και ατυχήματα ή τις ίδιες από εσένα;

    Τετραπλασιάστηκε η ζήτηση λόγω της υποχρεωτικής ασφάλισης, δηλωνει στην κάμερα του Nextdeal.gr ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου  · 2 weeks ago

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: info@nextdeal.gr

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube

loading