Nextdeal newsroom, 9/7/2015 - 14:15 facebook twitter linkedin Ασφαλιστές, μην κλείνετε τα αυτιά σας στους πελάτες! Μάθετε να αφουγκράζεστε! Nextdeal newsroom, 9/7/2015 facebook twitter linkedin Οι Κινέζοι έχουν ένα ενδιαφέρον ιδεόγραμμα για να εκφράσουν τη λέξη “ακούω”, που αποτελείται από την απεικόνιση των λέξεων: αυτιά, μάτια, καρδιά και αμέριστη προσοχή... Η Σμαρούλα Παντελή παρουσιάζει τεχνικές καλής ακρόασης (Το κείμενο είναι απόσπασμα από το βιβλίο Τα Μυστικά της Ομαδικής Επιτυχίας. Από τη Θεωρία στην Πράξη της Σμαρούλας Παντελή, Εκδόσεις Κριτική): Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 17/12/2025 Πώς να Χειριστείτε έναν Αγενή Συνάδελφο ή Πελάτη: Πρακτικός Οδηγός για Ψυχραιμία & Επαγγελματισμό
Δημήτρης Μπάτρης, 8/12/2025 Ο πελάτης είναι σαν ένα αστέρι όσο το παρακολουθείς τόσο διαφέρει και αλλάζει!
Το «Σύνδρομο Αδράνειας» των Πωλήσεων Κάθε φορά που πλησιάζουμε στο τέλος της χρονιάς, λίγο πριν αγγίξουμε το νήμα του τερματισμού, ένα γνώριμο θέμα προς σκέψη... Αντώνιος Δουνδουλάκης, 05/12/2025 - 10:00 5/12/2025
Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε! Όπως έχει διαπιστωθεί, οι παραγωγές-πωλήσεις του τελευταίου μήνα είναι συνήθως τριπλάσιες από τους άλλους μήνες. Αυτό οφείλεται στο ότι βλέπουν... Δημήτρης Μπάτρης, 28/11/2025 - 09:40 28/11/2025