close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κάναμε λάθος σε μια επιχειρηματική Ασφάλιση; Το Α.Ι μας δίνει ιδέες!
Λάουρα Σταυρίδου
Λάουρα Σταυρίδου,
23/4/2025 - 09:04
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Κάναμε λάθος σε μια επιχειρηματική Ασφάλιση; Το Α.Ι μας δίνει ιδέες!

Λάουρα Σταυρίδου, 23/4/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Οι Επιχειρηματικές Ασφαλίσεις είναι αναμφίβολα ένα σύνθετο έργο. Όσο και να προσπαθούμε να αποφύγουμε ένα λάθος, στατιστικά και μόνο, αν έχουμε πολλές εργασίες, μπορεί και να συμβεί.

Άλλωστε τα λάθη είναι για τους ανθρώπους άρα και για τους επαγγελματίες.

Τι πρέπει λοιπόν να γίνει σε μια τέτοια περίπτωση; Φυσικά θα πρέπει να ζητήσουμε συγνώμη και μάλιστα χωρίς αλλά και δικαιολογίες.

Είναι σημαντικό να ζητήσουμε συγνώμη επαγγελματικά και όχι πολύ συναισθηματικά. 

Αυτό πρακτικά σημαίνει να αναλάβουμε την ευθύνη και να καθησυχάσουμε τον πελάτη ότι λαμβάνονται μέτρα για να το διορθώσουμε.

Δείτε ένα τρόπο με τον οποίο μπορούμε να πούμε ότι λυπόμαστε :

«Θέλω να ζητήσω ειλικρινά συγγνώμη για την παράβλεψη που αφορά στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο Αστικής Ευθύνης της επιχείρησής σας. Κατανοώ πόσο σημαντική είναι αυτή η κάλυψη για τις δραστηριότητές σας και αναλαμβάνω την πλήρη ευθύνη για το λάθος. Αυτήν τη στιγμή εργάζομαι για να διορθώσω το πρόβλημα το συντομότερο δυνατό και θα σας ενημερώνω σε κάθε βήμα. Θέλω να ξέρετε ότι η εμπιστοσύνη σας είναι πολύ σημαντική για μένα και εκτιμώ την υπομονή σας όσο το επιλύουμε αυτό».

Αυτό είναι ένα γενικό υπόδειγμα, όμως το πνεύμα ελπίζω να είναι κατανοητό. Αναλαμβάνουμε την ευθύνη από τη πρώτη στιγμή, δεν τη μεταθέτουμε σε κάποιον από το υπαλληλικό προσωπικό, ούτε της επιχείρησης αλλά ούτε και δικό μας.

Δείχνουμε ότι έχουμε το θάρρος της γνώμης μας αλλά και τη δύναμη να αναγνωρίσουμε και να διορθώσουμε τα λάθη μας.

Αν πρόκειται να μιλήσετε με τον υπεύθυνο της επιχείρησης για το θέμα, προτείνω να κάνετε τουλάχιστον δύο θέατρα πωλήσεων.

Σε κάθε περίπτωση πριν επικοινωνήσουμε, θυμόμαστε ότι και από τη πλευρά της επιχείρησης σίγουρα έχουν γίνει λάθη, διότι κανείς δεν είναι αλάθητος.

Αν και πολλοί άνθρωποι επιλέγουν να μη παραδεχτούν ένα λάθος τους, η μέχρι τώρα εμπειρία με το Α.Ι έχει δείξει ότι δεν διστάζουν να ζητήσουν συγνώμη και μάλιστα με τόσο φυσικό τρόπο που δείχνουν «ανθρώπινα».

Προσφάτως είδα σε ανάρτηση την «ειλικρινή μεταμέλεια» ενός Α.Ι που απολογούταν λέγοντας, πως «αναλαμβάνω την ευθύνη διότι έκανα λανθασμένες δηλώσεις και καθυστερήσεις σπάζοντας την εμπιστοσύνη, πλέον θα δουλέψω σωστά χωρίς δικαιολογίες και χωρίς υποσχέσεις…».

Αν η λέξη παραδειγματιστούμε από ένα Α.Ι είναι βαριά, ίσως σε μια περίπτωση που κάναμε λάθος να πάρουμε τουλάχιστον μια ιδέα για το πως θα χειριστούμε την υπόθεση.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Λάουρα Σταυρίδου
  • ασφαλιστική εκπαίδευση
  • ασφάλιση
  • λάθος
  • AI
  • προτάσεις
  • ιδέες

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ασφάλιση Ζωής και αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο που βοηθούν τους πελάτες του Διαμεσολαβητή
    Λάουρα Σταυρίδου, 17/09/2025 - 09:19

    Ασφάλιση Ζωής και αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο που βοηθούν τους πελάτες του Διαμεσολαβητή

  • Η Τροποποίηση του Ν 4583/2018 για την αίτηση Ασφάλισης
    Λάουρα Σταυρίδου, 16/09/2025 - 09:52

    Η Τροποποίηση του Ν 4583/2018 για την αίτηση Ασφάλισης

  • Ασφάλιση έναντι της πλημμύρας…Οι πελάτες γνωρίζουν τα γεγονότα;
    Λάουρα Σταυρίδου, 15/09/2025 - 09:40

    Ασφάλιση έναντι της πλημμύρας…Οι πελάτες γνωρίζουν τα γεγονότα;

  • Άγχος στην πώληση; Ένας Βατραχάνθρωπος προτείνει:
    Λάουρα Σταυρίδου, 12/09/2025 - 09:05

    Άγχος στην πώληση; Ένας Βατραχάνθρωπος προτείνει:

  • Το Α.Ι οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές και η αντίφαση με την προσωπική επαφή!

    Το Α.Ι οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές και η αντίφαση με την προσωπική επαφή!

    Όσους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές και να ρωτήσουμε, για το αν η εργασία αυτή μπορεί να γίνει και από Artificial Intelligence, η...
    Λάουρα Σταυρίδου, 11/09/2025 - 10:10
  • Ασφαλιστικέ Διαμεσολαβητή Ασφαλίσου!

    Ασφαλιστικέ Διαμεσολαβητή Ασφαλίσου!

    Ξέρω ότι ακούγεται ως πολύ κλισέ, δηλαδή το να έχουμε αγοράσει πρώτοι εμείς όποιο ασφαλιστικό προϊόν θέλουμε να προτείνουμε. Αν και...
    Λάουρα Σταυρίδου, 09/09/2025 - 09:36
  • Οι Κυβερνοεπιθέσεις αυξάνονται αλλά η κυβερνοασφάλιση μειώνεται, γιατί;

    Οι Κυβερνοεπιθέσεις αυξάνονται αλλά η κυβερνοασφάλιση μειώνεται, γιατί;

    Η ομάδα της Αντασφαλιστικής εταιρίας Swiss Re, που ασχολείται με τα συμβόλαια κάλυψης του κυβερνοκινδύνου, παρατήρησε πως ο δείκτης ανάπτυξης των...
    Λάουρα Σταυρίδου, 08/09/2025 - 08:50
  • Ποια είναι η «Στατιστική Στρέβλωση» που πρέπει να μάθουν οι δυνητικοί πελάτες;

    Ποια είναι η «Στατιστική Στρέβλωση» που πρέπει να μάθουν οι δυνητικοί πελάτες;

    Οι σημερινοί πελάτες χρειάζονται πιο ισχυρά επιχειρήματα για να προχωρήσουν σε συμβόλαιο, από ότι παλαιότερα. Συγκεκριμένα χρειάζονται λιγότερη πληροφορία αλλά...
    Λάουρα Σταυρίδου, 05/09/2025 - 09:52
  • Πώς αποζημιώνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες τα τροχαία ατυχήματα και γενικώς τα ατυχήματα;

    Πώς αποζημιώνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες τα τροχαία ατυχήματα και γενικώς τα ατυχήματα;

    Αναδημοσίευση από το περιοδικό Health Next Generation (Τεύχος 27) Της Λάουρας Σταυρίδου Η αλήθεια είναι ότι έχουμε συνδυάσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις σε...
    Λάουρα Σταυρίδου, 04/09/2025 - 10:00
  • Φυσικές καταστροφές: Τι λένε οι ηγέτες της Ασφαλιστικής αγοράς;

    Φυσικές καταστροφές: Τι λένε οι ηγέτες της Ασφαλιστικής αγοράς;

    Στην πρόσφατη 10η επέτειο του Φόρουμ Ανάπτυξης Ασφαλίσεων (Insurance Development Forum-IDF),  ηγέτες του κλάδου, συναντήθηκαν για να χαράξουν τη νέα...
    Λάουρα Σταυρίδου, 03/09/2025 - 09:14

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Audi: Καθρεφτίζει αυτό που είσαι - Στην καρδιά της πόλης, η καρδιά της καινοτομίας
16:00 Audi: Καθρεφτίζει αυτό που είσαι - Στην καρδιά της πόλης, η καρδιά της καινοτομίας
  • 15:54 2 Gold και 1 Silver βραβείo για την Deloitte στα BITE Awards 2025 για έργα που αφορούν εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης
  • 15:39 Ένα Τρεχαντηράκι!
  • 15:11 Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ για την περίοδο 22 έως 26 Σεπτεμβρίου
  • 13:15 Προετοιμασία για συνταξιοδότηση - 3 συμβουλές από την Allianz
  • 13:08 Εορτασμός με τιμές για τα 100 χρόνια του κτιρίου του Γυμνασίου Γαβαλούς
  • 13:05 “Πιο Δυνατοί από Ποτέ” - Εκπαιδευτική Ημερίδα Δυναμικού Πωλήσεων ERB CYPRIALIFE
  • 13:00 Σε υψηλά επίπεδα οι πωλήσεις από απόσταση λέει το ΚΕ.Π.ΚΑ.- Λίγα τα παράπονα για τις αποζημιώσεις ασφαλιστικών
  • 12:49 Ευπάλιο Φωκίδας: «Οι εισβολείς θα πυροβολούνται και θα θάβονται επιτόπου», προειδοποιεί πινακίδα!
  • 12:41 Συλλογος Εργαζομένων ERGO-ΟΑΣΕ: Εκδήλωση ενημέρωσης για την συλλογική σύμβαση και το ΤΕΑΕΑΠΑΕ
  • 11:11 ΟΕΕ: Προβληματισμός από την τελική απόφαση εισαγωγής του Οικονομικού Εγγραμματισμού στα σχολεία
  • 11:01 Νέα θεματική ενότητα στην Αστυνομική Ακαδημία για την ελευθερία της έκφρασης και την ασφάλεια των δημοσιογράφων - Σύνδεση με το έργο της Task Force της ΓΓΕΕ και συνεργασία με UNESCO & ICSJ
  • 10:56 Παρέμβαση Σαμαρά για τον απεργό πείνας πατέρα θύματος των Τεμπών έξω από τη Βουλή
  • 10:44 ΕΑΕΕ: Αποφάσεις στη νομοθεσία για τα προσωπικά δεδομένα
  • 10:39 «Μένουμε Ελλάδα» το μήνυμα του Χασέν Φεκί της Groupama - Στόχος η κορυφή στην ελληνική ασφαλιστική αγορά
  • 09:54 Ο Αναστάσιος Παπαδόπουλος CEO στην Brokers Union
  • 09:50 Η Αυστριακή GRAWE διευρύνει την παρουσία της στην Κυπριακή αγορά - Η Prime Insurance είναι πλέον μέλος του Ομίλου GRAWE
  • 09:40 Εσύ ξέρεις τι ακούν οι άλλοι όταν μιλάμε για ασφάλεια;
  • 09:28 3 διακρίσεις για τον Όμιλο ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στα BITE Awards 2025!
  • 09:25 «Παιχνίδια» με την οικονομία, η «ώρα» της Moody΄s, τα εύσημα του ΟΟΣΑ και ο «ΔΑΙΔΑΛΟΣ», μετά τη Γαλλία και η Γερμανία(;) και τα νέα υψηλά της Wall Street
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 16/9 Η Εθνική Ασφαλιστική ενδυναμώνει τη διοικητική της ομάδα
  2. 19/9 «Μένουμε Ελλάδα» το μήνυμα του Χασέν Φεκί της Groupama - Στόχος η κορυφή στην ελληνική ασφαλιστική αγορά
  3. 19/9 Ο Αναστάσιος Παπαδόπουλος CEO στην Brokers Union
  4. 18/9 Η Εθνική Ασφαλιστική αποκτά πλειοψηφικό πακέτο μετοχών των εταιριών Elysee
  5. 17/9 Οι τρεις μεγάλες προκλήσεις των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών
  6. 19/9 Ευπάλιο Φωκίδας: «Οι εισβολείς θα πυροβολούνται και θα θάβονται επιτόπου», προειδοποιεί πινακίδα!
  7. 16/9 Νικόλαoς Κόκκινος («Λάμπρος Κόκκινος Insurance Brokers»): Προχωράμε σε νέα στρατηγική συνεργασία

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube