Λάουρα Σταυρίδου, 14/10/2024 - 09:50 facebook twitter linkedin Ποια μεγέθη καθορίζουν την προμήθεια του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Λάουρα Σταυρίδου, 14/10/2024 facebook twitter linkedin Το επάγγελμα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή είναι και λειτούργημα. Στη βάση του όμως είναι μια εργασία που αποσκοπεί στο να φέρει τα απαραίτητα και μάλιστα πολύ περισσότερα, στην οικογένεια του. Συνεπώς οι παράγοντες που επηρεάζουν το ύψος των προμηθειών, είναι βασικοί, διότι μπορούμε να τους μεταβάλλουμε, μόνο όταν τους γνωρίζουμε. Το πρώτο μέγεθος είναι το Μέσο Ασφάλιστρο. Σύμφωνα με μια πεποίθηση των παλαιότερων ασφαλιστών, ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής έχει ως εισόδημα το μέσο εισόδημα των πελατών του. Αυτό ισχύει μέχρι και σήμερα φυσικά, καθώς το ασφάλιστρο δεν παύει να είναι ποσοστό του εισοδήματος του πελάτη, οπότε όσο υψηλότερο είναι το εισόδημα του, τόσο υψηλότερο και το ασφάλιστρο, προκειμένου να καλύπτει τις ανάγκες του. Συνεπώς όταν ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, διαπιστώσει πως το Μέσο ασφάλιστρο ( το μετράμε διαφορετικά για κάθε κλάδο) είναι χαμηλότερο, όχι από αυτό της αγοράς, αλλά από αυτό που επιθυμεί, θα πρέπει να κάνει κάτι γι’ αυτό. Συγκεκριμένα μπορεί είτε να προσθέτει μέσα στο συμβόλαιο πχ το υγείας, επιπλέον καλύψεις, είτε να αλλάξει αγορά, είτε και τα δύο. Ένας δεύτερος παράγοντας είναι οι τελικές συνεντεύξεις που έχει, ανά μήνα. Θυμίζω πως τελική συνέντευξη είναι ουσιαστικά το κλείσιμο. Τα κλεισίματα μέσα στην εβδομάδα, ανεξαρτήτως κλάδου δεν μπορεί να είναι λιγότερα από 5. Όσο περισσότερες τελικές συνεντεύξεις έχει, τόσα περισσότερα κλεισίματα θα κάνει. Αυτό το μέγεθος εξαρτάται από τη δραστηριότητα, διότι για να έχει κανείς τελικές συνεντεύξεις, θα πρέπει να έχει πρώτες και αυτό σημαίνει κυρίως τη συγκέντρωση πολλών δυνητικών πελατών, ανά μήνα. Η ύπαρξη μιας καλής λίστας με δυνητικούς πελάτες, είναι πρωτεύον για κάθε Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή, καθώς όπως λέγανε παλαιοί και πετυχημένοι «και ο καλύτερος φούρναρης, αν δεν έχει αλεύρι ψωμί δεν κάνει»! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 22/12/2025 - 09:49 Μήπως έχω «Οδική Βοήθεια» αλλά δεν έχω...την βοήθεια που χρειάζομαι;
Λάουρα Σταυρίδου, 17/12/2025 - 09:17 Τρείς διαφορετικές προσεγγίσεις για το προσωπικό ατύχημα εντός οικίας!
Λάουρα Σταυρίδου, 16/12/2025 - 09:51 Ασφάλεια Απώλειας Εισοδήματος - Μια κάλυψη βασική για το 72,5% των εργαζομένων!
Δώστε Απλή Ασφάλιση στους πελάτες σας - Έχετε μεγάλο όφελος! Η Απλή Ασφάλιση είναι ένα συμβόλαιο που όταν συναφθεί αφήνει δύο ανθρώπους ευχαριστημένους. Τον Ασφαλισμένο και τον Διαμεσολαβητή. Ο Ασφαλισμένος είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 15/12/2025 - 09:45
Προνόμια υγείας και πρωτοβάθμια περίθαλψη - Τι διαφορά έχουν και πως λειτουργούν; Τα προνόμια υγείας δεν είναι ασφαλιστικά προγράμματα, είναι συμφωνίες που έχουν κάνει οι Ασφαλιστικές εταιρίες με ιδιωτικά νοσοκομεία και διαγνωστικά... Λάουρα Σταυρίδου, 12/12/2025 - 09:16
Τι είναι τα Προνόμια Υγείας που ωφελούν τόσο πολύ τους ασφαλισμένους; Τα προνόμια υγείας είναι πρόσθετες παροχές που δίνονται στους ασφαλισμένους που έχουν προγράμματα υγείας. Τις περισσότερες φορές δεν είναι καθαρά ασφαλιστικό... Λάουρα Σταυρίδου, 10/12/2025 - 09:07
Τι περιλαμβάνει η κάλυψη «Απώλεια Ενοικίων»; Ας δούμε τις Interamerican, Eurolife και Μινέττα Σε πολλά Ασφαλιστήρια συμβόλαια κατοικίας συναντάμε την κάλυψη της Απώλειας Ενοικίων. Κάθε εταιρία έχει τις δικές της προϋποθέσεις και εξαιρέσεις. Για... Λάουρα Σταυρίδου, 09/12/2025 - 10:28
Πως αποζημιώνεται η φωτιά σε κατοικία που ξεκίνησε από τζάκι; Στα παλαιότερα συμβόλαια συναντούσαμε πολύ συχνά τη διάκριση μεταξύ φιλικής και εχθρικής φωτιάς. Ως φιλική φωτιά χαρακτηρίζεται η φωτιά που περιορίζεται... Λάουρα Σταυρίδου, 08/12/2025 - 09:54
Κεραυνοθύελλες: Καλύψεις που συναντάμε στις Interlife, Ατλαντική και Υδρόγειο! Ένα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα είναι οι κεραυνοθύελλες. Απίστευτος αριθμός κεραυνών πλήττει ορισμένες περιοχές κατά τη διάρκεια μιας καταιγίδας. Οι... Λάουρα Σταυρίδου, 05/12/2025 - 09:33