Λάουρα Σταυρίδου, 12/8/2024 - 08:55 facebook twitter linkedin Διακοπές με το κατοικίδιο σας; Υπάρχει μια Ασφαλιστική κάλυψη, που μπορεί να σας εκπλήξει! Λάουρα Σταυρίδου, 12/8/2024 facebook twitter linkedin Η ώρα για διακοπές έφτασε και κάθε συνετός ταξιδιώτης, έχει φροντίσει ν’ αφήσει το σπίτι του ασφαλές και ασφαλισμένο, έχει τσεκάρει τις ασφάλειες του αυτοκινήτου και της υγείας του. Αρκετοί μάλιστα έχουν προνοήσει να αγοράσουν και μια ταξιδιωτική ασφάλιση, ώστε να κυλίσει απρόσκοπτα το ταξίδι τους. Αν όμως παρ’ ελπίδα χρειαστούν το συμβόλαιο υγείας τους, έστω και για μια σύντομη νοσηλεία και αυτό συμβεί ενώ ταξιδεύουν με το αγαπημένο τους κατοικίδιο, ποιος θα το φροντίσει μέχρι να βρουν όλα πάλι τον ρυθμό τους; Λοιπόν σχεδόν σε κάθε Ασφαλιστήριο συμβόλαιο, υπάρχουν καλύψεις που μπορεί ο Ασφαλιζόμενος να μην τις γνωρίζει. Εδώ η έκπληξη κρύβεται σε ορισμένα ταξιδιωτικά συμβόλαια που συμπεριλαμβάνουν ως κάλυψη την διαμονή και τη διατροφή του κατοικιδίου σας, σε περίπτωση που συμβεί κάτι και δεν μπορείτε να το φροντίσετε. Μάλιστα η κάλυψη εκτείνεται για 10 ημέρες, που είναι αρκετός χρόνος για να μπορέσει κάποιος οικείος σας να το παραλάβει. Επειδή πολλά συμβόλαια περιέχουν εκπληκτικές καλύψεις, καλό είναι αν συμβεί κάτι, να ρωτήσετε τον Ασφαλιστικό σας Διαμεσολαβητή, μπορεί να καλύπτεστε με τρόπο που δεν φαντάζεστε. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε ακόμα και αν είναι περίοδος διακοπών. Σίγουρα θα βρεθεί τρόπος να εξυπηρετηθείτε άμεσα! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50 Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε;
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18
Η Ασφάλιση πυρός μπορεί ν’ αυξήσει πολύ τα εισοδήματα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή - Να γιατί: Οι κατοικίες στην Ελλάδα ξεπερνούν τα 6 εκατομμύρια, αλλά ασφαλισμένες είναι περίπου 1,5 εκατομμύριο. Αυτά τα συμβόλαια τα έχουν συνάψει μη... Λάουρα Σταυρίδου, 21/10/2025 - 10:00