Λάουρα Σταυρίδου, 27/6/2023 - 11:47 facebook twitter linkedin Λάουρα Σταυρίδου: Οι μικρές επιχειρήσεις χρειάζονται Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή. Σας χρειάζονται! Λάουρα Σταυρίδου, 27/6/2023 facebook twitter linkedin Οι μικρές επιχειρήσεις στηρίζουν την οικονομία. Η κατάταξη στις μικρές, μεσαίες κτλ γίνεται με βάση τον αριθμό των εργαζομένων, τον κύκλο εργασιών και το σύνολο του ισολογισμού. Ως πολύ μικρή επιχείρηση ορίζεται η επιχείρηση η οποία απασχολεί λιγότερους από δέκα εργαζομένους και της οποίας ο ετήσιος κύκλος εργασιών ή το σύνολο του ετήσιου ισολογισμού δεν υπερβαίνει τα 2 εκατομμύρια ευρώ. Φούρνοι, κρεοπωλεία, καταστήματα με ρούχα ή παπούτσια, υφάσματα, υλικά για κέντημα/πλέξιμο, ταξιδιωτικά γραφεία, ανθοπωλεία, αγροτικά προϊόντα ή και συνεταιριστικά προϊόντα, βιολογικά, οπωροπωλεία, καφέ, λογιστικά και δικηγορικά γραφεία, ραφεία, φωτογραφεία, κομμωτήρια και γενικά πολλές παραδοσιακές επιχειρήσεις, εμπίπτουν στην κατηγορία των μικρών επιχειρήσεων. Επιπλέον στην μελέτη Small Business Act, της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, βλέπουμε πως η Ελλάδα έχει ένα συνεχώς αναπτυσσόμενο αριθμό, καινοτόμων επιχειρήσεων. Σύμφωνα με τον πίνακα αποτελεσμάτων Ευρωπαϊκής Καινοτομίας - European Innovation Scoreboard- οι Ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ) έχουν σχετικά καλές επιδόσεις καθώς 4 στις 10 ΜΜΕ χρησιμοποιούν καινοτόμες εφαρμογές σε σύγκριση με τον Ευρωπαϊκό μέσο όρο που είναι 3 στις 10. Επιπλέον η Ελλάδα δείχνει τα τελευταία χρόνια μια μεγάλη ανάπτυξη start up επιχειρήσεων. Τι είδους συμβόλαια χρειάζονται οι μικρές επιχειρήσεις στην Ελλάδα; Η ομαδική ασφάλιση υγείας, προστατεύει τους εργαζόμενους από οικονομικές εκροές που θα δυσκολέψουν την οικογένεια τους. Φυσικά μέσα στην ασφάλιση περιλαμβάνεται και ο επιχειρηματίας. Το σημαντικό με αυτό το συμβόλαιο είναι πως η ομάδα, έχει πρόσβαση σε καλύψεις, που σε ατομικό επίπεδο κοστίζουν πολύ. Η ασφάλεια εισοδήματος είναι μια πολύ χρήσιμη προσθήκη που δείχνει πως ο επιχειρηματίας έχει πραγματικό ενδιαφέρον για τον εργαζόμενο. Η ασφάλιση κατά των φυσικών καταστροφών, ειδικά λόγω των μεγάλων και ολικών καταστροφών που είχαμε τα τελευταία χρόνια εξαιτίας των κλιματολογικών αλλαγών, αποτελεί τον πυλώνα στήριξης του ασφαλιστικού σχεδιασμού. Επίσης η ασφάλιση έναντι κακόβουλων βλαβών φαίνεται να γίνεται όλο και πιο απαραίτητη για την συνέχιση λειτουργίας της επιχείρησης. Αν και οι ανάγκες μιας μικρής επιχείρησης είναι πολλές, στον αρχικό σχεδιασμό είναι καλό να προτείνουμε τα απαραίτητα. Πολύ σημαντικό για τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή είναι πως μπορεί να αυξήσει την παραγωγή του, μειώνοντας τον χρόνο εργασίας, διότι αυτή η αγορά του δίνει ένα βασικό πλεονέκτημα: Γεωγραφική Συγκέντρωση! Απλά επιλέγει επιχειρήσεις κοντά στο γραφείο ή το σπίτι του! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 21/11/2025 - 09:21 Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους!
Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44 4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α; Θυμίζουμε πως η έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ, για ασφαλισμένες κατοικίες έναντι φυσικών φαινομένων, ανέρχεται σε 20% όταν η φορολογητέα αξία είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45
Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα... Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34