close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Γυναίκα & Οδήγηση. Όταν οι μύθοι καταρρέουν!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
18/3/2023 - 09:00
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Γυναίκα & Οδήγηση. Όταν οι μύθοι καταρρέουν!

Nextdeal newsroom, 18/3/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Μύθοι, θρύλοι, παραδόσεις μεγαλώνουν γενιές και γενιές! Είναι τελικά η οδήγηση γυναικεία υπόθεσ

Ανέκδοτα, ατάκες και γενικότερα … κακιούλες σε σχέση με τις οδηγικές ικανότητες των γυναικών μάς έχουν συντροφεύσει όλα αυτά τα χρόνια και έχουν δημιουργήσει στερεότυπα με βαθιές ρίζες! 

Ποια είναι όμως η αλήθεια; Από πού προήλθε εξαρχής η πεποίθηση ότι οι γυναίκες είναι κακές οδηγοί;

Όλα ξεκίνησαν στις αρχές του 20ού αιώνα… Το αυτοκίνητο, ο καταπληκτικός αυτός γόνος της βιομηχανικής επανάστασης, αποτελούσε το αγαπημένο παιχνίδι της πλούσιας, ανώτερης τάξης, η οποία ήταν η μόνη που μπορούσε να το υποστηρίξει οικονομικά. Τόσο άνδρες όσο και γυναίκες στα ανώτερα κλιμάκια της κοινωνίας απολάμβαναν τις βόλτες με τα μοδάτα τετράτροχα. Ποιος όμως θα ασκούσε κριτική στις κυρίες της καλής τάξης; Μια σοφερίνα από τζάκι δεν αποτελούσε απειλή για το status quo και και ως εκ τούτου δεν υπήρχε (ακόμα) η ανάγκη για ένα αρνητικό στερεότυπο.

Τα πράγματα άλλαξαν μετά τη δεκαετία του 1920. Η πτώση των τιμών αγοράς των οχημάτων και η απουσία των ανδρών λόγω του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου, συνέβαλαν στο να κάτσουν οι γυναίκες της μεσαίας τάξης στο κάθισμα του οδηγού. Οι αυξανόμενες ελευθερίες και η πρόσβασή τους σε νέους τομείς της κοινωνίας δεν άρεσαν στην (ανδρική) ιθύνουσα τάξη και έπρεπε να περιοριστούν στην κοινωνική τους θέση…

Κάπως έτσι γεννήθηκαν οι ατάκες του τύπου "Γυναίκα στο τιμόνι, ο Χάρος σε ζυγώνει"!

Όμως, τι γίνεται με τους άντρες; Τι παίζει με τις δικές τους "ομορφιές" στην άσφαλτο;

Τα δεδομένα λένε τη δική τους ιστορία… Επιστήμη και έρευνα έρχονται να καταρρίψουν τους μύθους και να αποδώσουν τα του Καίσαρος τω Καίσαρι!

Μύθος 1ος Οι γυναίκες προκαλούν περισσότερα ατυχήματα.

FACT
Σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας το ανδρικό φύλο προκαλεί περισσότερα τροχαία ατυχήματα συγκριτικά με το γυναικείο. Η τεστοστερόνη και τα αρχέγονα ένστικτα συμβάλλουν στο να γίνονται οι άντρες πιο επιθετικοί πίσω από το τιμόνι και να παίρνουν περισσότερα ρίσκα. Στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια τα τροχαία ατυχήματα που οφείλονται σε γυναίκες σημειώνουν, κατά μέσο όρο, πτώση έως και 1,5% σε αντίθεση με τα αντίστοιχα ποσοστά των ανδρών.

Μύθος 2ος Οι γυναίκες αποτελούν δημόσιο κίνδυνο, όταν βγαίνουν με το αμάξι στον δρόμ

FACT
Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, οι γυναίκες οδηγοί παρουσιάζουν ασφαλέστερη οδηγική συμπεριφορά σε σχέση με τους άντρες, οι οποίοι εμφανίζονται σημαντικά πιο επιρρεπείς στην επικίνδυνη οδήγηση. Ιδιαίτερα στα ζητήματα υπερβολικής ταχύτητας, οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ, σεβασμού στον Κ.Ο.Κ και μη χρήσης ζώνης, ο γυναικείος πληθυσμός επιδεικνύει πολύ πιο προσεκτική και σώφρονα συμπεριφορά. Χαρακτηριστικό είναι ότι οι άνδρες αποτελούν το 87% όλων των θανάτων από τροχαία ατυχήματα στην Ελλάδα ενώ το αντίστοιχο ευρωπαϊκό ποσοστό είναι 78%, το οποίο παραμένει σχετικά αμετάβλητο από το 2010.

Μύθος 3ος Οι γυναίκες είναι στην κοσμάρα τους, όταν οδηγούν.

FACT
Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε στις Η.Π.Α από τη Smith's Lawyers, οι άνδρες είναι πολύ πιο πιθανό να οδηγούν αφηρημένοι συγκριτικά με τις γυναίκες. Συγκεκριμένα, παρουσίασαν 22% μεγαλύτερη πιθανότητα να ασχολούνται με το τηλέφωνό τους (χωρίς hands-free), 74% μεγαλύτερη πιθανότητα να οδηγούν με τα γόνατα και 70% μεγαλύτερη πιθανότητα να παρακολουθούν video εν κινήσει. Τα φώτα στη συγκεκριμένη έρευνα έκλεψε το καταπληκτικό ποσοστό 260% που αντιστοιχούσε στη μεγαλύτερη πιθανότητα να αποσπώνται οι άντρες και να εστιάζουν στις αιθέριες υπάρξεις που περπατούν στον δρόμο αντί στο μπροστινό τους αυτοκίνητο!

Μύθος 4ος Οι γυναίκες γλιτώνουν τα πρόστιμα…λόγω φύλου!

FACT
Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, το 56% των ανδρών έκανε τα γλυκά μάτια στον/στην αστυνομικό και τη γλίτωσε μόνο με μια προειδοποίηση, σε σύγκριση με μόλις το 43% των γυναικών. Αν συνυπολογίσεις και τα στατιστικά σχετικά με τη μεγαλύτερη παραβατικότητα των ανδρών στον δρόμο … ποιος είναι τελικά καλύτερος στο φλερτ; 

5ος Μύθος Οι γυναίκες δεν περνάνε με την πρώτη τις εξετάσεις οδήγησης

FACT
Τα στοιχεία οδικής ασφάλειας στη Μ. Βρετανία το 2017 έδειξαν ότι πάνω από το 50% των γυναικών που συμμετείχαν σε γραπτό τεστ θεωρίας για την απόκτηση διπλώματος οδήγησης πέρασαν με την πρώτη φορά, σε σύγκριση με μόλις 46% των ανδρών. Τα υπόλοιπα περιττεύουν…

Η πραγματικότητα είναι παρόλα αυτά ότι, είτε άντρας είτε γυναίκα στο τιμόνι, δεν είναι μόνο οι λάθος υπολογισμοί που σκοτώνουν, είναι η λανθασμένη αντίληψη και συμπεριφορά. Σε κάθε περίπτωση οι συνέπειες της επικίνδυνης οδήγησης επηρεάζουν τους πάντες, ανεξάρτητα από το φύλο του οδηγού.

Αμυντική οδήγηση, σεβασμός στον Κ.Ο.Κ και οδηγική παιδεία είναι τα χαρακτηριστικά που θα κάνουν τις βόλτες στην πόλη πιο ασφαλείς και πιο απολαυστικές για όλους!

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Allianz Direct

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Τις επικίνδυνες συνήθειες πίσω από το τιμόνι και τις τυφλές διαδρομές πρέπει να «κόψουν» οι πελάτες σας!
    Γιώργος Μούζος, 15/3/2023

    Τις επικίνδυνες συνήθειες πίσω από το τιμόνι και τις τυφλές διαδρομές πρέπει να «κόψουν» οι πελάτες σας!

  • Η αλλαγή που φέρνει η Ford στον ασφαλιστικό κλάδο!
    Γιώργος Μούζος, 8/3/2023

    Η αλλαγή που φέρνει η Ford στον ασφαλιστικό κλάδο!

  • Ετοιμάζονται τα αυτοκίνητα υδρογόνου! Είναι έτοιμη η ασφαλιστική αγορά να τα υποδεχτεί;

    Ετοιμάζονται τα αυτοκίνητα υδρογόνου! Είναι έτοιμη η ασφαλιστική αγορά να τα υποδεχτεί;

    Αν και αυξάνονται σταδιακά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στους δρόμους και αναμένεται να αποτελέσουν την πλειονότητα των πωλήσεων τα επόμενα χρόνια,...
    Γιώργος Μούζος, 02/03/2023 - 09:05 2/3/2023
  • Ford Puma ST Powershift: Όταν η σβελτάδα συνδυάζεται με τη μέγιστη ασφάλεια!

    Ford Puma ST Powershift: Όταν η σβελτάδα συνδυάζεται με τη μέγιστη ασφάλεια!

    Η Ford με το νέο Puma ST Powershift των 170 ίππων και όλα τα συστήματα υποστήριξης του οδηγού, μας δείχνει...
    Γιώργος Μούζος, 13/03/2023 - 10:07 13/3/2023

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Γιορτή του Πατέρα: Ο φάρος της ζωής μας - 15 Ιουνίου 2025
16:30 Γιορτή του Πατέρα: Ο φάρος της ζωής μας - 15 Ιουνίου 2025
  • 15:30 ERGO Ασφαλιστική: Ανταποκρίνεται στα νέα δεδομένα για την ασφάλιση οχημάτων με ενισχυμένες καλύψεις για φυσικές καταστροφές
  • 15:10 ΙΑΣΩ Γενική Κλινική: Γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα του Πατέρα με 40% Έκπτωση σε όλα τα Πακέτα CheckUp healthUp MEN
  • 14:44 Μελάς Γιαννιώτης (ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ): Πόσιμο Νερό - Το νέο «χρυσάφι» επί γης!
  • 14:12 Ενσωμάτωση του ΣΔΟΕ στην ΑΑΔΕ για ενίσχυση των φορολογικών ελέγχων
  • 13:50 Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας: Ένα έργο ψηφιοποίησης της φροντίδας υγείας στην Ελλάδα από την COSMOTE TELEKOM για την Η.ΔΙ.ΚΑ (video)
  • 13:40 Το IDF παρουσιάζει τη στρατηγική του για το 2030 και την ανανεωμένη εταιρική του ταυτότητα στην επέτειο των 10 ετών
  • 13:15 Η Volante Global διορίζει νέο Μη Εκτελεστικό Διευθυντή
  • 12:50 Η παρέμβαση της ΕΔΙΠΤ στη Διαρκή Επιτροπή της Βουλής για το σχέδιο νόμου «Ενίσχυση της δημοσιότητας και διαφάνειας στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο»
  • 11:55 Ιατρικό Κέντρο Αθηνών: Πρωτοποριακή εκπαίδευση νέων Χειρουργών στο 17ο Σεμινάριο Χειρουργικής Χεριού & Άνω Άκρου
  • 11:45 Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27
  • 11:14 Deloitte Scale-Ups Confidence Survey 2025: Οι προτεραιότητες, οι προκλήσεις και οι τάσεις για τις scale-ups σε Ευρώπη και Μέση Ανατολή - Ισχυρή ανάπτυξη δείχνουν τα στοιχεία για την Ελλάδα
  • 10:56 ΕΕΑ: Χρειάζεται περισσότερος χρόνος για την υποχρεωτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου
  • 10:40 AEGEAN: Ακυρώνει τις πτήσεις της από και προς Τελ Αβίβ για σήμερα 13 Ιουνίου
  • 10:36 Ινστιτούτο Ophthalmica: Στη Θεσ/νίκη η μεγαλύτερη Μονάδα Ημερήσιας Νοσηλείας στα Βαλκάνια!
  • 10:28 Οι ραγδαίες εξελίξεις στο ισραηλινο-ιρανικό μέτωπο και οι παγκόσμιες αναταράξεις
  • 10:12 Έκθεση αγιογραφίας στο Μουσείο Τσιτσάνη
  • 10:08 Ο δρόμος της συνεργασίας για τα κοινοτικά έργα των προγόνων μας!
  • 10:05 Φορολογικές δηλώσεις: Γιατί πρέπει να βιαστείτε αν θέλετε έκπτωση φόρου 3%
  • 10:02 Το οχυρό Ρούπελ σε κόμικ - Η ένδοξη σελίδα του ελληνικού στρατού σε εικονογράφηση
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 12/6 Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
  2. 12/6 Μεγάλη έρευνα του Nextdeal - Πώς οι ασφαλιστικές εταιρείες εφαρμόζουν την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων
  3. 11/6 Το «προσκλητήριο» του Αλέξη, η…αμνησία και τα «μαχαίρια» της Ζωής, η νέα «ψήφος» στις ελληνικές τράπεζες, η Λάτση στην…Αττική Οδό και ο Παπαστράτος ο καλύτερος εργοδότης
  4. 13/6 Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27
  5. 11/6 Απεβίωσε σε ηλικία 107 ετών ο καθηγητής Γεώργιος Δαΐκος
  6. 10/6 Κ. Μητσοτάκης για νέο ΚΟΚ: Το 40% των νεκρών στα τροχαία είναι με μηχανή και το 25% δεν φορούσε ζώνη - Δεν θα συνθηκολογήσουμε με το χάος
  7. 10/6 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • nextdeal

    Προχθές, εντελώς τυχαία πηγαίνοντας να πάρω ένα ασφαλιστήριο από τους εξαιρετικούς συνεργάτες Χαράλαμπος και Ιωάννα Ιλβανίδη στην Ηγουμενίτσα,έπεσα πάνω στο περιοδικό σας. Ζήτησα αν μπορούσα να το...

    Πως θα φτάσετε στην «κορυφή»; Διαβάστε το Ασφαλιστικό ΝΑΙ που κυκλοφορεί!  · 4 months ago

  • nextdeal

    Ποιοι διαμεσολαβητές ακουμπάνε εκεί την παραγωγή; Είναι ελεύθεροι πράκτορες ή και αποκλειστικοί;
    Μήπως οι προμήθειες παίζουν βασικό ρόλο και όχι τα ασφάλιστρα;
    Α.Κ., Μεσίτης - ΑΘήνα

    Πάνω από 1 δισ. ευρώ η παραγωγή των «ΕΠΥ»!  · 7 months ago

  • nextdeal

    Για ποιες αυξήσεις γράφετε;
    Οι πλατφόρμες καθημερινά υπασφαλίζουν σε συνεργασία με τις ασφαλιστικές εταιρείες, όπως πάνε θα ξανακλείσουν αν δε προλάβουν να απολυθούν.
    Κώστας Δημοπ., Ηράκλειο

    Προς αυξήσεις στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου  · 7 months ago

  • nextdeal

    Ο Giuseppe Zorgno ανέβασε τον μέσο όρο των ασφαλιστικών στελεχών στην ελληνική αγορά! Θέλουμε κι άλλους μιμητές του. - Γ. Νικοπ., Χαλάνδρι

    Ο αποχαιρετισμός του Giuseppe Zorgno προς το δίκτυο συνεργατών της AIG  · 7 months ago

  • nextdeal

    Ο Κώστας Μπερτσιάς είναι ένας καλός πρεσβευτής του ασφαλιστικού κλάδου εδώ και πολλά χρόνια! Συγχαρητήρια!!! - Χρ. Κωστ., Αθήνα

    Ο Κωνσταντίνος Μπερτσιάς στην ΕΡΤ για την ασφάλιση στα ηλεκτρικά πατίνια  · 7 months ago

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: info@nextdeal.gr

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube

loading