close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Αποκλειστικό: Πώς αγοράζουν ασφάλιση πέντε διαφορετικές γενιές;
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
30/9/2022 - 10:34
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Αποκλειστικό: Πώς αγοράζουν ασφάλιση πέντε διαφορετικές γενιές;

Nextdeal newsroom, 30/9/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Μια ενδιαφέρουσα μελέτη της Chubb έδειξε τι είδους και πώς αγοράζουν ασφάλιση οι πέντε τελευταίες γενιές*. Το θέμα αφορά όλους τους διαμεσολαβητές καθώς και το marketing των εταιριών.

Τη στάση εύπορων καταναλωτών από 5 γενιές -Gen Z (γεννηθείς 1997-2012), Millennial (1981-1996), Gen X (1965-1980), Baby Boomers (1946-1964) and Silent Generation (1928-1945)- στις ΗΠΑ και τον Καναδά, σε θέματα που σχετίζονται με τις ασφάλειες διερευνά νέα μελέτη της Chubb. Τα ευρήματα της έκθεσης "Selling Across Generations" αποκαλύπτουν tiw διαφορές στον τρόπο με τον οποίο κάθε γενιά αναζητά και αγοράζει ασφάλιση, το τι αναζητά σε έναν ασφαλιστικό φορέα, τις τρέχουσες καλύψεις, τα μέσα ενημέρωσης που εμπιστεύονται περισσότερο και τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούν με τους ασφαλιστικούς πράκτορες.

Σύμφωνα με τη μελέτη, το 46% των ερωτηθέντων της γενιάς Gen Z και το 43% των Millennials επιθυμούν περισσότερο να λαμβάνουν συμβουλές από τον ασφαλιστικό τους πράκτορα ή τον μεσίτη τους, σε σύγκριση με τις υπόλοιπες γενιές: 21% της Gen X, 36% των Baby Boomers και το 29% της Silent Generation (Σιωπηλή Γενιά).

Οι νεότερες γενιές είναι επίσης, πιο δεκτικές στο να ζητήσουν από τον πράκτορά τους ή τον μεσίτη τους να τους εκπαιδεύσει σχετικά με το πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα και υπηρεσίες μπορούν να ταιριάζουν με τους μακροπρόθεσμους στόχους τους. Ειδικότερα, η πλειοψηφία της Gen Z και των Millennials (53% και για τους δύο) επιθυμεί την εκπαίδευση από τον πράκτορα ή τον μεσίτη, σε σύγκριση με περίπου δύο στους πέντε (40%) της Gen X και των Baby Boomers.

Η μελέτη διαπίστωσε επίσης ότι οι νεότερες γενιές είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιούν κριτικές από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όταν επιλέγουν έναν πράκτορα ή έναν μεσίτη για να τους συμβουλεύσει. Οι περισσότεροι ερωτηθέντες της Gen Z (94%) και των Millennials (89%) βασίζονται στις κριτικές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης πριν επιλέξουν έναν πράκτορα, σε σύγκριση με το 64% της Gen X και το 56% των Baby Boomers.

Άλλα βασικά ευρήματα της έρευνας:

  • Οι νεότερες γενιές τείνουν να έχουν λιγότερες ασφαλιστικές καλύψεις από τις παλαιότερες γενιές και περισσότερο από το ένα τρίτο όλων των ερωτηθέντων διαθέτουν ένα πρόσθετο ασφαλιστικό προϊόν, όπως κάλυψη αστικής ευθύνης ή πολύτιμων αντικειμένων. Ένα μεγάλο ποσοστό των γενιών, αλλά σε μεγαλύτερο βαθμό οι νεότερες (80% της Gen Z και το 83% των Millennials), συνεργάζονται με ασφαλιστικούς πράκτορες. Μεταξύ όλων των ερωτηθέντων, το 46% προτιμά να αγοράζει ασφάλειες μέσω ανεξάρτητου πράκτορα, σύμφωνα με τη μελέτη.
  • Τα δύο τρίτα (66%) των ερωτηθέντων πιστεύουν ότι είναι πολύ σημαντικό ο πράκτορας ή ο μεσίτης να ακούει τις ανάγκες τους. Οι ερωτηθέντες έδωσαν επίσης μεγάλη αξία στην ανταπόκριση του πράκτορα ή του μεσίτη τους (69%) αλλά στις γνώσεις που διαθέτουν σχετικά με τον ασφαλιστικό κλάδο (68%). Μόνο το 51% δήλωσε ότι είναι πολύ σημαντικό ο πράκτορας να κατέχει πιστοποιήσεις.
  • Η Gen Z είναι η γενιά που είναι πιο πιθανό να συμφωνήσει απόλυτα ότι χρειάζεται έναν πράκτορα για να καθορίσει τους στόχους και τις προκλήσεις της. Περίπου το 44% αισθάνεται έτσι, έναντι 29% των ερωτηθέντων της Gen X και 19% των Baby Boomers.
  • Όταν ζητήθηκε να αξιολογήσουν τις μεθόδους διαφήμισης που χρησιμοποιούν οι ασφαλιστές, οι κριτικές πελατών στο διαδίκτυο και το από στόμα σε στόμα βαθμολογήθηκαν ως οι πιο αξιόπιστες. Τα βίντεο-μαρτυρίες πελατών, το marketing από influencers καθώς και οι διαφημίσεις, θεωρούνται λιγότερο έμπιστα.


*Μετάφραση ειδικού συνεργάτη του Nextdeal

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Chubb
  • έρευνα
  • καταναλωτές
  • Ασφαλισμένοι
  • ασφάλιση

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Μεγάλη επιθετική εξαγορά στα σκαριά στις ΗΠΑ - Απερρίφθη η προσφορά
    Nextdeal newsroom, 24/3/2021

    Μεγάλη επιθετική εξαγορά στα σκαριά στις ΗΠΑ - Απερρίφθη η προσφορά

  • Στις Willis Towers Watson και Chubb η ασφάλιση του μοιραίου αεροσκάφους της Ethiopian Airlines
    Nextdeal newsroom, 12/3/2019

    Στις Willis Towers Watson και Chubb η ασφάλιση του μοιραίου αεροσκάφους της Ethiopian Airlines

  • Η κλιματική αλλαγή ενώνει 17 ασφαλιστικές!

    Η κλιματική αλλαγή ενώνει 17 ασφαλιστικές!

    Η Geneva Association έχει κινητοποιήσει εμπειρογνώμονες από 17 μεγάλες ασφαλιστικές εταιρίες, με σκοπό να αναπτύξουν και να βελτιώσουν τις μεθοδολογίες...
    Nextdeal newsroom, 03/03/2021 - 08:43 3/3/2021
  • Ποιες ασφαλιστικές ιδρύουν μεγάλο φιλανθρωπικό οργανισμό στο Λονδίνο;

    Ποιες ασφαλιστικές ιδρύουν μεγάλο φιλανθρωπικό οργανισμό στο Λονδίνο;

    Στην Ευρώπη έρχεται τo Insurance Industry Charitable Foundation, μη κερδοσκοπικός οργανισμός της ασφαλιστικής βιομηχανίας με έδρα τις ΗΠΑ, καθώς ιδρύεται...
    Nextdeal newsroom, 12/06/2015 - 14:33 12/6/2015

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Eurobank: Παραμένει ψηλά ο πληθωρισμός - Εικονική μείωση της ανεργίας
10:05 Eurobank: Παραμένει ψηλά ο πληθωρισμός - Εικονική μείωση της ανεργίας
  • 09:52 Σε δόσεις η καλοκαιρινή άδεια με νέο Νομοσχέδιο - Τι θα ισχύει για εργαζόμενους και εργοδότες
  • 09:42 ΕΑΕΕ: Προτάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τροποποίηση του ισχύοντος πλαισίου κανόνων περί τιτλοποιήσεων εντός της ΕΕ (securitisations)
  • 09:34 Συντάξεις: Πότε ξεκινούν οι πληρωμές Αυγούστου - Ποιοι «πάνε ταμείο» τη Δευτέρα
  • 09:27 ΕΑΕΕ: Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοινώνει το νέο προϋπολογισμό της ΕΕ και προτείνει επιβολή νέου εταιρικού φόρου
  • 09:19 Υγεία: Οι συμβάσεις με ασφαλιστικές εταιρείες εξασφαλίζουν μια «υγιή» ρευστότητα
  • 09:06 Η…Γιορτή της Δημοκρατίας και η «Καμόρα», οι…επιθέσεις Πιερρακάκη, η fake ταξιδιωτική οδηγία, το 2026 η αναβάθμιση του Χ.Α
  • 09:00 Ποιες καλύψεις των κλάδων 8 και 9 αφορούν την υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων για φυσικές καταστροφές;
  • 08:56 Geely EX5: Το EV με διπλή πεντάστερη πιστοποίηση που επανακαθορίζει το ασφαλιστικό ρίσκο
  • 08:53 Καλύπτουν τα ασφαλιστήρια τσίμπημα μωβ μέδουσας;
  • 08:50 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε ο κ. Γ. Παπαδόπουλος της Εθνικής Ασφαλιστικής
  • 08:45 Οθωμανικά Αρχεία παραδίδει η Ύδρα στο Μεσολόγγι
  • 15:35 Θετικά αποτελέσματα το 2024 για το Metropolitan Hospital και τα οφέλη από τις ασφαλιστικές εταιρείες
  • 15:12 Γραφείο στην Κρήτη ανοίγει η KPMG στην Ελλάδα - Αναγνώριση των αναπτυξιακών δυνατοτήτων και ευκαιριών που παρέχει το νησί
  • 14:30 ΤτΕ: Μεταβίβαση ομαδικού συμβολαίου από την Allianz στην Generali - Προθεσμία για ενστάσεις
  • 14:15 Marsh: Οι τιμές ασφαλίστρων συνεχίζουν να μειώνονται παγκοσμίως καθώς αυξάνεται ο ανταγωνισμός μεταξύ των ασφαλιστικών εταιρειών
  • 14:00 Ειρήνη Αγαπηδάκη: Δωρεάν υπηρεσία Διατροφικής Τηλεσυμβουλευτικής για παιδιά - Ήδη 200 παραπομπές
  • 13:25 Η Αρχή για το Ξέπλυμα Μαύρου Χρήματος «ανίχνευσε» κύκλωμα εταιρειών που από εικονικές επιστροφές φόρου ζημίωσαν το Δημόσιο με 13,4 εκατ. ευρώ
  • 13:00 Bain & Company: Στα 12 δις. το χρόνο η αξία συγχωνεύσεων και εξαγορών στην Ελλάδα - Σε φάση ωρίμανσης η αγορά
  • 12:00 Τα μηνύματα για την ασφαλιστική αγορά από τις πωλήσεις νέων οχημάτων στην ΕΕ: Πτωτικές τάσεις με «βουτιά» τον Ιούνιο
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 22/7 H Generali προχωρά στην εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής
  2. 22/7 Ο Τραμπ στην Αθήνα(;) και ιταλικοί ύμνοι για την Ελλάδα, ο Γιά(ν)ης ξαναχτυπά, το μήνυμα της Αθήνας στους μετανάστες, και άλλος «πράσινος φραπές»
  3. 18/7 Αποκλειστικό: Στον όμιλο Ardonagh Group μέσω του Agora Insurance Brokers η ΜΑΡΤΕΝ Insurance Risk Consultants
  4. 21/7 Ριζικές αλλαγές στις τραπεζικές χρεώσεις με παρέμβαση Πιερρακάκη: Τι θα ισχύει
  5. 23/7 Brokers Union: Συνέδριο & Βραβεύσεις Συνεργατών 2024 - Μια βραδιά αφιερωμένη σε όσους χτίζουν το αύριο και φέρνουν στον όμιλο 57 εκατ. μικτά ασφάλιστρα
  6. 18/7 Ασφάλεια και χρηματοδότηση από τη Hellas Direct: Νέα εργαλεία για τον σύγχρονο οδηγό
  7. 21/7 Ποια οχήματα εξυπηρετεί μια Οδική Βοήθεια Επιβατικού και με ποιες παροχές;

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • diogenis o dikaios

    Για τους μισθους ; Για τις παραλογες βαρδιες ; Για την "ανεξελιξη" των εργαζομενων ; Ουτε κουβεντα βλεπω..που να ερθουν και τα μαντατα των Αμερικανικων δασμων. Η Ελβαλχαλκορ ακουει ;

    Γαλλικό μνημόνιο αλά… Ελληνικά, σχέδιο για βάσεις των ΗΠΑ σε ελληνικά νησιά, πόσο εκτεθειμένη είναι η Ελλάδα στου δασμούς, σε υψηλά 24 ετών το επενδυτικό ρίσκο και το ισχυρό αποτύπωμα ... · 1 week ago

  • Georgios Serafimides

    Αγαπητέ Κώστα, Εύστοχη η παραίνεσή σου καθώς όντως υπάρχει σημαντικός αριθμός επιχειρήσεων που είναι ανασφάλιστες, ΑΛΛΑ επέτρεψε μου τις κάτωθι παρατηρήσεις. 1. Αν μία επιχείρηση με τζίρο άνω των...

    Η υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων για φυσικές καταστροφές και οι ασφαλιστικοί πράκτορες που ακόμα δεν εκμεταλλεύονται την ευκαιρία!  · 1 week ago

  • Στάθης Καμαρινόπουλος

    πολυ ενδιαφερον αρθρο

    Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε ο κ. Χ. Χρυσολόγου της Εθνικής Ασφαλιστικής  · 2 weeks ago

  • Michael

    Είναι πόλεμος φθοράς, δυστυχώς.

    Η σκληρή «γραμμή» της Ρωσίας και η μεγάλη δοκιμασία για τους Ουκρανούς πολίτες  · 2 weeks ago

  • anastasia

    Οπιοι και αι είναι αυτοί οι 15 φορείς που επιμένουν στην ανάγκη της μείωσης του ηλεκτρικού ρεύματος έχουν απόλυτο δίκιο. Αν οι τιμές στο ρεύμα δέν...

    SOS από 15 επιχειρηματικούς φορείς για κατεπείγουσα ανάγκη μείωσης του κόστους ηλεκτρικής ενέργειας  · 3 weeks ago

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: info@nextdeal.gr

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube

loading