Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 2/12/2021 - 15:58 facebook twitter linkedin H EUROLIFE δημιούργησε διαφημίσεις που φέρνουν πωλήσεις! Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 2/12/2021 facebook twitter linkedin Η EUROLIFE με έξυπνο τρόπο, προχώρησε, στην καθιέρωση ενός άλλου τρόπου προβολής της στην τηλεόραση και τα άλλα ΜΜΕ, με ανθρώπινο πρόσωπο, περισσότερη ευαισθησία και με αρμονικό τρόπο μετάδοση μηνυμάτων, όπου η ανθρώπινη παρουσία και κατάσταση ΥΠΕΡΤΕΡΕΙ της «άχρωμης», πολλές φορές, αναφοράς σε ασφαλιστικά προϊόντα ή «σκληρές» συγκρίσεις που μερικές φορές βλάπτουν σοβαρά την υγεία της ασφαλιστικής αγοράς. Μου αρέσει που οι διαφημίσεις της έρχονται μετά από βελτίωση της εικόνας της εταιρίας και των προϊόντων της, δίνοντας την πληροφορία για την «ουσία» της ασφάλισης και για ό,τι έχει αξία. Η Eurolife «έξυπνα» διαφήμισε την παρουσία της, με στήριξη στα παιδιά, στους πληγέντες στην υγεία με το πσσστ!, στα μουσεία, στην υπογεννητικότητα, στην τέχνη, στην τηλεκπαίδευση, στην προστασία κατοικίας, στην δημιουργία κ.λ.π. Έδωσε «αξία» στην «αξία» της και στην επένδυση της Fairfax. Έδωσε Υπεραξία σε όσους πίστεψαν στην αξία της και τους ανθρώπους της. Η «αναγέννηση» στην ασφαλιστική διαφήμιση της εποχής μας, ήρθε με τους υπέροχους τίτλους των διαφημίσεων Eurolife, που «πουλάνε» καλύτερα παντού στα ΜΜΕ, με κεντρική βάση την λέξη «αξία» που την θυμούνται αρκετοί άνθρωποι με την πρώτη ματιά, και ιδίως αυτοί που είναι στον ασφαλιστικό χώρο μαζί με τους πελάτες τους και φυσικά κάθε ασφαλιστικό μήνυμα τους ενδιαφέρει! Αυτή η λέξη ΑΞΙΑ γίνεται σαν ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ κάθε φορά που εμφανίζεται και αξίζει χίλιες λέξεις, που μεγαλώνουν όταν μπαίνει και μια καλή φωτογραφία με ξύπνημα περιέργειας μαζί. Θυμάμαι πόσο καλή εντύπωση μου έκανε η φωτογραφία με την μάσκα και την φράση «Αξία έχει να φροντίζουμε εκείνους που μας φροντίζουν». Και το άλλο: «Αξία έχει όλοι να φροντίζουμε για όλους». Και το άλλο «Αξία έχει να στέκεσαι στο ύψος των περιστάσεων». Και ακόμα «Πσσστ με τεράστια αξία». «Για εμάς κάθε σπίτι έχει πολύ μεγάλη αξία». «Όταν ένα θέλω έχει αξία πρέπει να παίρνει ζωή»! «Ο πολιτισμός έχει ακόμη μεγαλύτερη αξία όταν προσφέρεται σε όλους»!Αν και δεν μιλάνε για προϊόντα και πωλήσεις, φέρνουν πωλήσεις και κέρδη όπως δείχνουν τα αποτελέσματα! Ο κ. Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου Σταματώ εδώ τις αναφορές, που είναι πολλές, για να μη μειώσω στην υπερβολή την αξία της γοητευτικής αλήθειας, για το τι «νέο» έφερε η Eurolife επί Αλέξανδρου Σαρρηγεωργίου (προέδρου και διευθύνοντος συμμβούλου της Eurolife FFH) στην ασφαλιστική αγορά και η ομάδα επικοινωνίας με επικεφαλής τον Νίκο Κακολύρη. Η διαφήμιση, από φωτογραφία – εικόνα – μήνυμα έγινε με ανθρώπινο πρόσωπο και προσωπικότητα που κρύβει πολλές ενέργειες, πολλά πρόσωπα, πολλές διαδικασίες, μια μεγάλη ορχήστρα με μαέστρο και πρώτα βιολιά και οργανοπαίχτες και ένα μουσικό θέμα που όλα μαζί θα τα λένε οι άλλοι «Μουσική μελωδία»… Εν ολίγοις η καθιέρωση του νέου στυλ διαφήμισης από την Eurolife την κατατάσσει στο δικαίωμα, να πάρει εισιτήριο ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΘΕΣΗΣ στο τρένο της επιτυχίας στην ελληνική αγορά! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 25/09/2025 - 15:30 Περιπατητές της υφηλίου οι Έλληνες ασφαλιστές - Αργεντινή-Αζερμπαϊτζάν πάει η INTERASCO
Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 24/09/2025 - 14:10 Με μεγάλα όνειρα για την Big Team ομάδα της Allianz ξεκινούν συναντήσεις σε όλη την Ελλάδα αρχίζοντας από Θεσ/νικη
Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 24/09/2025 - 12:36 Όνειρα Εφήμερα και «Αυστηρώς Ακατάλληλα» στα Χρόνια της Αθωότητας...
Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 23/09/2025 - 15:50 Όμιλος ΑΣΠΙΣ: Οι ασφαλιστές χρωστάνε ακόμα 80 εκ. - Τα ακίνητα εκποιούνται…
Αναζητήστε πελάτες νύχτα και μέρα, όλα θέλουν «τον χρόνο» τους Πηγή: Ασφαλιστικό ΝΑΙ, Τεύχος 144, Ιούλιος-Αύγουστος 2013 Διαβάστε παρακάτω τις πωλήσεις από το Ασφαλιστικό ΝΑΙ και σε ηλεκτρονική μορφή (πατήστε κάτω δεξιά... Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 23/09/2025 - 13:40
Οι Καρποί του Αγίου Πνεύματος - Οι Ασφαλιστές και η Αγάπη Πηγή: Ασφαλιστικό ΝΑΙ, Τεύχος 144, Ιούλιος-Αύγουστος 2013 Διαβάστε παρακάτω το άρθρο σε ηλεκτρονική μορφή (πατήστε κάτω δεξιά για μεγέθυνση) Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 23/09/2025 - 12:15
Δημιούργησε 5 επιθεωρήσεις, 33 γραφεία πωλήσεων, 105 ομάδες πωλήσεων - Ο ιδρυτής του πρακτορειακού Agency protect, Παν. Γλεντής! Φωτογραφία: Παναγιώτης Γλεντής και Ιάσων Στεφάνου «Ο manager ασφαλιστών πρέπει να επιλέγεται και όχι να επιβάλλεται» μου είπε ο Παναγιώτης Γλεντής,... Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 22/09/2025 - 15:22
ΣυΝΑΙσθηματικά: Βεργίνα - Μνημείο Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς Αναδημοσίευση από το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ» (Τεύχος 215) που κυκλοφορεί - ΣυΝΑΙσθηματικά Η Βεργίνα είναι ένα μικρό χωριό που βρίσκεται 13... Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 17/09/2025 - 11:12
Θεόδωρος Κοκκάλας: Η Ergo κορυφαίος οργανισμός με στόχο τη βιώσιμη και κερδοφόρο ανάπτυξη Αναδημοσίευση από το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ» (Τεύχος 215) που κυκλοφορεί Θεόδωρος Κοκκάλας, Πρόεδρος Δ.Σ. και Chief Operating Officer ERGO International Αποκλειστική συνέντευξη... Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 05/09/2025 - 10:15
Οι τεχνο-ολιγάρχες του πλανήτη, μια φωτιά στο Πέραμα Δίστρατου Άρτας και οι ασφαλιστές του 2025 Αναδημοσίευση από το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ» που κυκλοφορεί (Τεύχος 215) - Άρθρο Εκδότη Γράφει ο Ευάγγελος Γ. Σπύρου Στο τέλος Ιουλίου του... Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 03/09/2025 - 10:45