close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
    • Europanext
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Διαμεσολάβηση

ΔΙΑΜΕΣΟΛAΒΗΣΗ

Πότε θα εκπαιδευτούν οι διαμεσολαβητές στη νέα ψηφιακή επικοινωνία;
Μέντωρ Διαμεσολαβητής
Μέντωρ Διαμεσολαβητής,
6/8/2021 - 09:18
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πότε θα εκπαιδευτούν οι διαμεσολαβητές στη νέα ψηφιακή επικοινωνία;

Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 6/8/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ο κορονοιός έφερε ραγδαίες αλλαγές στην καθημερινότητα του διαμεσολαβητή και στον τρόπο επικοινωνίας με τους πελάτες, στην ασφαλιστική εκπαίδευση και στην επικοινωνία με εταιρείες και επιχειρήσεις. Η φυσική παρουσία του διαμεσολαβητή αντικαταστάθηκε με την ψηφιακή παρουσία σε όλα τα επίπεδα της εργασίας του.

Τώρα ακόμη και οι ίδιοι οι πελάτες προτείνουν ψηφιακή επικοινωνία. Διαφαίνεται πως ακόμα και εάν το τέταρτο κύμα της πανδημίας περιοριστεί, η καθημερινότητα έχει αλλάξει ανεπιστρεπτί και τίποτα δεν θα είναι πια το ίδιο, με την εργασιακή εποχή προ εμφάνισης κορονοιου.

Ένα ερώτημα που προέκυψε είναι «Πότε θα εκπαιδευτούν οι διαμεσολαβητές στη νέα ψηφιακή επικοινωνία;». Νέες λέξεις, νέες συνήθειες, νέοι τρόποι εργασίας, e-sign, e-application, e-print, e-pay, e-contact, e-assistance, upload, download, post, follow-unfollow στο Instagram, τιτιβίσματα στο twitter, ποσταρίσματα στο facebook, inbox, messages, youtube, tik-tok, zoom, webex, skype και δεν έχει τελειωμό! Μέχρι να κατανοηθεί μια διαδικασία προκύπτει μία νέα.

(*ομολογώ πως δεν γνωρίζω πως να κατεβάσω μια αίτηση ασφάλισης υγείας από το κινητό μου, να την ανοίξω, να την υπογράψω ψηφιακά, να την αποθηκεύσω και να τη στείλω στον ασφαλιστή μου-ποιος θα με εκπαιδεύσει; - *ομολογώ πως δεν γνωρίζω πως να επισυνάψω την αίτηση στην πλατφόρμα της εταιρείας από το κινητό μου...)

Πόσα να κάνει ένας διαμεσολαβητής με ιδία πρωτοβουλία και που να βρει τα χρήματα και το χρόνο; Να εκπαιδευτεί στα προϊόντα, να πουλήσει (εδώ καταβάλλεται ο μεγαλύτερος πνευματικός και ψυχικός κόπος), να βρει νέους υποψήφιους πελάτες, να συντηρήσει τους υφιστάμενους, να διαφημίσει τη δουλειά του, να εκπαιδεύσει τους πελάτες του σε ψηφιακή επικοινωνία, να εκπαιδευτεί ο ίδιος, να πληρώσει τις υποχρεώσεις του, να πάει μια βόλτα την οικογένειά του, να ξεκουραστεί; Οι πωλήσεις θέλουν καθαρό μυαλό και καθαρό χρόνο. Υπάρχει;

Ένα ακόμα ζήτημα είναι η γλώσσα. Ένας 25άρης - 30αρης που χρησιμοποιεί το διαδίκτυο και την αγγλική γλώσσα στο μεγαλύτερο μέρος της καθημερινότητάς του, μπορεί να επικοινωνήσει με έναν 55αρη-60αρη που γνωρίζει τα βασικά ψηφιακά εργαλεία και έχει πάρει πτυχίο αγγλικής γλώσσας επιπέδου Lower πριν 40 χρόνια; Για να επικοινωνήσουν αποτελεσματικά αυτές οι δύο γενιές χρειάζεται να μιλήσουν την ίδια γλώσσα. Μπορούν;

Και βέβαια υπάρχουν και αρκετές περιπτώσεις πελατών που ζητούν οι ίδιοι από τους διαμεσολαβητές να τους πουν πως να κάνουν το ένα και το άλλο, τι κουμπί πρέπει να πατήσουν, πως θα υπογράψουν ψηφιακά, ή σε άλλες περιπτώσεις πελατών που καθυστερούν την απάντηση γιατί περιμένουν το παιδί τους ή επισκέπτονται ένα βιβλιοπωλείο ή internet-place για να βοηθήσει με την ψηφιακή επικοινωνία. Για να μην υπάρχουν καθυστερήσεις, ο διαμεσολαβητής πρέπει να γνωρίζει, να καθοδηγεί και να ολοκληρώνει την πώληση και εξυπηρέτηση του πελάτη ψηφιακά.

Ένα ακόμα ζήτημα είναι τα social media. Παρατηρώντας την καθημερινότητα θυμήθηκα εκείνα τα σημαντικά σεμινάρια κατηγοριοποίησης σημαντικότητας των πελατών σε Α, Β, Γ που διδαχθήκαμε στο agency system. Λογικά η τακτική αυτή εφαρμόζεται ακόμα και σήμερα αλλά πιθανόν έχει ή πρέπει να έχει προχωρήσει και σε ψηφιακές κατηγοριοποιήσεις. Γιατί οι διαμεσολαβητές πρέπει να γνωρίζουν σε ποιο κοινό απευθύνονται ψηφιακά, ώστε να διαμορφώνουν και το ανάλογο περιεχόμενο των αναρτήσεων που κάνουν.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Η προσοχή και το ενδιαφέρον του κοινού επηρεάζεται από αναρτήσεις με στοχευμένο περιεχόμενο και όχι με like, αποφθέγματα και θεωρίες. Γιατί άλλο περιεχόμενο αναρτήσεων θα επηρεάσει τους Baby Boomers ηλικίας 55 και άνω - που χρησιμοποιούν περισσότερο την παραδοσιακή επικοινωνία ή το facebook- άλλο τους Gen-X ηλικίας 35-54 που προτιμούν περισσότερο το twitter, άλλο τους Millennials ηλικίας 25-34 και άλλο τους Gen-Z ηλικίας 17-24 που προτιμούν περισσότερο το Instagram.

Σύμφωνα με το βιβλίο «Ανάμεσα σε 4 Οθόνες» εκδόσεων Καστανιώτη, του Καθηγητή Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, κου Στυλιανού Παπαθανασόπουλου, το 2019 οι χρήστες του Facebook ανέρχονταν στα 5016000, ποσοστό 45,1% του συνολικού πληθυσμού στην Ελλάδα ! Παρόλα όμως τα υψηλά αυτά ποσοστά, μόλις το 22% των χρηστών αξιοποιούν τα μέσα για να δικτυωθούν επαγγελματικά ενώ μόλις το 20% θεωρούν ότι μπορεί να είναι χρήσιμο για το επαγγελματικό τους μέλλον. Επιπλέον το επικοινωνιακό πεδίο αλλάζει τόσο ως προς την προσφορά του περιεχομένου όσο και του τρόπου που το κοινό ανακαλύπτει, χρησιμοποιεί, καταναλώνει, αλληλοεπιδρά, με το περιεχόμενο που του προσφέρεται. Σε άλλο βιβλίο «Τα μέσα επικοινωνίας στον 21ο αιώνα», ο καθηγητής αναφέρει ότι «αν και το Facebook είναι προσπελάσιμο σε όλους, αρκετοί υποστηρίζουν ότι απαιτείται εκπαίδευση για να αξιοποιήσει κάποιος τα επικοινωνιακά του προνόμια».

Πρέπει να αναφέρουμε ότι ένα σημαντικό μέσο για επαγγελματική δικτύωση είναι το LinkedIn, στο οποίο τόσο οι εταιρείες όσο και διαμεσολαβητές διαθέτουν λογαριασμούς. Ωστόσο αναρωτηθήκαμε πόσο εξοικειωμένοι είναι οι περισσότεροι διαμεσολαβητές με τη σωστή χρήση του (σωστή χρήση σημαίνει αποκομίζω επαγγελματικά αποτελέσματα- η απλή δικτύωση δεν είναι αρκετή) αλλά και τα business English που είναι η γλώσσα επικοινωνίας μεταξύ των χρηστών. Μήπως χρειάζεται εκπαίδευση;

Με όλα τα παραπάνω προέκυψε και το ερώτημα εάν οι διαμεσολαβητές αξιοποιούν σωστά και υπέρ των πωλήσεων το επαγγελματικό προφίλ τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ασφαλώς οι εταιρείες διατηρούν προφίλ στα social media και ψηφιακή παρουσία, από τα οποία οι διαμεσολαβητές αναδημοσιεύουν διαφημίσεις ασφαλιστικών προϊόντων αλλά είναι αυτό αρκετό από μόνο του, για να ενισχύσει το δημόσιο επαγγελματικό προφίλ τους και να τραβήξει το ενδιαφέρον του κοινού;

Ο Μέντωρ Διαμεσολαβητής με μεγάλο σεβασμό, θα πρότεινε σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και στα εκπαιδευτικά τμήματα των εταιρειών και επιχειρήσεων, να αξιολογήσουν τα θέματα «ψηφιακής επικοινωνίας-εξυπηρέτησης-πώλησης» και να βοηθήσουν έμπρακτα το δύσκολο έργο των διαμεσολαβητών στις πωλήσεις της νέας ψηφιακής εποχής. Σημαντικές είναι οι πρωτοβουλίες ορισμένων εκπαιδευτικών τμημάτων εταιρειών για την ψηφιακή εκπαίδευση των διαμεσολαβητών και τις αναμένουμε με ενδιαφέρον από Σεπτέμβριο. Βεβαίως οι διαμεσολαβητές μπορούν με δική τους πρωτοβουλία να επιλέξουν κάποιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα από αυτά που προφέρονται.

Σε κάθε περίπτωση υπάρχει ανάγκη ανανέωσης. Οι εποχές έχουν ήδη αλλάξει.

 

©Μέντωρ Διαμεσολαβητής

(* Πιθανόν για όλα αυτά χρειάζεται στενή συνεργασία με κλαδικό Μέσο Ενημέρωσης υψηλής επισκεψιμότητας όπως το nextdeal.gr, και μια επικουρική επαγγελματική συμβουλή από ειδικούς των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας, ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι αύξησης των εργασιών)

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • εκπαίδευση
  • ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές
  • ψηφιακή επικοινωνία
  • ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Με ποιους τρόπους λύνεται μια ασφαλιστική σύμβαση;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 28/08/2025 - 11:21

    Με ποιους τρόπους λύνεται μια ασφαλιστική σύμβαση;

  • Πόσες δασικές πυρκαγιές συνέβησαν και πόσα στρέμματα γης κάηκαν το 2024;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 26/08/2025 - 11:04

    Πόσες δασικές πυρκαγιές συνέβησαν και πόσα στρέμματα γης κάηκαν το 2024;

  • Ποιες παροχές περιλαμβάνει ένα ασφαλιστήριο κυβερνοεπίθεσης;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 30/07/2025 - 12:40

    Ποιες παροχές περιλαμβάνει ένα ασφαλιστήριο κυβερνοεπίθεσης;

  • Καλύπτουν τα ασφαλιστήρια τσίμπημα μωβ μέδουσας;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 25/07/2025 - 08:53

    Καλύπτουν τα ασφαλιστήρια τσίμπημα μωβ μέδουσας;

  • Πως θα επιστρέψει το αυτοκίνητό μου πίσω, έχει βλάβη και είμαι στο νησί!

    Πως θα επιστρέψει το αυτοκίνητό μου πίσω, έχει βλάβη και είμαι στο νησί!

    Συμβαίνουν περιστατικά ακινητοποίησης οχημάτων και στα νησιά. Εάν ο οδηγός δεν επιθυμεί να επισκευάσει τη βλάβη σε τοπικό συνεργείο, τότε πρέπει...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 23/07/2025 - 10:44
  • Ποια οχήματα εξυπηρετεί μια Οδική Βοήθεια Επιβατικού και με ποιες παροχές;

    Ποια οχήματα εξυπηρετεί μια Οδική Βοήθεια Επιβατικού και με ποιες παροχές;

    Μια Οδική Βοήθεια Επιβατικού καλύπτει τις παρακάτω κατηγορίες οχημάτων: Επιβατικό αυτοκίνητο Ιδιωτικής Χρήσης Επιβατικό αυτοκίνητο Δημοσίας Χρήσεως- Ταξί Φορτηγό αυτοκίνητο μέχρι 3,5 τόνους...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 21/07/2025 - 10:00
  • Πότε θεωρείται ένα όχημα σε στάση και τι προβλέπει ο Φιλικός Διακανονισμός για το διπλοπαρκάρισμα;

    Πότε θεωρείται ένα όχημα σε στάση και τι προβλέπει ο Φιλικός Διακανονισμός για το διπλοπαρκάρισμα;

    Πολλά και διαφορετικά περιστατικά τροχαίων συμβαίνουν στην καθημερινότητα, μέσα στα οποία και τροχαία με διπλοπαρκάρισμα. Για την αξιολόγηση της υπαιτιότητας, εκτός...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 16/07/2025 - 09:22
  • Ποιες παροχές περιλαμβάνει η ασφάλιση Κυνηγών και πότε πρέπει να ασφαλιστούν;

    Ποιες παροχές περιλαμβάνει η ασφάλιση Κυνηγών και πότε πρέπει να ασφαλιστούν;

    Κάθε χρόνο συνήθως προς το τέλος Αυγούστου ξεκινά η επίσημη κυνηγετική περίοδος, που διαρκεί έως τα τέλη Φεβρουαρίου του επόμενου...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 14/07/2025 - 09:03
  • Τι προβλέπουν τα ασφαλιστήρια για ωτίτιδα και διάτρηση τυμπάνου από καταδύσεις;

    Τι προβλέπουν τα ασφαλιστήρια για ωτίτιδα και διάτρηση τυμπάνου από καταδύσεις;

    Οι θαλάσσιες δραστηριότητες αυξάνουν τις πιθανότητες πρόκλησης Ωτίτιδας και Διάτρησης Τυμπάνου. Τα ασφαλιστήρια υγείας προβλέπουν, εκτός των άλλων, και τη...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 11/07/2025 - 13:20
  • Τι προβλέπει ο Φιλικός Διακανονισμός για την αποζημίωση υλικών ζημιών με Συνυπαιτιότητα;

    Τι προβλέπει ο Φιλικός Διακανονισμός για την αποζημίωση υλικών ζημιών με Συνυπαιτιότητα;

    Ο Φιλικός Διακανονισμός είναι ένα Σύστημα Αποζημίωσης, που μετά από ένα τροχαίο ατύχημα επιτρέπει στον αναίτιο ασφαλισμένο, να αποζημιωθεί από...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 10/07/2025 - 14:45

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αστική Ευθύνη Ξενοδοχείων: Η Αόρατη Ασπίδα Προστασίας μιας Τουριστικής Επιχείρησης
00:05 Αστική Ευθύνη Ξενοδοχείων: Η Αόρατη Ασπίδα Προστασίας μιας Τουριστικής Επιχείρησης
  • 22:05 Διαβάστε το ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΝΑΙ που κυκλοφορεί σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή
  • 14:11 Kίνημα και αλλαγή
  • 12:36 Ιατρικό Διαβαλκανικό Θεσσαλονίκης:Έλαβε κορυφαία διεθνή διαπίστευση
  • 11:46 Γιάννης Στουρνάρας : Οι πέντε άξονες που διαμορφώνουν την εργασία στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης
  • 11:04 Το τρανζίστορ και η σιωπηλή επανάσταση της τεχνικής
  • 08:46 Δείτε σε ποιες περιοχές είχαμε τις μεγαλύτερες ζημιές από βροχοπτώσεις τη διετία ’24 – ’25!
  • 08:44 Το γκι: το φιλί και όσα κουβαλά
  • 08:15 Μνήμες από Χριστούγεννα μιας άλλης εποχής
  • 08:00 Χριστούγεννα: «Η κατά σάρκα Γέννησις του Κυρίου και Θεού και Σωτήρος ημών Ιησού Χριστού»
  • 07:50 Τράπεζες: Προμήθειες και αναβαλλόμενος φόρος οδήγησαν σε κερδοφορία στο 9μηνο 2025
  • 07:36 Η συμμαχία Αθήνας- Ιερουσαλήμ και η Τουρκία, σε υψηλά 16 ετών το Χρηματιστήριο, οι προβλέψεις του προέδρου Νίκου, η συμπαράσταση του ΓΑΠ στη Μαρία και «χιλιαρίζει» η χρυσή λίρα
  • 18:00 Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στην Εθνική Ασφαλιστική: Νέα εποχή με ενισχυμένη τεχνογνωσία και στρατηγική συνέχεια
  • 16:16 Ο Νοητός Ήλιος της Δικαιοσύνης στη Φάτνη της Βηθλεέμ
  • 15:53 Η Acrisure επεκτείνεται με την εξαγορά της Efficient Insurance Solutions
  • 14:37 Ενδιάμεση Έκθεση της Τράπεζας της Ελλάδος: Στο 2,1% ο ρυθμός αύξησης του ΑΕΠ το 2026
  • 14:24 EV & PHEV: Το πραγματικό ρίσκο δεν είναι η μπαταρία! Είναι να το ασφαλίσεις «σαν απλό Ι.Χ.»
  • 14:20 Νέο MyEthniki App από την Εθνική Ασφαλιστική Όλες οι υπηρεσίες του MyEthniki στο κινητό ή το tablet σας, με ένα “tap”  
  • 09:55 Πλαγίως: Για τους αγρότες
  • 09:49 Μήπως έχω «Οδική Βοήθεια» αλλά δεν έχω...την βοήθεια που χρειάζομαι;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 19/12 Ο Γιώργος Κώτσαλος νέος πρόεδρος στην Εθνική Ασφαλιστική
  2. 22/12 Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στην Εθνική Ασφαλιστική: Νέα εποχή με ενισχυμένη τεχνογνωσία και στρατηγική συνέχεια
  3. 19/12 Ο Μαζαράκης, ο Δημητρίου και τα νέα πρότυπα στις ασφαλίσεις υγείας
  4. 18/12 Βασίλης Ψάλτης: Σε δύο φάσεις η εξαγορά του 51% της Alpha Life από τη UniCredit – Τα σχέδια για bancassurance και ενδεχόμενη εξαγορά ασφαλιστικής εταιρείας
  5. 22/12 Ο Νοητός Ήλιος της Δικαιοσύνης στη Φάτνη της Βηθλεέμ
  6. 22/12 EV & PHEV: Το πραγματικό ρίσκο δεν είναι η μπαταρία! Είναι να το ασφαλίσεις «σαν απλό Ι.Χ.»
  7. 22/12 Η Acrisure επεκτείνεται με την εξαγορά της Efficient Insurance Solutions

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube