close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
    • Europanext
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

H εναλλακτική προσέγγιση της Fiat στα καύσιμα
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος,
27/11/2019 - 10:20
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

H εναλλακτική προσέγγιση της Fiat στα καύσιμα

Γιώργος Μούζος, 27/11/2019
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Fiat αποτελεί πρωτοπόρο στη χρήση εναλλακτικών καυσίμων με στόχο να προσφέρει οχήματα με χαμηλότερο κόστος χρήσης και συγχρόνως εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές ρύπων.

Παράλληλα με τις σημαντικές επενδύσεις στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, οι οποίες περιλαμβάνουν εκτός των άλλων την κατασκευή του νέου Battery Hub στο Τορίνο, αλλά και τη συστηματική έρευνα στα δίκτυα V2G (Vehicle-to-Grid), η Fiat συνεχίζει την εντατική έρευνα στα εναλλακτικά καύσιμα, τα οποία αποτελούν μια μεταβατική, αλλά άμεσα εκμεταλλεύσιμη και πρακτική λύση για τη μείωση του περιβαλλοντολογικού αποτυπώματος, αλλά και του κόστους χρήσης των αυτοκινήτων. Πριν 40 χρόνια η εταιρεία παρουσίασε το πρώτο μοντέλο που χρησιμοποιούσε για την κίνηση του αιθανόλη, η οποία προερχόταν από την επεξεργασία του ζαχαροκάλαμου, ενώ στα τέλη της δεκαετίας του 90 η Fiat ήταν η πρώτη εταιρεία που χρησιμοποίησε σε αυτοκίνητο παραγωγής ως καύσιμο το φυσικό αέριο (CNG), εγκαινιάζοντας μια νέα κατηγορία οχημάτων.

Σήμερα η Fiat συνεχίζει την έρευνα με τη δοκιμή σε συνεργασία με τον πολυεθνικό ενεργειακό κολοσσό Eni του νέου καυσίμου «Α20», την περαιτέρω εξέλιξη των συστημάτων CNG, ενώ στη Βραζιλία ετοιμάζεται για ακόμα μία καινοτομία με την εξέλιξη ενός νέου, υψηλής απόδοσης, υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα αιθανόλης άμεσου ψεκασμού που θα ονομάζεται Ε4. Η έρευνα συνεχίζεται ώστε η αιθανόλη να μπορεί να χρησιμοποιηθεί, τόσο στη νέα γενιά υβριδικών οχημάτων, όσο και μελλοντικά σε συστήματα με ενεργειακές κυψέλες. Τα εναλλακτικά καύσιμα αποτελούν σήμερα μια προσιτή και πρακτική λύση μετακίνησης ή οποία υπό συνθήκες είναι πιο φιλική ακόμα και από την ηλεκτροκίνηση, σύμφωνα και με πρόσφατες μελέτες, όπως εκείνη που πραγματοποίησε ο Γαλλικός δημόσιος οργανισμός IFP Energies Nouvelles. Η έρευνα αναφέρει μεταξύ άλλων ότι η χρήση CNG και ειδικότερα βιομεθανίου στην περίπτωση των μικρών οχημάτων, όπως είναι για παράδειγμα τα Fiat Panda CNG και Fiat Professional Fiorino, αποτελεί την καλύτερη επιλογή για την ελάχιστη δυνατή επιβάρυνση του αέρα.

Το φυσικό αέριο (CNG) εκπέμπει σημαντικά χαμηλότερες εκπομπές από οποιοδήποτε ορυκτό καύσιμο, ενώ η αιθανόλη που παράγεται από ζαχαρότευτλα έχει σχεδόν ουδέτερο ισοζύγιο CO2, αφού οι σχετικές εκπομπές των οχημάτων ισοσκελίζονται σε ποσοστό περίπου 80% από την μετατροπή του αερίου σε οξυγόνο μέσω της διαδικασίας της φωτοσύνθεσης που πραγματοποιούν τα φυτά από τα οποία παράγεται το καύσιμο.

Επίσης τα εναλλακτικά καύσιμα μέσω της καθαρότερης καύσης που προσφέρουν αυξάνουν την αξιοπιστία των μηχανικών μερών, μειώνοντας παράλληλα σημαντικά και τις ανάγκες συντήρησης.

Με αφορμή την επέτειο των 40 ετών από την παρουσίαση του πρώτου αυτοκινήτου παραγωγής που χρησιμοποιούσε αιθανόλη, η Fiat, έβγαλε στο δρόμο για ακόμα μια φορά το πρώτο Fiat 147 με το οποίο ξεκίνησε η χρήση αυτού του καυσίμου. Η εξέλιξη του 147 με το νέο κινητήρα ξεκίνησε το 1976, ενώ το εμπορικό λανσάρισμα πραγματοποιήθηκε τρία χρόνια αργότερα στις 5 Ιουλίου του 1979. Η χρήση της αιθανόλης από ζαχαρότευτλο παρουσίασε αρκετές προκλήσεις σε μηχανολογικό επίπεδο, αλλά τελικά οι μηχανικοί της Fiat κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα σύνολο που εκτός από τη χαμηλή κατανάλωση ξεχώριζε και για την αντοχή του, ολοκληρώνοντας με απόλυτη επιτυχία ένα 12ημερο μαραθώνιο 6.800 χιλιομέτρων στη Βραζιλία υπό ακραίες συνθήκες και θερμοκρασιακές διαφορές που έφταναν τους 30 βαθμούς κελσίου.

Για την επανεμφάνιση στο δρόμο του πρώτο Fiat 147 με κινητήρας αιθανόλης, η Fiat δημιούργησε ένα ξεχωριστό video με το αυτοκίνητο, αλλά και τους ανθρώπους πίσω από την εξέλιξη του.

 

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Fiat

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • EV & PHEV: Το πραγματικό ρίσκο δεν είναι η μπαταρία! Είναι να το ασφαλίσεις «σαν απλό Ι.Χ.»
    Γιώργος Μούζος, 22/12/2025 - 14:24

    EV & PHEV: Το πραγματικό ρίσκο δεν είναι η μπαταρία! Είναι να το ασφαλίσεις «σαν απλό Ι.Χ.»

  • Τα real-time δεδομένα οδήγησης αλλάζουν την τιμολόγηση: Ο ασφαλιστής ως data analyst!
    Γιώργος Μούζος, 17/12/2025 - 09:00

    Τα real-time δεδομένα οδήγησης αλλάζουν την τιμολόγηση: Ο ασφαλιστής ως data analyst!

  • Συνδεδεμένα αυτοκίνητα: Ποιος ελέγχει πραγματικά τα δεδομένα του αυτοκινήτου;
    Γιώργος Μούζος, 15/12/2025 - 08:45

    Συνδεδεμένα αυτοκίνητα: Ποιος ελέγχει πραγματικά τα δεδομένα του αυτοκινήτου;

  • Telematics και εξατομικευμένη τιμολόγηση: Η νέα “χρυσή εποχή” για τον ασφαλιστή που ξέρει να διαβάζει δεδομένα
    Γιώργος Μούζος, 11/12/2025 - 08:40

    Telematics και εξατομικευμένη τιμολόγηση: Η νέα “χρυσή εποχή” για τον ασφαλιστή που ξέρει να διαβάζει δεδομένα

  • Over-the-air ενημερώσεις: Η νέα πρόκληση για ασφαλιστικές και συνεργεία

    Over-the-air ενημερώσεις: Η νέα πρόκληση για ασφαλιστικές και συνεργεία

    Οι ενημερώσεις λογισμικού μέσω διαδικτύου φέρνουν άνεση, λειτουργικότητα και φυσικά ασφάλεια. Ελλοχεύουν όμως και νέους κινδύνους, συχνά αθέατους, για την...
    Γιώργος Μούζος, 09/12/2025 - 08:55
  • Κάμερες στο ταμπλό: Αλλάζει τους κανόνες για τον ασφαλιστή

    Κάμερες στο ταμπλό: Αλλάζει τους κανόνες για τον ασφαλιστή

    Οι κάμερες στο ταμπλό γίνονται το νέο «μαύρο κουτί» των οχημάτων. Για τον ασφαλιστή φέρνουν ευκαιρίες, όπως επίσης νομικές και...
    Γιώργος Μούζος, 03/12/2025 - 08:50
  • Cyber attacks σε στόλους οχημάτων: Ο αόρατος κίνδυνος που μπορεί να “ρίξει” μια εταιρεία μέσα σε μία ημέρα

    Cyber attacks σε στόλους οχημάτων: Ο αόρατος κίνδυνος που μπορεί να “ρίξει” μια εταιρεία μέσα σε μία ημέρα

    Οι στόλοι οχημάτων γίνονται στόχος οργανωμένων κυβερνοεπιθέσεων. Για τις ασφαλιστικές εταιρείες, αυτό δεν είναι τεχνολογικό ζήτημα. Είναι κίνδυνος επιχειρησιακής κατάρρευσης. Μέχρι...
    Γιώργος Μούζος, 01/12/2025 - 09:38
  • Κόλλησε το γκάζι: Ατύχημα ή κάτι άλλο; Ο εφιάλτης κάθε οδηγού και ασφαλιστικών εταιρειών

    Κόλλησε το γκάζι: Ατύχημα ή κάτι άλλο; Ο εφιάλτης κάθε οδηγού και ασφαλιστικών εταιρειών

    Το να κολλήσει το γκάζι είναι ο χειρότερος εφιάλτης κάθε οδηγού. Και ναι, μπορεί να συμβεί τόσο σε εσάς, όσο...
    Γιώργος Μούζος, 28/11/2025 - 12:27
  • Η νέα πραγματικότητα της ζημιάς για τον ασφαλιστικό κλάδο - Το συνεργείο του '25 ένας ψηφιακός κόμβος

    Η νέα πραγματικότητα της ζημιάς για τον ασφαλιστικό κλάδο - Το συνεργείο του '25 ένας ψηφιακός κόμβος

    Το συνεργείο του 2025 δεν είναι πλέον μόνο μια αίθουσα με εργαλεία. Είναι ένας ψηφιακός κόμβος δεδομένων και αυτό αλλάζει...
    Γιώργος Μούζος, 26/11/2025 - 08:54
  • Ηλεκτρικά οχήματα και ασφάλεια μπαταριών: Οι νέοι τεχνικοί κίνδυνοι των ασφαλιστών!

    Ηλεκτρικά οχήματα και ασφάλεια μπαταριών: Οι νέοι τεχνικοί κίνδυνοι των ασφαλιστών!

    Η ηλεκτροκίνηση ανοίγει μια τεράστια αγορά. Ταυτόχρονα, όμως, δημιουργεί σύνθετους κινδύνους που ο ασφαλιστικός κλάδος δεν μπορεί πλέον να αγνοεί. Η...
    Γιώργος Μούζος, 24/11/2025 - 10:41

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ἡ Παρθένος σήμερον, τὸν ὑπερούσιον τίκτει από τον Νίκο Ξυλούρη (video)
21:30 Ἡ Παρθένος σήμερον, τὸν ὑπερούσιον τίκτει από τον Νίκο Ξυλούρη (video)
  • 21:00 Η Πατριαρχική Θεία Λειτουργία των Χριστουγέννων στο Φανάρι (Βίντεο)
  • 20:00 «Χριστούγεννα, Πρωτούγεννα»
  • 19:00 «Καλά Χριστούγεννα!»
  • 14:27 Σημαντική αύξηση στην παραγωγή ασφαλίστρων το δεκάμηνο
  • 13:53 Μεγάλη μεταβολή στα μεγέθη των Τεχνικών Ασφαλίσεων το 2024
  • 09:51 «Σβήνουν» ακριβά μνημονιακά δάνεια, η ανησυχία της Τουρκίας μετά την τριμερή, και σενάριο για… Εθνική Κυβέρνηση χωρίς Μητσοτάκη, αγκαλιάστε… τη «Σχεδία», σε άλλη πίστα περνά η CrediaBank και το μεγάλο deal των 865 εκατ. της Metlen
  • 08:30 Χριστούγεννα: Γιατί γιορτάζονται στις 25 Δεκεμβρίου
  • 08:15 Θρασύβουλος Στανίτσας: Ιδιόμελα των Μεγάλων Ωρών των Χριστουγέννων (video)
  • 08:00 Καλήν εσπέραν άρχοντες - Ανοίξτε τις πόρτες στα παιδιά να σας πουν τα κάλαντα
  • 08:00 Τα έθιμα των Χριστουγέννων σε όλη την Ελλάδα
  • 00:05 Αστική Ευθύνη Ξενοδοχείων: Η Αόρατη Ασπίδα Προστασίας μιας Τουριστικής Επιχείρησης
  • 22:05 Διαβάστε το ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΝΑΙ που κυκλοφορεί σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή
  • 14:11 Kίνημα και αλλαγή
  • 12:36 Ιατρικό Διαβαλκανικό Θεσσαλονίκης:Έλαβε κορυφαία διεθνή διαπίστευση
  • 11:46 Γιάννης Στουρνάρας : Οι πέντε άξονες που διαμορφώνουν την εργασία στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης
  • 11:04 Το τρανζίστορ και η σιωπηλή επανάσταση της τεχνικής
  • 08:46 Δείτε σε ποιες περιοχές είχαμε τις μεγαλύτερες ζημιές από βροχοπτώσεις τη διετία ’24 – ’25!
  • 08:44 Το γκι: το φιλί και όσα κουβαλά
  • 08:15 Μνήμες από Χριστούγεννα μιας άλλης εποχής
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 22/12 Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στην Εθνική Ασφαλιστική: Νέα εποχή με ενισχυμένη τεχνογνωσία και στρατηγική συνέχεια
  2. 24/12 Σημαντική αύξηση στην παραγωγή ασφαλίστρων το δεκάμηνο
  3. 24/12 Μεγάλη μεταβολή στα μεγέθη των Τεχνικών Ασφαλίσεων το 2024
  4. 22/12 Ο Νοητός Ήλιος της Δικαιοσύνης στη Φάτνη της Βηθλεέμ
  5. 22/12 EV & PHEV: Το πραγματικό ρίσκο δεν είναι η μπαταρία! Είναι να το ασφαλίσεις «σαν απλό Ι.Χ.»
  6. 22/12 Η Acrisure επεκτείνεται με την εξαγορά της Efficient Insurance Solutions
  7. 23/12 Δείτε σε ποιες περιοχές είχαμε τις μεγαλύτερες ζημιές από βροχοπτώσεις τη διετία ’24 – ’25!

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube