close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Τεχνολογία

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Από 1η Ιανουαρίου 2019 το τελευταίο στάδιο ρυθμίσεων για τις ηλεκτρονικές επικοινωνίες
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
2/1/2019 - 10:28
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Από 1η Ιανουαρίου 2019 το τελευταίο στάδιο ρυθμίσεων για τις ηλεκτρονικές επικοινωνίες

Nextdeal newsroom, 2/1/2019
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Σε ισχύ βρίσκεται από την 1η Ιανουαρίου 2019, το τρίτο και τελευταίο στάδιο ρυθμίσεων που προβλέπεται στον Κανονισμό Γενικών Αδειών της ΕΕΤΤ. Ο Κανονισμός καθορίζει τις υποχρεώσεις των παρόχων ηλεκτρονικών επικοινωνιών, με στόχο την προάσπιση των δικαιωμάτων των συνδρομητών σε τηλεφωνία και Διαδίκτυο. 

Συγκεκριμένα, όπως ενημερώνει η ΕΕΤΤ, με το τρίτο στάδιο, επιβάλλονται οι ακόλουθες ρυθμίσεις.

Αυτόματη διακοπή παροχής υπηρεσιών για αποφυγή υπερχρεώσεων

Κατά τη σύναψη της σύμβασης και προς αποφυγή υπερχρεώσεων, οι συνδρομητές θα μπορούν να επιλέγουν τη δυνατότητα αυτόματης διακοπής της υπηρεσίας, κάθε φορά που ο λογαριασμός θα υπερβαίνει συγκεκριμένο ανώτατο όριο, με βάση τρεις τουλάχιστον επιλογές. Μία τουλάχιστον από τις επιλογές αυτές δεν θα πρέπει να υπερβαίνει (ως προς το τελικό ύψος του λογαριασμού) τα 150 ευρώ, εάν ακολουθείται μηνιαίος κύκλος τιμολόγησης, και τα 300 ευρώ, στις περιπτώσεις που ακολουθείται διμηνιαίος κύκλος τιμολόγησης.

Ανώτατο ύψος τέλους πρόωρης διακοπής σύμβασης

Σε περίπτωση καταγγελίας σύμβασης ορισμένου χρόνου πριν τη λήξη της, το τέλος διακοπής δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τα δύο ακόλουθα ποσά (Α και Β):  

Ποσό Α

Το συνολικό ποσό που θα προκύπτει από το άθροισμα των ακόλουθων:

  • Το σύνολο της έκπτωσης επί του μηνιαίου παγίου μέχρι τη στιγμή της διακοπής.
  • Το εναπομείναν ποσό απόσβεσης για τυχόν επιδότηση συσκευής, εξοπλισμού ή κατασκευής γραμμής.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Επισημαίνεται ότι, εάν ο συνδρομητής καταγγείλει τη σύμβαση οποιαδήποτε στιγμή πριν παρέλθει διάστημα 2 μηνών από την έναρξή της, θα οφείλει να καταβάλει:

  • Τα πάγια 2 μηνών.
  • Την έκπτωση 2 μηνών και το εναπομείναν, πέραν των 2 μηνών, ποσό απόσβεσης για τυχόν επιδότηση  συσκευής, εξοπλισμού ή κατασκευής γραμμής.

Ποσό Β

Το συνολικό ποσό που θα προκύπτει από το άθροισμα των ακόλουθων:

  • Το 1/3 του συνόλου των μηνιαίων παγίων για το διάστημα από την ημερομηνία διακοπής μέχρι την προβλεπόμενη ημερομηνία λήξης της σύμβασης ορισμένου χρόνου.
  • Το ποσό απόσβεσης για τυχόν επιδότηση συσκευής, τερματικού εξοπλισμού ή κατασκευής γραμμής, το οποίο αντιστοιχεί στα 2/3 του εναπομείναντος διαστήματος από την ημερομηνία διακοπής μέχρι την  προβλεπόμενη ημερομηνία λήξης της σύμβασης.

Επισημαίνεται ότι, στην πρώτη σελίδα της σύμβασης ορισμένου χρόνου θα πρέπει να αναγράφεται το τέλος πρόωρης διακοπής που θα οφείλει, κατά περίπτωση και για κάθε μήνα διακοπής, να καταβάλει ο συνδρομητής.

Παράδειγμα: Συνδρομητής συνάπτει σύμβαση διάρκειας 24 μηνών, με αρχική τιμή μηνιαίου παγίου 40 ευρώ και έκπτωση 10 ευρώ (δηλαδή τελική τιμή 30 ευρώ), καθώς και επιδότηση 96 ευρώ για την αγορά συσκευής. Η επιδότηση της συσκευής αποσβένεται κατά 4 ευρώ/μήνα.

Περίπτωση 1: Ο συνδρομητής αποφασίζει να διακόψει τη σύμβαση στο τέλος του 15ου μήνα, δηλαδή 9 μήνες πριν τη λήξη της. Το ποσό Α ανέρχεται στα 186 ευρώ (δηλαδή η συνολική έκπτωση που αντιστοιχεί στους 15 μήνες, συν το εναπομείναν ποσό για την απόσβεση επιδότησης έως τη λήξη της σύμβασης). Το ποσό Β ανέρχεται στα 114 ευρώ (το 1/3 των υπολειπόμενων παγίων, συν το ποσό απόσβεσης επιδότησης για τα 2/3 του εναπομείναντος διαστήματος των 9 μηνών). Συνεπώς, δεδομένου ότι το ποσό Β είναι το μικρότερο, το τέλος διακοπής σύμβασης με το οποίο θα επιβαρυνθεί ο συνδρομητής δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 114 ευρώ (βλ. πίνακα, Περίπτωση 1).

Περίπτωση 2: Ο συνδρομητής αποφασίζει να διακόψει τη σύμβαση κατά τον πρώτο μήνα της σύμβασης. Σε αυτή την περίπτωση, πρέπει να καταβάλει στον πάροχο συνολικό ποσό 168 ευρώ, δηλαδή τα πάγια και την έκπτωση που αντιστοιχούν σε 2 μήνες, συν το εναπομείναν -πέραν των 2 μηνών- ποσό για την απόσβεση επιδότησης (βλ. πίνακα, Περίπτωση 2).

Απρόσκοπτη πρόσβαση στους συμβατικούς όρους και στους τιμοκαταλόγους

Οι πάροχοι θα έχουν την υποχρέωση να ενημερώνουν τους συνδρομητές και να παρέχουν εύκολη πρόσβαση σε πληροφορίες αναρτημένες στον διαδικτυακό τόπο τους, σχετικά με τους ισχύοντες όρους της σύμβασης και τον τιμοκατάλογο υπηρεσιών. Επίσης, οποιεσδήποτε τροποποιήσεις θα πρέπει να επισημαίνονται. Οι παραπάνω πληροφορίες θα πρέπει να παραμένουν αναρτημένες στον διαδικτυακό τόπο του παρόχου έως και δύο έτη μετά την κατάργησή τους, με αναφορά στο χρονικό διάστημα για το οποίο ήταν σε ισχύ.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • ΕΕΤΤ
  • κανονισμός
  • ηλεκτρονικές επικοινωνίες
  • συνδρομητές

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Χωρίς χρεώσεις οι διακοπές συμβολαίων στην κινητή τηλεφωνία!
    Nextdeal newsroom, 2/10/2018

    Χωρίς χρεώσεις οι διακοπές συμβολαίων στην κινητή τηλεφωνία!

  • ΕΕΤΤ: Συστάσεις προς καταναλωτές για αποφυγή ανεπιθύμητων χρεώσεων
    Nextdeal newsroom, 1/6/2018

    ΕΕΤΤ: Συστάσεις προς καταναλωτές για αποφυγή ανεπιθύμητων χρεώσεων

  • ΕΕΤΤ: Διασφάλιση των δικαιωμάτων του καταναλωτή με τον νέο Κανονισμό Γενικών Αδειών

    ΕΕΤΤ: Διασφάλιση των δικαιωμάτων του καταναλωτή με τον νέο Κανονισμό Γενικών Αδειών

    Ο νέος Κανονισμός Γενικών Αδειών, που εξέδωσε η ΕΕΤΤ, καθορίζει τις υποχρεώσεις των παρόχων ηλεκτρονικών επικοινωνιών και δίνει έμφαση στην...
    Nextdeal newsroom, 17/11/2017 - 08:59 17/11/2017
  • ΕΕΤΤ: Οδηγία για προστασία των καταναλωτών σε τηλεφωνία και συνδρομητική τηλεόραση

    ΕΕΤΤ: Οδηγία για προστασία των καταναλωτών σε τηλεφωνία και συνδρομητική τηλεόραση

    Με σκοπό την ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών και της διαφάνειας των χρεώσεων, η ΕΕΤΤ εκδίδει οδηγία προς τους παρόχους...
    Nextdeal newsroom, 10/05/2017 - 10:31 10/5/2017

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Moody’s: Οι ευρωπαϊκές αντασφαλιστικές εταιρείες κατέγραψαν ιστορικά υψηλά κέρδη στο πρώτο εξάμηνο του 2025
10:28 Moody’s: Οι ευρωπαϊκές αντασφαλιστικές εταιρείες κατέγραψαν ιστορικά υψηλά κέρδη στο πρώτο εξάμηνο του 2025
  • 10:22 ΗΜΙΘΕΑ - Κλινική Γένεσις: Η πρώτη εγκυμοσύνη με εξωσωματική γονιμοποίηση μετά από καρκίνο του ενδομητρίου
  • 09:19 Ασφάλιση Ζωής και αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο που βοηθούν τους πελάτες του Διαμεσολαβητή
  • 09:15 To success story της Credia, ο χρυσός έχει 14πλασιαστεί από το 2000, στο στόχαστρο των ΗΠΑ ο ΟΛΠ και η Cosco, οι υψηλές «πτήσεις» της Aegean και η Ινδία
  • 09:09 Μακροζωία και Ευζωία - Δύο μεγάλοι ανθρώπινοι στόχοι που οι ασφαλιστές μπορούν να βοηθήσουν στην επίτευξή τους!
  • 09:04 Η CrediaBank εξαγοράζει την HSBC Malta έναντι 200 εκατ. ευρώ
  • 08:57 Πέρα από την τιμή: Πώς θα διατηρήσετε τους πελάτες σας;
  • 08:55 Μία συναυλία για τον Γρηγόρη Μπιθικώτση
  • 08:50 AEGEAN: Αποτελέσματα δευτέρου τριμήνου και πρώτου εξαμήνου 2025
  • 08:45 Όλοι στον Κρέντη σκέφτονται τα παιδιά!
  • 08:40 Της Αγίας Σοφίας, της Πίστεως, της Αγάπης, της Ελπίδας
  • 16:37 H KPMG υλοποίησε σε χρόνο ρεκόρ το SAP Concur Expense στον Κωτσόβολο
  • 15:10 Οι αιτήσεις για την πρώτη Βιο-Ακαδημία στην Ελλάδα από τη DEMO συνεχίζονται
  • 15:00 Διαβάστε το Nextdeal που κυκλοφορεί σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή με αποκαλυπτικό ρεπορτάζ από το Μόντε Κάρλο και 4 συνεντεύξεις
  • 14:30 Εσύ ξέρεις ποια είναι τα πιο συνηθισμένα ερωτήματα πελατών που οι ασφαλιστές πρέπει να απαντούν σωστά;
  • 14:10 Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στους αγώνες της Super League για 6η συνεχή χρονιά
  • 13:50 Δυναμική παρουσία της ΕΔΙΠΤ στην 89η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης
  • 13:30 Η Εθνική Ασφαλιστική ενδυναμώνει τη διοικητική της ομάδα
  • 12:51 Στη ΝΔ προσχωρεί ο Λοβέρδος - Προορίζεται για υποψήφιος στο Νότιο Τομέα της Β’ Αθήνας
  • 12:07 Μελάς Γιαννιώτης (ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ): Πώς και γιατί από Τραπεζικός έγινα Ασφαλιστής
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 16/9 Η Εθνική Ασφαλιστική ενδυναμώνει τη διοικητική της ομάδα
  2. 12/9 Αποχωρεί από την Δύναμις Ασφαλιστική ο Κίμων Ρεϊνίερ Ευσταθόπουλος
  3. 12/9 Η Δύναμη Ασφαλιστική αλλάζει σελίδα - Νέο Διοικητικό Συμβούλιο με στρατηγικές κινήσεις ανάπτυξης
  4. 11/9 Συντάξεις Οκτωβρίου 2025: Πότε οι πρώτες πληρωμές - Ημερομηνίες για όλα τα Ταμεία
  5. 12/9 Σε ιστορικά υψηλά η Wall Street, «αυτοδύναμος» ο Μητσοτάκης, και σενάρια για «κυβέρνηση μειοψηφίας», τα « 70άρια» της Metlen και «ψήφος» στην Τράπεζα Κύπρου
  6. 12/9 Μπορώ να δείξω στην Τροχαία το δίπλωμα από το κινητό; - Τι ισχύει με τον νέο ΚΟΚ
  7. 16/9 Νικόλαoς Κόκκινος («Λάμπρος Κόκκινος Insurance Brokers»): Προχωράμε σε νέα στρατηγική συνεργασία

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube