ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Με το Δήμαρχο του Λονδίνου συναντήθηκε ο Δήμαρχος Γ. Μπρούλιας

dimarxoi

Με το Δήμαρχο του Λονδίνου κ. Sadiq Khan συναντήθηκε ο Δήμαρχος Αθηναίων Γ. Μπρούλιας στο πλαίσιο της Συνόδου των Πρωτευουσών της Ευρωπαϊκής Ένωσης στο Λονδίνο.

Οι δύο άνδρες είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν για τις στενές και πολυετείς σχέσεις που συνδέουν τις δύο χώρες, ενώ από πλευράς του ο κ.Μπρούλιας του εξέφρασε την πλήρη στήριξή του στην προσπάθεια που καταβάλλει για να προστατέψει τα δικαιώματα των πολιτών του ως Ευρωπαίων πολιτών και να αποτρέψει το  Brexit.

Στη φετινή Σύνοδο συμμετείχαν 20 Δήμαρχοι, οι οποίοι σε κενή δήλωσή τους τάχθηκαν υπέρ της παραμονής του Ηνωμένου Βασιλείου στην ΕΕ, καθώς και της ανάγκης να ορισθεί αντιπρόεδρος της Επιτροπής με αρμοδιότητα τα ζητήματα Αστικής Ανάπτυξης.

Στο Συνέδριο μίλησε και ο Δήμαρχος Αθηναίων Γ. Μπρούλιας, ο οποίος τόνισε ότι βασική προτεραιότητα στην Ευρώπη πρέπει να είναι η ανάκτηση της εμπιστοσύνης των πολιτών και ότι αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο με ανάληψη συγκεκριμένης δράσης. «Η έξαρση του λαϊκισμού δεν είναι τίποτε περισσότερο από το κενό που δημιουργούν στις σχέσεις τους με τον πολίτη οι θεσμοί και οι κυβερνήσεις» ανέφερε ο κ. Μπρούλιας, επισημαίνοντας ότι «αυτό το κενό είναι επείγον να καλυφθεί ξανά».

Ο κ. Μπρούλιας εξέφρασε την πίστη του στη συνεργασία μεταξύ των κρατών, των πόλεων, των θεσμικών και άλλων φορέων της Ε.Ε. και υπογράμμισε: «Υποστηρίζω θερμά τέτοιες συνεργασίες. Εξάλλου, η διαχείριση της προσφυγικής κρίσης από τον δήμο της Αθήνας, με τη συμμετοχή και της Ομάδας Εργασίας της Ε.Ε για την ένταξη των μεταναστών και των προσφύγων, είναι μια ευθύνη που στην πραγματικότητα αφορά όλη την Ευρώπη και αποτελεί πετυχημένο παράδειγμα για το τι μπορούμε να πετύχουμε όταν έχουμε συλλογική στρατηγική».