close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Διεθνή

ΔΙΕΘΝΗ

Ασυγχώρητη η κακή εξυπηρέτηση, απαραίτητη η εταιρική ιστοσελίδα για 7 στους 10 καταναλωτές
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
17/9/2014 - 12:15
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ασυγχώρητη η κακή εξυπηρέτηση, απαραίτητη η εταιρική ιστοσελίδα για 7 στους 10 καταναλωτές

Nextdeal newsroom, 17/9/2014
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το 70% των Βρετανών καταναλωτών δεν προτίθενται να συγχωρήσουν μια εταιρεία αν δυσαρεστηθούν από την εξυπηρέτηση πελατών που προσφέρει. Επιπλέον, τα 2/3 των καταναλωτών θα μοιραστούν αυτή την εμπειρία τους με 8, κατά μέσο όρο, συγγενείς και φίλους.

Η σχετική έρευνα, που διεξήχθη πρόσφατα από την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας Ο2, έδειξε ότι οι Βρετανοί καταναλωτές δίνουν μεγάλη σημασία στην καλή επικοινωνία, με το 71% να περιμένουν γρήγορη και εύκολη επικοινωνία με μια εταιρεία – το 20% μάλιστα θέλουν να μπορούν να επικοινωνήσουν με την εταιρεία μέσω email όλο το 24ωρο.

«Πιστεύουμε ότι οι πελάτες πρέπει να βρίσκονται στην καρδιά οποιασδήποτε επιχείρησης. Όπως δείχνει η έρευνα, η εξυπηρέτηση των πελατών και η ικανότητα να ανταποκριθούν και να είναι ευέλικτες είναι βασική προϋπόθεση για τις μικρές επιχειρήσεις» σχολίασε ο Paul Lawton, διευθυντικό στέλεχος της Ο2.

Αυξανόμενος αριθμός πελατών επιλέγουν πλέον εταιρείες με βάση τη διαδικτυακή παρουσία τους. Σχεδόν τα 2/3 των καταναλωτών θεωρούν τις μικρές επιχειρήσεις που έχουν παρουσία στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σύγχρονες και προοδευτικές, ενώ το 46% αισθάνονται ότι αυτές οι εταιρείες είναι επικεντρωμένες στον πελάτη.

Περισσότεροι από τα 3/4 των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι θα έκαναν διαδικτυακή έρευνα για μια μικρή επιχείρηση προτού απευθυνθούν σε αυτή, ενώ το 25% θα απέρριπταν μια εταιρεία χωρίς δικό της ιστότοπο.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Στα 3,3 τρισ. δολάρια έως το 2034 η αγορά των Unit Linked παγκοσμίως
    Nextdeal newsroom, 28/11/2025

    Στα 3,3 τρισ. δολάρια έως το 2034 η αγορά των Unit Linked παγκοσμίως

  • Τέσσερις γαλλικές τράπεζες κατηγορούνται από ΜΚΟ ότι χρηματοδοτούν την αποψίλωση του Αμαζονίου
    Γιώργος Καλούμενος, 20/11/2025

    Τέσσερις γαλλικές τράπεζες κατηγορούνται από ΜΚΟ ότι χρηματοδοτούν την αποψίλωση του Αμαζονίου

  • Οι φυσικές καταστροφές δεν γνωρίζουν σύνορα: Διασυνοριακό πρόγραμμα Ελλάδας-Βουλγαρίας Floodguard 2

    Οι φυσικές καταστροφές δεν γνωρίζουν σύνορα: Διασυνοριακό πρόγραμμα Ελλάδας-Βουλγαρίας Floodguard 2

    Οι καταστροφές δεν γνωρίζουν σύνορα και, ίσως, χρειάζονται περισσότερα διασυνοριακά προγράμματα, δήλωσε προχθές, Πέμπτη, στους δημοσιογράφους ο Επίτροπος Βαλέντιν Βασίλεφ,...
    Γιώργος Καλούμενος, 17/11/2025 - 09:56 17/11/2025
  • Η Daès London Market Insurance Brokers στο Brokerslink Global Conference 2025, Μαδρίτη

    Η Daès London Market Insurance Brokers στο Brokerslink Global Conference 2025, Μαδρίτη

    Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε ότι η Daès London Market Insurance Brokers συμμετείχε για άλλη μια χρονιά στο Παγκόσμιο Συνέδριο των Brokerslink-...
    Nextdeal newsroom, 22/10/2025 - 09:45 22/10/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Κακοκαιρία Byron: Κλειστά τα σχολεία στην Αττική την Παρασκευή
16:31 Κακοκαιρία Byron: Κλειστά τα σχολεία στην Αττική την Παρασκευή
  • 16:11 Κωνσταντίνος Τασούλας: Δεν υπάρχει δίλημμα επανεξοπλισμού - Σε λίγες ημέρες η παραλαβή της φρεγάτας «Κίμων»
  • 16:03 Η Visa αναδεικνύει την επόμενη γενιά fintech στο Visa Innovation Program Europe 2025
  • 15:55 Με το Philanthropy Award τιμήθηκε ο πρόεδρος του ομίλου Qualco, Ορέστης Τσακαλώτος
  • 15:18 Roche Diagnostics Hellas: Οι ψηφιακές διαγνωστικές λύσεις ενισχύουν την πρόληψη και επιταχύνουν τη διάγνωση!
  • 15:08 H ολοκαίνουρια Mercedes-Benz CLA: εκθαμβωτική, αβίαστα κομψή, απόλυτα διαισθητική και απίστευτα ευέλικτη
  • 15:00 100 χρόνια προσφοράς στην ελληνική κοινωνία γιορτάζει ο Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος
  • 14:48 Βραβείο στην Chiesi Hellas για την ταινία-μήνυμα ελπίδας στους ασθενείς με σπάνιες παθήσεις
  • 13:10 Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Ο Γιάννης Κουρνιώτης Επικεφαλής Νομικός Σύμβουλος και Γενικός Διευθυντής Νομικών Υποθέσεων
  • 12:20 Παγκόσμια Τεχνολογική Πρωτιά για το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών με την εγκατάσταση των συστημάτων Luminos Q.namix T και R
  • 12:09 Οι δημοφιλέστερες αναζητήσεις Google στην Ελλάδα το 2025
  • 11:28 Με το βλέμμα στο μέλλον ή επιστροφή στο παρελθόν
  • 11:25 Eurohold: Σημαντική αύξηση εσόδων και κερδοφορίας στο εννεάμηνο του 2025
  • 10:14 Μάνος Μουστάκας (ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ): Οι προϋποθέσεις για ανθεκτικές υποδομές
  • 09:54 Υπ. Εργασίας - REBRAIN GREECE την Κυριακή 7 Δεκεμβρίου στη Νέα Υόρκη – 35 εταιρείες αιχμής από την Ελλάδα αναζητούν εξειδικευμένα στελέχη σε πολλούς κλάδους
  • 09:52 Τρία Βραβεία απέσπασε το Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας στα Healthcare Business Awards 2025
  • 09:47 Η KPMG στην Ελλάδα ανακοινώνει τη διάθεση της «Γενικής Έρευνας Αποδοχών & Παροχών 2025» - πολύτιμο εργαλείο για στρατηγικές αποφάσεις με αντίκτυπο στην ελληνική αγορά
  • 09:43 Συνάντηση Κυριάκου Πιερρακάκη στη Ρώμη με τον Ιταλό Υπουργό Οικονομικών Giancarlo Giorgetti
  • 09:41 Ασφαλιστική αγορά: Ήρθε η ώρα της Εθνικής Τράπεζας
  • 09:36 CrediaBank: Το πρώτο κατάστημα Νέας Εμπειρίας στην Κρήτη ανοίγει τις πόρτες του στο Ηράκλειο
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 29/11 Ο Χρήστος Μεγάλου στέλνει μήνυμα εμπιστοσύνης: «Το δίκτυο της Εθνικής Ασφαλιστικής είναι η καρδιά της νέας εποχής»
  2. 3/12 Καταγγελίες συμβάσεων συντονιστών-διαμεσολαβητών στην Groupama
  3. 2/12 Η Εθνική Ασφαλιστική και ο ρόλος του agency στο νέο μοντέλο ανάπτυξης
  4. 2/12 Δικαίωμα συμβολαίου εφαρμόζει η Groupama χωρίς να αυξάνεται το κόστος για τους ασφαλισμένους
  5. 28/11 Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!
  6. 4/12 Ασφαλιστική αγορά: Ήρθε η ώρα της Εθνικής Τράπεζας
  7. 2/12 Υπασφαλισμένος: Από το 2027 οι ουσιαστικές αλλαγές στα δίκτυα του bancassurance Εθνικής Τράπεζας και Τράπεζας Πειραιώς

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube