close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Διεθνή

ΔΙΕΘΝΗ

Ξέρετε τα δικαιώματά σας και τι χρήματα δικαιούστε αν καθυστερήσει η αεροπορική πτήση σας;
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom, 27/12/2010 - 13:53
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ξέρετε τα δικαιώματά σας και τι χρήματα δικαιούστε αν καθυστερήσει η αεροπορική πτήση σας;

Nextdeal newsroom, 27/12/2010
  • facebook
  • twitter
  • linkedin
Συνεχίζονται τα προβλήματα στα μεγάλα διεθνή Ευρωπαϊκά αεροδρόμια με τους επιβάτες να συνεχίζουν να διαμαρτύρονται για τις καθυστερήσεις και τις ακυρώσεις των πτήσεων και, τα τηλεοπτικά μέσα ενημέρωσης να καταγράφουν και να βγάζουν συστηματικά τις φωνές διαμαρτυρίας, χωρίς όμως να παρουσιάζουν τις λεπτομέρειες του τι προβλέπει ο κανονισμός για την ασφάλεια των πτήσεων αλλά και τα δικαιώματα των επιβατών σε τέτοιες περιπτώσεις κακοκαιρίας. Χαρακτηριστικό μερίδας Ελλήνων επιβατών να διαμαρτύρεται ακόμα και στην περίπτωση που η αεροπορική παρέχει με ακρίβεια και συνέπεια τα όσα προβλέπει ο νόμος.

Με σκοπό την σωστή ενημέρωση των αναγνωστών και των επιβατών, το www.nextdeal.gr πραγματοποίησε μια μίνι έρευνα επικοινωνώντας ηλεκτρονικά με την Ένωση Γαλλικών Ασφαλιστικών Εταιρειών, FFSA και εξέτασε το τι γίνεται σε περίπτωση που μια πτήση ακυρωθεί, αναβληθεί, αν υπάρχει επιστροφή χρημάτων, από ποιον αποζημιώνεται ο επιβάτης, τι ρόλο μπορεί να παίξει η ασφάλιση έναντι ακυρώσεων, κτλ προκειμένου ο επιβάτης να γνωρίζει ξεκάθαρα τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις και τι πρέπει να διεκδικήσει.

Σύμφωνα με την FFSA σε περίπτωση που ο επιβάτης αποκλειστεί σε ένα αεροδρόμιο, στην διάρκεια αναμονής του, η αεροπορική εταιρεία έχει ‘νομική υποχρέωση’ να παρέχει δωρεάν ποτά και φαγητό. Θα πρέπει επίσης να προσφέρει διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο, στην περίπτωση που η παραμονή απαιτεί διανυκτέρευση μία ή περισσότερες νύχτες. Επί πλέον και μεταφορά από το αεροδρόμιο προς το ξενοδοχείο και αντίστροφα. Σε ό,τι αφορά το θέμα της επικοινωνίας και της ενημέρωσης του επιβάτη με τα στενά οικογενειακά του πρόσωπα, του φίλους ή τους συνεργάτες του, η αεροπορική εταιρεία οφείλει να παρέχει δωρεάν δύο κλήσεις μέσω τηλεφώνου, τέλεξ, φαξ ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ιδιαίτερη αφοσίωση πρέπει να δώσει η εταιρεία στα άτομα με αναπηρίες, και στα άτομα που έχουν αναλάβει την φροντίδα τους. Ιδιαίτερη επίσης προσοχή πρέπει να δοθεί στα παιδιά που δεν συνοδεύονται από ενήλικα.

Η αεροπορική εταιρεία τώρα στην περίπτωση που αποκλειστεί ο επιβάτης στο αεροδρόμιο οφείλει να πραγματοποιήσει την προγραμματισμένη πτήση με αναβολή ή να προβεί στην αποζημίωση του ναύλου για πτήσεις που εκτελούνται από Ευρωπαϊκά αεροδρόμια και για πτήσεις που εκτελούνται από αεροπορική εταιρεία της ΕΚ που εκτελούν ενδοκοινοτικές πτήσεις.

Αποζημίωση από τις ασφαλιστικές δεν δικαιούται να πάρουν οι επιβάτες που έχουν ασφαλιστεί έναντι ακυρώσεων, καθώς το είδος της ασφάλισης αυτής ισχύει μόνο για ακυρώσεις που γίνονται με προσωπική ευθύνη του πελάτη της ασφαλιστικής, λόγω για παράδειγμα προβλημάτων υγείας.

Η FFSA συμβουλεύει τους πελάτες των ασφαλιστικών εταιρειών να επικοινωνήσουν το συντομότερο δυνατόν με τους αρμόδιους φορείς, συμπεριλαμβανομένης και της αεροπορικής εταιρείας και του οργανισμού που ο πελάτης αγόρασε το εισιτήριο έτσι ώστε να διευθετηθούν οι εκκρεμότητες.

Τέλος, η FFSA ζητά από τους επιβάτες των SNCF (Γαλλικοί Σιδηρόδρομοι) και Eurostar να επικοινωνήσουν με τα αρμόδια γραφεία τους για τους όρους ανταλλαγής και επιστροφής των εισιτηρίων τους.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Lufthansa πέρα από την εκπλήρωση των υποχρεώσεών της παρείχε σε γερμανικό αεροδρόμιο εκπλήξεις με κλόουν και Αϊ Βασίληδες για την διασκέδαση των μικρών σε ηλικία επιβατών της.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Σε ποια πρωτεύουσα θα περάσετε καλύτερα το 2021;
    Nextdeal newsroom, 7/1/2021

    Σε ποια πρωτεύουσα θα περάσετε καλύτερα το 2021;

  • Χάος στις ΗΠΑ με την εισβολή στο Καπιτώλιο!
    Nextdeal newsroom, 7/1/2021

    Χάος στις ΗΠΑ με την εισβολή στο Καπιτώλιο!

  • Η Αρούμπα, το Common Trust Network και το παγκόσμιο υγειονομικό μητρώο

    Η Αρούμπα, το Common Trust Network και το παγκόσμιο υγειονομικό μητρώο

    Η Αρούμπα η νησιωτική χώρα, τμήμα του Βασιλείου των Κάτω Χωρών (Ολλανδίας) στην Καραϊβική με τους 112.269 κατοίκους ειναι η...
    Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 18/12/2020 - 15:59 18/12/2020
  • Ισχυρή έκρηξη στο ηφαίστειο της Αίτνας!

    Ισχυρή έκρηξη στο ηφαίστειο της Αίτνας!

    Ισχυρή έκρηξη σημειώθηκε το βράδυ της Κυριακής στο ηφαίστειο της Αίτνας στην Σικελία της Ιταλίας. Δείτε φωτογραφίες που αναρτήθηκαν στη σελίδα Meteology,...
    Nextdeal newsroom, 14/12/2020 - 09:32 14/12/2020

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αντικειμενική αξιοπιστία των Ενιαίων Δεικτών Υγείας (ΕΔΥ) του ΙΟΒΕ
12:56 Αντικειμενική αξιοπιστία των Ενιαίων Δεικτών Υγείας (ΕΔΥ) του ΙΟΒΕ
  • 10:35 Άνοιξε η πλατφόρμα των ραντεβού εμβολιασμού για την ηλικιακή ομάδα 80 έως 84 ετών
  • 20:42 Εξοικονομώ - Αυτονομώ: επανεκκίνηση από τη Δευτέρα με τεχνικές προσαρμογές
  • 20:09 Παρατείνεται για μία εβδομάδα το lockdown - Όλα τα μέτρα που ανακοίνωσε ο Χαρδαλιάς!
  • 20:05 Πρόγραμμα δωρεάν ασφάλισης μαθητών από τον Δήμο Θεσσαλονίκης
  • 19:43 ΠΟΑΔ: Στο νέο πρόγραμμα ΕΣΠΑ οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας
  • 19:28 ΚΚΕ: Η «ανταποδοτική ασφάλιση» σηματοδοτεί τον ενταφιασμό της κοινωνικής ασφάλισης
  • 19:20 ΚΙΝΑΛ: Εμπαιγμός η τοποθέτηση μάνατζερ στον e-ΕΦΚΑ για τις εκκρεμείς συντάξεις
  • 18:49 Πώς θα ανοίξουν γυμνάσια και λύκεια - Τι θα ισχύσει για φροντιστήρια, Πανεπιστήμια, ΙΕΚ
  • 18:28 Επίσκεψη Μητσοτάκη στο υπ. Εργασίας: Δρομολογούνται αλλαγές σε ασφαλιστικό, εργασιακά, κατάρτιση
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 18/1 Έρχεται ντόμινο αλλαγών στην ασφαλιστική αγορά!
  2. 19/1 Απελεύθερος: Το δάνειο της Hellenic Healthcare (CVC) από Υγεία και το επόμενο κτύπημα
  3. 22/1 Oδηγός εφαρμογής της νέας κλαδικής σύμβασης εργασίας στον ασφαλιστικό κλάδο-Οι αμοιβές και τα επιδόματα των εργαζομένων
  4. 20/1 Συλλέκτης αναμνήσεων Ευαγ. Γ. Σπύρου: Έφερε στο ταμείο, δέκα κιλά κρέας αντί χρήματα για ασφάλιστρα ζωής!
  5. 19/1 ΕΕΑ: Εκτός της Επιστρεπτέας Προκαταβολής 5 μένουν ασφαλιστές, πράκτορες, μεσίτες!
  6. 21/1 Επιστρεπτέα προκαταβολή 5: Καταβάλλονται τα ποσά την ερχόμενη εβδομάδα
  7. 17/1 Απόφαση σταθμός για την αποζημίωση λόγω πανδημίας από τις ασφαλιστικές!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ COVID-19

ΚΛΕΙΣΕ
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube