Διπλή προσοχή απαιτείται από όσους επιθυμούν να επισκεφτούν φέτος το καλοκαίρι τη πανέμορφη Κούβα αφού η ηγεσία της χώρας κατέστησε σαφές ότι στο εξής δεν θα δέχεται ανασφάλιστους τουρίστες κι επισκέπτες. Το συγκεκριμένο μέτρο που ανακοινώθηκε από την κυβέρνηση του Ραούλ Κάστρο και πρόκειται να τεθεί σε εφαρμογή από τον προσεχή Μάιο ορίζει ότι όσοι εισέρχονται στη χώρα θα πρέπει να αποκτούν ασφαλιστήρια είτε από ξένες εταιρείες με την έγκριση της κυβέρνησης είτε από εγχώριες εταιρείες στα σημεία εισόδου της Κούβας. Από το μέτρο αυτό εξαιρούνται μόνο οι διπλωμάτες και οι αντιπρόσωποι διαπιστευμένων διεθνών οργανισμών. Αξίζει να σημειωθεί ότι μόνο πέρυσι επισκέφτηκαν τη Κούβα 2,42 εκατομμύρια άτομα.