Γιώργος Μούζος, 10/10/2022 - 08:37 facebook twitter linkedin Ο χαρούμενος πελάτης οδηγεί στην ανάπτυξη τον κλάδο ασφάλισης οχημάτων! Γιώργος Μούζος, 10/10/2022 facebook twitter linkedin Η εμπειρία του πελάτη αποτελεί σημαντικό παράγοντα διαφοροποίησης και ανάπτυξης μεταξύ των ασφαλιστικών εταιρειών. Για το λόγο αυτό οι περισσότερες ασφαλιστικές πραγματοποιούν στρατηγικές επενδύσεις για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών τους. Οι επενδύσεις αυτές αφορούν τόσο τις υλικοτεχνικές υποδομές της εταιρείας, όσο και την ανάπτυξη του έμψυχου δυναμικού. Η βελτιωμένη εμπειρία – εξυπηρέτηση συμβάλλει στην αύξηση των επιχειρηματικών αποτελεσμάτων. Η ανάλυση δεδομένων βοηθά την ανάπτυξη Μετά την επέλαση του COVID η πλειοψηφία των πελατών «αγκάλιασε» τις ψηφιακές τεχνολογίες. Αυτή η τάση έδειξε και πως θα είναι το μέλλον του ασφαλιστικού κλάδου και παράλληλα που θα πρέπει να εστιάσουν οι ασφαλιστές αν θέλουν να ανταποκριθούν στις αυξανόμενες προσδοκίες της επόμενης γενιάς πελατών τους. Και όποιος καλύψει πρώτος αυτές τις προσδοκίες θα έχει κερδίσει και την πίστη αυτών των πελατών. Αλλά για να καλυφθούν αυτές οι «ανάγκες» οι ασφαλιστές θα πρέπει να «διαβάσουν» σωστά τα δεδομένα που έχουν στα χέρια τους. Η σωστή ανάλυση δεδομένων είναι η κινητήρια δύναμη πίσω από τις προηγμένες λύσεις για τους πελάτες σας. Οι σύγχρονες τεχνολογίες, όπως η τεχνητή νοημοσύνη και η μηχανική εκμάθηση παρέχουν την εξατομίκευση και την απρόσκοπτη εμπειρία που περιμένουν οι καταναλωτές σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας. Αυτές είτε απαντούν άμεσα σε ερωτήματα πελατών, είτε συνδέουν με έναν αντιπρόσωπο της ασφαλιστικής για περισσότερη βοήθεια. Οι προηγμένες τεχνολογίες συνδυάζουν τα δεδομένα και τις λειτουργίες back-office, ακόμα και το underwriting, σε μια προσπάθεια να παρέχουν πιο ολοκληρωμένες και ελκυστικές εμπειρίες για τους πελάτες τους. Τακτικές που δεν εφαρμόζονται μόνο στον κλάδο οχημάτων, αλλά και ζωής. Για παράδειγμα, οι ασφαλιστές του εν λόγω κλάδου χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο τα δεδομένα τρίτων αντί για παραϊατρικές εξετάσεις για να επιταχύνουν την έκδοση ορισμένων συμβολαίων ζωής. Αυτές οι προηγμένες δυνατότητες για τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη αξιοποιούν τα δεδομένα που τους παρέχονται από εξωτερικές πηγές. Οι ασφαλιστές που κατέχουν αυτό το επίπεδο διαχείρισης δεδομένων θα είναι έτοιμοι να «απογειώσουν» την εμπειρία των πελατών σε ολόκληρη την ασφαλιστική αλυσίδα. Ανθρώπινος παράγοντας και τεχνολογία: Ο συνδυασμός της επιτυχίας Ναι οι μηχανές βελτιώνονται, αλλά ο άνθρωπος θα έχει πάντα τον πρωταγωνιστικό ρόλο. Η αξιοποίηση της ανθρώπινης εφευρετικότητας συνδυαστικά με την τεχνολογία θα προσφέρει στους ασφαλιστές μεγαλύτερη ελευθερία στο να βελτιώσουν την ασφαλιστική εμπειρία μετατρέποντας την σε πιο πελατοκεντρική και πολυκαναλική, ικανοποιώντας τις προσδοκίες των πελατών. Εκεί βρίσκεται και η ουσία όλων των παραπάνω που διαβάσατε. Οι ασφαλιστές θα πρέπει να αξιοποιήσουν κάθε όπλο που έχουν στα χέρια τους για να βελτιώσουν την ικανοποίηση των πελατών, οδηγώντας τον κλάδο στην ανάπτυξη. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 30/06/2025 - 15:25 Αφιέρωμα Leasing: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε ως ασφαλιστές - Πώς το leasing έχει μετασχηματίσει τον κλάδο του αυτοκινήτου και πώς αντίστοιχα έχει επηρεάσει την ασφαλιστική αγορά - Συμφέρει να κάνει κάποιος leasing;
Γιώργος Μούζος, 30/06/2025 - 09:05 Γερασμένος στόλος οχημάτων: «Ωρολογιακή βόμβα» για τις ασφαλιστικές εταιρείες;
Γιώργος Μούζος, 26/06/2025 - 08:54 Car-sharing: Πώς μεταμορφώνει το underwriting στην ασφαλιστική αγορά
Γιώργος Μούζος, 23/06/2025 - 09:04 Νέο Audi Q3: Η τεχνολογία ασφαλείας συναντά την premium καθημερινότητα - Τι βοηθά τον ασφαλιστή;
Η Τεχνητή Νοημοσύνη αναδιατυπώνει τους κανόνες της ασφάλισης οχημάτων Από τα συμβατικά ασφάλιστρα στην εξατομικευμένη τιμολόγηση βάσει συμπεριφοράς: Πώς η AI μετατρέπει κάθε οδηγό σε μοναδικό προφίλ κινδύνου; Η ασφάλιση... Γιώργος Μούζος, 20/06/2025 - 09:05
Ανάλυση τηλεματικών δεδομένων: Το «κλειδί» για μείωση ζημιών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα; Πώς η αξιοποίηση τηλεματικής τεχνολογίας μπορεί να ανατρέψει τα δεδομένα στις ασφαλίσεις ηλεκτρικών οχημάτων; Η ασφαλιστική βιομηχανία βρίσκεται σε ένα σημαντικό... Γιώργος Μούζος, 16/06/2025 - 09:00
BMW M2 CS: Τι σημαίνει για τους ασφαλιστές η κορυφαία σπορ έκδοση της BMW; Η νέα BMW M2 CS ανεβάζει τον πήχη σε πολυτέλεια, επιδόσεις και ασφάλεια. Tι πρέπει να γνωρίζετε ως επαγγελματίας ασφαλιστής; Η... Γιώργος Μούζος, 12/06/2025 - 09:08
Ηλεκτρικά οχήματα χωρίς εκπλήξεις: Πώς η τηλεμετρία αλλάζει το παιχνίδι της ασφάλισης Οι άμεσες μετρήσεις από τη μπαταρία, τη θερμοκρασία και τη συμπεριφορά του οδηγού καθιστούν την πρόληψη ζημιών πρακτικό εργαλείο για... Γιώργος Μούζος, 10/06/2025 - 09:09
Μπορεί το blockchain να σώσει την αγορά από τις ψευδείς ασφαλιστικές αξιώσεις; Η τεχνολογία blockchain υπόσχεται επανάσταση στη διαχείριση απαιτήσεων, μειώνοντας δραστικά την απάτη και το κόστος για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Οι ψευδείς... Γιώργος Μούζος, 04/06/2025 - 09:00
Υβριδικά οχήματα & ασφαλιστικός κίνδυνος: Οι προκλήσεις που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς Η ραγδαία άνοδος των υβριδικών αλλάζει τους όρους εκτίμησης κινδύνου και απαιτεί από τους ασφαλιστές νέες στρατηγικές, τεχνογνωσία και εργαλεία. Μέχρι... Γιώργος Μούζος, 02/06/2025 - 09:00