Γιώργος Μούζος, 29/7/2022 - 08:39 facebook twitter linkedin Τι ισχύει με το πρόγραμμα Κινούμαι Ηλεκτρικά Γιώργος Μούζος, 29/7/2022 facebook twitter linkedin Το «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2» μπορεί να δώσει ώθηση στον κλάδο αυτοκινήτου! Σε ισχύ είναι η πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2», που προσφέρει αυξημένη επιδότηση που φτάνει έως και τα 9.000 ευρώ με απόσυρση παλαιού οχήματος. Με ιδιαίτερα αυξημένη επιδότηση μας έρχεται το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά», που ενθαρρύνει την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων (αυτοκίνητα, δίκυκλα, τρίκυκλα, ποδήλατα) και την έναρξη του προγράμματος καλωσόρισε ο κ. Κώστας Σκρέκας και η Γενική Γραμματέας Ενέργειας, κ. Αλεξάνδρα Σδούκου. Η επιδότηση αυτή μπορεί να δώσει ώθηση στον κλάδο αυτοκινήτου, αφού όπως ανέφερε και στην παρουσίασή του ο κ. Σκρέκας το πρόγραμμα πετυχαίνει ταυτόχρονα τέσσερις στόχους: Την ανανέωση του στόλου των οχημάτων Την ανάπτυξη έξυπνων υποδομών φόρτισης Τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα Την εξοικονόμηση πόρων για τους πολίτες Αυτό που έγινε ξεκάθαρο από την κ. Σδούκου είναι πως η επιδότηση αφορά αποκλειστικά την αγορά αμιγώς ηλεκτρικών και όχι plug-in υβριδικών οχημάτων. Ο προϋπολογισμός του προγράμματος είναι στα 50 εκατομμύρια ευρώ και όπως όλα δείχνουν θα λάβει περαιτέρω ενίσχυση το 2023. Το πρόγραμμα έχει αναδρομική ισχύ από την 1η Δεκεμβρίου του 2021, με την προθεσμία για την υποβολή αιτήσεων να είναι έως και τις 31/12/2023. Σημαντικό είναι επίσης το γεγονός πως οι επιδοτήσεις αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, δικύκλων, και τρικύκλων στη δεύτερη φάση του προγράμματος είναι από τα ισχυρότερα στην Ευρώπη. Τι περιλαμβάνει το «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2»; Αύξηση σε 30% (από 20%) του ποσοστού της επιδότησης για αγορά νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων για τα φυσικά πρόσωπα και του μέγιστου ποσού σε 8.000 ευρώ (από 6.000 ευρώ). Επιβράβευση της απόσυρσης παλαιού οχήματος με 1.000 ευρώ και της αγοράς έξυπνου οικιακού φορτιστή με 500 ευρώ. Αύξηση του ποσοστού επιδότησης για την αγορά ηλεκτρικών δικύκλων και τρικύκλων κατηγορίας L5e έως και L7e από 20% σε 40%. Αντίστοιχα και για το μέγιστο ποσό επιδότησης από 800 ευρώ σε 3.000 ευρώ. Το ποσοστό επιδότησης για τα ηλεκτρικά δίκυκλα L1e έως L4e παραμένει στο 20%. Το μέγιστο ποσό επιδότησης θα είναι 800 ευρώ. Για τα ηλεκτρικά οχήματα της κατηγορίας L, προαιρετική επιδότηση ως μέρος του βασικού εξοπλισμού του οχήματος, για αγορά δεύτερης μπαταρίας με ποσό 300 ευρώ. Το ποσοστό της επιδότησης για την αγορά ηλεκτρικού ποδηλάτου παραμένει σταθερό στο 40%, με μέγιστο ποσό τα 800 ευρώ. Προσαύξηση της ενίσχυσης κατά 1.000 ευρώ για την αγορά ηλεκτρικών μικροαυτοκινήτων, για τους νέους έως 29 ετών. Προσαύξηση κατά 4.000 ευρώ, για την κάθε αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου στα νησιά, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας GR–Eco Islands. Ειδική μέριμνα για τα Άτομα με Αναπηρία Σημαντική διαφοροποίηση σε σχέση με την πρώτη φάση του προγράμματος αποτελεί και η μέριμνα για τα Άτομα με Αναπηρία. Με επιπλέον 1.000 ευρώ για τις οικογένειες που έχουν τουλάχιστον τρία εξαρτώμενα τέκνα. Επί της ουσίας 1.000 ευρώ ανά εξαρτώμενο τέκνο, έναντι των συνολικά 1.000 ευρώ του παρελθόντος. Τι ισχύει για τις επιχειρήσεις και τα ηλεκτρικά οχήματα Αύξηση του ποσοστού της επιδότησης σε 30% από 20%, με μέγιστο ποσό τα 8.000 ευρώ. Τέλος στον περιορισμό του αριθμού των οχημάτων προς επιδότηση για κάθε εταιρεία. Σε αντίθεση με τον πρώτο κύκλο του προγράμματος και τον περιορισμό των 3 ή 6 οχημάτων (σε νησιά). Καμία εταιρεία δεν θα έχει την υποχρέωση να εξαγοράσει τα οχήματα στο τέλος της περιόδου της χρονομίσθωσης (leasing). Επίσης πλέον θα μπορούν να αποσύρουν ίσο αριθμό οχημάτων με αυτόν που αντιστοιχεί στα οχήματα της επιδότησης τους. Το ποσό ανά όχημα είναι 1.000 ευρώ. Επιδότηση σε εταιρείες ταχυμεταφορών, διανομών και τουριστικές εταιρείες και για την αγορά ηλεκτρικών ποδηλάτων. Ενίσχυση σε εταιρείες αντιπροσώπων, εμπόρων και εισαγωγέων αυτοκινήτων για την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων επίδειξης (test drive). Με ποσοστό επιδότησης 30% και μέγιστο ποσό τα 8.000 ευρώ ανά αυτοκίνητο. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 28/05/2025 - 09:19 Cyber Risk στα έξυπνα αυτοκίνητα: Πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα αντιμετωπίζουν τις IoT απειλές;
Γιώργος Μούζος, 26/05/2025 - 09:11 AI-powered risk assessment: Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να προλάβει τον επικίνδυνο οδηγό πριν το ατύχημα;
Γιώργος Μούζος, 19/05/2025 - 08:55 Πώς η γήρανση των μπαταριών EV αλλάζει τα δεδομένα στην ασφαλιστική κάλυψη και αποζημίωση
Ο ρόλος των over-the-air updates στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και οι προκλήσεις για τις ασφαλιστικές Πώς οι «over-the-air» αναβαθμίσεις αλλάζουν το τοπίο στην ασφάλιση αυτοκινήτου και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές σήμερα; Η εποχή όπου... Γιώργος Μούζος, 16/05/2025 - 09:07
Η νέα στρατηγική κατά της απάτης με deep learning και data fusion Η ασφαλιστική απάτη δεν είναι απλώς ένα κόστος! Eίναι ένας αόρατος εχθρός που υπονομεύει την αξιοπιστία του συστήματος και μετακυλίει... Γιώργος Μούζος, 14/05/2025 - 09:02
Πώς τα Big Data μεταμορφώνουν τις ασφαλίσεις αυτοκινήτων: Από την πρόβλεψη ατυχημάτων στην εξατομίκευση τιμολογίων Οι ασφαλιστικές αξιοποιούν πλέον τα δεδομένα για να προσφέρουν δίκαιες και κερδοφόρες πολιτικές. Τι σημαίνει αυτό για τον κλάδο; Η δυνατότητα... Γιώργος Μούζος, 12/05/2025 - 08:54
Τα τέσσερα mega-trends που αναδιαμορφώνουν την ασφάλιση οχημάτων ως το 2030 Η ασφάλιση οχημάτων βρίσκεται σε κομβικό σταυροδρόμι. Μέχρι το 2030, τέσσερις ισχυρές τάσεις θα έχουν αναδιαμορφώσει το τοπίο: από τον... Γιώργος Μούζος, 09/05/2025 - 09:06
smart #5: Το νέο premium SUV που αλλάζει τους κανόνες στα ηλεκτρικά οχήματα! Το πρώτο μεσαίο SUV της smart προσφέρει κορυφαία τεχνολογία, ασφάλεια και άνεση και δημιουργεί νέα δεδομένα για τους επαγγελματίες της... Γιώργος Μούζος, 02/05/2025 - 08:59
Ποιος ευθύνεται όταν το αυτοκίνητο οδηγεί μόνο του; Η αυτόνομη οδήγηση αλλάζει τα πάντα στην ασφάλιση οχημάτων: νέες ευθύνες, νέες προκλήσεις και ευκαιρίες για τους ασφαλιστές. Η πρόοδος της... Γιώργος Μούζος, 28/04/2025 - 09:04