Γιώργος Μούζος, 16/5/2022 - 08:43 facebook twitter linkedin Οι οδηγοί ψεύδονται για καλύτερη προσφορά στο ασφαλιστήριο του οχήματός τους! Γιώργος Μούζος, 16/5/2022 facebook twitter linkedin Ανησυχητικά τα ευρήματα μιας νέας έρευνας της Lexis Nexis, που αποκαλύπτει ότι το 48% των οδηγών θεωρούν αποδεκτό να πουν ψέματα για να λάβουν μια καλύτερη προσφορά στο ασφαλιστήριο τους. Μπορεί η συγκεκριμένη έρευνα να έλαβε χώρα στη Μεγάλη Βρετανία, αλλά αναμφίβολα δείχνει την τάση που επικρατεί σε ότι έχει να κάνει με τον κλάδο οχημάτων και το πως λειτουργεί η πλειοψηφία των οδηγών ανεξαρτήτως εθνικότητας. Στην έρευνα αυτή συμμετείχαν περίπου 1.500 οδηγοί τον περασμένο Απρίλιο. Από τους συμμετέχοντες, το 21% επιβεβαίωσε ότι θεωρεί πως είναι απολύτως αποδεκτό να πουν ψέματα σχετικά με τις πληροφορίες που τους ζητούνται για την ασφάλιση του αυτοκινήτου τους, απλά και μόνο για να πετύχουν χαμηλότερο ασφάλιστρο. Αναμφίβολα το ποσοστό είναι σημαντικά αυξημένο συγκριτικά με το 12% που ήταν πέρσι. «Πολλά βασικά πεδία στη διαδικασία προσφορών δίνουν τη δυνατότητα στους οδηγούς να πουν ψέματα. Και πλέον είμαστε ενήμεροι πως η προθυμία των καταναλωτών να χειραγωγήσουν τις προσφορές είναι τρομερά υψηλή», σχολίασε ο Martyn Mathews, ανώτερος διευθυντής προσωπικών και επαγγελματικών προγραμμάτων της LexisNexis Risk Solutions Insurance Μεγάλης Βρετανίας και Ιρλανδίας. «Ακόμη και πριν από την εκτόξευση του κόστους ζωής, η έρευνά μας διαπίστωσε ότι δύο στους πέντε πελάτες ασφάλισης αυτοκινήτου πιστεύουν ότι είναι αποδεκτό να ψεύδονται για τις πληροφορίες που παρέχουν όταν λαμβάνουν μια προσφορά από έναν ιστότοπο σύγκρισης τιμών». Η τηλεματική δίνει τη λύση όμως! Η λύση της τηλεματικής σε συνδυασμό με την Τεχνητή Νοημοσύνη θα δώσει τη δυνατότητα στον ασφαλιστικό κλάδο, να λύσει τέτοιου είδους προβλήματα απάτης. Στο πρόσφατο παρελθόν τα πράγματα για την ασφαλιστική εταιρεία και τον πελάτη, ήταν εξαιρετικά απλά: ο πελάτης υπέγραφε το συμβόλαιο με τον ασφαλιστή του και στις ημερομηνίες που έπρεπε πλήρωνε το ασφάλιστρο του και η ζωή τους συνεχιζόταν. Τώρα όμως με την τηλεματική η ασφαλιστική εταιρεία μπορεί να μάθει σε μεγαλύτερο βάθος τον πελάτη της (και να μην περιμένει ένα τυχόν ατύχημα για να μάθει πώς οδηγεί) και βάσει αυτής της γνώσης να του προσφέρει ασφαλιστικά προγράμματα σύμφωνα με τις ανάγκες του. Με τη χρήση ενός smartphone ή έπειτα από την εγκατάσταση της σχετικής συσκευής στο αυτοκίνητο, η ασφαλιστική εταιρεία έχει τη δυνατότητα μέσα σε μια ή δύο μέρες, να αποκτήσει μια αρκετά ακριβή εικόνα της συμπεριφοράς του πελάτη της στο δρόμο. Οι ασφαλιστές μπορούν να δουν με κάθε λεπτομέρεια τον τρόπο οδήγησης του εκάστοτε πελάτη (πόσο γρήγορα οδηγούν, πώς φρενάρουν, γενικότερα το στιλ οδήγησης, αλλά και το πού οδηγούν). Συλλέγοντας κι αναλύοντας όλες τις πληροφορίες ο ασφαλιστικός κλάδος θα μπορεί να θωρακιστεί έναντι κάθε είδους απάτης, βελτιώνοντας σημαντικά τη κερδοφορία του. Η τηλεματική διατηρεί ανταγωνιστική μια ασφαλιστική εταιρεία Πέρα από τα οφθαλμοφανή οφέλη της τηλεματικής σε επίπεδο κόστους, ένα ακόμα μεγάλο όφελος της συγκεκριμένης τεχνολογίας είναι πως διατηρεί ανταγωνιστική μια ασφαλιστική εταιρεία. Κι αυτό γιατί της δίνει τη δυνατότητα να συμβαδίζει με την τάση της εποχής και σαφώς να εναρμονίζεται με τα νέα τεχνολογικά δεδομένα. Η ασφαλιστική εταιρεία λοιπόν που θα προσαρμόσει το ασφαλιστικό πρόγραμμα ενός πελάτη σύμφωνα με τα πραγματικά δεδομένα κι όχι σύμφωνα με το τι δηλώνει ο υποψήφιος ασφαλισμένος της, έναντι μιας που θα μείνει στα παλιά, έχει σαφέστατα πλεονέκτημα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 01/12/2025 - 09:38 Cyber attacks σε στόλους οχημάτων: Ο αόρατος κίνδυνος που μπορεί να “ρίξει” μια εταιρεία μέσα σε μία ημέρα
Γιώργος Μούζος, 28/11/2025 - 12:27 Κόλλησε το γκάζι: Ατύχημα ή κάτι άλλο; Ο εφιάλτης κάθε οδηγού και ασφαλιστικών εταιρειών
Γιώργος Μούζος, 26/11/2025 - 08:54 Η νέα πραγματικότητα της ζημιάς για τον ασφαλιστικό κλάδο - Το συνεργείο του '25 ένας ψηφιακός κόμβος
Ηλεκτρικά οχήματα και ασφάλεια μπαταριών: Οι νέοι τεχνικοί κίνδυνοι των ασφαλιστών! Η ηλεκτροκίνηση ανοίγει μια τεράστια αγορά. Ταυτόχρονα, όμως, δημιουργεί σύνθετους κινδύνους που ο ασφαλιστικός κλάδος δεν μπορεί πλέον να αγνοεί. Η... Γιώργος Μούζος, 24/11/2025 - 10:41
Οι πελάτες σας ξέρουν τι να κάνουν αν τρακάρουν με ανασφάλιστο όχημα; Ένας πρακτικός, επίκαιρος και καθόλου θεωρητικός οδηγός για το τι οφείλετε να έχετε ήδη εξηγήσει στους ασφαλισμένους σας, ώστε να... Γιώργος Μούζος, 21/11/2025 - 08:40
ADAS: Θα ρίξουν τα τροχαία ή θα «τινάξουν» στον αέρα τα ασφαλιστήρια; Τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού μειώνουν τα ατυχήματα, αλλά φέρνουν ακριβότερες ζημιές, γκρίζες ζώνες ευθύνης και νέο πονοκέφαλο για κάθε ασφαλιστή... Γιώργος Μούζος, 19/11/2025 - 14:47
Όταν «ρίχνει καρέκλες», βρέχει ζημιές! Γιατί κάθε καταιγίδα είναι stress test για τα συμβόλαιά σου και πώς μπορείς να μειώσεις τις ζημιές πριν σηκώσει ο... Γιώργος Μούζος, 17/11/2025 - 09:09
Η Kaspersky επισημαίνει έναν ακόμα ασφαλιστικό κίνδυνο! Οι νέες ψηφιακές απειλές στα ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα αυξάνουν τον κίνδυνο για οδηγούς, επιβάτες και ασφαλιστικές εταιρείες, απαιτώντας άμεση... Γιώργος Μούζος, 12/11/2025 - 08:50
Φωτιστικά σώματα: Ασπίδα ασφάλειας για τους πελάτες σας! Γιατί η κατάσταση και η τεχνολογία των φωτιστικών σωμάτων αποτελούν καθοριστικό παράγοντα στην πρόληψη ατυχημάτων και στη μείωση των ασφαλιστικών... Γιώργος Μούζος, 10/11/2025 - 08:45