close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οι οδηγοί ψεύδονται για καλύτερη προσφορά στο ασφαλιστήριο του οχήματός τους!
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος, 16/5/2022 - 08:43
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Οι οδηγοί ψεύδονται για καλύτερη προσφορά στο ασφαλιστήριο του οχήματός τους!

Γιώργος Μούζος, 16/5/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ανησυχητικά τα ευρήματα μιας νέας έρευνας της Lexis Nexis, που αποκαλύπτει ότι το 48% των οδηγών θεωρούν αποδεκτό να πουν ψέματα για να λάβουν μια καλύτερη προσφορά στο ασφαλιστήριο τους.

Μπορεί η συγκεκριμένη έρευνα να έλαβε χώρα στη Μεγάλη Βρετανία, αλλά αναμφίβολα δείχνει την τάση που επικρατεί σε ότι έχει να κάνει με τον κλάδο οχημάτων και το πως λειτουργεί η πλειοψηφία των οδηγών ανεξαρτήτως εθνικότητας.

Στην έρευνα αυτή συμμετείχαν περίπου 1.500 οδηγοί τον περασμένο Απρίλιο. Από τους συμμετέχοντες, το 21% επιβεβαίωσε ότι θεωρεί πως είναι απολύτως αποδεκτό να πουν ψέματα σχετικά με τις πληροφορίες που τους ζητούνται για την ασφάλιση του αυτοκινήτου τους, απλά και μόνο για να πετύχουν χαμηλότερο ασφάλιστρο. Αναμφίβολα το ποσοστό είναι σημαντικά αυξημένο συγκριτικά με το 12% που ήταν πέρσι.

«Πολλά βασικά πεδία στη διαδικασία προσφορών δίνουν τη δυνατότητα στους οδηγούς να πουν ψέματα. Και πλέον είμαστε ενήμεροι πως η προθυμία των καταναλωτών να χειραγωγήσουν τις προσφορές είναι τρομερά υψηλή», σχολίασε ο Martyn Mathews, ανώτερος διευθυντής προσωπικών και επαγγελματικών προγραμμάτων της LexisNexis Risk Solutions Insurance Μεγάλης Βρετανίας και Ιρλανδίας. «Ακόμη και πριν από την εκτόξευση του κόστους ζωής, η έρευνά μας διαπίστωσε ότι δύο στους πέντε πελάτες ασφάλισης αυτοκινήτου πιστεύουν ότι είναι αποδεκτό να ψεύδονται για τις πληροφορίες που παρέχουν όταν λαμβάνουν μια προσφορά από έναν ιστότοπο σύγκρισης τιμών».

Η τηλεματική δίνει τη λύση όμως!

Η λύση της τηλεματικής σε συνδυασμό με την Τεχνητή Νοημοσύνη θα δώσει τη δυνατότητα στον ασφαλιστικό κλάδο, να λύσει τέτοιου είδους προβλήματα απάτης.

Στο πρόσφατο παρελθόν τα πράγματα για την ασφαλιστική εταιρεία και τον πελάτη, ήταν εξαιρετικά απλά: ο πελάτης υπέγραφε το συμβόλαιο με τον ασφαλιστή του και στις ημερομηνίες που έπρεπε πλήρωνε το ασφάλιστρο του και η ζωή τους συνεχιζόταν. Τώρα όμως με την τηλεματική η ασφαλιστική εταιρεία μπορεί να μάθει σε μεγαλύτερο βάθος τον πελάτη της (και να μην περιμένει ένα τυχόν ατύχημα για να μάθει πώς οδηγεί) και βάσει αυτής της γνώσης να του προσφέρει ασφαλιστικά προγράμματα σύμφωνα με τις ανάγκες του.

Με τη χρήση ενός smartphone ή έπειτα από την εγκατάσταση της σχετικής συσκευής στο αυτοκίνητο, η ασφαλιστική εταιρεία έχει τη δυνατότητα μέσα σε μια ή δύο μέρες, να αποκτήσει μια αρκετά ακριβή εικόνα της συμπεριφοράς του πελάτη της στο δρόμο. Οι ασφαλιστές μπορούν να δουν με κάθε λεπτομέρεια τον τρόπο οδήγησης του εκάστοτε πελάτη (πόσο γρήγορα οδηγούν, πώς φρενάρουν, γενικότερα το στιλ οδήγησης, αλλά και το πού οδηγούν). Συλλέγοντας κι αναλύοντας όλες τις πληροφορίες ο ασφαλιστικός κλάδος θα μπορεί να θωρακιστεί έναντι κάθε είδους απάτης, βελτιώνοντας σημαντικά τη κερδοφορία του.

Η τηλεματική διατηρεί ανταγωνιστική μια ασφαλιστική εταιρεία

Πέρα από τα οφθαλμοφανή οφέλη της τηλεματικής σε επίπεδο κόστους, ένα ακόμα μεγάλο όφελος της συγκεκριμένης τεχνολογίας είναι πως διατηρεί ανταγωνιστική μια ασφαλιστική εταιρεία. Κι αυτό γιατί της δίνει τη δυνατότητα να συμβαδίζει με την τάση της εποχής και σαφώς να εναρμονίζεται με τα νέα τεχνολογικά δεδομένα. Η ασφαλιστική εταιρεία λοιπόν που θα προσαρμόσει το ασφαλιστικό πρόγραμμα ενός πελάτη σύμφωνα με τα πραγματικά δεδομένα κι όχι σύμφωνα με το τι δηλώνει ο υποψήφιος ασφαλισμένος της, έναντι μιας που θα μείνει στα παλιά, έχει σαφέστατα πλεονέκτημα. 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Lexis Nexis
  • έρευνα
  • οδηγοί
  • προσφορά
  • ασφαλιστήρια συμβόλαια
  • συμβόλαια οχημάτων
  • κλάδος οχημάτων
  • τηλεματική

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Πώς οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές αξιοποιούν τα ψηφιακά κανάλια;
    Γιώργος Μούζος, 9/5/2022

    Πώς οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές αξιοποιούν τα ψηφιακά κανάλια;

  • Τελικά κινδυνεύουν περισσότερο τα ηλεκτρικά από πιθανό χακάρισμα;
    Γιώργος Μούζος, 5/5/2022

    Τελικά κινδυνεύουν περισσότερο τα ηλεκτρικά από πιθανό χακάρισμα;

  • Τι πιστεύουν οι ασφαλιστές για τα δεδομένα εφαρμογών τηλεματικής;

    Τι πιστεύουν οι ασφαλιστές για τα δεδομένα εφαρμογών τηλεματικής;

    Η τηλεματική και τα δεδομένα όπως έχουμε αναφέρει ουκ ολίγες φορές έχουν μπει για τα καλά στον ασφαλιστικό κλάδο. Κι...
    Γιώργος Μούζος, 03/05/2022 - 08:52 3/5/2022
  • Ποιες οδηγικές τάσεις προβληματίζουν τους underwriters;

    Ποιες οδηγικές τάσεις προβληματίζουν τους underwriters;

    Μπορεί τα νέα αυτοκίνητα να εξοπλίζονται με πλήθος συστημάτων ασφαλείας που εξασφαλίζουν τη μέγιστη ενεργητική και παθητική ασφάλεια, ωστόσο ο...
    Γιώργος Μούζος, 28/04/2022 - 08:25 28/4/2022
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Χρηματιστήριο: Επίθεση... πωλητών στο τέλος
19:14 Χρηματιστήριο: Επίθεση... πωλητών στο τέλος
  • 16:29 Η θέση της γυναίκας στην ελληνική κοινωνία - Τι αποκαλύπτει έρευνα του ΚΕΜΕΦΙ σε συνεργασία με την MRB Hellas και την Eurolife FFH! (video)
  • 16:06 Ελλάδα 2.0: Επιδοτήσεις ύψους 445 εκατ. ευρώ για ψηφιοποίηση μικρομεσαίων επιχειρήσεων
  • 15:12 Ανώτατη διάκριση «Diamond» στη Pfizer Hellas για τη στρατηγική Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης!
  • 14:24 Η νέα "μόδα" της εποχής. Παραβιάζουν τα ρεζερβουάρ για να κλέψουν καύσιμα!
  • 14:17 Ξεκινά η λειτουργία του λογισμικού για τις συντάξεις με παράλληλο και διαδοχικό χρόνο ασφάλισης
  • 14:10 Metropolitan Hospital: Πέμπτο Αθηναϊκό Διεθνές Συμπόσιο για τις παθήσεις του πεπτικού συστήματος
  • 14:02 ΤτΕ: Οδηγίες για τις εξετάσεις πιστοποίησης στις 15 και 16 Οκτωβρίου 2022, στη Θεσσαλονίκη
  • 13:25 Ασφαλιστικές: Αύξηση ενεργητικού 5,7 δισ. στην τελευταία 10ετία, μεγάλη αύξηση των ιδίων κεφαλαίων
  • 12:56 Η Eurolife κοντά στις γυναίκες - Τα πρώτα συμπεράσματα της έρευνας για τη θέση της γυναίκας στην ελληνική κοινωνία! (video)
  • 12:33 Όμιλος Ευρωκλινικής: Δωρεάν Χειρουργείο Μαστού σε κάτοικο ακριτικού νησιού
  • 12:18 Anytime: Νέα τηλεοπτική διαφήμιση για το πρωτοποριακό πρόγραμμα ασφάλισης αυτοκινήτου Smart Drive
  • 11:54 Η Αναπληρώτρια Συνήγορος του Καταναλωτή σχολιάζει τις αναπροσαρμογές στα ισόβια ασφαλιστήρια συμβόλαια
  • 11:32 Κυβέρνηση: Το κρίσιμο καλοκαίρι και οι πολιτικές που θα επηρεάσουν το εκλογικό αποτέλεσμα
  • 11:03 Ινστιτούτο Prolepsis: Κύκλος διαδικτυακών μαθημάτων «Υγεία και Θρησκεία» - "Η Ιατρική ως ευχαριστία"
  • 10:30 Μια παύση αρκεί για να αποφύγουμε την ηλεκτρονική απάτη!
  • 09:53 Τι καταβάλλεται από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ και ΟΠΕΚΑ για την περίοδο 27 Ιουνίου-1 Ιουλίου
  • 09:37 Σε δημιουργία νέων διοικητικών θέσεων προχώρησε ο Όμιλος Generali!
  • 09:25 Οι τεχνολογικές καινοτομίες που θα «απογειώσουν» τον κλάδο αυτοκινήτου!
  • 08:43 Σου μιλάω, με ακούς;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 21/6 Πού να επενδύσετε σε περιόδους υψηλού πληθωρισμού και ανόδου των επιτοκίων
  2. 22/6 Fuel Pass 2: Εξειδίκευση των μέτρων - Παραδείγματα για τις νέες επιδοτήσεις στα καύσιμα
  3. 22/6 Ιδιότητες διαμεσολαβούντων που είναι ασυμβίβαστες μεταξύ τους!
  4. 27/6 Δημήτρης Ζορμπάς: Προειδοποιεί και για άλλα λουκέτα στις ασφαλίσεις αυτοκινήτου!
  5. 21/6 Παγκόσμια πρωτοποριακή επέμβαση στο Ιατρικό Διαβαλκανικό Θεσσαλονίκης! 
  6. 24/6 Καταγγελίες πελατών και εξωδικαστική επίλυση διαφορών πελατών με ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές!
  7. 22/6 «Ανακυκλώνω - Αλλάζω Συσκευή»: Ξεκίνησε η υποβολή των αιτήσεων

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ COVID-19

ΚΛΕΙΣΕ
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube