close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η παλαιότερη Bentley T-Series του κόσμου ζωντανεύει ξανά!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
19/4/2022 - 13:20
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η παλαιότερη Bentley T-Series του κόσμου ζωντανεύει ξανά!

Nextdeal newsroom, 19/4/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Μετά από δεκαετίες εκτός δρόμου και αποθήκευσης σε ακινησία, η πρώτη Bentley T-Series θα επανέλθει στη «ζωή» μετά από εργασίες πλήρους αποκατάστασης. Ο V8 των 6¼ λίτρων μπήκε σε λειτουργία για πρώτη φορά εδώ και τουλάχιστον 15 χρόνια και ο κινητήρας και το κιβώτιο ταχυτήτων έχουν αποδειχθεί ότι βρίσκονται σε καλή κατάσταση παρά την παρατεταμένη αδράνειά τους. Μετά από εργασίες αποκατάστασης που θα διαρκέσουν τουλάχιστον 18 μήνες και που θα επαναφέρουν το αυτοκίνητο σε εξαιρετική κατάσταση, αυτό θα προστεθεί στην διευρυνόμενη συλλογή Heritage της Bentley με αυτοκίνητα δρόμου που μαζί αναδεικνύουν και τα 103 χρόνια ιστορίας της Bentley.

Η παλαιότερη T-Series ολοκλήρωσε την παραγωγή στις 28 Σεπτεμβρίου 1965. Με ιδιοκτήτη την Bentley Motors και προοριζόμενη για δοκιμές σε όλο τον κόσμο, η T-Series ολοκληρώθηκε με εξωτερική βαφή Shell Grey και μπλε δερμάτινο εσωτερικό.

Το μοντέλο ανακοινώθηκε αρχικά και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού στις 5 Οκτωβρίου 1965 και διέφερε σημαντικά από τον προκάτοχό της, την S-Type. Συγκεκριμένα, η T-Series ήταν η πρώτη Bentley που χρησιμοποίησε μια ενιαία μέθοδο κατασκευής, χρησιμοποιώντας ένα αυτοφερόμενο αμάξωμα (monocoque chassis) αντί της τεχνικής ξεχωριστού πλαισίου και αμαξώματος που χρησιμοποιούνταν σε κάθε Bentley πριν από αυτήν.

Ο V8 των 225 ίππων, 6¼ λίτρων σχεδιάστηκε αρχικά και παρουσιάστηκε το 1959 στη Bentley S2. Τότε, ο κινητήρας κατείχε την υψηλότερη ειδική απόδοση κατά βάρος από οποιοδήποτε αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο, 1,2 κιλά/ίππο. Ο κινητήρας θεωρήθηκε υπερβολικός για εκείνη την εποχή, αλλά η χαρακτηριστική του δύναμη, η αξιοπιστία και οι δυνατότητες εξέλιξής του τον οδήγησαν στο να γίνει ο βασικός κινητήρας της Bentley για τα επόμενα 50 χρόνια. Μέχρι τη στιγμή που ο κινητήρας αποσύρθηκε το 2019, απέδιδε περισσότερο από τη διπλάσια ποσότητα ισχύος και τρεις φορές την αρχική ροπή, ενώ παρήγαγε 99 % λιγότερες εκπομπές ρύπων.

Τον Οκτώβριο του 2016, μια ομάδα μαθητευόμενων ξεκίνησε τη διαδικασία ανακατασκευής του VIN 001 της T-Series. Ξεκινώντας με την αφαίρεση της επένδυσης και την ανανέωση του Body-in-White, η T-Series ξεκίνησε το ταξίδι της για να επιστρέψει στην ενεργό δράση. Μετά τις αρχικές προετοιμασίες, οι εργασίες παύθηκαν προσωρινά, καθώς το λανσάρισμα της τρέχουσας γκάμας και οι μελλοντικές δραστηριότητες ηλεκτροκίνησης έγιναν προτεραιότητα – αλλά με ανανεωμένη προσοχή στην ανάπτυξη της Heritage Collection, το αυτοκίνητο βρίσκεται τώρα στην πορεία επιστροφής.

Η ιστορία της T-Series

Το 1958 άρχισαν οι εργασίες σχεδίασης της πρώτης Bentley σε αυτοφερόμενο αμάξωμα. Η Bentley ήταν γνωστή για τα αμαξώματα που στηρίζονται σε ένα ξεχωριστό πλαίσιο, αλλά οι προσδοκίες και οι απαιτήσεις των πελατών άλλαζαν σε μια εποχή όπου η συγκεκριμένη διαδικασία γνώριζε ύφεση. Οι πελάτες ήθελαν τις Bentley τους να είναι εξωτερικά μικρότερες, αλλά να διατηρούν τον χώρο, την πολυτέλεια και την άνεση που περίμεναν.

Μέχρι το 1962, ο John Blatchley - διάσημος για το στυλ της R-Type Continental - είχε ολοκληρώσει μια νέα εξωτερική σχεδίαση για ένα monocoque αμάξωμα από χάλυβα και αλουμίνιο. Η σχεδίαση βελτίωσε στον χώρο των επιβατών του προηγούμενου S3, αλλά με το αυτοκίνητο να είναι πλέον κατά επτά ίντσες πιο κοντό, πέντε ίντσες χαμηλότερο και τρεισήμισι ίντσες πιο στενό. Ο συνολικός χώρος της καμπίνας αυξήθηκε και ένας μεγαλύτερος χώρος αποσκευών παρείχε επιπλέον χωρητικότητα για τις αποσκευές.

Χρησιμοποιώντας τον πρόσφατα ανεπτυγμένο κινητήρα V8, επτά πρωτότυπα πραγματοποίησαν σημαντικές δοκιμές, συμπεριλαμβανομένων διαδρομών αντοχής άνω των 100.000 μιλίων. Οι καινοτομίες σχεδίασης περιλάμβαναν ξεχωριστά υποπλαίσια για τον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων, την ανάρτηση, το σύστημα διεύθυνσης και τον πίσω άξονα, με ελαστικές βάσεις υποπλαισίου «Vibrashock» που αναπτύχθηκαν για την απομόνωση του θορύβου και των κραδασμών από το δρόμο.

Η μοντέλο διέθετε προηγμένο πλαίσιο με ανεξάρτητη ανάρτηση και στους τέσσερις τροχούς με αυτόματο έλεγχο ύψους ανάλογα με τη φόρτωση. Η πίεση για την αυτορυθμιζόμενη ανάρτηση προήλθε από το τριπλό υδραυλικό σύστημα πέδησης που είχε δισκόφρενα και στους τέσσερις τροχούς. Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια και ελατήρια εμπρός και ημιελλειπτικούς βραχίονες πίσω.

Η Bentley T-Series χαιρετίστηκε ως σαφές παράδειγμα επαναστατικής μηχανικής, δεδομένου ότι ήταν η πρώτη Bentley που απομακρύνθηκε από μια ξεχωριστή κατασκευή πλαισίου και η σχετικά ελαφριά κατασκευή της έδωσε εντυπωσιακές επιδόσεις για ένα τετρακίνητο σεντάν το 1965, με μέγιστη ταχύτητα 115 mph και η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε 10,9 δευτερόλεπτα.

Παρήχθησαν 1.868 μονάδες της πρώτης γενιάς της T-Series, με τιμή καταλόγου προ φόρων 5.425 £ και στην πλειονότητά τους ήταν τυπικά τετράθυρα σεντάν. Μια δίθυρη έκδοση δημιουργήθηκε το 1966 και ένα χρόνο αργότερα κυκλοφόρησε μια έκδοση κάμπριο, αν και ο αριθμός παραγωγής διατηρήθηκε σε χαμηλά επίπεδα με μόλις 41 αυτοκίνητα. Ένα αυτοκίνητο δεύτερης γενιάς, γνωστό ως T2, κυκλοφόρησε το 1977 και παρέμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1980. 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Bentley
  • Bentley T-Series
  • αποκατάσταση

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Μεγάλη επένδυση της Bentley στην 3D εκτύπωση για την παραγωγή χιλιάδων εξαρτημάτων
    Nextdeal newsroom, 23/2/2022

    Μεγάλη επένδυση της Bentley στην 3D εκτύπωση για την παραγωγή χιλιάδων εξαρτημάτων

  • Τριπλή βράβευση για την BENTLEY Continental GT
    Nextdeal newsroom, 14/2/2022

    Τριπλή βράβευση για την BENTLEY Continental GT

  • Η BENTLEY επιταχύνει τη στρατηγική BEYOND100 με πέντε νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2025

    Η BENTLEY επιταχύνει τη στρατηγική BEYOND100 με πέντε νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2025

    Η Bentley Motors έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερες λεπτομέρειες για τη στρατηγική της Beyond100, του πιο τολμηρού σχεδίου του είδους του...
    Nextdeal newsroom, 03/02/2022 - 11:34 3/2/2022
  • Ρεκόρ πωλήσεων για την Bentley το 2021

    Ρεκόρ πωλήσεων για την Bentley το 2021

    Η Bentley Motors έκλεισε το 2021 με παραδόσεις 14.659 αυτοκινήτων Αύξηση 31% σε σχέση με το 2020, χρονιά στην οποία επίσης...
    Nextdeal newsroom, 11/01/2022 - 11:45 11/1/2022
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Επιστροφή ενοικίου: Θα χρειαστούν περίπου 5 εκατ. τροποποιητικές δηλώσεις καταγγέλλουν οι λογιστές
09:35 Επιστροφή ενοικίου: Θα χρειαστούν περίπου 5 εκατ. τροποποιητικές δηλώσεις καταγγέλλουν οι λογιστές
  • 09:30 Μεγάλη έρευνα του «Nextdeal» Υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων και επιχειρήσεων: Πώς οι εταιρείες εφαρμόζουν την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων - Τι αλλάζει στην ασφαλιστική αγορά, οι υποχρεώσεις των οδηγών και οι εξαιρέσεις
  • 09:09 Οι «αρκούδες» δεν ήλθαν στις αγορές, «ταύροι» στα ελληνικά ομόλογα, το κόστος του πολέμου για την Ελλάδα, το σύνθημα του Μητσοτάκη, ο Τέλης, ο Ιβάν και η Θύρα 4
  • 09:00 Χρόνος και Κίνδυνος! Οι δύσκολες αποφάσεις που πρέπει να λαμβάνουν οι ασφαλιστές για λογαριασμό των πελατών τους!
  • 15:35 2ο ΣΦΕΕ Summit: Η Ελλάδα στο Επίκεντρο για ένα Βιώσιμο Σύστημα Υγείας
  • 15:21 Φωτιά στο Γραμματικό: Εντολή για προληπτική απομάκρυνση από Άνω Σούλι και Μαραθώνα - Ενισχύονται και τα εναέρια μέσα
  • 14:40 Σαφάρι για ανασφάλιστα αυτοκίνητα - Πρόστιμα έως 1.000 ευρώ για τους παραβάτες
  • 14:22 Οικονομία της Μακροζωίας: Η Αθήνα στο προσκήνιο του παγκόσμιου διαλόγου
  • 14:10 Πειραιώς: Στηρίζει τη νέα γενιά με το πρόγραμμα «Youth’s Financial Literacy» - Από το σχολείο στην οικονομική αυτονομία
  • 14:02 Εθνική Τράπεζα: Σε ανοδική τροχιά το ΑΕΠ το 1o τρίμηνο του 2025, παρά την απροσδόκητη υποχώρηση των επενδύσεων
  • 13:56 Η Bayer Ελλάς συνεχίζει σταθερά το ταξίδι της δίπλα στην Ομάδα Αιγαίου, υποστηρίζοντας την ισότιμη πρόσβαση για όλους
  • 13:45 CNP Ζωής: Για τις στιγμές που χρειάζεσαι στήριξη, υπάρχει πρόβλεψη!
  • 13:27 Από σήμερα η δωρεάν αποστολή Φαρμάκων Υψηλού Κόστους «Κατ’ Οίκον». Πώς θα ενταχθείτε στο πρόγραμμα!
  • 13:21 Το 23rd CFO Forum της KPMG στην Ελλάδα φέρνει στις 19 Ιουνίου τους κορυφαίους 50 ομιλητές και 450+ CFOs σε μια ημέρα στρατηγικής, ηγεσίας και αποφάσεων για το μέλλον της οικονομίας!
  • 13:12 Ερρίκος Ντυνάν: Ξεκίνησε η κλινική εκπαίδευση φοιτητών από το ιστορικό Πανεπιστήμιο του Καρόλου
  • 12:25 Θεσσαλονίκη: Με επιτυχία η μεταμόσχευση νεφρού στο Ιπποκράτειο - Δώρο ζωής από τον 14χρονο που πνίγηκε στον Άραχθο
  • 12:20 ΣΕΣΑΕ: Εκδήλωση με θέμα «Ψυχική Υγεία και Εργασιακό Περιβάλλον» Πίσω από το “Όλα Καλά”: Τι Δε Φαίνεται στον Εργασιακό Χώρο
  • 12:07 Bain & Company: Η Επόμενη Μέρα στην Ασφαλιστική Αγορά με Όχημα την Τεχνολογία και τον Πελάτη
  • 11:44 Έφυγε από τη ζωή ο Πετρολούκας Χαλκιάς - Αιώνια η μνήμη του
  • 11:40 Ατλαντική Ένωση: Ο καλός ο καπετάνιος...στην ασφάλεια σκάφους φαίνεται!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 12/6 Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
  2. 12/6 Μεγάλη έρευνα του Nextdeal - Πώς οι ασφαλιστικές εταιρείες εφαρμόζουν την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων
  3. 11/6 Το «προσκλητήριο» του Αλέξη, η…αμνησία και τα «μαχαίρια» της Ζωής, η νέα «ψήφος» στις ελληνικές τράπεζες, η Λάτση στην…Αττική Οδό και ο Παπαστράτος ο καλύτερος εργοδότης
  4. 13/6 Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27
  5. 11/6 Απεβίωσε σε ηλικία 107 ετών ο καθηγητής Γεώργιος Δαΐκος
  6. 16/6 Οι «βόμβες» στην ελληνική οικονομία, η μεγάλη ανησυχία της κυβέρνησης, η «ιστορική» απόφαση του ΣτΕ και η ηγετική παρουσία της Aktor στη Ρουμανία
  7. 10/6 Κ. Μητσοτάκης για νέο ΚΟΚ: Το 40% των νεκρών στα τροχαία είναι με μηχανή και το 25% δεν φορούσε ζώνη - Δεν θα συνθηκολογήσουμε με το χάος

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube