close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η παλαιότερη Bentley T-Series του κόσμου ζωντανεύει ξανά!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
19/4/2022 - 13:20
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η παλαιότερη Bentley T-Series του κόσμου ζωντανεύει ξανά!

Nextdeal newsroom, 19/4/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Μετά από δεκαετίες εκτός δρόμου και αποθήκευσης σε ακινησία, η πρώτη Bentley T-Series θα επανέλθει στη «ζωή» μετά από εργασίες πλήρους αποκατάστασης. Ο V8 των 6¼ λίτρων μπήκε σε λειτουργία για πρώτη φορά εδώ και τουλάχιστον 15 χρόνια και ο κινητήρας και το κιβώτιο ταχυτήτων έχουν αποδειχθεί ότι βρίσκονται σε καλή κατάσταση παρά την παρατεταμένη αδράνειά τους. Μετά από εργασίες αποκατάστασης που θα διαρκέσουν τουλάχιστον 18 μήνες και που θα επαναφέρουν το αυτοκίνητο σε εξαιρετική κατάσταση, αυτό θα προστεθεί στην διευρυνόμενη συλλογή Heritage της Bentley με αυτοκίνητα δρόμου που μαζί αναδεικνύουν και τα 103 χρόνια ιστορίας της Bentley.

Η παλαιότερη T-Series ολοκλήρωσε την παραγωγή στις 28 Σεπτεμβρίου 1965. Με ιδιοκτήτη την Bentley Motors και προοριζόμενη για δοκιμές σε όλο τον κόσμο, η T-Series ολοκληρώθηκε με εξωτερική βαφή Shell Grey και μπλε δερμάτινο εσωτερικό.

Το μοντέλο ανακοινώθηκε αρχικά και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού στις 5 Οκτωβρίου 1965 και διέφερε σημαντικά από τον προκάτοχό της, την S-Type. Συγκεκριμένα, η T-Series ήταν η πρώτη Bentley που χρησιμοποίησε μια ενιαία μέθοδο κατασκευής, χρησιμοποιώντας ένα αυτοφερόμενο αμάξωμα (monocoque chassis) αντί της τεχνικής ξεχωριστού πλαισίου και αμαξώματος που χρησιμοποιούνταν σε κάθε Bentley πριν από αυτήν.

Ο V8 των 225 ίππων, 6¼ λίτρων σχεδιάστηκε αρχικά και παρουσιάστηκε το 1959 στη Bentley S2. Τότε, ο κινητήρας κατείχε την υψηλότερη ειδική απόδοση κατά βάρος από οποιοδήποτε αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο, 1,2 κιλά/ίππο. Ο κινητήρας θεωρήθηκε υπερβολικός για εκείνη την εποχή, αλλά η χαρακτηριστική του δύναμη, η αξιοπιστία και οι δυνατότητες εξέλιξής του τον οδήγησαν στο να γίνει ο βασικός κινητήρας της Bentley για τα επόμενα 50 χρόνια. Μέχρι τη στιγμή που ο κινητήρας αποσύρθηκε το 2019, απέδιδε περισσότερο από τη διπλάσια ποσότητα ισχύος και τρεις φορές την αρχική ροπή, ενώ παρήγαγε 99 % λιγότερες εκπομπές ρύπων.

Τον Οκτώβριο του 2016, μια ομάδα μαθητευόμενων ξεκίνησε τη διαδικασία ανακατασκευής του VIN 001 της T-Series. Ξεκινώντας με την αφαίρεση της επένδυσης και την ανανέωση του Body-in-White, η T-Series ξεκίνησε το ταξίδι της για να επιστρέψει στην ενεργό δράση. Μετά τις αρχικές προετοιμασίες, οι εργασίες παύθηκαν προσωρινά, καθώς το λανσάρισμα της τρέχουσας γκάμας και οι μελλοντικές δραστηριότητες ηλεκτροκίνησης έγιναν προτεραιότητα – αλλά με ανανεωμένη προσοχή στην ανάπτυξη της Heritage Collection, το αυτοκίνητο βρίσκεται τώρα στην πορεία επιστροφής.

Η ιστορία της T-Series

Το 1958 άρχισαν οι εργασίες σχεδίασης της πρώτης Bentley σε αυτοφερόμενο αμάξωμα. Η Bentley ήταν γνωστή για τα αμαξώματα που στηρίζονται σε ένα ξεχωριστό πλαίσιο, αλλά οι προσδοκίες και οι απαιτήσεις των πελατών άλλαζαν σε μια εποχή όπου η συγκεκριμένη διαδικασία γνώριζε ύφεση. Οι πελάτες ήθελαν τις Bentley τους να είναι εξωτερικά μικρότερες, αλλά να διατηρούν τον χώρο, την πολυτέλεια και την άνεση που περίμεναν.

Μέχρι το 1962, ο John Blatchley - διάσημος για το στυλ της R-Type Continental - είχε ολοκληρώσει μια νέα εξωτερική σχεδίαση για ένα monocoque αμάξωμα από χάλυβα και αλουμίνιο. Η σχεδίαση βελτίωσε στον χώρο των επιβατών του προηγούμενου S3, αλλά με το αυτοκίνητο να είναι πλέον κατά επτά ίντσες πιο κοντό, πέντε ίντσες χαμηλότερο και τρεισήμισι ίντσες πιο στενό. Ο συνολικός χώρος της καμπίνας αυξήθηκε και ένας μεγαλύτερος χώρος αποσκευών παρείχε επιπλέον χωρητικότητα για τις αποσκευές.

Χρησιμοποιώντας τον πρόσφατα ανεπτυγμένο κινητήρα V8, επτά πρωτότυπα πραγματοποίησαν σημαντικές δοκιμές, συμπεριλαμβανομένων διαδρομών αντοχής άνω των 100.000 μιλίων. Οι καινοτομίες σχεδίασης περιλάμβαναν ξεχωριστά υποπλαίσια για τον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων, την ανάρτηση, το σύστημα διεύθυνσης και τον πίσω άξονα, με ελαστικές βάσεις υποπλαισίου «Vibrashock» που αναπτύχθηκαν για την απομόνωση του θορύβου και των κραδασμών από το δρόμο.

Η μοντέλο διέθετε προηγμένο πλαίσιο με ανεξάρτητη ανάρτηση και στους τέσσερις τροχούς με αυτόματο έλεγχο ύψους ανάλογα με τη φόρτωση. Η πίεση για την αυτορυθμιζόμενη ανάρτηση προήλθε από το τριπλό υδραυλικό σύστημα πέδησης που είχε δισκόφρενα και στους τέσσερις τροχούς. Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια και ελατήρια εμπρός και ημιελλειπτικούς βραχίονες πίσω.

Η Bentley T-Series χαιρετίστηκε ως σαφές παράδειγμα επαναστατικής μηχανικής, δεδομένου ότι ήταν η πρώτη Bentley που απομακρύνθηκε από μια ξεχωριστή κατασκευή πλαισίου και η σχετικά ελαφριά κατασκευή της έδωσε εντυπωσιακές επιδόσεις για ένα τετρακίνητο σεντάν το 1965, με μέγιστη ταχύτητα 115 mph και η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε 10,9 δευτερόλεπτα.

Παρήχθησαν 1.868 μονάδες της πρώτης γενιάς της T-Series, με τιμή καταλόγου προ φόρων 5.425 £ και στην πλειονότητά τους ήταν τυπικά τετράθυρα σεντάν. Μια δίθυρη έκδοση δημιουργήθηκε το 1966 και ένα χρόνο αργότερα κυκλοφόρησε μια έκδοση κάμπριο, αν και ο αριθμός παραγωγής διατηρήθηκε σε χαμηλά επίπεδα με μόλις 41 αυτοκίνητα. Ένα αυτοκίνητο δεύτερης γενιάς, γνωστό ως T2, κυκλοφόρησε το 1977 και παρέμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1980. 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Bentley
  • Bentley T-Series
  • αποκατάσταση

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Μεγάλη επένδυση της Bentley στην 3D εκτύπωση για την παραγωγή χιλιάδων εξαρτημάτων
    Nextdeal newsroom, 23/2/2022

    Μεγάλη επένδυση της Bentley στην 3D εκτύπωση για την παραγωγή χιλιάδων εξαρτημάτων

  • Τριπλή βράβευση για την BENTLEY Continental GT
    Nextdeal newsroom, 14/2/2022

    Τριπλή βράβευση για την BENTLEY Continental GT

  • Η BENTLEY επιταχύνει τη στρατηγική BEYOND100 με πέντε νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2025

    Η BENTLEY επιταχύνει τη στρατηγική BEYOND100 με πέντε νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2025

    Η Bentley Motors έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερες λεπτομέρειες για τη στρατηγική της Beyond100, του πιο τολμηρού σχεδίου του είδους του...
    Nextdeal newsroom, 03/02/2022 - 11:34 3/2/2022
  • Ρεκόρ πωλήσεων για την Bentley το 2021

    Ρεκόρ πωλήσεων για την Bentley το 2021

    Η Bentley Motors έκλεισε το 2021 με παραδόσεις 14.659 αυτοκινήτων Αύξηση 31% σε σχέση με το 2020, χρονιά στην οποία επίσης...
    Nextdeal newsroom, 11/01/2022 - 11:45 11/1/2022
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Chiesi Hellas: Βράβευση για πρωτοβουλίες που προασπίζουν την ισότητα & την καινοτομία
16:00 Chiesi Hellas: Βράβευση για πρωτοβουλίες που προασπίζουν την ισότητα & την καινοτομία
  • 15:44 Πώς ο Prem Watsa της Eurobank έβγαλε υπεραξία τουλάχιστον 400% από τα Praktiker
  • 15:25 Ξεκινάει ο ψηφιακός μετασχηματισμός των ιδιωτικών κλινικών στην Ελλάδα - Τι αλλάζει στη φροντίδα των ασθενών!
  • 14:55 Τάκης Θεοδωρικάκος: Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την οικονομία μας η επένδυση στην τεχνολογία των ημιαγωγών
  • 14:34 Fitch: Το capacity και ο ανταγωνισμός ασκούν επιπλέον πιέσεις στις τιμές μετά τα υψηλά του 2024
  • 13:10 ΕΑΕΕ: Δημοσίευση από ΕΙΟΡΑ των αποτελεσμάτων της άσκησης mystery shopping στην ευρωπαϊκή ασφαλιστική αγορά
  • 12:15 Υπασφαλισμενος: Τι απαντά ο Πάνος Δημητρίου (Generali) στα περί εξαγορών
  • 12:10 Έρευνα: Τα ρομποτικά ταξί χωρίς οδηγό μειώνουν τα ατυχήματα στους δρόμους σε σύγκριση με αυτά που προκαλεί ένας μέσος οδηγός
  • 11:42 Εγκύκλιος ΕΑΕΕ: Έγγραφο ΑΑΔΕ για παράταση προθεσμίας υποβολής δηλώσεων βραχυχρόνιας διαμονής
  • 11:27 Το ουκρανικό μέτωπο, το σχέδιο των Ρώσων και οι επιπτώσεις στο μέλλον
  • 11:17 Eurobank Factors | Σταθερά πρώτη για 17η χρονιά στην ελληνική αγορά factoring Νέα παγκόσμια διάκριση από την FCI
  • 10:40 Η Τράπεζα της Ελλάδος, ο Αποστολόπουλος και οι ασφαλιστικές
  • 10:14 Στ. Καφούνης: Η ανάπτυξη περνά μέσα από την αναβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης
  • 10:10 Η Eurobank Α.Ε. υπέγραψε προσύμφωνο με την Praktiker Hellas
  • 10:00 Στο 13,3% του ΑΕΠ οι ασφαλιστικές εισφορές στην Ελλάδα - Στην 7η θέση της Ε.Ε
  • 09:45 Alpha Bank: Επιτυχής τιμολόγηση ομολογιών Tier II ύψους €500 εκατ. - στο 4,308% % το κουπόνι
  • 09:35 Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στηρίζει τις επιχειρήσεις στην ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών
  • 09:28 Στοιχεία παραγωγής Ιανουάριος - Απρίλιος 2025. Πως τα πάμε;
  • 09:23 Πλαγίως: Ότι να ´ναι
  • 09:10 Η AEGEAN επενδύει σε δύο αεροσκάφη Airbus Α321neo XLR με ακόμη μεγαλύτερη εμβέλεια και επίπεδο άνεσης
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 14/7 Ασφαλιστικό...σταυρόλεξο: Παρκαδόρος προκάλεσε σοβαρό ατύχημα χωρίς να οδηγεί το...όχημα - Ποιος φταίει;
  2. 16/7 Ασφάλιση υγείας: Οι εταιρείες εκπέμπουν SOS
  3. 17/7 Υπασφαλισμενος: Τι απαντά ο Πάνος Δημητρίου (Generali) στα περί εξαγορών
  4. 15/7 Πρόταση της Τράπεζας Πειραιώς και Ergo Ασφαλιστικής για ασφάλιση των φαρμακείων έναντι φυσικών καταστροφών
  5. 11/7 Τα Δυνατά σημεία στην πρωτιά κλάδου αυτοκινήτου της Allianz (που ασφαλίζει κοντά στα 900.000 αυτοκίνητα)
  6. 11/7 Contract: Ένα εντυπωσιακό συνέδριο συνεργατών με το βλέμμα στο μέλλον και τον πολιτισμό (βίντεο)
  7. 11/7 Αποκαλυπτήρια για το «Μνημείο των 120» στο Αγρίνιο

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube