close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Πως διαχειριζόμαστε τις αντιρρήσεις στην πώληση;
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
13/1/2023 - 14:36
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πως διαχειριζόμαστε τις αντιρρήσεις στην πώληση;

Δημήτρης Μπάτρης, 13/1/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η αντιμετώπιση των αντιρρήσεων, απαιτεί τους κατάλληλους χειρισμούς προκειμένου να ολοκληρωθεί η πώληση. Η μέθοδος πώλησης που εφαρμόζεται, συνήθως έχει και τις αναμενόμενες φυσικές αντιρρήσεις. Η όλη διαδικασία περιλαμβάνει ορισμένες φάσεις που στη συνέχεια περιγράφονται.

Το πρώτο βήμα στην υπερνίκηση των αντιρρήσεων είναι, να ακούσεις με όλη σου την προσοχή, τι σου έχει πει ο υποψήφιος πελάτης, διότι συνήθως αντανακλά αυτό που σκέφτεται.
Οι περισσότερα αντιρρήσεις είναι ένας τρόπος παρουσίασης με λόγια, της αίσθησης του φόβου. Η προσπάθεια της έμφασης του φόβου μειώνει την ένταση που προκαλεί, ακόμη και αν οι λέξεις δεν αποκαλύπτουν την αιτία που την προκαλεί. Μια αντίρρηση ξεφουσκώνει μέσα από την διαδικασία μετατροπής της σε λέξεις που βγαίνουν ανεμπόδιστα.

  • Το πρώτο βήμα είναι να ακούμε με προσοχή.

Όταν δεν ακούτε με προσοχή, «συνήθως εκλαμβάνετε την αντίρρηση σας προσωπική επίθεση του άλλου», τότε αντί να ανακαλύψετε το φόβο που προκαλεί την αντίρρηση, μεταφράζετε τις λέξεις του, δημιουργώντας μια ένταση μέσα σας. Έτσι δημιουργείται μια αντεπίθεση με ένταση προς τον άλλον, με μια αντιπαράθεση με τη μορφή ξεσπάσματος νεύρων ή ειρωνείας που συνήθως χάνεται η πώληση.

«Το να ακούς συχνά πείθει πολύ περισσότερο από το να μιλάς».

  • Το δεύτερο βήμα είναι να δείχνουμε ότι τον συμμεριζόμαστε.

Το να συμμερίζεσαι, είναι μια μορφή υποστήριξης. Η γνώση των ανθρωπίνων σχέσεων επιβάλλει να συμμερίζεσαι τα προβλήματα του άλλου, γι’αυτό καλό είναι να χρησιμοποιείς εκφράσεις όπως,
-       Καταλαβαίνω πως αισθάνεσαι.
-       Δεν με ξαφνιάζει καθόλου το ότι αισθάνεσαι έτσι.
-       Φαίνεται να είσαι απόλυτα πεπεισμένος γι’αυτο.  
Δείχνεις ότι συμμερίζεσαι τα αισθήματα του άλλου, «οι ανθρώπινες σχέσεις δεν βασίζονται σε δεξιότητες και τεχνικές, βασίζονται στο πραγματικό ενδιαφέρον για τον συνάνθρωπο, και αυτή η συμπεριφορά εκπέμπεται».

Συμβουλευτική συμπεριφορά = Σχέση βοήθειας-υποστήριξης.

Σε μια κατάσταση «σχέσης βοήθειας-υποστήριξης» ξεχωρίζουμε τρία βασικά στοιχεία.
1.       Ο Σύμβουλος να είναι ο πραγματικός εαυτός του
2.       Να μπορεί ο Σύμβουλος να αποδεχθεί ότι, ο υποψήφιος πελάτης χρειάζεται βοήθεια, αλλά δεν το γνωρίζει, άρα δικαιολογείται η συμπεριφορά του.
3.       Ο Σύμβουλος να μπορεί να έρθει στην θέση του άλλου. Να καταλαβαίνει πως αισθάνεται και το σημαντικότερο, να καταλάβει ο άλλος ότι συμμερίζεται τα αισθήματα του.
Να δείξεις στον άλλον ότι είσαι άτομο που, με την ώριμη προσωπικότητα σου, δείχνεις ενδιαφέρον, κατανόηση, αποδοχή και συμμετοχή στο πρόβλημα του. Αυτό σημαίνει Ανθρώπινη σχέση.

Η δική σου αυτοπεποίθηση, η δική σου πίστη σ αυτό που προτείνεις, μεταφέρεται και δημιουργεί εμπιστοσύνη στους άλλους.
Ποτέ μην επιτίθεσαι ή διαφωνείς ή συγκρούεσαι με ότι λέει ο υποψήφιος πελάτης. Θυμήσου: «Ο άνθρωπος που πείθεται με το ζόρι, εξακολουθεί να έχει την ίδια γνώμη».

  • Το τρίτο βήμα είναι να αιτιολογούμε.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

 Για να αποδείξεις στον άλλον ότι το προϊόν ή η υπηρεσία σου είναι η καταλληλότερη λύση στο πρόβλημά του, δεν φτάνει να το δείξεις ότι ικανοποιεί βασικές του ανάγκες. Χρειάζεται να το αιτιολογήσεις ότι παράλληλα ικανοποιούνται και δευτερεύουσες ανάγκες του.
Μια από τις δευτερεύουσες ανάγκες του πρέπει οπωσδήποτε να λάβετε υπόψη, είναι η επιθυμία του αγοραστή να κάνει καλή εντύπωση στους άλλους. «Να πάρει εποικοδομητική κριτική από τους άλλους».  

Για να κάνουμε μια πώληση, πρέπει να δώσουμε δύο μορφές λόγων αγοράς:

  • Λογικά επιχειρήματα που να δικαιολογούν την αγορά στον υποψήφιο πελάτη.
  • Λογικά επιχειρήματα που θα του δίνουν τη δυνατότητα να αιτιολογήσει την αγορά στους άλλους όπως, οικογένεια, φίλοι, συγγενείς και συνάδελφοι στην εργασία τους.

Ένα παράδειγμα, μπορεί ένας επιτυχημένος πωλητής να αγοράσει ένα μεγάλο ακριβό αυτοκίνητο, που έχει σχέση με το «εγώ του».
Είναι ευκολότερο να εξηγήσει στους άλλους το σκεπτικό της αγοράς του, μέσα από την λογική εξήγηση που αφορά την μεγαλύτερη ασφάλεια του.

Οι άνθρωποι πρέπει να νιώσουν μέσα τους την ικανοποίηση ότι η αγορά που έκαναν ήταν σοφή, συνετή, και απόλυτα αιτιολογημένη. Επίσης πρέπει τις περισσότερες φορές, να νιώσουν οτι ικανοποιείται και η ανάγκη να αιτιολογήσουν στους άλλους, με τρόπο που να κερδίσουν με επιτυχία την κριτική των άλλων. Ειδικά εμείς στην χώρα μας έχουμε ψηλά την κριτική προς τους άλλους. Για να το πετύχετε αυτό, χρειάζεται όση βοήθεια μπορείτε να του δώσετε.

Όταν μάθουμε να ακούμε, και να φέρνουμε σε θέση τον άλλον να δεχθεί τις θέσεις μας τι απόψεις μας, θα έχουμε μάθει να εξουδετερώσουμε τον ανώριμο αμυντικό μηχανισμό αντιρρήσεων του άλλου. Θα έχουμε βοηθήσει τον υποψήφιο πελάτη μας να γίνει ξανά φιλικός απέναντι μας, να κατεβάσει τις αμυντικές ασπίδες που ύψωσε για να προφυλαχθεί. Θα έχει έλθει σε θέση να μας ακούει και έχουμε κλίμα μέσα στο οποίο ο υποψήφιος πελάτης μπορεί να αγοράσει, χωρίς να νιώθει ότι απειλούνται οι ανάγκες του για ασφάλεια, αγάπη και αυτοεκτίμηση.

Οι αντιρρήσεις των υποψηφίων πελατών είναι, ένα μέρος της πώλησης, απαιτείται συμμαχία και όχι πόλεμος σε ένα ειρηνικό περιβάλλον, που εσείς αγωνίζεστε καθημερινά.

Σας εύχομαι καλούς χειρισμούς για την επιτυχία στις πωλήσεις!


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου (Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος &
Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican
Το 1988 Δ/ντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
1990-1995 Δ/ντης Πωλησεων και το 1995-99
Εμπορικός Δ/ντης της ίδιας εταιρίας 
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος 
2015-2018 Δ/ντης της BATRIS INSURANCE Από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ 
Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό 
Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA
Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing
Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο 
Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 
Αρθρογράφος στο Nextdeal.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

  • Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55

    Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Ο δρόμος προς την επιτυχία είναι συχνά γεμάτος εμπόδια, προκλήσεις, αθέμιτο ανταγωνισμό και δεν είναι ασυνήθιστο οι άνθρωποι να εγκαταλείπουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00
  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Τι κάνει σήμερα έναν Πωλητή, "Κορυφαίο στην Αγορά" Ο όρος «κορυφαίος» στην πώληση αναφέρεται σε έναν πωλητή που έχει καταφέρει να...
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34
  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Όπως γνωρίζετε, ο κάθε επαγγελματίας πωλητής προϊόντων ή υπηρεσιών θέλει να αποκτήσει εμπειρία στον κλάδο του, ώστε να είναι ορθός...
    Δημήτρης Μπάτρης, 02/04/2025 - 11:52
  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Όλοι οι Άνθρωποι των πωλήσεων θέλουν να εμφανίζονται και να πιστεύουν ότι δείχνουν στους πελάτες τους πως έχουν εμπειρία στο αντικείμενο τους για...
    Δημήτρης Μπάτρης, 27/03/2025 - 10:30
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Όπως έχετε αντιληφθεί στην χώρα μας από μικρή ηλικία και στα σχολεία - σχολές δεν διδάσκεται η αποτυχία, αλλά τα παρουσιάζουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2025 - 13:15
  • Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Βλέποντας τις σημειώσεις μου από την συμμετοχή μου στα συνέδρια των εταιριών που συνεργάστηκα, έπεσα στο συνέδριο του 1986 της...
    Δημήτρης Μπάτρης, 17/02/2025 - 13:36

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αποκλειστική συνέντευξη με τον David Flandro της Howden Re στο Monte Carlo (βίντεο)
16:22 Αποκλειστική συνέντευξη με τον David Flandro της Howden Re στο Monte Carlo (βίντεο)
  • 16:10 Εθνικός Χάρτης Δεδομένων ESG: Ένα ψηφιακό εργαλείο για βιώσιμες και ανθεκτικές επιχειρήσεις
  • 14:45 Aon: Το κόστος υγειονομικής περίθαλψης για τους εργοδότες στις ΗΠΑ αναμένεται να αυξηθεί κατά 9,5% το 2026
  • 14:19 Η AEGEAN μεταφέρει Έλληνες φιλάθλους στη Ρίγα, στηρίζοντας ενεργά την Εθνική Ομάδα Μπάσκετ στον Ημιτελικό του EuroBasket 2025
  • 13:38 Η Compre προσλαμβάνει τον Dominic Clayden σε νεοσύστατο παγκόσμιο ρόλο
  • 13:17 Willis: Οι προετοιμασμένες για το μέλλον εταιρείες ενέργειας αξιοποιούν τα πλεονεκτήματα μιας «ήπιας» ασφαλιστικής αγοράς
  • 13:03 Η Deloitte στη ΔΕΘ: Διάλογοι για το μέλλον, την Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ) και τον μετασχηματισμό του Δημοσίου
  • 12:47 Η Liberty δημιουργεί τμήμα τρίτων κινδύνων και ειδικούς ρόλους στο κλάδο specialty για το Ηνωμένο Βασίλειο και την περιοχή MENA
  • 12:23 430 ανακαινισμένα σχολεία υποδέχθηκαν χιλιάδες μαθητές σε όλη την Ελλάδα - Έμπρακτη στήριξη της Παιδείας από τις τέσσερις συστημικές τράπεζες
  • 11:47 Τράπεζα Κύπρου: 10 φορές υπερκάλυψη για το ομόλογο ύψους 300 εκατ. ευρώ
  • 10:37 Συντάξεις Οκτωβρίου 2025: Πότε οι πρώτες πληρωμές - Ημερομηνίες για όλα τα Ταμεία
  • 10:30 Chevron - Helleniq Energy: Κατατέθηκε η προσφορά για υδρογονάθρακες νότια της Κρήτης
  • 10:26 Η Groupama Ασφαλιστική αναγνωρίζει και επιβραβεύει: Ταξίδι στο Πεκίνο για το Αποκλειστικό Δίκτυο Συνεργατών
  • 10:20 Πλαγίως: Η Κυβέρνηση μας άκουσε!
  • 10:10 Το Α.Ι οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές και η αντίφαση με την προσωπική επαφή!
  • 09:55 Κυριάκος Πιερρακάκης στον Economist: «Τι πρέπει να κάνει η Ευρώπη για να ικανοποιήσει τον Μάριο Ντράγκι»
  • 09:50 H Chevron «βούλιαξε» το τουρκολιβυκό μνημόνιο, «ομπρέλα ασφαλείας» των ΗΠΑ στην Αν. Μεσόγειο, κίνδυνος «γαλλικού χάους», «ταύρος» για τις ελληνικές τράπεζες η BofA και οι υψηλές αποδόσεις της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
  • 09:43 Ποια είναι η διαφορά μεταξύ Ακαθάριστου Εθνικού και Ακαθαρίστου Εγχώριου Προϊόντος (GNP και GDP);
  • 09:40 Η Audi εξασφαλίζει κορυφαίους παγκόσμιους συνεργάτες ενόψει του ντεμπούτου της στη Formula 1 το 2026
  • 09:15 «Όλη η Υδρόγειος ένα Σπίτι»: Μια έμπρακτη απάντηση στις γεωγραφικές ανισότητες για τους ογκολογικούς ασθενείς
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 8/9 ΕΥΡΩΚΛΙΝΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ: Ανακοίνωση της Κλινικής για θέμα ασφάλειας ασθενούς
  2. 6/9 Η ομιλία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην ΔΕΘ (LIVE)
  3. 5/9 Αποκλειστικό: Υποχρεωτική από 1η Οκτωβρίου η ασφάλιση αστικής ευθύνης στις βραχυχρόνιες μισθώσεις (τύπου Airbnb)
  4. 9/9 Παρέμβαση εισαγγελέα για τη λανθασμένη μετάγγιση στην ΕΥΡΩΚΛΙΝΙΚΗ!
  5. 11/9 Συντάξεις Οκτωβρίου 2025: Πότε οι πρώτες πληρωμές - Ημερομηνίες για όλα τα Ταμεία
  6. 10/9 The SPARK, η μεγάλη πρωτοβουλία των AON, Generali, QBE Ventures για την πρόληψη των ζημιών - Τι αλλάζει στον ασφαλιστικό κλάδο
  7. 5/9 Κουτλίστια 1925 - Καμαρούλα 2025: Το χωριό θυμάται και γιορτάζει

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube