close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Τι εξαπατά τους πωλητές (και το φθινόπωρο) στην εξέλιξη και την επιτυχία των στόχων τους!
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης, 31/10/2022 - 09:28
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Τι εξαπατά τους πωλητές (και το φθινόπωρο) στην εξέλιξη και την επιτυχία των στόχων τους!

Δημήτρης Μπάτρης, 31/10/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όλοι οι επαγγελματίες Σύμβουλοι Πωλήσεων, κατά την διάρκεια των χρόνων στις πωλήσεις, έχουν μια χρονική περίοδο κατά την οποία, παρά τις προσπάθειες τους δεν μπόρεσαν, να πραγματοποιήσουν τις επιθυμητές πωλήσεις. 
Την χρονική αυτή περίοδο θα μπορούσαμε να την ονομάσουμε «Ύφεση».
Οι καλύτεροι επαγγελματίες πωλητές ξεχωρίζουν, διότι έχουν την ικανότητα να αντιμετωπίζουν την ύφεση. Δυστυχώς για ορισμένους, μπορεί να τους οδηγήσει εκτός πωλήσεων.
Όσοι ασκείτε το επάγγελμα σας για μεγάλο χρονικό διάστημα, είναι πιθανόν να αντιμετωπίσετε συγκεκριμένα προβλήματα που ίσως σταθούν εμπόδιο στην εξέλιξη, αλλά και την επίτευξη των Στόχων.

Ας θυμηθούμε, γιατί αποφασίσατε να γίνετε Ελεύθεροι Επαγγελματίες; 
Όλοι απαντούν ότι θέλουν την ανεξαρτησία, και εισόδημα ανάλογο των αποτελεσμάτων στις πωλήσεις, που θα συμβάλλουν στη βελτίωση του εισοδήματος, για την επιτυχία των προσωπικών και οικογενειακών στόχων.

Για την επίτευξη αυτή, απαιτείται μια ανάπτυξη διευρυμένης βάσης πελατών, δηλαδή άτομα που να έχουν ανάγκες για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που διαθέτει ο πωλητής και προς λύση των προβλημάτων τους να αγοράζουν ξανά και ξανά από αυτούς.
Όταν υπάρχει ένα πλούσιο πελατολόγιο, σας εξασφαλίζει όχι μόνο οικονομική επιτυχία, αλλά ασφάλεια, λιγότερο άγχος και προσωπική ανεξαρτησία που ήταν στην αρχική επιλογή σας.

Τι συμβαίνει όμως και προκύπτουν προβλήματα υπό της μορφή παγίδας και εκτροχιαζόμαστε με ταχύτητα από τον στόχο των πωλήσεων αλλά και της καριέρας μας; Ας εξετάσουμε προσεκτικά τι μπορεί να συμβεί για να φωτίσουμε κάποιες πλευρές και τους τρόπους που θα ενεργήσετε ώστε να φτάσετε στον προορισμό σας.

Σύγχυση της Δραστηριότητας με τη Παραγωγικότητα.
Η συνεχής αναζήτηση πελατών προκαλεί άγχος και επηρεάζει όλους τους επαγγελματίες. Είναι δύσκολο και μεγάλο το ενδιαφέρον για την συνεχή αναζήτηση πελατών που ορισμένοι, κουράζονται και ασυνείδητα αρχίζουν να αποφεύγουν τη διαδικασία υποστηρίζοντας το αντίθετο, γεμίζοντας το χρόνο τους με κοινωνικές δραστηριότητες, πιστεύοντας ότι κάποια στιγμή θα ενταχθούν στο πελατολόγιο τους.
Η ένταξη σας σε μια ομάδα που έχει στόχο την συνεχή αύξηση της τράπεζας πελατών θα σας κάνει να ξεφύγετε από την παγίδα αυτή.
Ο κίνδυνος που εγκυμονεί η αποφυγή της πραγματικής αναζήτησης πελατών και η στροφή προς δραστηριότητες που καλύπτουν ίσως εσωτερικές ανάγκες, αλλά δεν είναι παραγωγικές, σας θέτει εκτός παραγωγικών πωλήσεων.

Εγκατάλειψη της Πελατειακής Βάσης.
Έχουμε ακούσει να λέγεται, ότι δεν υπάρχουν περιθώρια άλλων πωλήσεων κάποιους πελάτες. Όταν όμως αργότερα μαθαίνετε ότι αγόρασαν αλλά προϊόντα από άλλους, τι εκνευρισμός ή και θυμός. Τον αφήσατε για μεγάλες αγορές διαφορετικού επιπέδου.
Όταν δεν επικοινωνούμε οργανωμένα και τακτικά με τους πελάτες, τόσο απομακρύνεστε από αυτούς και δεν τους συντηρείτε.
Αξίζει να θυμηθείτε την παλαιά πελατεία. Ίσως ανακαλύψετε νέες ανάγκες διότι όλα αλλάζουν πολύ γρήγορα, όπως και οι συνθήκες ζωής και δεν διστάζετε να ζητήσετε υποψήφιους πελάτες λίγους και καλούς.

Κυνηγώντας τις μεγάλες Πωλήσεις.
Όταν αρχίζετε να αδιαφορείτε για τους υπάρχοντες πελάτες, σας γεννιέται η επιθυμία για ένα νέο πελατολόγιο μεγάλου εισοδήματος, ή μεγάλων αναγκών (μεγάλου εισοδήματος άρα μεγάλο εισόδημα και για σας). Είναι πολύ φυσικό να θέλετε μεγάλες πωλήσεις, οι μεγάλες πωλήσεις είναι ελκυστικές διότι είναι ευκαιρία για υψηλή απόδοση.
Η εστίαση αποκλειστικά στις μεγάλες πωλήσεις, αντί στη συστηματική διεύρυνση του πελατολογίου σας, οδηγεί το επαγγελματικό σας μέλλον σε μια ιδιαίτερα εύθραυστη και επικίνδυνη θέση.
Η μετάβαση στο πελατολόγιο μεγάλων πελατών θέλει πολύ καλό σχεδιασμό με σταθερά βήματα και την στενή παρακολούθηση του manager σας.
Η εμπειρία μου λέει ότι δεν οδηγούν, οι μεγάλες πωλήσεις στην ανεξαρτησία, αλλά μια πλούσια τράπεζα πελατών, επαναλαμβανόμενων πωλήσεων.
Στόχος είναι να διατηρήσετε ζωντανές τις δεξιότητες σας, με αναζήτηση πελατών μέσω συστάσεων, προσωπική παρατήρηση και Marketing που θα σας βοηθήσουν να γνωρίζετε συνεχώς νέους ποιοτικούς υποψήφιους πελάτες και αφού πραγματοποιήσετε μια πώληση σε αυτούς με πρόγραμμα, να επικοινωνείτε μαζί τους τουλάχιστον δύο φορές το χρόνο.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Αποτυχία ανάπτυξης κέντρων Επιρροής.
Η δημιουργία κέντρων επιρροής θα σας ανοίξει νέους ορίζοντες, γιατί είναι επαγγελματίες που σχετίζονται με την αγορά στην οποία απευθύνεστε και οι οποίοι πρόθυμα θα σας συστήσουν στον επαγγελματικό τους κύκλο. Δεν είναι απλό αλλά όταν είναι πελάτης σας και έχετε πουλήσει με πολύ καλή μέθοδο και πλέον σας εμπιστεύεται, μπορεί να γίνει το κέντρο επιρροής σας, αρκεί να το ζητήσετε.

Απουσία δια βίου Επιμόρφωσης.
Αν πιστεύετε ότι, η γνώση είναι ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και εσείς σταματήσατε να την εμπλουτίζετε, ίσως αποτύχετε να ανταποκριθείτε στις αλλαγές που συντελούνται στον κλάδο που δραστηριοποιήστε και φυσικά θα χάσετε το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που διαθέτετε.

Εγκατάλειψη της μεθόδου Πώλησης.
Υπάρχει μια φυσική τάση στους επαγγελματίες, να προσπαθούν να πουλήσουν το νεότερο και πιο σύγχρονο προϊόν ή υπηρεσία. Προσοχή γιατί δεν είναι πάντα αυτό που θέλουν οι πελάτες.
Ακολουθήστε την συμμετοχική συμβουλευτική πώληση διότι είστε, Σύμβουλος Πωλήσεων. 
Όταν εφαρμόζετε την πώληση προϊόντος, ο υποψήφιος πελάτης ίσως σας θεωρήσει ότι πουλάτε με άξονα το δικό σας συμφέρον και όχι το δικό του. «Οι πελάτες θέλουν να αγοράζουν και όχι να τους πουλάνε». Κατά συνέπεια, αντιμετωπίζετε δυο απώλειες: Την απώλεια της προφανούς πώλησης, που εύκολα θα μπορούσατε να έχετε ολοκληρώσει, καθώς και την απώλεια της εμπιστοσύνης που αναπτύχθηκε κατα την αρχική προσέγγιση.

Απειθαρχία στην εκμετάλλευση του χρόνου.
Η ανεξαρτησία του επαγγέλματος απαιτεί, μεγάλη πειθαρχία, αλλά και σωστή εκμετάλλευση του χρόνου εργασίας. Υπάρχουν φορές που αφήνετε τον εαυτό σας να μη πειθαρχεί, στο πλαίσιο του ημερήσιου προγράμματος, που σας οδηγεί στην επιτυχία.
Μα θα μου πείτε, δεν μπορώ να απολαμβάνω την ανεξαρτησία μου; ναι αλλά τις ώρες που έχετε αποφασίσει να εργαστείτε, εργαστείτε οργανωμένα και πειθαρχημένα. Απαιτείται μια ισορροπημένη απόλαυση εργασίας και ελεύθερου χρόνου σας.

Στην δίνη, της ημερήσιας δραστηριότητας για ραντεβού πωλήσεων, καθώς και στην  επιτυχία της πώλησης είναι εύκολα οι επαγγελματίες πωλήσεων να πέσουν σε μια ή και περισσότερες παγίδες, το πρόβλημα είναι να εντοπίσουν την παγίδα εγκαίρως και γρήγορα να επανέλθουν προς το πειθαρχημένο πρόγραμμα ακολουθώντας την τακτική και τις τεχνικές που οδηγούν στην επιτυχία, τόσο των πωλησιακών στόχων όσο και στην καριέρα που έχετε στοχεύσει.
Σας εύχομαι, να είστε πάντα στις ράγες του τρένου που έχετε ανεβεί με προορισμό την Επιτυχία!


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου (Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος &
Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican
Το 1988 Δ/ντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
1990-1995 Δ/ντης Πωλησεων και το 1995-99
Εμπορικός Δ/ντης της ίδιας εταιρίας 
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος 
2015-2018 Δ/ντης της BATRIS INSURANCE Από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ 
Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό 
Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA
Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing
Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο 
Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 
Αρθρογράφος στο Nextdeal.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • πωλήσεις
  • πωλητές
  • στόχοι

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Πώς η ιδέα του πωλητή για τον εαυτό του επηρεάζει τη συμπεριφορά του
    Δημήτρης Μπάτρης, 17/10/2022

    Πώς η ιδέα του πωλητή για τον εαυτό του επηρεάζει τη συμπεριφορά του

  • Πως η προσδοκία του πωλητή συμβάλλει στην επιτυχία των στόχων του
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/10/2022

    Πως η προσδοκία του πωλητή συμβάλλει στην επιτυχία των στόχων του

  • Πώς η ικανοποίηση που αντλεί ο πωλητής από την πώληση, του δίνει δύναμη να ξεχωρίσει!

    Πώς η ικανοποίηση που αντλεί ο πωλητής από την πώληση, του δίνει δύναμη να ξεχωρίσει!

    Οι Διευθυντές Πωλήσεων και οι επικεφαλής ομάδων Managers, θέλουν να είναι οι πωλητές ικανοποιημένοι με τις πωλήσεις τους. Οι δυσαρεστημένοι...
    Δημήτρης Μπάτρης, 03/10/2022 - 08:30 3/10/2022
  • Εσείς τι πιστεύετε, ο Έλληνας έχει ασφαλιστική συνείδηση;

    Εσείς τι πιστεύετε, ο Έλληνας έχει ασφαλιστική συνείδηση;

    Πέρασαν 40 χρόνια, από την ένταξή μου στο χώρο της Ασφαλιστικής Αγοράς. Υπηρέτησα τον κλάδο από όλες τις θέσεις των...
    Δημήτρης Μπάτρης, 26/09/2022 - 12:30 26/9/2022

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αποκλειστικό: Τι είπε ο Robert Gauci στους εργαζόμενους της Εθνικής Ασφαλιστικής!
16:53 Αποκλειστικό: Τι είπε ο Robert Gauci στους εργαζόμενους της Εθνικής Ασφαλιστικής!
  • 16:44 Τι απαντάει ο ΣΦΕΕ για τις ελλείψεις φαρμάκων
  • 16:38 Διήμερο επιστημονικό συνέδριο της ΑΚΟΣ: «Οι ακτίνες στην ογκολογία ακριβείας»
  • 15:47 Συνεργασία LEO Pharma Hellas – BioAxess για την προώθηση δερματολογικών φαρμακευτικών σκευασμάτων
  • 15:43 Οι Κινητές Ιατρικές Μονάδες για πρώτη φορά στον Αριστομένη του νομού Μεσσηνίας
  • 15:36 Wings for Life World Run: Τρέξε για όλους εκείνους που δεν μπορούν
  • 13:57 Ο Θ. Πλεύρης μίλησε στη Βουλή για την ψυχική υγεία και το dentist pass
  • 13:35 Η Lloyd's ανακοίνωσε τους νικητές του Lloyd’s Market Charity Awards
  • 13:27 Oliver Bäte: Ποιους θα πιέσουν και πώς τα υψηλά επιτόκια
  • 13:20 Μετά τον Κουν, ο Κολοκοτρώνης; Του Ηλία Προβόπουλου
  • 11:42 Allianz Ελλάδος και Ευρωπαϊκή Πίστη: Μαζί, στο ξεκίνημα της νέας χρονιάς
  • 11:13 H Interamerican προσέφερε ταξίδι την Ολλανδία σε 30 στελέχη της
  • 11:08 Ο αμερικανικός FDA ενέκρινε τη βεξαγλιφλοζίνη για τη θεραπεία του σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2
  • 10:23 Ε9: Άνοιξε η πλατφόρμα για μεταβολές από 1.1.2023 - Δείτε εδώ όλη τη διαδικασία
  • 09:38 Αναπροσαρμόστηκαν οι εισφορές των ελευθέρων επαγγελματιών βάσει πληθωρισμού - Δείτε πώς διαμορφώνονται
  • 09:28 Τέσσερις κατηγορίες συνταξιούχων μπαίνουν στην «πρώτη γραμμή» για το επίδομα προσωπικής διαφοράς
  • 09:07 Ποιοι θεωρούνται «Μεγάλοι Κίνδυνοι» σύμφωνα με τη νομοθεσία;
  • 09:01 Πτώση μπαλκονιού: Ποιος πληρώνει για σωματικές βλάβες και υλικές ζημιές τρίτων;
  • 08:55 Μήπως ως ασφαλιστές γινόμαστε λεκτικά ακαλαίσθητοι;
  • 08:46 Επιστρεπτέα Προκαταβολή: Νέα παράταση για την υποβολή της
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 30/1 Μία ενδιαφέρουσα δικαστική απόφαση για την αποζημίωση από τροχαίο ατύχημα που ίσως αλλάζει τα δεδομένα
  2. 25/1 Οι διαδικασίες που έχουν αλλάξει τον τρόπο αποζημιώσεων στον κλάδο αυτοκινήτου!
  3. 31/1 Αναπροσαρμόστηκαν οι εισφορές των ελευθέρων επαγγελματιών βάσει πληθωρισμού - Δείτε πώς διαμορφώνονται
  4. 25/1 Εν ολίγοις...με ή χωρίς εκπτώσεις και ωφελήματα!
  5. 26/1 Υπασφαλισμένος: έρχονται ευχάριστα νέα για την ασφάλιση
  6. 30/1 Εν ολίγοις...Δευτεριάτικα αλλά πρωτεύοντα!
  7. 26/1 Eurolife FFH: ασφαλίστε το ηλεκτροκίνητό σας όχημα

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ COVID-19

ΚΛΕΙΣΕ
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube