close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Οι στόχοι σας για το νέο έτος πρέπει να έχουν "αξία"
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
5/12/2022 - 08:40
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Οι στόχοι σας για το νέο έτος πρέπει να έχουν "αξία"

Δημήτρης Μπάτρης, 5/12/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όπως γνωρίζετε στο τελευταία δίμηνο κάθε χρόνου, επιβάλλεται όλες οι εταιρίες αλλά και τα φυσικά πρόσωπα όπως οι άνθρωποι των πωλήσεων, να έχουν σχεδιάσει τη στοχοθεσία πωλήσεων για το νέο έτος.

Θεωρώ σκόπιμο να αναφερθώ στους Συμβούλους Πωλήσεων για την επιλογή των στόχων τους. Η χρονιά σε λίγο τελειώνει που μοιάζει σαν το «Μαραθώνιο»! Ένας αριθμός θα τερματίσει με χρόνο που θα διακριθεί, άλλοι αργότερα και ένας μεγάλος αριθμός θα τερματίσει για την συμμετοχή του.

Όλοι τους είχαν έναν στόχο, όπως και στις πωλήσεις αλλά τι στόχο; Άξιζε; Διότι οι «στόχοι που δεν αξίζουν και δεν είναι σημαντικοί δεν επιτυγχάνονται». Εσείς οι επαγγελματίες των πωλήσεων σε ποια κατηγορία ανήκετε

Θέσετε ένα στόχο που είναι πρόκληση για σας και σας εμπνέει και τότε δεν θα επιτρέψετε σε τίποτα να μειώσει την αποφασιστικότητα σας να τον πετύχετε. Είναι όμως σίγουρο αυτό; Στην αρχή θα έχετε μεγάλο ενθουσιασμό, αλλά σε πολλές περιπτώσεις, όταν οι στόχοι δεν επιτυγχάνονται ο ενθουσιασμός ξεθωριάζει και αυτό που μένει στην θέση του είναι κούραση και απογοήτευση. Τότε εγκαταλείπουμε την προσπάθεια, γιατί είναι το πιο εύκολο πράγμα που μπορούμε να κάνουμε.

Πως θα καταφέρουμε να μην εγκαταλείψουμε την προσπάθεια; Πολλοί πάνε το πρωί στο γραφείο με ένα πρόγραμμα υλοποίησης των στόχων τους.
Υπάρχουν πολλοί που γράφουν τους στόχους τους ή έχουν και κάποια φωτογραφία για να τους τον υπενθυμίζει, διότι τότε έχουν διαύγεια και παραμένουν εστιασμένοι σ’ αυτούς.

Οι στόχοι πωλήσεων που δεν είναι εναρμονισμένοι με τους προσωπικούς ή οικογενειακούς, δεν έχουν «αξία», άρα το πάθος και η ορμή χάνονται και ο διαρκής αγώνας γρήγορα μας κάνει να εγκαταλείπουμε!

Η ύπαρξη ενός Manager, που έχει ως ρόλο την τοποθέτηση και παρακολούθηση στόχων, για να  βοηθά την επιτυχία τους, είναι απαραίτητος. Όσο μεγαλύτερος είναι ο στόχος, τόσο μεγαλύτερη και η χρησιμότητα εκείνου που γνωρίζει καλά τον σκοπό τους. Όπως συμβαίνει άλλωστε και με τους αθλητές, οι οποίοι χωρίς τον προπονητή τους δεν μπορούν να κάνουν πρωταθλητισμό και νέα μεγάλα ρεκόρ.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Ελάχιστοι κάθονται πριν έρθει το νέο έτος να αφιερώσουν το χρόνο για να ρωτήσουν τον εαυτό τους «τι θέλω πραγματικά από τη ζωή;». Κάνουν παράπονα για το σπίτι τους που είναι μικρό ή σε λάθος περιοχή, δεν τους ικανοποιεί το αυτοκίνητο, δεν κάνουν τις διακοπές που θέλει η οικογένειά τους, αγχώνονται για την επιμόρφωση ή τις σπουδές των παιδιών τους και για την επαγγελματική τους αποκατάσταση.

Τώρα ήρθε η ώρα να επιλέξετε και να καταγράψετε μαζί με το άτομο που σας στηρίζει, και συμπαραστέκεται στα δύσκολα αλλά και στις επιτυχίες σας και σας «γεμίζει τις μπαταρίες».
Η καταγραφή των αναγκών με προτεραιότητα και χρόνο υλοποίησης, θα μετατραπούν σε στόχους «Αξίας» που θα είναι ο σκοπός της σχεδίασης του στόχου των πωλήσεων.

Έχετε σκεφτεί, τι θα απαντήσετε στην ερώτηση ενός από τα παιδιά σας ή κάποιου πολύ δικού σας ατόμου, στην ερώτηση «γιατί εργάζεσαι στις πωλήσεις;». Η απάντηση, εάν δεν την έχετε έτοιμη στο υποσυνείδητο σας, μάλλον θα είναι απογοητευτική. Η απάντηση είναι ο σκοπός της ύπαρξης του στόχου σας.

Οι ξεκάθαροι στόχοι που αξίζουν, αυξάνουν την αυτοπεποίθηση βελτιώνουν την απόδοση και ενισχύουν την παρακίνηση.
«Οι στόχοι Αξίας είναι το καύσιμο για την φωτιά της επιτυχίας».

Τώρα και όχι αύριο αποφασίστε ποιοί είναι οι στόχοι σας! Η «ομίχλη» διαλύεται αμέσως και σας επιτρέπει να εστιάσετε και να διοχετεύσετε κατάλληλα την ενεργεία σας. Οι καθαροί στόχοι «Αξίας» σας επιτρέπουν να πατήσετε το «γκάζι της ζωής σας» και να ξεχυθείτε μπροστά αποκτώντας αυτά που θέλετε να απολαύσετε, τις δημιουργίες σας.

Καλό κλείσιμο του έτους λοιπόν και επιλογές στόχων αξίας. Για αυτούς θα αγωνιστείτε την καινούργια χρονιά. Κατακτήστε τους με ανανεωμένη ενέργεια και σας εύχομαι κάθε επιτυχία!


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου (Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος &
Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican
Το 1988 Δ/ντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
1990-1995 Δ/ντης Πωλησεων και το 1995-99
Εμπορικός Δ/ντης της ίδιας εταιρίας 
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος 
2015-2018 Δ/ντης της BATRIS INSURANCE Από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ 
Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό 
Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA
Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing
Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο 
Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 
Αρθρογράφος στο Nextdeal.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • πωλήσεις

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!
    Δημήτρης Μπάτρης, 02/04/2025 - 11:52

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!
    Δημήτρης Μπάτρης, 27/03/2025 - 10:30

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Όπως έχετε αντιληφθεί στην χώρα μας από μικρή ηλικία και στα σχολεία - σχολές δεν διδάσκεται η αποτυχία, αλλά τα παρουσιάζουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2025 - 13:15
  • Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Βλέποντας τις σημειώσεις μου από την συμμετοχή μου στα συνέδρια των εταιριών που συνεργάστηκα, έπεσα στο συνέδριο του 1986 της...
    Δημήτρης Μπάτρης, 17/02/2025 - 13:36
  • Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Όπως γνωρίζετε σήμερα οι περισσότεροι υποψήφιοι πελάτες έχουν ή είχαν συνεργαστεί με διάφορους συναδέλφους σας ή με διαφορετικές εταιρείες που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 05/02/2025 - 12:20
  • Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Ο επαγγελματίας Πωλητής σκέφτεται μονίμως πως μπορεί να βοηθήσει τον πελάτη, πως οι πωλήσεις του πελάτη, τα κέρδη του ή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 30/01/2025 - 09:04
  • Τι εξαπατά τους πωλητές (και το φθινόπωρο) στην εξέλιξη και την επιτυχία των στόχων τους!

    Τι εξαπατά τους πωλητές (και το φθινόπωρο) στην εξέλιξη και την επιτυχία των στόχων τους!

    Όλοι οι επαγγελματίες Σύμβουλοι Πωλήσεων, κατά την διάρκεια των χρόνων στις πωλήσεις, έχουν μια χρονική περίοδο κατά την οποία, παρά...
    Δημήτρης Μπάτρης, 31/10/2024 - 16:18
  • Δημήτρης Μπάτρης: Η Πώληση απαιτεί Προσπάθεια!

    Δημήτρης Μπάτρης: Η Πώληση απαιτεί Προσπάθεια!

    Η Πώληση απαιτεί Προσπάθεια! Οι επαγγελματίες πωλητές έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό, «διεκδικούν». Ποτέ δεν λένε “δεν είμαι εγώ γι'αυτή την μεγάλη εταιρία...
    Δημήτρης Μπάτρης, 25/06/2024 - 09:38

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Κ. Πιερρακάκης: Οι άρσεις των εμποδίων μεταξύ των κρατών-μελών θα ωφελήσουν την Ευρώπη και την Ελλάδα
15:33 Κ. Πιερρακάκης: Οι άρσεις των εμποδίων μεταξύ των κρατών-μελών θα ωφελήσουν την Ευρώπη και την Ελλάδα
  • 15:05 Financial Times: Οι ΗΠΑ πιέζουν την ΕΕ να μειώσει μονομερώς τους δασμούς της
  • 14:39 Τα κράτη-μέλη του ΠΟΥ συμφώνησαν για την πρόληψη της επόμενης πανδημίας - Ο ρόλος των εμβολίων
  • 14:16 ΕΟΔΥ: Ενημέρωση επαγγελματιών υγείας για την ανάγκη ενισχυμένης επιτήρησης της λοίμωξης από τον ιό του Δυτικού Νείλου
  • 14:00 25η Μαΐου: Παγκόσμια Ημέρα για τα Εξαφανισμένα Παιδιά
  • 13:43 ΔΑΑ-Airports for Innovation (Α4Ι): Οι νικήτριες εταιρείες startups στον πρώτο ανοιχτό διεθνή διαγωνισμό καινοτομίας παγκοσμίως
  • 13:32 Ιδιωτική Ασφάλιση: Άλλο ένα χαράτσι; Ή μήπως ασπίδα ζωής;
  • 13:15 Κ. Χατζηδάκης: Άρση μονιμότητας και μπόνους απόδοσης στο Δημόσιο μετά από πραγματική αξιολόγηση
  • 13:11 Η καρδιά της Ρομποτικής Χειρουργικής χτυπά στην Αθήνα!
  • 12:55 Νύχτα Μουσείων στο Ιστορικό Αρχείο της Εθνικής Τράπεζας
  • 12:38 Οδηγός για υγιείς πνεύμονες: Τι να προσέξετε και πότε να δράσετε
  • 12:26 Διεθνής Διάκριση για τις Υπηρεσίες Θεματοφυλακής της Πειραιώς
  • 12:10 Aon: Οι εξάρσεις ακραίων καιρικών φαινομένων του Μαΐου από τις πιο κοστοβόρες στην ιστορία των ΗΠΑ
  • 10:48 Νέες εντάξεις στο ΕΣΠΑ για έργα ενεργειακής αναβάθμισης νοσοκομείων
  • 10:30 ΠΡΟΣΟΧΗ: “Γιατροί-μαϊμού“ μέσω deepfake προωθούν ψεύτικες θεραπείες στο TikTok
  • 10:16 Η Υποχρεωτική Ασφάλιση των επιχειρήσεων και η άρνηση Ασφάλισης από τις Ασφαλιστικές - Τι ισχύει για το πρόστιμο;
  • 10:12 ΙΣΑ: Αγανάκτησή για ανυπόστατα δημοσιεύματα περί “εμβολίου για τον στρεπτόκοκκο”
  • 09:59 Επεκτείνεται και στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές η δυνατότητα consent μέσω gov.gr και Gov.gr Wallet
  • 09:50 Ημέρα Δημιουργικότητας
  • 09:40 Ποια είναι τα επενδυτικά εργαλεία που προωθούν οι ασφαλιστικοί πράκτορες στους πελάτες τους;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 19/5 Εθνική Ασφαλιστική: Αναστέλει την ισχύ της εγκυκλίου για τα παλαιά συμβόλαια υγείας
  2. 19/5 Δικαστήριο επιβεβαιώνει μετά από 26 χρόνια την εξαίρεση ασφαλιστικής κάλυψης σε οδηγό χωρίς δίπλωμα - Ζητά επιστροφή 190.755 ευρώ
  3. 23/5 Επεκτείνεται και στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές η δυνατότητα consent μέσω gov.gr και Gov.gr Wallet
  4. 21/5 Μεγάλη έρευνα Nextdeal: Τι φέρνει η τεχνητή νοημοσύνη στην ασφαλιστική αγορά
  5. 19/5 Ασφαλίσεις υγείας: Ηρθε η ώρα για μια γενναία συμφωνία
  6. 21/5 Αριστοτέλης Παντελιάδης: Γιατί πούλησε τη ΔΙΟΝ στη Howden Hellas ενώ ήταν κερδοφόρα
  7. 22/5 Τάσος Ηλιακόπουλος: Αναλαμβάνει καθήκοντα CEO στην Howden Agents

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube