Λάουρα Σταυρίδου, 7/8/2025 - 09:30 facebook twitter linkedin Ασφαλίσεις τον Αύγουστο - Ποιοι είναι οι ιδανικοί πελάτες; Λάουρα Σταυρίδου, 7/8/2025 facebook twitter linkedin Μπορεί ο Αύγουστος να είναι για τους περισσότερους μήνας διακοπών, αλλά υπάρχουν Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές με πολλές υποχρεώσεις ή με μικρά παιδιά που το Σεπτέμβριο θα έχουν τα έξοδα της νέας σχολικής χρονιάς. Με λίγα λόγια θα πρέπει να κάνουν παραγωγή μέσα στο κατακαλόκαιρο. Με το πνεύμα του καλοκαιριού να εντείνει την αναβλητικότητα, το να γίνουν συμβόλαια φαίνεται να είναι πιο δύσκολο από ότι είναι πραγματικά. Η Ελληνική οικονομία βασίζεται στη μικρομεσαία επιχείρηση, η οποία στα αστικά κέντρα, τον χειμώνα μπορεί να είναι γεμάτη αλλά τον Αύγουστο τα πράγματα αλλάζουν. Καθώς η πόλη αδειάζει τα φαρμακεία, έχουν πολύ μικρότερο φόρτο εργασίας. Το ίδιο ισχύει για τα κλειδαράδικα, τις μπουτίκ με ρούχα, τα καφέ των βορείων προαστείων, τα μαγαζιά με μαλλιά, με χαλιά, με κοσμήματα, με βαφτιστικά, τα ανθοπωλεία, τα ραφτάδικα, τα κτηνιατρεία, τα τοπικά βιβλιοπωλεία, οι γκαλερί και μη γελάσετε τα γραφεία τελετών. Είναι λοιπόν όλες οι μικρές επιχειρήσεις κατάλληλες και με ελεύθερο χρόνο για να τους μιλήσουμε για Ασφάλιση τον Αύγουστο; Όχι, διότι επιχειρήσεις όπως κομμωτήρια, αισθητικής άκρων, φούρνοι και ζαχαροπλαστεία, διατηρούν μεγάλο μέρος της πελατείας τους. Το να προετοιμάσετε για παράδειγμα ένα infographic για το κόστος της κλιματικής αλλαγής και των ακραίων φαινομένων και να δώσετε την κάρτα σας, στη χειρότερη περίπτωση θα σας δώσει εμπειρία. Αν κινηθείτε στη δική σας γειτονιά, θα σας είναι ακόμα πιο εύκολο. Ο ζαχαροπλάστης περιμένει από εσάς να στηρίξετε την επιχείρηση του, εσείς γιατί να μην περιμένετε από εκείνον να κάνει το ίδιο; Αν σας φαίνεται δύσκολο, ας μην το κάνετε με πλήρη κλιμάκωση, προσεγγίστε δυο επιχειρήσεις την ημέρα, ή ακόμα και μια. Αν και αυτό σας φαίνεται δύσκολο ίσως θα πρέπει να συζητήσετε με τον εαυτό σας, για να δείτε πόσο «σκληρές» αναστολές έχετε. Ακόμα όμως και αν το κάνετε για μια και μοναδική φορά, θα μπορείτε να πείτε ότι καταφέρατε να βγείτε από τη ζώνη άνεσης σας. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 26/11/2025 - 09:26 Πλημμύρες και καταστροφές - Πόσους πελάτες πρέπει να ενημερώνουμε την ημέρα για να νιώθουμε καλά;
Λάουρα Σταυρίδου, 24/11/2025 - 09:38 Περισσότερη στοχευμένη εξυπηρέτηση και λιγότερο media - Η ισορροπία θα φέρει το αποτέλεσμα
Λάουρα Σταυρίδου, 21/11/2025 - 09:21 Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους!
4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση! Ανασφάλιστες έναντι φυσικών καταστροφών παραμένουν περισσότερες από 60.000 επιχειρήσεις παρά τις διοικητικές κυρώσεις και τα πρόστιμα σε περίπτωση μη συμμόρφωσης. Δεδομένου... Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44
Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε; Σε ισχύ είναι μια κάλυψη η οποία προβλέπεται από συμβόλαιο που έχει πληρωθεί. Ωστόσο στους Γενικούς Όρους ορισμένων Ασφαλιστικών εταιριών οι... Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35
Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α; Θυμίζουμε πως η έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ, για ασφαλισμένες κατοικίες έναντι φυσικών φαινομένων, ανέρχεται σε 20% όταν η φορολογητέα αξία είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45
Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα... Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50