Λάουρα Σταυρίδου, 24/4/2025 - 09:34 facebook twitter linkedin Η σημαντική κάλυψη του Σεισμού έχει μόνο δύο εξαιρέσεις και προστατεύει περιουσίες! Λάουρα Σταυρίδου, 24/4/2025 facebook twitter linkedin Η Ελλάδα είναι η νούμερο ένα χώρα σε σεισμογένεια χώρα της Μεσογείου, συνεπώς η Ασφαλιστική κάλυψη του σεισμού για κατοικίες και επιχειρήσεις θα έπρεπε ιεραρχικά να είναι από τις πρώτες σε προτίμηση Ασφαλιστικές καλύψεις. Δεν είναι όμως! Είναι μια παρεξηγημένη, για το κόστος της κάλυψη, που όμως μπορεί να κάνει τη διαφορά μεταξύ οικονομικού αφανισμού ή συνέχισης της καθημερινότητας. Επίσης είναι αρκετοί οι πελάτες που θεωρούν ότι υπάρχουν ψιλά γράμματα στις καλύψεις που μπορεί να ενέχουν μεγάλες αποζημιώσεις. Ωστόσο λίγο ως πολύ, οι περισσότερες Ασφαλιστικές εταιρίες, έχουν μόνο δύο εξαιρέσεις σε αυτή τη κάλυψη. Ας τις δούμε πιο συγκεκριμένα: Η πρώτη είναι ότι εξαιρούνται οι προγενέστερες της παρούσας ασφάλισης καταπονήσεις ή και ζημιές. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι όταν συμπληρώνουμε την αίτηση , αυτό το σημείο θα πρέπει να απόλυτα σαφές για τον πελάτη. Αν δεν είμαστε ακριβείς, το πιο πιθανό είναι ότι δεν θα αποζημιωθεί σε μια ζημιά. Η δεύτερη εξαίρεση, αφορά στην ύπαρξη κατασκευαστικού ελαττώματος ή η μη τήρηση του αντισεισμικού κανονισμού που ίσχυε κατά το χρόνο έκδοσης της άδειας ανέγερσης ασφαλισμένου Κτιρίου. Αυτό το τελευταίο δεν είναι δύσκολο να το γνωρίζει ένας ιδιοκτήτης, διότι για την αγοραπωλησία ή τη μεταβίβαση ενός ακινήτου, χρειάζεται μια βεβαίωση μηχανικού, ο οποίος κάνει έναν επιτόπιο έλεγχο. Υπενθυμίζουμε πως η κάλυψη σεισμού, ο οποίος είναι ένα γεωλογικό φυσικό φαινόμενο, συμπεριλαμβάνεται στη νομοθεσία για τη κάλυψη κατοικιών και επιχειρήσεων για ακραία φυσικά φαινόμενα. Είναι δε τόσο σημαντική, που θα έπρεπε κάθε Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να επιμείνει για αυτή τη κάλυψη, τουλάχιστον τέσσερις φορές το έτος, σε κάθε πελάτη του! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 26/11/2025 - 09:26 Πλημμύρες και καταστροφές - Πόσους πελάτες πρέπει να ενημερώνουμε την ημέρα για να νιώθουμε καλά;
Λάουρα Σταυρίδου, 24/11/2025 - 09:38 Περισσότερη στοχευμένη εξυπηρέτηση και λιγότερο media - Η ισορροπία θα φέρει το αποτέλεσμα
Λάουρα Σταυρίδου, 21/11/2025 - 09:21 Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους!
4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση! Ανασφάλιστες έναντι φυσικών καταστροφών παραμένουν περισσότερες από 60.000 επιχειρήσεις παρά τις διοικητικές κυρώσεις και τα πρόστιμα σε περίπτωση μη συμμόρφωσης. Δεδομένου... Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44
Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε; Σε ισχύ είναι μια κάλυψη η οποία προβλέπεται από συμβόλαιο που έχει πληρωθεί. Ωστόσο στους Γενικούς Όρους ορισμένων Ασφαλιστικών εταιριών οι... Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35
Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α; Θυμίζουμε πως η έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ, για ασφαλισμένες κατοικίες έναντι φυσικών φαινομένων, ανέρχεται σε 20% όταν η φορολογητέα αξία είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45
Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα... Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50