Λάουρα Σταυρίδου, 19/2/2025 - 09:00 facebook twitter linkedin Πόσο μπορεί να υποστηρίξει ένα συμβόλαιο περιουσίας τον επιχειρηματία, στην πράξη; Λάουρα Σταυρίδου, 19/2/2025 facebook twitter linkedin Από την 1η Ιουνίου 2025, οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων με τζίρο που υπερβαίνει τα 500.000€, οι οποίοι δεν έχουν ασφαλίσει την περιουσία τους δεν θα αποζημιώνονται από το κράτος σε περίπτωση φυσικών καταστροφών, όπως πυρκαγιά, πλημμύρα ή σεισμός. Αυτό δε σημαίνει ότι αφήνουμε τον χειμώνα να περάσει χωρίς κάλυψη, όπως επίσης δε σημαίνει ότι ένα συμβόλαιο που καλύπτει την περιουσία της επιχείρησης, προστατεύει μόνο από φυσικές καταστροφές. Χρειάζεται υπομονή εκ μέρους του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή για να εξηγήσει στον πελάτη, ότι μέσα σε ένα συμβόλαιο υπάρχουν πολλές καλύψεις που είναι εξαιρετικά υποστηρικτικές για μια επιχείρηση. Πχ σε περίπτωση που η ασφαλισμένη επιχείρηση υποστεί ζημιά λόγω πυρκαγιάς, έκρηξης, κλοπής ή διάρρηξης ή πλημμύρας πολλά συμβόλαια καλύπτουν: Τη φύλαξη και προστασία της επιχείρησης από εξειδικευμένο προσωπικό. Τον καθαρισμό και τα υλικά καθαρισμού της επιχείρησης με εξειδικευμένο συνεργείο καθαρισμού. Τη μεταφορά και τη φύλαξη του περιεχομένου της επιχείρησης σε κοντινό χώρο. Ανάλογες καλύψεις υπάρχουν σε πολλά συμβόλαια που προστατεύουν την περιουσία μιας επιχείρησης, αλλά είναι λογικό ο πελάτης να μην τα θυμάται όλα και ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να μην έχει τον χρόνο να τα εξηγήσει όλα. Είναι όμως μια καλή ιδέα, να στέλνουμε από καιρό σε καιρό μικρές υπενθυμίσεις στον πελάτη, ώστε να μπορεί έστω και σιγά - σιγά να συνειδητοποιήσει πόσο σημαντικό είναι να υπάρχει συμβόλαιο που μπορεί ο επιχειρηματίας να στηριχτεί σε μια δύσκολη στιγμή. Η αλήθεια είναι πως ένας σωστός ασφαλιστικός σχεδιασμός μπορεί να κάνει διαφορά μεταξύ βιωσιμότητας ή καταστροφής της επιχείρησης μετά από ένα αιφνίδιο γεγονός. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44 4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα... Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52