close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Ψυχρή Προσέγγιση - Θερμή Ανταπόκριση για καλή προσέγγιση πελατών! Πώς μπορείτε να το κάνετε σωστά;
Λάουρα Σταυρίδου
Λάουρα Σταυρίδου,
30/3/2023 - 11:16
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ψυχρή Προσέγγιση - Θερμή Ανταπόκριση για καλή προσέγγιση πελατών! Πώς μπορείτε να το κάνετε σωστά;

Λάουρα Σταυρίδου, 30/3/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ο όρος ψυχρή προσέγγιση αναφέρεται στην προσέγγιση πελατών που δεν γνωρίζουν τίποτα για την επιχείρησή σας ή το προϊόν/υπηρεσία που προσφέρετε.

Αν και μπορεί να φαίνεται τρομακτικό στην αρχή, η ψυχρή προσέγγιση μπορεί να είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να δημιουργήσετε νέους πελάτες και να αναπτύξετε την επιχείρησή σας. Με λίγη δημιουργικότητα και επιμονή, μπορείτε να προσεγγίσετε με επιτυχία νέους πελάτες και να διευρύνετε τη βάση πελατών σας.

Η προσέγγιση μέσω ψυχρού email έχει να κάνει με την αποστολή email σε άτομα που έχετε βρει το επαγγελματικό τους email. Σε αντίθεση με την ψυχρή κλήση, η ψυχρή αποστολή email είναι η λιγότερο ενοχλητική, καθώς δεν ενοχλεί τον παραλήπτη στη μέση μιας σημαντικής εργασίας, αρκεί να είναι γραμμένη ευγενικά.

Η ευγένεια είναι βασική προϋπόθεση αλλά όχι μοναδική. Πρέπει να κρατήσετε το ενδιαφέρον του δυνητικού πελάτη. Για να γίνει αυτό από την αρχή, θα πρέπει το μήνυμα να είναι προσωποποιημένο. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να είναι ομαδικού τύπου.

Ο δυνητικός πελάτης θα πρέπει να νιώσει ότι πήρατε χρόνο να ασχοληθείτε μαζί του.

Πως μπορείτε να το κάνετε αυτό; Μπείτε στη σελίδα της επιχείρησης. Διαβάστε την αποστολή. Τι θέλει η επιχείρηση να πετύχει; Τι είναι σημαντικό για αυτήν;

Ας πούμε πως διαβάσατε πως «στόχος μας είναι η εξυπηρέτηση των πελατών μας σε άριστο επίπεδο».

Σίγουρα μέσα στην επιστολή σας θα πρέπει να αναφέρεται ως όφελος των ασφαλιστικών υπηρεσιών, η υποστήριξη της επιχείρησης ως προς την εξυπηρέτηση του πελάτη, του δυνητικού σας πελάτη.

Πχ «έχουμε μελετήσει τα ασφαλιστικά προϊόντα που θα καλύψουν επιτυχημένα μια επιχείρηση του δικού σας κλάδου, ώστε το τελικό θετικό αποτέλεσμα να το εισπράττει και ο πελάτης σας. Θέλουμε να έχετε ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα. Θεωρούμε πως μια επιχείρηση σωστά προστατευμένη, έχει υπεραξία που την απολαμβάνουν οι πελάτες».

Διαβάζουμε πολύ προσεχτικά την ιστοσελίδα του πελάτη που θέλουμε να προσεγγίσουμε, διαβάζουμε τυχόν αναρτήσεις στα media. Αφού αντιληφθούμε το ύφος και τους σκοπούς της εταιρείας τότε καθορίζουμε το περιεχόμενο της επιστολής.

Κατά τη δημιουργία email είναι σημαντικό να λαμβάνετε υπόψη τις ανάγκες και τις προτιμήσεις του παραλήπτη.

Πχ σε μια περίοδο με πολύ φορτωμένο πρόγραμμα για τον πελάτη μπορείτε να γράψετε «Σας ενδιαφέρει να μάθετε περισσότερα; Εάν ναι, μπορούμε να συνδεθούμε με μια γρήγορη κλήση αυτή την εβδομάδα; Θα ήθελα να μην επιβαρύνω το πρόγραμμα σας».

Το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πρέπει να είναι σαφές και περιεκτικό και να εξηγεί την αξία και τα οφέλη των προϊόντων ή των υπηρεσιών της επιχείρησης με τρόπο που να είναι σχετικός και ελκυστικός για τον παραλήπτη.

Αυτό σημαίνει ότι δεν κάνουμε αναφορά στα προϊόντα όπως «καλύπτουμε την αστική σας ευθύνη».

Εστιάζουμε απευθείας στο όφελος. Πχ « γνωρίζουμε πως να χειριστούμε εμείς εκ μέρους της επιχείρησης σας, μια τυχόν αξίωση. Αναλαμβάνουμε τις συνεννοήσεις και την καταβολή του ποσού, ώστε να μην έχετε καμία εκροή, ούτε σε χρόνο ούτε σε χρήμα!».

Θα πρέπει επίσης να περιλαμβάνει μια παρότρυνση για δράση, όπως αίτημα για συνάντηση ή τηλεφωνική κλήση, προκειμένου να ενθαρρύνει τον παραλήπτη να κάνει το επόμενο βήμα στη διαδικασία πώλησης.

Πχ « Όλοι στην ομάδα μου εκτιμούμε την πορεία της επιχείρησης σας και διακρίνουμε το πάθος σας για βελτίωση, καθώς αυτό φαίνεται από την εικόνα που έχει σήμερα η επιχείρηση. Σίγουρα έχετε πολλές προτάσεις που μοιάζουν με τις δικές μας, ωστόσο μπορεί να δυσκολευτείτε με την επιλογή, λόγου όγκου πληροφορίας.

Εμείς είμαστε σε θέση να σας κάνουμε μια συγκριτική πρόταση σε ελάχιστο χρόνο. Αρκεί να συναντηθούμε για να μας περιγράψετε την ιδανική για εσάς κάλυψη. Σας στέλνω ένα σύνδεσμο με το ημερολόγιό μου και περιμένω από εσάς μια αντιπρόταση σε περίπτωση που δεν σας βολεύει η ημερομηνία».

Εναλλακτικά: «Ενημερώστε με για τη διαθεσιμότητά σας και μπορούμε να κανονίσουμε μια ώρα που είναι κατάλληλη για εσάς. Σας ευχαριστούμε για το χρόνο και την προσοχή σας».

Τα παραδείγματα είναι απλά υποδείγματα. Χρησιμοποιήστε την διαίσθηση σας, ακολουθώντας απλά τις αρχές.

Η αλήθεια είναι ότι για να υπάρχει απόδοση στην ψυχρή προσέγγιση, χρειάζεται πολύ δουλειά και εξαιρετική προετοιμασία.

Σκεφτείτε πως μια επιστολή είναι η αντανάκλαση του επαγγελματισμού, της σκέψης σας και της προσωπικότητας σας. Μπορεί να αποδώσει αν είναι προσεγμένη. Καλή σας επιτυχία.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Το παιδικό καρεκλάκι το μπουφάν και ο καφές στο στόχαστρο ελέγχων
    Λάουρα Σταυρίδου, 25/09/2025 - 08:51

    Το παιδικό καρεκλάκι το μπουφάν και ο καφές στο στόχαστρο ελέγχων

  • Ισόβιος - Ένα πρόγραμμα από το παρελθόν, που λύνει πολλά θέματα σήμερα!
    Λάουρα Σταυρίδου, 24/09/2025 - 09:27

    Ισόβιος - Ένα πρόγραμμα από το παρελθόν, που λύνει πολλά θέματα σήμερα!

  • Επηρέασε αρνητικά η πανδημία τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές;
    Λάουρα Σταυρίδου, 23/09/2025 - 09:45

    Επηρέασε αρνητικά η πανδημία τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές;

  • Οι εκπληκτικές καλύψεις που περιλαμβάνει ένα συμβόλαιο Cyber Risk!
    Λάουρα Σταυρίδου, 22/09/2025 - 08:57

    Οι εκπληκτικές καλύψεις που περιλαμβάνει ένα συμβόλαιο Cyber Risk!

  • Ασφάλιση Ζωής και αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο που βοηθούν τους πελάτες του Διαμεσολαβητή

    Ασφάλιση Ζωής και αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο που βοηθούν τους πελάτες του Διαμεσολαβητή

    Σημαντικές αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο φέρνει η πρόταση της ειδικής επιτροπής υπό τον καθηγητή Απόστολο Γεωργιάδη. Το πιο δύσκολο ζήτημα είναι...
    Λάουρα Σταυρίδου, 17/09/2025 - 09:19
  • Η Τροποποίηση του Ν 4583/2018 για την αίτηση Ασφάλισης

    Η Τροποποίηση του Ν 4583/2018 για την αίτηση Ασφάλισης

    Με τον Ν. 5193 και συγκεκριμένα με το Άρθρο 85 με τίτλο «Αίτηση ασφάλισης» γίνεται τροποποίηση της παρ. 3 του άρθρου...
    Λάουρα Σταυρίδου, 16/09/2025 - 09:52
  • Ασφάλιση έναντι της πλημμύρας…Οι πελάτες γνωρίζουν τα γεγονότα;

    Ασφάλιση έναντι της πλημμύρας…Οι πελάτες γνωρίζουν τα γεγονότα;

    Πέρασε το καλοκαίρι και μαζί του έφυγε και η απειλή για δασικές φωτιές. Αυτό λοιπόν που θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε...
    Λάουρα Σταυρίδου, 15/09/2025 - 09:40
  • Άγχος στην πώληση; Ένας Βατραχάνθρωπος προτείνει:

    Άγχος στην πώληση; Ένας Βατραχάνθρωπος προτείνει:

    Είναι σίγουρο ότι όλοι μας έχουμε βιώσει στιγμές υψηλού άγχους, με μικρότερη ή μεγαλύτερη διάρκεια. Συνήθως μεγαλύτερο άγχος για τον Ασφαλιστικό...
    Λάουρα Σταυρίδου, 12/09/2025 - 09:05
  • Το Α.Ι οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές και η αντίφαση με την προσωπική επαφή!

    Το Α.Ι οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές και η αντίφαση με την προσωπική επαφή!

    Όσους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές και να ρωτήσουμε, για το αν η εργασία αυτή μπορεί να γίνει και από Artificial Intelligence, η...
    Λάουρα Σταυρίδου, 11/09/2025 - 10:10
  • Ασφαλιστικέ Διαμεσολαβητή Ασφαλίσου!

    Ασφαλιστικέ Διαμεσολαβητή Ασφαλίσου!

    Ξέρω ότι ακούγεται ως πολύ κλισέ, δηλαδή το να έχουμε αγοράσει πρώτοι εμείς όποιο ασφαλιστικό προϊόν θέλουμε να προτείνουμε. Αν και...
    Λάουρα Σταυρίδου, 09/09/2025 - 09:36

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Παροχή ευελιξίας από την AEGEAN για όσους έχουν προγραμματίσει να ταξιδέψουν την Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2025
15:11 Παροχή ευελιξίας από την AEGEAN για όσους έχουν προγραμματίσει να ταξιδέψουν την Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2025
  • 14:43 Παγκόσμιο Βραβείο στην Ελλάδα από τον ΟΗΕ και τον ΠΟΥ για την εξαιρετική επίδοση της χώρας μας στην πρόληψη των χρονίων νοσημάτων και της παιδικής παχυσαρκίας
  • 12:40 HealthWorld 2025: Η Ελλάδα στην Υγειονομική Μετάβαση - Καινοτομία, Συνεργασία και Βιωσιμότητα στο Επίκεντρο
  • 12:06 Εσύ ξέρεις τι είναι Διασταυρούμενη Ευθύνη και πώς μπορεί να σε καλύψει στην ασφάλεια αυτοκινήτου;
  • 11:50 AEGEAN: Ανακοίνωση για περιορισμό της παρεχόμενης χωρητικότητας των αφίξεων από τον Έλεγχο Εναέριας Κυκλοφορίας
  • 11:00 ΥΠΕΘΟ: Καταβλήθηκαν 2,9 εκατ. ευρώ σε 37 υποθέσεις αγωγών αποζημίωσης για τις τραγωδίες σε Μάτι και Μάνδρα
  • 10:55 Πρωτόκολλο συνεργασίας μεταξύ Deloitte Ελλάδος, ACCA και Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Λογιστική και Έλεγχος Επιχειρήσεων και Δημοσίων Οργανισμών» του Πανεπιστημίου Πειραιώς
  • 10:50 Νέοι οργανισμοί λειτουργίας στα νοσοκομεία - Νέα εποχή για το ΕΣΥ
  • 10:29 Η αύξηση της αμοιβής της ιατρικής επίσκεψης από τον ΕΟΠΥΥ, στο επίκεντρο συνάντησης Γεωργιάδη-Πατούλη
  • 10:25 5ο Ημερήσιο Ηπειρωτικό Πανηγύρι στο Πεδίον του Άρεως
  • 10:15 Μήνυμα αλληλεγγύης από τον Όμιλο ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ μέσω της δράσης εθελοντικής αιμοδοσίας
  • 10:05 Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο: Στις 29-30 Σεπτεμβρίου το 4ο Ετήσιο Συνέδριο Healthworld
  • 09:47 H CrediaBank παρουσιάζει καταστήματα Νέας Εμπειρίας για πρώτη φορά στην Ελλάδα
  • 09:22 Γεράσιμος Ζαγορίτης στο Europanext: Χωρίς ουσία δεν μπορεί να υπάρξει επιτυχημένη επικοινωνία
  • 09:19 ΟΑΣΕ: 24ωρη Πανελλαδική απεργία την Τετάρτη 1η Οκτωβρίου
  • 09:10 Το φθινόπωρο μπαίνει και επίσημα! Η κάλυψη κινδύνων που σχετίζονται με ακραία φυσικά φαινόμενα είναι απόλυτα επίκαιρη!
  • 09:07 Τ. Σ. Έλιοτ, ο μέγας ποιητής
  • 08:57 Το «ανατολίτικο παζάρι» Τραμπ- Ερντογάν, η Ελλάδα και το Ισραήλ, ενεργειακή «βόμβα» στη βιομηχανία, η «ψήφος» εμπιστοσύνης σε ΓΕΚ και Intralot, τα ιστορικά υψηλά της Άβαξ και οι ισχυρές επιδόσεις του ΟΛΘ
  • 08:52 Γιορτή Ψαριού στο Αιτωλικό
  • 08:49 Έκθεση τεκμηρίων για τον ήρωα της Επανάστασης Γεώργιο Καραϊσκάκη στην Αμφιλοχία
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 22/9 Δημιούργησε 5 επιθεωρήσεις, 33 γραφεία πωλήσεων, 105 ομάδες πωλήσεων - Ο ιδρυτής του πρακτορειακού Agency protect, Παν. Γλεντής!
  2. 22/9 Ασφάλιση ενοικίων, μια ασφάλιση και για τους ιδιοκτήτες και για τους ενοικιαστές!
  3. 23/9 Όμιλος ΑΣΠΙΣ: Οι ασφαλιστές χρωστάνε ακόμα 80 εκ. - Τα ακίνητα εκποιούνται…
  4. 25/9 INTERASCO: Στρατηγικό όραμα, επενδύσεις στην καινοτομία και έμφαση στον ανθρώπινο παράγοντα
  5. 26/9 Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα
  6. 24/9 Χρήστος Μεγάλου (Πειραιώς): Η εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής θα συμπληρώσει το εύρος των προϊόντων μας
  7. 23/9 Στρατηγική συνεργασία για Howden Hellas και ΠΟΞ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube