close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Ψυχρή Προσέγγιση - Θερμή Ανταπόκριση για καλή προσέγγιση πελατών! Πώς μπορείτε να το κάνετε σωστά;
Λάουρα Σταυρίδου
Λάουρα Σταυρίδου,
30/3/2023 - 11:16
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ψυχρή Προσέγγιση - Θερμή Ανταπόκριση για καλή προσέγγιση πελατών! Πώς μπορείτε να το κάνετε σωστά;

Λάουρα Σταυρίδου, 30/3/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ο όρος ψυχρή προσέγγιση αναφέρεται στην προσέγγιση πελατών που δεν γνωρίζουν τίποτα για την επιχείρησή σας ή το προϊόν/υπηρεσία που προσφέρετε.

Αν και μπορεί να φαίνεται τρομακτικό στην αρχή, η ψυχρή προσέγγιση μπορεί να είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να δημιουργήσετε νέους πελάτες και να αναπτύξετε την επιχείρησή σας. Με λίγη δημιουργικότητα και επιμονή, μπορείτε να προσεγγίσετε με επιτυχία νέους πελάτες και να διευρύνετε τη βάση πελατών σας.

Η προσέγγιση μέσω ψυχρού email έχει να κάνει με την αποστολή email σε άτομα που έχετε βρει το επαγγελματικό τους email. Σε αντίθεση με την ψυχρή κλήση, η ψυχρή αποστολή email είναι η λιγότερο ενοχλητική, καθώς δεν ενοχλεί τον παραλήπτη στη μέση μιας σημαντικής εργασίας, αρκεί να είναι γραμμένη ευγενικά.

Η ευγένεια είναι βασική προϋπόθεση αλλά όχι μοναδική. Πρέπει να κρατήσετε το ενδιαφέρον του δυνητικού πελάτη. Για να γίνει αυτό από την αρχή, θα πρέπει το μήνυμα να είναι προσωποποιημένο. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να είναι ομαδικού τύπου.

Ο δυνητικός πελάτης θα πρέπει να νιώσει ότι πήρατε χρόνο να ασχοληθείτε μαζί του.

Πως μπορείτε να το κάνετε αυτό; Μπείτε στη σελίδα της επιχείρησης. Διαβάστε την αποστολή. Τι θέλει η επιχείρηση να πετύχει; Τι είναι σημαντικό για αυτήν;

Ας πούμε πως διαβάσατε πως «στόχος μας είναι η εξυπηρέτηση των πελατών μας σε άριστο επίπεδο».

Σίγουρα μέσα στην επιστολή σας θα πρέπει να αναφέρεται ως όφελος των ασφαλιστικών υπηρεσιών, η υποστήριξη της επιχείρησης ως προς την εξυπηρέτηση του πελάτη, του δυνητικού σας πελάτη.

Πχ «έχουμε μελετήσει τα ασφαλιστικά προϊόντα που θα καλύψουν επιτυχημένα μια επιχείρηση του δικού σας κλάδου, ώστε το τελικό θετικό αποτέλεσμα να το εισπράττει και ο πελάτης σας. Θέλουμε να έχετε ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα. Θεωρούμε πως μια επιχείρηση σωστά προστατευμένη, έχει υπεραξία που την απολαμβάνουν οι πελάτες».

Διαβάζουμε πολύ προσεχτικά την ιστοσελίδα του πελάτη που θέλουμε να προσεγγίσουμε, διαβάζουμε τυχόν αναρτήσεις στα media. Αφού αντιληφθούμε το ύφος και τους σκοπούς της εταιρείας τότε καθορίζουμε το περιεχόμενο της επιστολής.

Κατά τη δημιουργία email είναι σημαντικό να λαμβάνετε υπόψη τις ανάγκες και τις προτιμήσεις του παραλήπτη.

Πχ σε μια περίοδο με πολύ φορτωμένο πρόγραμμα για τον πελάτη μπορείτε να γράψετε «Σας ενδιαφέρει να μάθετε περισσότερα; Εάν ναι, μπορούμε να συνδεθούμε με μια γρήγορη κλήση αυτή την εβδομάδα; Θα ήθελα να μην επιβαρύνω το πρόγραμμα σας».

Το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πρέπει να είναι σαφές και περιεκτικό και να εξηγεί την αξία και τα οφέλη των προϊόντων ή των υπηρεσιών της επιχείρησης με τρόπο που να είναι σχετικός και ελκυστικός για τον παραλήπτη.

Αυτό σημαίνει ότι δεν κάνουμε αναφορά στα προϊόντα όπως «καλύπτουμε την αστική σας ευθύνη».

Εστιάζουμε απευθείας στο όφελος. Πχ « γνωρίζουμε πως να χειριστούμε εμείς εκ μέρους της επιχείρησης σας, μια τυχόν αξίωση. Αναλαμβάνουμε τις συνεννοήσεις και την καταβολή του ποσού, ώστε να μην έχετε καμία εκροή, ούτε σε χρόνο ούτε σε χρήμα!».

Θα πρέπει επίσης να περιλαμβάνει μια παρότρυνση για δράση, όπως αίτημα για συνάντηση ή τηλεφωνική κλήση, προκειμένου να ενθαρρύνει τον παραλήπτη να κάνει το επόμενο βήμα στη διαδικασία πώλησης.

Πχ « Όλοι στην ομάδα μου εκτιμούμε την πορεία της επιχείρησης σας και διακρίνουμε το πάθος σας για βελτίωση, καθώς αυτό φαίνεται από την εικόνα που έχει σήμερα η επιχείρηση. Σίγουρα έχετε πολλές προτάσεις που μοιάζουν με τις δικές μας, ωστόσο μπορεί να δυσκολευτείτε με την επιλογή, λόγου όγκου πληροφορίας.

Εμείς είμαστε σε θέση να σας κάνουμε μια συγκριτική πρόταση σε ελάχιστο χρόνο. Αρκεί να συναντηθούμε για να μας περιγράψετε την ιδανική για εσάς κάλυψη. Σας στέλνω ένα σύνδεσμο με το ημερολόγιό μου και περιμένω από εσάς μια αντιπρόταση σε περίπτωση που δεν σας βολεύει η ημερομηνία».

Εναλλακτικά: «Ενημερώστε με για τη διαθεσιμότητά σας και μπορούμε να κανονίσουμε μια ώρα που είναι κατάλληλη για εσάς. Σας ευχαριστούμε για το χρόνο και την προσοχή σας».

Τα παραδείγματα είναι απλά υποδείγματα. Χρησιμοποιήστε την διαίσθηση σας, ακολουθώντας απλά τις αρχές.

Η αλήθεια είναι ότι για να υπάρχει απόδοση στην ψυχρή προσέγγιση, χρειάζεται πολύ δουλειά και εξαιρετική προετοιμασία.

Σκεφτείτε πως μια επιστολή είναι η αντανάκλαση του επαγγελματισμού, της σκέψης σας και της προσωπικότητας σας. Μπορεί να αποδώσει αν είναι προσεγμένη. Καλή σας επιτυχία.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Upskilling ή Reskilling; Μια απόφαση που θα κρίνει την καριέρα σας!
    Λάουρα Σταυρίδου, 29/3/2023

    Upskilling ή Reskilling; Μια απόφαση που θα κρίνει την καριέρα σας!

  • Τι λέει η ΕΑΑΕΣ -  EIOPA για την Άδικη Μεταχείριση των Πελατών!
    Λάουρα Σταυρίδου, 28/3/2023

    Τι λέει η ΕΑΑΕΣ - EIOPA για την Άδικη Μεταχείριση των Πελατών!

  • Διαπιστώνετε Ύφεση των Πωλήσεων σας; Κι όμως μπορεί να διορθωθεί!

    Διαπιστώνετε Ύφεση των Πωλήσεων σας; Κι όμως μπορεί να διορθωθεί!

    Συμβαίνει και στους καλύτερους. Κάθε Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μπορεί να μπει σε μια ύφεση των πωλήσεων, χωρίς να το καταλάβει. Υπάρχουν συμπτώματα,...
    Λάουρα Σταυρίδου, 27/03/2023 - 08:50 27/3/2023
  • Η Αυτού Εξοχότης ο Πελάτης!

    Η Αυτού Εξοχότης ο Πελάτης!

    Αυτή η φράση ανήκει στον αείμνηστο Κοντομηνά. Σπουδαίο βιβλίο για την αξία του πελάτη έγραψε και ο αείμνηστος Γεράσιμος Ρουχωτάς,...
    Λάουρα Σταυρίδου, 24/03/2023 - 08:50 24/3/2023

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τα αποκαλυπτήρια προτομής του Δημήτρη Κοντομηνά!
16:47 Τα αποκαλυπτήρια προτομής του Δημήτρη Κοντομηνά!
  • 16:40 Στο επίκεντρο της εταιρικής κουλτούρας της MSD η καλή ψυχική υγεία των εργαζομένων της!
  • 16:26 Η διακοπή του καπνίσματος και ο έγκαιρος προσυμπτωματικός έλεγχος για τον Καρκίνο του Πνεύμονα δίνουν μια «Ανάσα Ζωής»!
  • 15:45 Η επιστροφή του Giallo Ducati στις επίσημες ομάδες στο WorldSBK και το MotoGP για τους αγώνες στο Misano!
  • 15:38 Ένταλμα σύλληψης και αυτόφωρο για "ένα καραφάκι ούζο!»
  • 14:29 Με ένα μεγάλο αφιέρωμα στην ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΑΝΔΡΑ κυκλοφορεί το νέο τεύχος του Health Next Generation!
  • 14:00 Ασφαλιστικές: Έκρηξη παραγωγής στα ασφαλιστικά επενδυτικά προϊόντα!
  • 13:15 PwC: Ξεκινά η λειτουργία του νέου, διεθνούς Κέντρου για Θετικό Επιχειρείν απέναντι στη Φύση!
  • 12:48 Στο ΔΣ του Eurordis- Rare Diseases Europe η Πρόεδρος του Πανελλήνιου Συλλόγου Κυστικής Ίνωσης Άννα Σπίνου!
  • 12:06 Το 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Παιδιατρικής Νοσηλευτικής θα πραγματοποιηθεί στις 8-10 Ιουνίου στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση!
  • 11:59 ΕΚΠΑ: Στην 9η θέση παγκοσμίως για την πολιτική του σε θέματα «Ισότητας των φύλων» και στην 27η θέση στην «Ποιοτική Εκπαίδευση», σύμφωνα με την Κατάταξη Times Higher Education Impact Ranking!
  • 11:38 Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Εκστρατεία στην περιφέρεια!
  • 11:26 Ολοκληρωμένος έλεγχος οστεοπόρωσης σε προνομιακή τιμή από τον Όμιλο Affidea!
  • 10:39 Τι θα γίνει τελικά με τις προμήθειες στα επενδυτικά προϊόντα!
  • 10:29 Star Alliance: Ο Θεόδωρος Παναγιωτούλιας νέος Διευθύνων Σύμβουλος!
  • 10:19 Το περιβάλλον και η προστασία του, κεντρική πολιτική του ΕΚΠΑ!
  • 10:08 Το επέκεινα της 25ης Ιουνίου και τα ανοιχτά μέτωπα για την επόμενη τετραετία
  • 09:59 Ασφάλεια στη θάλασσα: Νέες προτάσεις για τη στήριξη της καθαρής και σύγχρονης ναυτιλίας!
  • 09:43 Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι εργασίες της 45ης Ετήσιας Συνόδου της Επιτροπής Ανώτερων Αξιωματούχων για τον Προϋπολογισμό!
  • 09:27 Μεγάλο το κόστος της κυβερνοασφάλειας για τα αυτοκίνητα!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 6/6 Τα αποκαλυπτήρια προτομής του Δημήτρη Κοντομηνά!
  2. 6/6 Με ένα μεγάλο αφιέρωμα στην ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΑΝΔΡΑ κυκλοφορεί το νέο τεύχος του Health Next Generation!
  3. 1/6 Υπασφαλισμένος: Τι ακούσαμε στην Ύδρα για Allianz και ΕΥΠΙΚ, για ΓΔΑ και Επικουρικό και για τον Αρχηγό
  4. 2/6 Υπασφαλισμένος: Στην Ύδρα τα σπουδαία για Εθνική Ασφαλιστική, Generali, Ορίζων Ασφαλιστική και…Παναθηναϊκό!
  5. 6/6 Ένταλμα σύλληψης και αυτόφωρο για "ένα καραφάκι ούζο!»
  6. 31/5 Μοναδική έκδοση 120 σελίδων Ελληνικά και Αγγλικά του NextDeal για το συνέδριο ασφαλιστών στην Ύδρα!
  7. 2/6 Διαβάστε εδώ την ειδική έκδοση 120 του Nextdeal για το συνέδριο της Ύδρας!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ COVID-19

ΚΛΕΙΣΕ
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube