close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Η Αυτού Εξοχότης ο Πελάτης!
Λάουρα Σταυρίδου
Λάουρα Σταυρίδου,
24/3/2023 - 08:50
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Αυτού Εξοχότης ο Πελάτης!

Λάουρα Σταυρίδου, 24/3/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Αυτή η φράση ανήκει στον αείμνηστο Κοντομηνά. Σπουδαίο βιβλίο για την αξία του πελάτη έγραψε και ο αείμνηστος Γεράσιμος Ρουχωτάς, πατέρας του εκδότη Δημήτρη Ρουχωτά.

Δεν σημαίνει το ίδιο με το : «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο», διότι ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο, σημαίνει όμως ότι ο πελάτης είναι εξαιρετικά σημαντικός ως άνθρωπος.

Είναι τόσο σημαντικός ώστε να έχουμε μια γνήσια επιθυμία να τον βοηθήσουμε να διασφαλίσει αυτά που έχει, που ακόμα και αν στο τέλος δεν συμφωνήσει μαζί μας και δεν επιτευχθεί η πώληση, να νιώθουμε ότι κάναμε το σωστό.

Το να έχετε μια εσωτερική βαθιά πίστη, ότι θα κάνετε το καλύτερο δυνατό για τον πελάτη, θα σας δώσει ένα ήρεμο συναίσθημα αυτοπεποίθησης, που θα το αντιληφθεί αμέσως.

Το κίνητρο του κέρδους φυσικά είναι απόλυτα σεβαστό, αλλά η καλλιέργεια και η ανάπτυξη μιας πιστής πελατείας, μέσω επαγγελματικής εξυπηρέτησης, θα πρέπει να είναι το ισχυρότερο κίνητρο.

Οι άνθρωποι γίνονται πελάτες μας, επειδή πιστεύουν τι λέμε, ωστόσο παραμένουν πελάτες μας επειδή αισθάνονται ότι πιστεύουμε αυτά που λέμε.

Εμείς πρέπει φυσικά να πιστεύουμε στο προϊόν και στην εταιρεία που το παρέχει, είναι όμως πιο σημαντικό, να πιστεύουμε σε εμάς και στον τρόπο που κάνουμε τα πράγματα.

Πότε ελέγξατε τελευταίως, τις δικές σας ανάγκες και καλύψεις, με την ίδια συμπεριφορά και τις ίδιες τεχνικές που εφαρμόζετε στους πελάτες σας; Αν ήσασταν στη θέση του πελάτη θα ήσασταν ικανοποιημένοι;

Έχετε σχεδιάσει τις ασφαλιστικές σας ανάγκες κάποιου τρίτου καλύτερα από ότι έχετε κάνει για τον εαυτό σας;

Πόση ασφάλεια ζωής, υγείας και ανικανότητας έχετε αγοράσει για τον εαυτό σας;

Έχετε καλύψει το σπίτι σας, ή το πατρικό σας, η των πολύ κοντινών προσώπων σας;

Έχετε προνοήσει για το συνταξιοδοτικό σας;

Αν δεν έχετε αγοράσει κάτι από αυτά, δεν πειράζει, αν όμως δεν σκοπεύετε να το αγοράσετε ποτέ, τότε μην το πουλήσετε ποτέ.

Βλέπετε το «Η Αυτού Εξοχότης ο Πελάτης» πάει πάντα μαζί με το «Η Αυτού Εξοχότης ο Εαυτός».

Σκοπός μας είναι να εξυπηρετήσουμε τα συμφέροντα του πελάτη, συνολικά.

Αυτό είναι πιο εύκολο να γίνει όταν γνωρίζουμε τον ορισμό του συμφέροντος.

Ο Αριστοτέλης είχε δώσει τον ορισμό του συμφέροντος λες και έγραφε για το πως θα πρέπει να ασφαλίζεται κάποιος!

Συγκεκριμένα :

«Συμφέρον δ’ εστίν των υπαρχόντων αγαθών φυλακή, η των μη προσόντων κτήσις, η των υπαρχόντων κακών αποβολή η των προσδοκωμένων γενήσεσθαι βλαβερών διακώλυσις».

Συμφέρον είναι τα αγαθά που έχουμε να τα διαφυλάξουμε, αυτά που δεν έχουμε να τα αποκτήσουμε, τα άσχημα που έχουμε να τα αποβάλλουμε και αυτά που ενδεχομένως μας δημιουργήσουν πρόβλημα, να τα σταματήσουμε.

Προσαρμοσμένος ο ορισμός στα ασφαλιστικά, μας υποδεικνύει πως το πρώτο συμφέρον του πελάτη είναι να διαφυλάξει αυτά που ήδη έχει, όπως υγεία και περιουσία και αμέσως μετά να αποκτήσει αυτά που δεν έχει όπως αποταμίευση, επένδυση, συνταξιοδοτικό.

Στη συνέχεια πρέπει να αποβάλλει οτιδήποτε δημιουργεί πρόβλημα στον οικονομικό του σχεδιασμό και τέλος να σταματήσει οτιδήποτε επιβλαβές μπορεί να έρθει στο μέλλον, όπως μακροχρόνιες ασθένειες, ανικανότητα κτλ με τα κατάλληλα συμβόλαια.

Μη διστάσετε να μοιραστείτε τον ορισμό του Αριστοτέλη περί συμφέροντος με τον πελάτη, καθώς τα συμφέροντα του, είναι η πρώτη σας προτεραιότητα και είναι καλό να ξεκινάτε από την ίδια αφετηρία για να έχετε την καλύτερη δυνατή συνεννόηση.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • πελάτες

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ασφαλιστικέ Διαμεσολαβητή Ασφαλίσου!
    Λάουρα Σταυρίδου, 09/09/2025 - 09:36

    Ασφαλιστικέ Διαμεσολαβητή Ασφαλίσου!

  • Οι Κυβερνοεπιθέσεις αυξάνονται αλλά η κυβερνοασφάλιση μειώνεται, γιατί;
    Λάουρα Σταυρίδου, 08/09/2025 - 08:50

    Οι Κυβερνοεπιθέσεις αυξάνονται αλλά η κυβερνοασφάλιση μειώνεται, γιατί;

  • Ποια είναι η «Στατιστική Στρέβλωση» που πρέπει να μάθουν οι δυνητικοί πελάτες;
    Λάουρα Σταυρίδου, 05/09/2025 - 09:52

    Ποια είναι η «Στατιστική Στρέβλωση» που πρέπει να μάθουν οι δυνητικοί πελάτες;

  • Πώς αποζημιώνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες τα τροχαία ατυχήματα και γενικώς τα ατυχήματα;
    Λάουρα Σταυρίδου, 04/09/2025 - 10:00

    Πώς αποζημιώνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες τα τροχαία ατυχήματα και γενικώς τα ατυχήματα;

  • Φυσικές καταστροφές: Τι λένε οι ηγέτες της Ασφαλιστικής αγοράς;

    Φυσικές καταστροφές: Τι λένε οι ηγέτες της Ασφαλιστικής αγοράς;

    Στην πρόσφατη 10η επέτειο του Φόρουμ Ανάπτυξης Ασφαλίσεων (Insurance Development Forum-IDF),  ηγέτες του κλάδου, συναντήθηκαν για να χαράξουν τη νέα...
    Λάουρα Σταυρίδου, 03/09/2025 - 09:14
  • Στελέχωση: Τι θέλουν οι Millennials από την εργασία τους;

    Στελέχωση: Τι θέλουν οι Millennials από την εργασία τους;

    Οι Millennials που είναι και γνωστοί ως η γενιά Υ (Generation Y), σήμερα έχουν ηλικία από 29 ως 44 ετών,...
    Λάουρα Σταυρίδου, 02/09/2025 - 09:15
  • Η ψηφιακή και φυσική προσβασιμότητα, μετρούν τον βαθμό πολιτισμού των Ασφαλιστικών Εταιριών

    Η ψηφιακή και φυσική προσβασιμότητα, μετρούν τον βαθμό πολιτισμού των Ασφαλιστικών Εταιριών

    Η εμπειρία χρήστη – User experience (UX)-  είναι ο τρόπος με τον οποίο ένας χρήστης βιώνει ένα προϊόν ή μια...
    Λάουρα Σταυρίδου, 01/09/2025 - 09:30
  • Τι είδους Ασφαλιστικά προϊόντα ζητούν οι νεότεροι άνθρωποι από τις Ασφαλιστικές εταιρίες;

    Τι είδους Ασφαλιστικά προϊόντα ζητούν οι νεότεροι άνθρωποι από τις Ασφαλιστικές εταιρίες;

    Η τεχνολογία αλλάζει την οικονομία, τις εργασίες, την καθημερινότητα και επομένως τα ζητούμενα που έχουν οι νεότεροι άνθρωποι για ασφαλιστική ...
    Λάουρα Σταυρίδου, 29/08/2025 - 08:43
  • Η έδρα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή και η παραβίαση της κοινής λογικής!

    Η έδρα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή και η παραβίαση της κοινής λογικής!

    Από τον προηγούμενο αιώνα (για εμάς τους παλιούς στο επάγγελμα) ως έδρα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή δηλώνεται η κατοικία του.  Άσχετα με...
    Λάουρα Σταυρίδου, 28/08/2025 - 08:46
  • Τι είναι ο Δείκτης γήρανσης και ποια η σχέση του με τα παιδιά;

    Τι είναι ο Δείκτης γήρανσης και ποια η σχέση του με τα παιδιά;

    Το δημογραφικό πρόβλημα της Ελλάδας είναι τόσο γνωστό, που πλέον σχεδόν δεν μας κάνει εντύπωση κάθε φορά που βλέπουμε ένα...
    Λάουρα Σταυρίδου, 26/08/2025 - 08:44

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΑΑΔΕ: Οδηγίες συμπλήρωσης της δήλωσης Φ.Π.Α.
12:00 ΑΑΔΕ: Οδηγίες συμπλήρωσης της δήλωσης Φ.Π.Α.
  • 11:30 Πώς η DAT Hellas εξοικονόμησε 18 εκατομμύρια ευρώ για την ελληνική ασφαλιστική αγορά;
  • 11:25 Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Flash Note Οικονομικών Αποτελεσμάτων Α’ Εξαμήνου 2025
  • 10:56 Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο: Βήματα προόδου από την Ουκρανία στο δρόμο προς την Ε.Ε - Τί αναφέρει η σχετική έκθεση
  • 10:48 The SPARK, η μεγάλη πρωτοβουλία των AON, Generali, QBE Ventures για την πρόληψη των ζημιών - Τι αλλάζει στον ασφαλιστικό κλάδο
  • 10:38 Νέα έρευνα IWG: Η Gen Z εκπαιδεύει τους μεγαλύτερους σε ηλικία συναδέλφους της στη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης, ενισχύοντας την παραγωγικότητα και τη συνεργασία
  • 10:22 ΥΠΕΚΑ: Σημαντική αύξηση στις αποδοχές εργαζομένων από υπερωρίες και στα έσοδα από ασφαλιστικές εισφορές
  • 10:05 Ανακοίνωση της Επιτροπής Ανταγωνισμού για την εξαγορά της Ευρωκλινικής από την Generali
  • 09:55 Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ
  • 09:45 Έχετε ξεκάθαρη εικόνα για την ασφάλεια Ζωής;
  • 09:17 «Νοιάζομαι για το παιδί μου»: Πάνω από 17.000 συμμετοχές από γονείς και εκπαιδευτικούς στις δωρεάν εκπαιδευτικές δράσεις του Ινστιτούτου Prolepsis με την υποστήριξη της NN Hellas
  • 09:04 Τα σενάρια πλήρους εξαγοράς της Alpha, η αδιαφορία των αγορών στο γαλλικό «δράμα», η «δικαίωση» της κυβέρνησης για την Attica και το ιστορικό ρεκόρ τζίρου της Metlen
  • 09:00 ΔΑΑ: Οικονομικά Αποτελέσματα 1ου Εξαμήνου 2025
  • 08:45 Ένα βιβλίο για την Παναγία της Δαμάστας Φθιώτιδας
  • 08:40 «Ριζικές τομές στην Αιτωλοακαρνανία, για να αποφύγουμε την ερημοποίηση»
  • 16:16 Θεατρική Ομάδα ΣΥΑΕ - «Το σακάκι που βελάζει»
  • 15:35 Η OAK Global λανσάρει εξειδικευμένο συνδικάτο retro στους Lloyd's
  • 15:10 Η Ατλαντική Ένωση εγγυάται επιτυχίες και στις ασφαλίσεις εγγυήσεων
  • 13:36 ΤτΕ: Στατιστικά Στοιχεία Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης - β΄ τρίμηνο 2025
  • 13:00 Η τεχνητή νοημοσύνη δημιουργεί μετασχηματιστικές ευκαιρίες για τους ναυτασφαλιστές αλλά οι προκλήσεις παραμένουν
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 4/9 Αποκλειστικό: Έληξε η συνεργασία του Αναστάσιου Παπαδόπουλου με την ERGO
  2. 4/9 Γιώργος Ζερβουδάκης: «Χτίζουμε την Εθνική Ασφαλιστική τού αύριο, με ανθρώπινο πρόσωπο και ψηφιακή δύναμη»
  3. 8/9 ΕΥΡΩΚΛΙΝΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ: Ανακοίνωση της Κλινικής για θέμα ασφάλειας ασθενούς
  4. 6/9 Η ομιλία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην ΔΕΘ (LIVE)
  5. 5/9 Αποκλειστικό: Υποχρεωτική από 1η Οκτωβρίου η ασφάλιση αστικής ευθύνης στις βραχυχρόνιες μισθώσεις (τύπου Airbnb)
  6. 4/9 Ισαβέλλα Βήτου: H Allianz µιλάει τη «γλώσσα» της ελληνικής αγοράς
  7. 4/9 Αποκλειστικό: Αποχαιρετισμός Αναστάσιου Παπαδόπουλου στους συνεργάτες της ERGO - «Συνεχίστε με αγάπη το έργο σας»!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube