Λάουρα Σταυρίδου, 29/3/2023 - 10:38 facebook twitter linkedin Upskilling ή Reskilling; Μια απόφαση που θα κρίνει την καριέρα σας! Λάουρα Σταυρίδου, 29/3/2023 facebook twitter linkedin Upskilling σημαίνει αναβάθμιση δεξιοτήτων και Reskilling ανανέωση - αναπροσαρμογή δεξιοτήτων. Οι στόχοι τους είναι διαφορετικοί και επιδιώκουν διαφορετικά αποτελέσματα. Σύμφωνα με το λεξικό του Cambridge: Αναβάθμιση δεξιοτήτων είναι η διαδικασία εκμάθησης νέων δεξιοτήτων. Η Ανανέωση δεξιοτήτων είναι η διαδικασία εκμάθησης νέων δεξιοτήτων ώστε να μπορείτε να κάνετε μια διαφορετική δουλειά. Η αναβάθμιση δεξιοτήτων απαιτεί παροχή εκπαίδευσης και κατάρτισης, ώστε κάποιος να μπορεί να βελτιώσει τις υπάρχουσες εργασιακές του δεξιότητες και να προσθέσει προηγμένες δεξιότητες που τον βοηθούν να κάνει τη δουλειά του καλύτερα ή πιο αποτελεσματικά. Πχ Αναβάθμιση δεξιοτήτων (Upskilling) για έναν ασφαλιστικό διαμεσολαβητή είναι να εκπαιδευτεί για να χειρίζεται πιο εύκολα τεχνολογικά εργαλεία, να διδαχθεί νέες τεχνικές πωλήσεων, ή να παρακολουθήσει σεμινάρια (πχ οικονομικών, ψυχολογίας) ώστε να αυξήσει τις επικοινωνιακές του δεξιότητες. Ανανέωση δεξιοτήτων ή αλλιώς επαναπροσαρμογή (Reskilling) σημαίνει παροχή εκπαίδευσης για να βοηθήσει έναν εργαζόμενο να μετακινηθεί σε διαφορετική δουλειά ή να ακολουθήσει μια διαφορετική επαγγελματική πορεία. Για παράδειγμα, ένας ασφαλιστικός διαμεσολαβητής, που θέλει να πουλάει άλλα προϊόντα, όπως ενέργεια ή καλλυντικά. Για τις εταιρίες η αναβάθμιση δεξιοτήτων των εργαζομένων, υποκαθιστά την ανάγκη για εξεύρεση ταλέντων. Καθώς οι επιχειρήσεις δεν μπορούν να βρουν το ταλέντο που χρειάζονται, θεωρούν πως η καλύτερη λύση είναι να αναπτύξουν το ταλέντο που ήδη διαθέτουν. Αναβάθμιση δεξιοτήτων. Γιατί είναι απαραίτητη; Σύμφωνα με μια έκθεση του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ του 2021, πάνω από το ήμισυ όλων των εργαζομένων παγκοσμίως θα χρειαστεί να αποκτήσουν εκ νέου δεξιότητες ή να αναβαθμιστούν έως το 2025. Αυτό κρίνεται απαραίτητο, λόγω των αλλαγών στις αγορές εξαιτίας της ραγδαίας ανάπτυξης της τεχνολογίας, αλλά και των συνεχόμενων οικονομικών, υγειονομικών και ενεργειακών κρίσεων, που έχουν αλλάξει τον τρόπο που αντιλαμβάνονται οι άνθρωποι την καθημερινότητας τους. Σύμφωνα με τον Bhushan Sethi, στην PwC US : «Υπάρχουν ευκαιρίες για επαναδιαμόρφωση του τρόπου που γίνεται η εργασία. Οι ευκαιρίες αυτές ενσωματώνουν την αναβάθμιση δεξιοτήτων συμπεριλαμβανομένου του τρόπου συνεργασίας, καινοτομίας και επίλυσης προβλημάτων. Οι άνθρωποι μπορούν να χτίσουν τις δεξιότητες που χρειάζονται για το μέλλον». Ταυτόχρονα ο OECD διαπιστώνει ένα «χάσμα δεξιοτήτων» σε πάρα πολλά επαγγέλματα, το οποίο μπορεί να οδηγήσει στην έξοδο από την αγορά εργασίας, πάρα πολλούς επαγγελματίες. Αντίθετα, σύμφωνα πάντα με τον OECD η Αναβάθμιση δεξιοτήτων μπορεί να οδηγήσει την παγκόσμια οικονομία σε κέρδη της τάξεως των 5 τρις μέχρι το 2030! Με λίγα λόγια η Αναβάθμιση κρίνεται απαραίτητη ώστε η εργασία να είναι αποτελεσματικότερη και αποδοτικότερη, τόσο για την εταιρία όσο και για τον εργαζόμενο. Η Ανανέωση δεξιοτήτων ή αλλιώς επαναπροσαρμογή (Reskilling) είναι μια διαδικασία που χρειάζονται οι άνθρωποι που επιθυμούν να αλλάξουν καριέρα. Δεδομένου πως και οι δύο διαδικασίες χρειάζονται χρόνο εκπαίδευσης, είναι πολύ σημαντικό να αποφασίσει ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής την κατεύθυνση που θα ήθελε να πάρει για τα επόμενα χρόνια. Ίσως σε κάποιους διαμεσολαβητές να μην είναι εμφανές όταν επιλέγουν να ασχοληθούν με πωλήσεις σε άλλους χώρους, πως στην ουσία έχουν επιλέξει την επαναπροσαρμογή των δεξιοτήτων τους (Reskilling). Το να επενδύσει ένας επαγγελματίας τον χρόνο του και στις δύο διαδικασίες είναι σχεδόν αδύνατο, διότι είναι χρονοβόρες και κάποιες φορές κοστοβόρες. Μάλιστα αν και οι όροι από πολλούς θεωρούνται ανάλογοι, στην πράξη είναι αντιστρόφως ανάλογοι. Όσο και να φαίνεται παράξενο ο επαγγελματίας σήμερα καλείται να επιλέξει ένα από τα δύο. Αυτό σημαίνει πως η αδράνεια δεν είναι επιλογή, είναι οπισθοδρόμηση. Αν όμως επιλέξει τις δεξιότητες που οδηγούν σε αλλαγή καριέρας, τότε θα πρέπει να είναι έτοιμος να αφήσει την καριέρα του επαγγελματία ασφαλιστικού διαμεσολαβητή. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 21/11/2025 - 09:21 Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους!
Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44 4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α; Θυμίζουμε πως η έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ, για ασφαλισμένες κατοικίες έναντι φυσικών φαινομένων, ανέρχεται σε 20% όταν η φορολογητέα αξία είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45
Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα... Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34