Κώστας Παπαϊωάννου, 6/9/2019 - 15:06 facebook twitter linkedin Πότε και πώς εκπαιδεύονται οι managers των ασφαλιστών; Κώστας Παπαϊωάννου, 6/9/2019 facebook twitter linkedin Ρίχνοντας μια ματιά σε προγράμματα εκπαίδευσης ασφαλιστικών εταιριών και συζητώντας με managers πρακτόρων, μπορεί κάποιος να δει ότι σχεδόν στο σύνολο των εταιριών δεν γίνεται καμιά εκπαίδευση σε θέματα διαχείρισης των καθημερινών δραστηριοτήτων τους (υπάρχουν και μικρές εξαιρέσεις)! Αρκετές ασφαλιστικές εταιρίες και εταιρίες πρακτόρων και μεσιτών δεν κάνουν καμιά σχεδόν εκπαίδευση στους συντονιστές πρακτόρων ασφαλίσεων, εκτός ίσως από κάποιο ετήσιο πρόγραμμα της LIMRA, για περιορισμένο αριθμό ανθρώπων. Το ίδιο συμβαίνει και με τον επίσημο φορέα εκπαίδευσης της ασφαλιστικής αγοράς, το ΕΙΑΣ. Γενικώς η εκπαίδευση είναι επιλεκτική, όχι για όλους και όχι σε όλη τη διάρκεια του χρόνου. Τα ετήσια προγράμματα εκπαίδευσης της LIMRA, δεν μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες εκπαίδευσης και βοήθειας που έχουν ανάγκη οι managers στην διαχείριση της καθημερινότητάς τους, ούτε αυτά τα θέματα μπορούν να καλυφθούν μέσω των συναντήσεων ενημέρωσης που κάνουν οι εταιρίες, γιατί αυτές δεν αποτελούν συστηματική εκπαίδευση! Θέματα που αφορούν το πώς θα βοηθούν και θα εκπαιδεύουν οι managers τους ασφαλιστές τους στην αντιμετώπιση και την επίλυση των προβλημάτων των πελατών, την διαπραγμάτευση με τους πελάτες και την υποστήριξη των ασφαλιστών (ακόμα και σε ιδιωτικά προβλήματα που επηρεάζουν την καριέρα τους και το επάγγελμά τους), δεν καλύπτονται με συστηματική εκπαίδευση! Έλα όμως που ίσως και να αποτελούν την πεμπτουσία της εκπαίδευσης των managers, γιατί αυτή ακριβώς είναι η δουλειά τους! Η διαχείριση και η επίλυση των προβλημάτων των δικτύων πώλησης που διευθύνουν και η υποστήριξη των ασφαλιστών τους! Για άλλη μια φορά αποδεικνύεται πως οι ασφαλιστικές εταιρίες και γενικά η ασφαλιστική αγορά, είναι θύμα μιας κακώς εννοούμενης «οικονομίας» που έκανε, κουτσουρεύοντας την εκπαίδευση! Εκτός του ότι δεν έχουμε αρκετούς πιστοποιημένους ασφαλιστές για να πουλήσουμε τα νέα unit linked προϊόντα, δεν έχουμε και πλήρως εκπαιδευμένους managers, για να υποστηρίξουν σωστά τους ασφαλιστές τους! Ευελπιστούμε ότι οι εταιρίες επιτέλους θα προσλάβουν τους κατάλληλους εκπαιδευτές, για να μπορέσουν να αναπτυχθούν και αυτές και τα δίκτυα πωλήσεών τους, αλλά και το σύνολο της ασφαλιστικής αγοράς! Πώς αλλιώς θα μπορέσουμε να επιτύχουμε ευρωπαϊκούς μέσους όρους ανάπτυξης; Ποιος είναι ο Κώστας Παπαϊωάννου Ο Κώστας Παπαϊωάννου είναι εξειδικευμένος εκπαιδευτής ασφαλιστικών και τραπεζικών θεμάτων, με πολυετή εκπαιδευτική εμπειρία και προσανατολισμό στη διαχείριση τεχνικών, χρηματοοικονομικών και διοικητικών αντικειμένων. Έχει κάνει σπουδές οικονομικής κατεύθυνσης και μεταπτυχιακές σπουδές στα ασφαλιστικά. Έχει εργαστεί σε διευθυντικές θέσεις εκπαίδευσης, σε μερικές από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρίες και τράπεζες που δραστηριοποιούνται στην Ελληνική αγορά (Interamerican, Ελληνοβρετανική (νυν ΑΧΑ), ING (N-N), Allianz, Αγροτική, Τράπεζα Πειραιώς). Συνεργάζεται για διδακτικούς και ερευνητικούς σκοπούς με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)/Executive Programs και διδάσκει στα προγράμματα Judicial Education Program in Banking and Finance (μεταπτυχιακό πρόγραμμα για ανώτατους δικαστές και εισαγγελείς) και στο Insurance Management Program αντικείμενα όπως Risk Management, Επενδυτικά και Ασφαλιστικά Προϊόντα κ.α. Ακόμα διδάσκει στο Ελληνικό Τραπεζικό Ινστιτούτο (ΕΤΙ), στο Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ), την ΕΕΔΕ, την KPMG και άλλους οργανισμούς, ως πιστοποιημένος εισηγητής και ειδικός επιστήμονας. Συμμετείχε στη συγγραφή των βιβλίων πιστοποίησης ασφαλιστικών διαμεσολαβητών του Ελληνικού Τραπεζικού Ινστιτούτου και του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών. Έχει αναπτύξει εκπαιδευτικά προγράμματα (παρουσιάσεις και εκτενείς εκπαιδευτικές σημειώσεις) για όλες τις βαθμίδες ασφαλιστικής και τραπεζικής πιστοποίησης. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Παπαϊωάννου, 17/06/2025 - 09:00 Χρόνος και Κίνδυνος! Οι δύσκολες αποφάσεις που πρέπει να λαμβάνουν οι ασφαλιστές για λογαριασμό των πελατών τους!
Κώστας Παπαϊωάννου, 13/06/2025 - 09:00 Οι επιπτώσεις των κινδύνων βιωσιμότητας στα επενδυτικά ασφαλιστικά προϊόντα και η ενημέρωση των πελατών!
Κώστας Παπαϊωάννου, 10/06/2025 - 09:20 Ποια προϊόντα περιλαμβάνει ο κλάδος VII «Διαχείριση συλλογικών συνταξιοδοτικών κεφαλαίων ή οργανισμών»;
Κώστας Παπαϊωάννου, 06/06/2025 - 09:12 Φυσικές καταστροφές. Οι μεγαλύτερες ζημιές των τελευταίων 30 ετών στην Ελλάδα ήταν από υπασφαλισμένες, μέχρι ανασφάλιστες!
The uninsured Greeks, their money available and the penetration of insurers in the market! Republish from the special edition of Nextdeal (Issue 560) By Costas Papaioannou The significant cash reserves of the Greek s that are not... Κώστας Παπαϊωάννου, 05/06/2025 - 11:55
Οι ανασφάλιστοι Έλληνες, τα διαθέσιμα χρήματά τους και η διείσδυση των ασφαλιστών στην αγορά! Αναδημοσίευση από το ειδικό τεύχος της εφημερίδας Nextdeal (Τεύχος 560) Του Κώστα Παπαϊωάννου Τα σημαντικά χρηματικά διαθέσιμα των Ελλήνων που δεν χρησιμοποιούνται... Κώστας Παπαϊωάννου, 05/06/2025 - 11:35
Στο α’ τρίμηνο του 2025 οι πωλήσεις ασφαλειών ζωής μειώθηκαν κατά -11,3%, ενώ οι καταθέσεις των νοικοκυριών αυξήθηκαν +4,2%! Στο α’ τρίμηνο του 2025 οι πωλήσεις ασφαλειών ζωής μειώθηκαν κατά -11,3%, ενώ οι καταθέσεις των νοικοκυριών αυξήθηκαν +4,2%! Δεν έχουμε... Κώστας Παπαϊωάννου, 03/06/2025 - 10:00
Ποιες είναι οι παροχές/εγγυήσεις του Εγγυητικού Κεφαλαίου Ιδιωτικής Ασφάλισης Ζωής; Οι αποζημιώσεις έναντι εκκρεμών ζημιών και πληρωτέων παροχών από ασφαλιστήριο ζωής, σε περίπτωση ανάκλησης άδειας ελληνικής ασφαλιστικής επιχείρησης ζωής δίνονται... Κώστας Παπαϊωάννου, 30/05/2025 - 09:16
Οι επιπτώσεις της κακής ή ελλιπούς περιγραφής του κινδύνου στις γενικές ασφαλίσεις, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία! Η σωστή και πλήρης περιγραφή του προς ασφάλιση κινδύνου και η σημασία της για τον ασφαλιστή και για τον πελάτη! Η... Κώστας Παπαϊωάννου, 28/05/2025 - 09:35
Πολλοί είναι οι παράγοντες που επηρεάζουν τις συμβουλές του ασφαλιστικού πράκτορα στον πελάτη του! Το σημαντικότερο πρόβλημα για την παροχή ανώτατου επιπέδου προτάσεων και πλήρους κάλυψης των ασφαλιστικών αναγκών των πελατών, κρύβεται στην έλλειψη... Κώστας Παπαϊωάννου, 26/05/2025 - 09:53